اربیل امشب با سلاح بی توجهی مورد هدف قرار گرفت
۵۷
۲۰:۵۱
ترامپ!؟ من میخوام آیه رو دور از جونش خر کنم از ادبیات پیچیده تری استفاده میکنمخاک تو سر اون بازاری که بخواد با این چرت و پرتا تب و لرزش بشینه!
۵۵
۲۱:۰۲
اینجا رو اگر دوست داشتید تبلیغ کنید
۵۵
۲۱:۱۴
حاجی یعنی ۱۸خرداد ۱۴٠۵هم هنوز باید به قشر خاکستری توضیح بدیم چرا در حمایت از حزب الله موشک شلیک کردیم! ولمون کن سر جدتاونی که میپرسه چرا؟
مریضهبه پزشکیانیسم* مبتلاست ولش برو
پزشکیانیسم: بیماری ای که شیوع آن در ایران گزارش شده و به حالتی گفته میشود کت شخص پدرسوخته مدام خودش را به خریت، نادانی، نفهمی و سادگی میزنید و درحالی که فکر میکنند در باغ نیست صاحب باغ خودش است
مریضهبه پزشکیانیسم* مبتلاست ولش برو
پزشکیانیسم: بیماری ای که شیوع آن در ایران گزارش شده و به حالتی گفته میشود کت شخص پدرسوخته مدام خودش را به خریت، نادانی، نفهمی و سادگی میزنید و درحالی که فکر میکنند در باغ نیست صاحب باغ خودش است
۶۳
۲۱:۳۵
و مولا فرمود:
حق شمشیر هایتان را ادا کنید
حق شمشیر هایتان را ادا کنید
۶۸
۲۱:۳۹
پدسگ همه رو باهم بزن من هر سری سه ساعت طول میکشه خوابم ببره
۵۹
۱:۵۹
از سال ۴٠۳ است میخوایم بریم تبریز هر سری که برنامه رو فیکس میکنیم داستان میشهمن دلیل این جنگا رو میدونمیکی برا اکیپمون دعا گرفته
۶۱
۲:۰۶
ببین شبکه خبر همون ایتاستمنتها ایتا سرعتش بیشترهاینجا برای زیر نویس شیش تا آخوند و این چیزام باید نظر بدن
۶۰
۹:۳۶
تو زندگیتون رمالا و راننده تاکسا رو جدی بگیریدمثلا من خودم ۸٠ساعت طرح و تشریح شبهه (چگونه در تاکسی شبهه جانشینی آقا سید مجتبی را برطرف کنیم) داشتم که الان یه گوشه تو کدوم فولدری معلوم نیست داره خاک میخوره
۴۵
۱۷:۱۹
خب سیدعلی «خراسانیترین آخوند تاریخ» بود و رند عالم بود و روی دستش احدی نمیآید. چیز غریبی بود حضرت آقا. محافظِ محافظهایش بود. از سویی مراقب جزئیات شرع بود و از سویی عقیده داشت در بهشت حتی برای فروغ هم جا هست. بعد پیپی که میکشید. کار آسانی نیست روشنکردن پیپ با فقط یک چوبکبریت. یواش بنویسم: من از چمران شنیدهام در بهشت همه جا بوی پیپ سید هست. جمع کاپیتانبلک و عرفان. خب به نظر آسدمجتبی اهل هیچ رقمه دودی نباشد. اصلاً باشد. به من چه. من فقط این را میدانم که در جمهوری اسلامی نه سیدعلی عزم داشت جای خمینی را بگیرد، نه مجتبی دلهی این بود که جای پدر بنشیند. خب این میشود جمهوری مصطفیها. در روزگار جنگ به مصطفی چمران بنازیم و در جنگ روزگار به مصطفی صدرزاده. ما کارخانهی تولید آدمیم. داریوش رضایینژاد هم آسمانی شود، ما با مهرهی آرمیتا ترامپ را مات میکنیم. ما حوا داریم. ما همسر شهیدان باکری را داریم. ما دختر مطهری را داریم. بشرای شهیده را داریم. فرشتهی باقری را داریم. دست ما پر است. توپ ما پر است. حالا قریب صد روز است شبهای ما از روزمان آفتابیتر است. پیامت را بنویس حضرت مجتبی. ما با تو عشق میکنیم.۱۳ خرداد ۱۴۰۵
#حسینقدیانی
#حسینقدیانی
۴۱
۷:۵۶