برای او مینویسم ، همه میخوانند بجز او .
۸
۱۷:۲۹
تو زندگی هر کی بهت سنگ پرت کرد تو با مهربونی بهش گل پرت کن البطه با گلدونش 



۷
۱۸:۱۲
ولی مهربون ترین قلب ها تو سینه عصبی ترین آدما میتپه:)
۷
۱۸:۱۲
بلدی دل ببری،عشوه کنی،ناز کنیغیر از اینها تو بگو ناز کشیدن بلدی
۷
۱۸:۱۲
بلدی تکیه کنم جا نزنی،رد نشویمن اگر شکوه کنم،دست گرفتن بلدیمن اگر دل بدهم،دل نشکستن بلدیتا ابد مال تو باشم،تو نرفتن بلدی
۷
۱۸:۱۲
منو به یاد بیار، با برفای بهمن :)Snowflakes
۴
۵:۵۰
خواستم شنبه رو خوب شروع کنم داورهای بازی نزاشتنپس تا جمعه خداحافظ
۴
۶:۲۹
ما که خواب بودیمراستی آخرش نتیجه چی شد؟
۱-۱ مساوی
۱-۱ مساوی
۴
۶:۳۷
نفرین خدایان عامون بر قانون جدید افساید
#مخاطب
#مخاطب
۴
۶:۳۷
۲ تا تیرکیک گل آفساید یک پنالتی از دست رفته 

۴
۷:۴۹