سلام بچها.
امیدوارم هرجا هستین حالتون خوب باشه و با خوشی و شادی بگذرونید.
خیلی هاتون براتون بود و نبودم فرقی نداشت و نداره و نخواهد داشت
من همتونو دوست دارم حتی اگه بخواید بهم فحش بدید
میعاد و امیراستریت و شهریار من حتی شمارو هم دوست دارم.
درسا که واقعا دوست خوبی بود برام تو این چند وقتی که تو سوپر اپلیکیشن بودم.
میخواستم پیشتون باشم ولی نمیدونم چیشد یهو اکانت بن شد یا از اکانت بیرون افتادم ؛ که مهم نیست
من خیلیارو باید ازشون اینجا اسم ببرم و تقدیر کنم ولی اسم نمیبرم چون شتید بعضی ها جا بمونن
روند آلبوممون ۶۹ تغییر نمیکنه و من هرجور شده با بچه هایی که تو آلبوم قرار بود با هم کار کنیم برقرار میکنم نیما پیدا ، مهدی ، ایلین و ...
این پیامم برای صدرا فرستادم چون تنها کسیه که مطمعنم روی منو زمین نمیزنه و کاری بخوام ازش انجام میده.
و از صدرا میخوام یه چنل بزنه به ایدی @the_GLxy69 و این پیامو بزاره توش
از همتون میخوام پیگیر نباشید به موقعش میام پیشتون.
دوستتون دارم
امیرگلکسی ۲۵ اردیبهشت.
امیدوارم هرجا هستین حالتون خوب باشه و با خوشی و شادی بگذرونید.
خیلی هاتون براتون بود و نبودم فرقی نداشت و نداره و نخواهد داشت
من همتونو دوست دارم حتی اگه بخواید بهم فحش بدید
میعاد و امیراستریت و شهریار من حتی شمارو هم دوست دارم.
درسا که واقعا دوست خوبی بود برام تو این چند وقتی که تو سوپر اپلیکیشن بودم.
میخواستم پیشتون باشم ولی نمیدونم چیشد یهو اکانت بن شد یا از اکانت بیرون افتادم ؛ که مهم نیست
من خیلیارو باید ازشون اینجا اسم ببرم و تقدیر کنم ولی اسم نمیبرم چون شتید بعضی ها جا بمونن
روند آلبوممون ۶۹ تغییر نمیکنه و من هرجور شده با بچه هایی که تو آلبوم قرار بود با هم کار کنیم برقرار میکنم نیما پیدا ، مهدی ، ایلین و ...
این پیامم برای صدرا فرستادم چون تنها کسیه که مطمعنم روی منو زمین نمیزنه و کاری بخوام ازش انجام میده.
و از صدرا میخوام یه چنل بزنه به ایدی @the_GLxy69 و این پیامو بزاره توش
از همتون میخوام پیگیر نباشید به موقعش میام پیشتون.
دوستتون دارم
امیرگلکسی ۲۵ اردیبهشت.
۱۲۱
۲۱:۰۳
امیر رفت
سلام بچها. امیدوارم هرجا هستین حالتون خوب باشه و با خوشی و شادی بگذرونید. خیلی هاتون براتون بود و نبودم فرقی نداشت و نداره و نخواهد داشت من همتونو دوست دارم حتی اگه بخواید بهم فحش بدید میعاد و امیراستریت و شهریار من حتی شمارو هم دوست دارم. درسا که واقعا دوست خوبی بود برام تو این چند وقتی که تو سوپر اپلیکیشن بودم. میخواستم پیشتون باشم ولی نمیدونم چیشد یهو اکانت بن شد یا از اکانت بیرون افتادم ؛ که مهم نیست من خیلیارو باید ازشون اینجا اسم ببرم و تقدیر کنم ولی اسم نمیبرم چون شتید بعضی ها جا بمونن روند آلبوممون ۶۹ تغییر نمیکنه و من هرجور شده با بچه هایی که تو آلبوم قرار بود با هم کار کنیم برقرار میکنم نیما پیدا ، مهدی ، ایلین و ... این پیامم برای صدرا فرستادم چون تنها کسیه که مطمعنم روی منو زمین نمیزنه و کاری بخوام ازش انجام میده. و از صدرا میخوام یه چنل بزنه به ایدی @the_GLxy69 و این پیامو بزاره توش از همتون میخوام پیگیر نباشید به موقعش میام پیشتون. دوستتون دارم امیرگلکسی ۲۵ اردیبهشت.
پیام عشقم امیر گلکسی به هر کسی که میشناستش و این پیام رو میبینه
۸۵
۲۱:۰۹