های گرلام من از دبیرستان اومدم
#V
۲۳۶
۹:۳۲
ناهار(دمی گوجه)داریم یا استامبولی میگن بهش
#V
۲۳۷
۹:۳۴
من میرم ناهار بخورم فعلا
#V
۲۳۸
۹:۳۵
های گرلام ببخشید نبودم
کارایی که کردم🧇
سیاه قلم کار کردم و توی ۲۳ دقیقه و ۴۴ ثانیه و ۴۹ صدم ثانیه کارم رو تموم کردم(عکس میزارم)

شام پاستا درست کرده بودم و خوردیم🦩
و آره همین دیگه
#V
کارایی که کردم🧇
سیاه قلم کار کردم و توی ۲۳ دقیقه و ۴۴ ثانیه و ۴۹ صدم ثانیه کارم رو تموم کردم(عکس میزارم)
شام پاستا درست کرده بودم و خوردیم🦩
و آره همین دیگه
۲۳۲
۱۸:۴۶
⏝꒷۰꒷↠𔘓꒦꒦꒷بای نایص کیوتم شب شده دیگه برو بخواب 

تا فردا با هم بیدار شیم
꒦꒦꒷
بریم و بهترین روز رو داشته باشیم
꒦꒦꒷
با بهترین نمره ها
꒦꒷
برو کتابتو بخون
꒦꒦꒷
بعد با همون لبخند نایصت به ما و چنل شب به خیر بگو
#V🍄🌸
تا فردا با هم بیدار شیم
بریم و بهترین روز رو داشته باشیم
با بهترین نمره ها
برو کتابتو بخون
بعد با همون لبخند نایصت به ما و چنل شب به خیر بگو
۲۳۹
۱۸:۴۶
⏝꒷۰꒷↠𔘓꒦꒦꒷های نایص کیوتم چطوری صبح شده دیگه پاشو 

روتین صبحت رو برو
🫐꒦꒦꒷
بعد برو صبحانه بخور
꒦꒦꒷
و روزتو بساز
🧊꒦꒦꒷
بعد با همون لبخند بیا تو چنل ما تا ادمینای نایصمون میخوان فعالیت کنن
#V🍄🌸
روتین صبحت رو برو
بعد برو صبحانه بخور
و روزتو بساز
بعد با همون لبخند بیا تو چنل ما تا ادمینای نایصمون میخوان فعالیت کنن
۲۴۱
۵:۵۴
های گرلام نبودم چیکارا کردم

ناهار جوجه کباب داشتیم جاتون خالی

دو تا کار سیاه قلم کشیدم
و ساعت ۳ تا ۸ تولد دوستم بودم

و الانم بستم میاد خونمون با خانواده اش
#V
ناهار جوجه کباب داشتیم جاتون خالی
دو تا کار سیاه قلم کشیدم
و ساعت ۳ تا ۸ تولد دوستم بودم
و الانم بستم میاد خونمون با خانواده اش
۲۴۵
۱۷:۱۵
⏝꒷۰꒷↠𔘓꒦꒦꒷های نایص کیوتم چطوری صبح شده دیگه پاشو 

روتین صبحت رو برو
🫐꒦꒦꒷
بعد برو صبحانه بخور
꒦꒦꒷
و روزتو بساز
🧊꒦꒦꒷
بعد با همون لبخند بیا تو چنل ما تا ادمینای نایصمون میخوان فعالیت کنن
#V🍄🌸
روتین صبحت رو برو
بعد برو صبحانه بخور
و روزتو بساز
بعد با همون لبخند بیا تو چنل ما تا ادمینای نایصمون میخوان فعالیت کنن
۲۵۶
۶:۱۷
رفتم اینستا رو چک کردم
#V
۲۵۶
۶:۱۸
میخوام بخورم
" />
#V
۲۶۱
۸:۴۷