فرق باشگاه با دوره چیه؟
ممکنه بگی:فایلهای آموزشی رو داریم، باشگاه تمرینی گفتگوی مامانکودکی دیگه چیه؟
دوره = آموزش دیدن (گوش دادن فایلهای آموزشی)باشگاه = تمرین کردن (یاد گرفتن)
یاد گرفتن = ایجاد مسیرهای عصبی در مغز و تبدیل شدن به عادت
دوره مثل اینه با کلاچ و گاز و دنده آشنا میشی
باشگاه یعنی سوار ماشین بشی و تو خیابون شروع کنی رانندگی کردن
کدومش لازمه؟هر دو
تو این کانال با کلاچ و گاز و دندهٔ ماشین گفتگو آشنا شدیم
حالا میخوایم تو باشگاه، ماشین گفتگومون رو بندازیم تو خیابون و برونیم
کی پایه است؟
اگه میخوای شرایط حضور تو باشگاه تمرینی رو بدونی کلمه باشگاه رو به آیدی پشتیبانی بفرستید
@azkhodtakhod_admin
ممکنه بگی:فایلهای آموزشی رو داریم، باشگاه تمرینی گفتگوی مامانکودکی دیگه چیه؟
دوره = آموزش دیدن (گوش دادن فایلهای آموزشی)باشگاه = تمرین کردن (یاد گرفتن)
کدومش لازمه؟هر دو
کی پایه است؟
اگه میخوای شرایط حضور تو باشگاه تمرینی رو بدونی کلمه باشگاه رو به آیدی پشتیبانی بفرستید
۱۹۶
۸:۳۰
از باشگاه جا نمونی
میخوایم تمرین کنیم
میخوایم گفتگو کردن با بچهمون رو تمرین کنیم
فقط ۲۵ نفر میتونیم ثبت نام کنیم
همین الان کلمه باشگاه رو بفرست به
@azkhodtakhod_admin
تا شرایط تو رو هم بررسی کنیم
همین الان کلمه باشگاه رو بفرست به
تا شرایط تو رو هم بررسی کنیم
۱۹۰
۱۶:۲۰
۱۲۷
۷:۳۲
۱۳۹
۷:۳۲
چرا نباید تو این باشگاه شرکت کنی؟
تو نیازی به شرکت تو باشگاه تمرینی گفتگوی مامانکودکی نداری
اگه از رابطه خودت و کودکت راضی هستیو بینتون گفتگو و درک کردن جریان داره
نیازی به باشگاه تمرینی نداری
اگه احساس بچهت رو درک میکنی، میتونی بدون کلافگی بهش گوش بدی، بچهت حس میکنه «مامانم پایه است، امنه، باحاله»
واقعا نیازی نداری
اگه میتونی یه حرف رو صد بار نزنی، داد و بیداد نکنی، هی بکننکن نکنی
نیازی نداری دیگه
اگه میتونی تو بیشتر موقعیتها به جای واکنش عجولانه، واکنش آگاهانه و درست بدی
خب تو هم نیازی نداری
تو نیازی به شرکت تو باشگاه تمرینی گفتگوی مامانکودکی نداری
۱۱۱
۱۵:۱۸
چرا شرایط شما رو برای شرکت تو باشگاه بررسی میکنیم؟
دلیلش اینه
باشگاه تمرینی گفتگوی مامانکودکی یه دوره آموزشی نیست که فقط آموزشها رو بگیرید و تمام
قراره ۴۰ روز با هم تمرین کنیم
منظم باشیم و گزارش بدیم
اشتباه کنیم و اصلاح کنیم
کم بیاریم و دوباره شروع کنیم
تجربههامون رو به اشتراک بذاریم
و برای تبدیل کردن تکنیکها به عادت، تلاش کنیم




باور کنید از پول بدمون نمیادولی خب از پولی که مزه بِده به دهنمون، بیشتر خوشمون میادو پولی که مزه میده بهمون پولیه که بدونیم واقعا شما نتیجه میگیرید
به همین خاطر ضمانت بازگشت کامل وجه گذاشتیم
یعنی ببین میگیم اگه به نتیجه نرسیدی، پولت رو کامل پرداخت میکنیم




پس میخوایم بدونیم افرادی وارد باشگاه میشن که بیشترین استفاده رو از این ۴۰ روز میبرن
اگه فقط ۲ نفر که مناسب باشگاه هستن، شرکت کنند خیلی بهتره واسمون،
تا ۲۰ نفر که مناسب نیستن
بیا با هم یه تصمیم منطقی بگیریمکه آیا شرکت کنی یا نه
پس اگه میخوای همراه ما باشی کلمه باشگاه رو بفرست به
@azkhodtakhod_admin
دلیلش اینه
یعنی ببین میگیم اگه به نتیجه نرسیدی، پولت رو کامل پرداخت میکنیم
اگه فقط ۲ نفر که مناسب باشگاه هستن، شرکت کنند خیلی بهتره واسمون،
تا ۲۰ نفر که مناسب نیستن
۱۳۴
۱۵:۵۲
بریم برای یکی از مهمترین تکنیکها 
همیشه گفتم هر کاری میکنی فقط خشم و برخورد تند رو از تو رابطهت حذف کن
ولی واقعا چرا برخورد تند مثل داد زدن از خودمون نشون میدیم؟مثلااتاق نامرتبهبچه سلام نمیکنهغذاش رو نمیخوره
آیا واقعا اینا بحراناند یا فقط با ارزشها و حساسیتهای ما در تضادن؟
اگه یاد بگیریم قبل از هر واکنش، فقط چند ثانیه مکث کنیم و از خودمون یک سؤال مهم بپرسیم:«این موضوع واقعا به بچه آسیب میزنه یا فقط اعصاب من رو به هم ریخته؟»و برخورد تند نشون ندیم هم رابطه رو خراب نکردیمهم میتونیم یه فرصت بدیم تا واکنش آگاهانه و درست بدیم
@tarbiyat_koodak_1
تکنیک برخورد تند نشون ندید حتی در تضاد با ارزشهاتون رو تو فایل زیر گوش بدید 

@tarbiyat_koodak_1
۸۷
۷:۵۲
قسمت 29 - تکنیک برخورد تند نشون ندین.mp3
۳۴:۲۰-۱۵.۸۳ مگابایت
@tarbiyat_koodak_1
کانال تخصصی آموزش گفتگو با کودک؛ رفع لجبازی
#گفتگوی_موثر_با_کودک #برخورد_تند #برخورد_تند_نکنید#تربیت_کودک #تربیت_فرزند
۷۳
۷:۵۸
میدونی همین تکنیک برخورد تند نشون ندید
رو چطور تو باشگاه تمرین میکنیم؟
گام اول: شناساییسه چهار روز خودمون رو رصد میکنیم: چه برخوردهای تندی داشتیم، چند بار در روز، روی چه موقعیتهایی
گام دوم: ارزشها و قوانینبعدش لیست ارزشهامون رو مینویسیم: مثلا نظم اتاق واسم مهمه، غذا خوردن مهمهارزشها یعنی هر کسی خلافش عمل کنه بهم میریزم
گام سوم: تمرین عملی چند روز تمرین میکنیم که برخورد تند رو کم کنیم.چجوری؟تو آموزش گفتیم چجوری
گام چهارم: تکرارتو هفتههای بعد، هی برمیگردیم و برخوردهای تند خودمون رو هم رصد میکنیم و هم هی کمش میکنیم.
نکته اینه وقتی خودت رو رصد میکنی، خودبهخود تعداد برخوردهای تندت کم میشه
وقتی ارزشهات رو مینویسی حالا بیشتر آگاه میشی که آیا لازمه برخورد تند نشون بدی یا نه
وقتی عمل میکنی، این مهارت رو پیدا میکنی: تبدیل واکنش یهویی (برخورد تند) به واکنش آگاهانه (مهمترین خروجی باشگاه)
و نکته مهمتر اینه که خودمون به تنهایی این گامها رو انجام نمیدیمولی وقتی تو باشگاه باشی، مجبوری که انجام بدی
نتیجه همینجوری به دست میاد دیگه
گام اول: شناساییسه چهار روز خودمون رو رصد میکنیم: چه برخوردهای تندی داشتیم، چند بار در روز، روی چه موقعیتهایی
گام دوم: ارزشها و قوانینبعدش لیست ارزشهامون رو مینویسیم: مثلا نظم اتاق واسم مهمه، غذا خوردن مهمهارزشها یعنی هر کسی خلافش عمل کنه بهم میریزم
گام سوم: تمرین عملی چند روز تمرین میکنیم که برخورد تند رو کم کنیم.چجوری؟تو آموزش گفتیم چجوری
گام چهارم: تکرارتو هفتههای بعد، هی برمیگردیم و برخوردهای تند خودمون رو هم رصد میکنیم و هم هی کمش میکنیم.
و نکته مهمتر اینه که خودمون به تنهایی این گامها رو انجام نمیدیمولی وقتی تو باشگاه باشی، مجبوری که انجام بدی
نتیجه همینجوری به دست میاد دیگه
۱۰۵
۸:۱۸
امروز آخرین مهلت ثبت نام در باشگاه تمرینی گفتگوی مامانکودکی
اگه میخوای
تکنیکهای گفتگو رو واقعی و عملی تمرین کنی تا بهشون مسلط بشی
واسه اجرای تکنیکها برنامه مشخص داشته باشی
جلسات آنلاین برای تمرین کردن داشته باشی و خود مدرس اشتباهاتت رو اصلاح کنه
و بدون غر و دعوا حرف بزنی با بچهت
باشگاه تمرینی گفتگوی مامان کودکی رو واسه همینا طراحی کردیم
امروز آخرین فرصت ارسال درخواسته 
کلمه باشگاه رو بفرست به
@azkhodtakhod_admin
شنبه شروع میکنیم
به مدت ۴۰ روز
اگه میخوای
باشگاه تمرینی گفتگوی مامان کودکی رو واسه همینا طراحی کردیم
شنبه شروع میکنیم
به مدت ۴۰ روز
۱۰۳
۸:۲۹