فراموشی، ناممکن است.چون فراموشی یعنی پاک کردن بخشی از خودت. آن شبهایی که با او زندگی کردی،آن کسی که در آینه ی چشمانش دیده شدی.
نیازی نیست فراموش کنی.فقط یاد بگیر که با این خاطرهزندگی کنینه زنده بمانی.
بگذار آرزوی تو نه کوچک کردن دنیاکه بزرگ کردن اتاق دلت باشد. اتاقی که در آناو تنها یکی از پنجرههاستو تو آفتابی که بر همهی آنها میتابی.
دنیا را در یک اتاق نخواه. که این، زندانی کردن روح بیمرز توست.تو آنقدر وسیعیکه میتوانی همهی غروبها و ستارهها رادر سینهات جا دهیو همچنان جای خالی برای عشق تازه داشته باشی.
@WomanChord
۱۰۹
۵:۳۲
زندگی.mp3
۰۰:۵۳-۷۷۶.۵۷ کیلوبایت
گاهی زندگی فقط همین است: نوشیدن یک چای کنار پنجره و تماشای جهان، در حالی که میدانی جایی در این کرهی خاکی، کسی هست که با یادش، تمام استخوانهایت گرم میشود. زنده باش.
@WomanChord
زن_آکورد_نهایی
@WomanChord
۹۳
۷:۵۷
@WomanChord
۱۲۳
۱۰:۵۲
Jamshid - Tamanaye Vesal.mp3
۰۳:۳۶-۶.۵۲ مگابایت
برای تو که محبوبی و معشوقی و دور 
خداوندرازهای سنگین رابر شانهی هر دلی نمیگذارد.او آن دل را برمیگزیندکه اگر شکست،نور از شکافش بیرون بزند.بدانکه رنج قهر حق نیستنزدیکترین شکل حضور اوستآنگاه که هیچ زبان دیگری کارساز نیست.
@WomanChord
زن_آکورد_نهایی
خداوندرازهای سنگین رابر شانهی هر دلی نمیگذارد.او آن دل را برمیگزیندکه اگر شکست،نور از شکافش بیرون بزند.بدانکه رنج قهر حق نیستنزدیکترین شکل حضور اوستآنگاه که هیچ زبان دیگری کارساز نیست.
@WomanChord
۷۸
۸:۴۴
Sensizlik.mp3
۰۴:۵۰-۱۱.۱۳ مگابایت
۵۷
۱۶:۳۳
«بین تمام خواستنهای دنیا،من فقطتو را خواستم
»
آهنگ: #Мир_без_тебя
به انگلیسی: #Mir_Bez_Tebya
ترجمهٔ انگلیسی: #World_Without_You
خواننده: #Colorit
@WomanChord
زن_آکورد_نهایی
@WomanChord
۶۴
۲۱:۳۸
چند سال دیگر، به امروزت نگاه میکنی و میگویی خوشحالم که کم نیاوردم یا میگویی کاش تسلیم نمیشدم. انتخاب امروز تو کدام است؟ محکم بمان.
@WomanChord
زن_آکورد_نهایی
@WomanChord
۵۹
۱۹:۵۰
Ferovaal - Shabe Barooni.mp3
۰۲:۴۹-۶.۶۳ مگابایت
سختترین دشمن آدمی، درون خودش آشیانه دارد. فکری که هر روز، بیآنکه شمشیری در کار باشد، جانش را می گیرد. او خود، معمار اندوه خویش است و هیچ کس، چون خودش، در ویران کردن وجودش توانا نیست.
#فرووال_شب_بارونی
@WomanChord
زن_آکورد_نهایی
#فرووال_شب_بارونی
@WomanChord
۴۶
۹:۳۸
«چرا» فرزند تاریکی استنه از آن رو که بد استاز آن جهت که در سرزمین سایه های تردید زاده می شود.وقتی نور کم است، می پرسی "چرا؟"و آنگاه که نور می تابد می پرسی "چگونه در این نور بایستم بی آنکه بسوزم؟"چرا پرسش ذهن استچگونه پرسش جان.جهت پرسش که تغییر کند نور خود را نشان می دهد.پس به جای آنکه بگویم" چرا این رنج؟"می گویم "چگونه جان را به تو آشنا کنم، تا نور پنهان تو را ببینم "
@WomanChord
۳۶
۱۸:۳۱
ای جان لرزان من آرام بگیر. آنچه امشب بر تو میگذردتوفان سطح استاما دریا در عمق آرام است.هیچ موجی ذات آب را تغییر نمیدهد.تو اکنون در مقام قابضی اما بدان که قبض پیشدرآمد بسط است.قدرت آرام است.حق آرام است.هر که فریاد میزنداز جنس حق نیست.زمزمه کن«من در پناه آن نوری هستمکه مرا آفرید نه آن صدایی که مرا میترساند.»اگر اشکت جاری می شود بدان اشک آب وضوست. دل خودش راه تطهیر را بلد است.شب همیشه فکر میکند ابدیستاما فجر بیصدا از راه میرسد.
@WomanChord
زن_آکورد_نهایی
@WomanChord
۱۰
۱۹:۲۷