تو تا صب میتونی بابت عقیده هام و علایقم بهم بگی بچه سال ولی مگه با گفتن تویی که عرضه نداشتی زندگیت و جمع کنی و فقط بلدی بقیرو مسخره کنی من بچه سال میشم احمق؟...𐦍𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑩𝒖𝒕𝒕𝒆𝒓𝒇𝒍𝒚𐦍
۲۹
۷:۲۶
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
آقا من تضمین میکنم موقعی که پیام سین میزنین ری اکشن بزارین از زندگی محو نمیشین خوبه؟
...𐦍𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑩𝒖𝒕𝒕𝒆𝒓𝒇𝒍𝒚𐦍
۴۱
۷:۳۶
۴۴
۷:۳۸
تا یه جایی واسم مهمه زود جواب بدی و سین بزنی از یه جا به بعد واسم حوصله سر بر میشی حالا هرچقدر میخوای زود جواب بده و سین بزن دیگه دیر شده...از چشمام افتادی بچه...𐦍𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑩𝒖𝒕𝒕𝒆𝒓𝒇𝒍𝒚𐦍
۳۵
۱۲:۴۶
۲۹
۲۳:۴۳
کی بهم گفته باهات سرد شم؟خب معلومه *خود توتو با رفتارات،با کارات،با حرفات،با پیامات،با اینکه میدم جواب دیگران میدی اما جواب منو نمیدی بهم فهموندی اونقدرم بد نیست از دیگران بعضی وقتا چیزی یاد بگیرم*...مرسی که بهم یاد دادی باهات سرد شم بچه....𐦍𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑩𝒖𝒕𝒕𝒆𝒓𝒇𝒍𝒚𐦍
۱۹
۲۰:۳۶