۶۹۳
۹:۱۱
سلام دوستان عزیزمپنجشنبه ۳۱ اردیبهشت یوگا و مدیتیشن صبحگاهی برگزار میشه .ساعت ۶:۰۰ صبح
برای هماهنگی به من پیام بدین🩵@taradb
برای هماهنگی به من پیام بدین🩵@taradb
۴۶۸
۱۹:۵۶
سلام عزیزانم یوگا و مدیتیشن فردا ساعت ۶ صبح ۵ نفر ظرفیت باقی مانده
۴۰۴
۵:۵۲
4_5868252711748633639.mp3
۰۷:۱۳-۶.۶۱ مگابایت
کلمهی “هار” در سانسکریت همان کلمهی “هارا” است که به معنی از بین بردن است.با این مانترا از خدای شیوا میخواهیم تمام غمها، ناراحتیها، خشم، حسادت و بدبختی را از بین ببرد.من وقتی با این مانترا تکرار میکنم حس خوبِ رهایی رو تجربه میکنم.متن مانترا:Hara Hara Hara Hara MahadevaShiva Shiva Shiva Shiva SadhashivaOm Hara Hara Hara Hara MahadevaOm Namo Namo Namah ShivayaBrahma Vishnu SurarchithayaOm Namo Namo Namah ShivayaUma Ganesha Sharavana SevithaOm Namo Namo Namah Shivaya
۵۵۴
۱۴:۴۸
Aref-Shanbeh-Ha-320.mp3
۰۴:۲۲-۱۰.۰۸ مگابایت
صبح روز شنبه رو همینقدر شاد باید شروع کرد
هفتتون شاد و پر از برکت 🤍
۴۸۸
۴:۵۲
سلام دوستان عزیزم ۱۴ خرداد این هفته پنجشنبه ۶ صبح در کنار هم هستیم برای ملحق شدن پیام بدین 
۴۱۳
۱۸:۱۵
سلام به همگی برنامه ی این هفته ۲۸ خرداد پنجشنبه هست . اگر تشریف میارین به من پیام بدین 

۲۷۴
۹:۰۷
سلام برای یوگا پنجشنبه ۲۸ خرداد تعدادی ظرفیت باقی ماندهاگر دوست دارین ملحق شین پیام بدین
۱۹۲
۱۸:۳۴
يكشنبه ٣١ خرداد ساعت۵:۳۰ صبح
به مناسبت روز جهانی یوگا
با بهار خداحافظی میکنیم وبرای آغاز فصل جدید آماده میشیم 🩵
این برنامه حدود یک ساعت و ربع هست.
و شاید به خاطر افرادی که سر کار تشریف میبرند ۵:۱۵ شروع کنیم برنامه رو.
اگر تشریف میارین پیام بدین تا شرایط حضور براتون ارسال شود
به مناسبت روز جهانی یوگا
با بهار خداحافظی میکنیم وبرای آغاز فصل جدید آماده میشیم 🩵
این برنامه حدود یک ساعت و ربع هست.
و شاید به خاطر افرادی که سر کار تشریف میبرند ۵:۱۵ شروع کنیم برنامه رو.
اگر تشریف میارین پیام بدین تا شرایط حضور براتون ارسال شود
۹۷
۷:۰۴