در موردش ناراحت نيستم، در موردش تموم وجودم، قلبم، روحم حروم شد.@unsaidthings
۱۷۶
۲۲:۰۷
از یه جایی به بعد دیگه قهر نمی کنم، نا امید میشم@unsaidthings
۱۹۱
۲۲:۰۹
بهم گفتی تنها کسی که می خوای منم...چرا بهم دروغ گفتی؟ @unsaidthings
۲۱۰
۲۲:۱۰
هردو همو دوست دارن ولی غرورشون اجازه نمیده که به هم بگن "دوست دارم"@unsaidthings
۲۱۸
۲۲:۱۵
۲۲۱
۶:۰۴
درنهايت آدم ها فقط بلدن گند بزنن به تصوراتى كه ازشون ساختى!@unsaidthings
۱۸۳
۱۶:۱۳
از اونجایی که دیگه نت و اینا وصل شده کانالو ببندیم؟
۱۳۳
۹:۳۱
۱۰۲
۰:۴۸