پیج معروف 433 یه پست از بیرانوند گذاشته و گفته امشب با 7 سیو، کلین شیت کرده؛
بعد کی کامنت گذاشته باشه خوبه؟ امباپه

گمشده ای در شهر
توییت نگار
@twitnegaar
بعد کی کامنت گذاشته باشه خوبه؟ امباپه
@twitnegaar
۳۱۰
۹:۱۸
ونس معاون رئیس جمهور آمریکا پشت بلندگو جزئیات مذاکرات سوئیس را از توافق بر سر بازگشت بازرسان آژانس تا هزینه شدن دلارهای بلوکه شده ایران برای خرید ذرت و سویا از آمریکا اعلام کرد.ماهم در ایران همچنان منتظریم یک منبع آگاه بیاید و برای بار صدم بگوید که مذاکرات صریح و سازنده بود!
سیدنظام الدین موسوی
توییت نگار
@twitnegaar
@twitnegaar
۲۲۵
۱۳:۴۳
معاون ترامپ: رفع تحریم نفت امتیاز به ایران نیست، میخواهیم شبکه مالی آنها را رصد کنیم!
جیدی ونس در خصوص لغو تحریمها:
۲۵۸
۱۴:۰۸
ونس گفته پولای بلوکه شده ایران صرف خرید سویا و ذرت و گندم آمریکایی میشه.غرامت که نگرفتیم هیچ، خسارت کشاورزای آمریکایی بابت بستن تنگه رو هم باید جبران کنیم!تازه معلوم نیست با همون سویا و گندم و ذرتشون هزار جور آفت و بیماری به ایران منتقل نکنند!
Shamim
توییت نگار
@twitnegaar
@twitnegaar
۲۰۳
۱۵:۰۰
۲۵۲
۱۵:۰۸
حسن روحانی طبق توافق ژنو تمام اطلاعات فوق سری هسته ای کشور از معادن تا محصول نهایی، از دانشمندان تا اطلاعات ضبط شده توسط دوربین ها ی آفلاین و ... رو به آژانس داد که بلافاصله به آمریکا و اسرائیل منتقل شد.مشکل اینا اسناد سری کشور نیست ؛ مشکل اینا لو رفتن فتنه جدید مسئولانه.
محمدرضا صدیقی
توییت نگار
@twitnegaar
@twitnegaar
۳۱۶
۱۵:۱۴
سوییس کشور صلح و بیطرفی با ۹ میلیون جمعیت، حدود ۷ میلیارد دلار بودجه دفاعی داره. ایران با کلی دشمن و ۹۰ میلیون جمعیت هم بهطور رسمی ۷ میلیارد دلار بودجه دفاعی داره. ناراحت کنندهس که رییسجمهور ایران تو سخنرانیش برای این پول منت هم سر نیروهای مسلحش میذاره. جهان سوم همینه.
محمد
توییت نگار
@twitnegaar
@twitnegaar
۱۵۴
۱۶:۲۸
۱۲۰
۱۶:۵۳
دکتر ثابتی چه آتیشی به پا کرده اینجا!!دستخوش دکتر. حلالت باشه
ܝ̇ܭܝیا ܦ̇ܭوܝܨ
توییت نگار
@twitnegaar
@twitnegaar
۸۸
۱۷:۳۴
این نظرسنجی، برا یه رسانهی "علیالاصولی" نیستااا!مال یه رسانهی وفاقیه!نتیجه خیلی جالبه!!و بعد از اینکه دیدن نتیجهی نظرسنجیشون به نفع گفتمان نجسشون نیست، پاکش کردن.منافقن. منافق.
ܝ̇ܭܝیا
توییت نگار
@twitnegaar
@twitnegaar
۲۷
۱۸:۰۰