بدترین حس اینه که ندونی باید منتظر بمونی یا بیخیال شی
۳۵
۱۶:۰۷
یه جوری غمگینم که نمی دونن من منم یا غمگین منم 
۳۸
۱۶:۰۷
واسه ارزوهات بجنگ 


#هیچ.امپراتوری.یک.شبه.ساخته.نشده
#هیچ.امپراتوری.یک.شبه.ساخته.نشده
۴۰
۱۶:۴۷
ولی من هیچوقت ۱۸ و ۱۹ رو فراموش نمیکنم

۲۳
۲۳:۳۵
ولی آرزو تولد هممون امسال اینه که ایران درست بشه و مردم آزاد بشن 🥲
۲۰
۱:۳۸
شکست عشقی؟من از کسی ضربه دیدم که اول اون منو دوست داشت
🥲
۱۶
۱۳:۵۲
ماهم از کسای زربه خوردیم که خیلی دوسش داشتیم
۱۷
۱۶:۳۶
جن با بس الله میره آدما با دوست دارم ᡕᠵ᠊ᡃ່࡚ࠢ࠘⸝່ࠡ᠊߯ᡁࠣ࠘᠊᠊ࠢ࠘气亠A
۱۸
۱۶:۳۹
عشق چیه؟
عشق اینه که وقتی یکی دوست داره بهش ضربه بزنی؟
عشق اینه که وقتی یکی عاشقته بهش خیانت کنی؟
عشق اینه که میدونی اون چقدر دوست داره ولی ترکش میکنی .......
نه داداش این عشق نیست

عشق اینه که وقتی یکی دوست داره بهش ضربه بزنی؟
عشق اینه که وقتی یکی عاشقته بهش خیانت کنی؟
عشق اینه که میدونی اون چقدر دوست داره ولی ترکش میکنی .......
نه داداش این عشق نیست
۱۱
۰:۵۴
بهت ضربه زده ؟اشکال ندارع خودشم خواهر داره 
۵
۸:۲۳