لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل توی سنترت
۱۵۴ عضو

توی سنتر

فروشگاه اسباب بازی ، لوازم تحریر فانتزی و فیجت
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲۸ خرداد
,,برای پرورش کودک دو زبانه:
۱. اولین و مهمترین قدم: به هیچ وجه نباید کودکتان را آگاه کنید. اصلا او را اجبار به دیدن کارتن ها نکنید. فقط پخش کنید!!!
۲. استمرار باعث دیدن نتیجه می شود: به مدت سه ماه روزی ۲ الی ۳ ساعت کارتن ها رو پخش کنید.
۳. کارتن فارسی را کم کم حذف کنید.
۴. تنها وظیفه ی والد پخش کردن کارتن هاست و به هیچ عنوان کودک را اصلاح نکنید حتی اگر به مدت طولانی کلمه رو اشتباه تلفظ می کرد و به هیچ وجه ترجمه نکنید!!!
۵. از کارتن های انگلیسی به جز داخل پکیج استفاده نکنید.
۶. کارتن ها بر اساس شماره طبقه بندی شده اند تا حد امکان روی یک شماره بمانید مثلا یک ماه و بعد به سراغ شماره بعدی بروید.
۷. با دیدن نشانه های دوزبانگی اصلا او را تشویق نکنید!!!!
۸. باید استمرار داشته باشید. تا کامل شدن فرایند ۳ الی ۴ سال مداومت کنید.
۹. هرگونه پیشرفت فرزندتون رو با ما در میان بگذاریدundefined
@fesfandiary

آدرس کانالundefinedundefinedhttps://ble.ir/toycenter

undefinedundefinedجهت کسب اطلاعات و راهنمایی در مسیر دو زبانگی حتما در کانال بله توی سنتر عضو شویدundefinedundefined
undefined۱

۱۷۷

۲۰:۲۸

thumbnail
undefinedundefinedکارتن ها را حتما

با تلویزیون یا لپ تاپ پخش کنیدundefinedundefinedundefined

۱۷۸

۲۰:۵۲

thumbnail
undefined اکثر ما فکر می‌کنیم زبان یعنی: دفتر، مداد، حفظ کردن لغات و ترجمه کلمات.
undefinedاما حقیقت این است که مغز کودک برای «درس خواندن» ساخته نشده، بلکه برای «جذب کردن» ساخته شده است.

تفاوت Learning (یادگیری) و Acquisition (کسب زبان)در این است:
- یادگیری یعنی: "Apple یعنی سیب" (ترجمه) undefined
- کسب زبان یعنی: دیدن سیب و شنیدن کلمه Apple در لحظه درست. (تجربه) undefined
اگر می‌خواهید فرزندتان واقعاً دوزبانه شود، باید «آموزش» را کنار بگذاریم و «محیط» را بسازیم.
@toycenter

۱۹۲

۲۰:۵۸

۳ تیر
thumbnail
کپشن چی بنویسم...
فقط خدا میدونه من چقدر اون پنجره ی کوچیک آشپزخونه ی هیئت رو دوست داشتم. تا همین پارسال بابا رو از اونجا نگاه می کردم و کیف میکردم و دعای سلامتی براشون میکردم. یه مشت سیب زمینی سرخ کرده و ته دیگی که بهمون میدادن مزه ی بهشت میداد...
فقط خدا میدونه این حسینیه برای من چه حسی داشت...
بهترشو می سازیم...
داستان کربلا تکرار شد و می شود تا ظهور آقا امام زمان(عج)...
به هوش باشیم...
ما هستیم به پای عقایدمون، امام حسینمون، دینمون، نذرمون، محرممون...

حتی اگر صد بار دیگه لشکریان یزید حسینیه و مساجدمونو آتیش بزنن...

@toycenter
undefined۱
undefined۱

۷۰

۱۱:۱۳