آنڪـہ مـے خندد غمش بـے انتهاست..!
۳K
۲۰:۳۷
مولانا چی زیبا گفت : آنکه دل داشت یار نداشت ،آنکه یار داشت دل نداشت ،

۳.۲K
۲۰:۳۸
به زیر خاکستر صبر ، قلبيست که میسوزد..!️
۳K
۲۰:۳۸
غم بهم گفت:خیلی قوی هستیاا ! گفتم چطور:؟ گفت: اخه #نابودت کردم ولی هنوز داری #میخندی
♡ ㅤ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ˢᵃᵛᵉ ˢʰᵃʳᵉ
♡ ㅤ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ˢᵃᵛᵉ ˢʰᵃʳᵉ
۳.۲K
۲۰:۳۸
ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ɪ sᴀᴡ ᴡᴀs 𝕄𝕐 𝔾𝕆𝕆𝔻 𝔽𝔸𝕌𝕃𝕋
هرچی بدی دیدم تقصیر خوبیام بود!
هرچی بدی دیدم تقصیر خوبیام بود!
۳.۲K
۲۰:۳۹
سکوتِ مغز ، جنجال قلبـــ ، تَجمعِ بغض!
۳.۳K
۲۰:۳۹
از ما چه مانده غیر از آرزو...
۳.۲K
۲۰:۳۹
انصاف نیست آدم بیشتر از سنش احساس خستگی تو فکرش باشه:)
۳.۳K
۲۰:۴۰
بچه ها پایان فعالیت
۳.۲K
۲۰:۴۱
شبتون ستاره بارون
۳.۲K
۲۰:۴۲