نگرانم ، نگران اینکه روزی پشیمون بشم از اینی که هستم از اینی که کلی سختی کشیدم تا این بشه .شاید درکش سخت باشه ولی نگران کنندس !اگه روزی مغزم خوشحال بود ولی قلبم نه ، چی ؟چیکار کنم اون روز ؟
۵۰۵
۲۱:۰۵
خود درگیری هایم مرا خواهد کشت .
۵۱۵
۲۱:۰۶
یِ مُشت لاشی دور هَم جَمعَن دَم میزنن اَ قُدرَت . .
۵۳۸
۲۱:۰۷
حسابت نکردم چون حسابی کرده بودنت :///
۵۳۹
۲۱:۰۸
مثلا مست کنی زنگ بزنی بهم بگی هنوزم عاشقتم:)
۵۳۸
۲۱:۰۸
آسمونم بده دیگه وضع ابراش:)))
۵۵۱
۲۱:۰۹
هفت میلیارد آدم من قفلی زدم رو اونی که دوسم نداره:)
۵۵۶
۲۱:۰۹
بیصدا جان میداد ، درهیاهویِ ذهنش !
۵۶۹
۲۱:۰۹
کاش میفهمیدی منو !
۵۷۸
۲۱:۱۱
;🤍
۶۴۱
۲۱:۱۵