۳۰۰
۲۰:۵۲
۲۱۰
۹:۱۷
۳۰۸
۹:۲۳
قالیباف نون هایی که در انتخابات به پزشکیان و اصلاحات قرض داد را پس گرفت
الان با وفاق کامل درحال هدایت قطار انقلاب به ریل دلخواه خودشوننالبته بیشتر شبیه خارج کردن قطار از ریله تا هدایت
مجلس وفاقی در انتهای امور است
@zaroor
الان با وفاق کامل درحال هدایت قطار انقلاب به ریل دلخواه خودشوننالبته بیشتر شبیه خارج کردن قطار از ریله تا هدایت
مجلس وفاقی در انتهای امور است
۱.۴K
۹:۳۹
درخواست پرفسور درخشان برای عزل پزشکیان

اینجانب در حد اندک بضاعت علمی خویش تنها راهکار برای جلوگیری از امضای این تفاهمنامه را اقدام قوۀ مقننه در کنار گذاشتن پزشکیان از قدرت و اقدام قوۀ قضائیه برای محاکمۀ اعضای گروه مذاکرهکننده میدانم
زنده باشید 
#نشر_حداکثری
#بصیرت #مطالبه_گری #جهاد_تبیین
#انتشار_حداکثری_با_شما
#نفوذ #خیانت #افساد_طلبان#یهودیان_مخفی #سرطان_اصلاحات #مسببان_وضع_موجود#نه_به_مذاکره_ذلیلانه#نه_به_دیپلماسی_ذلت#مذاکره_عاقلانه_و_شرافتمندانه
@zaroor
اینجانب در حد اندک بضاعت علمی خویش تنها راهکار برای جلوگیری از امضای این تفاهمنامه را اقدام قوۀ مقننه در کنار گذاشتن پزشکیان از قدرت و اقدام قوۀ قضائیه برای محاکمۀ اعضای گروه مذاکرهکننده میدانم
#نشر_حداکثری
#بصیرت #مطالبه_گری #جهاد_تبیین
#نفوذ #خیانت #افساد_طلبان#یهودیان_مخفی #سرطان_اصلاحات #مسببان_وضع_موجود#نه_به_مذاکره_ذلیلانه#نه_به_دیپلماسی_ذلت#مذاکره_عاقلانه_و_شرافتمندانه
۲۱۰
۱۵:۵۸
این یک کلاهبرداری تلفنی معمولی نیست؛ بسیار خطرناکتر از آن است؛ آنها به پول، رمز عبور یا اعتماد ما نیازی ندارند؛ تنها چیزی که نیاز دارند، مهربانی و خود ماست.
اخیراً نوعی «کلاهبرداری با سوءاستفاده از کمکخواهی» در مراکز خرید، ایستگاههای مترو، بازارها و مکانهای عمومی مشاهده شده است؛ کلاهبرداران معمولاً افرادی به ظاهر خوشپوش، محترم، میانسال یا سالمند هستند.
آنها ممکن است ادعا کنند که نمیدانند چگونه از تلفن همراه خود استفاده کنند، میخواهند وضعیت حقوق بازنشستگی یا کمکهای مالی خود را بررسی کنند، یا هنگام کار با یک برنامه یا صفحه دچار مشکل شدهاند و از شما بخواهند که به آنها کمک کنید.
بخش خطرناک ماجرا
وقتی تلفن را در دست میگیرید، معمولاً یک تماس تصویری، ضبط صفحهنمایش یا قابلیت تشخیص چهره از قبل فعال شده است؛ در طرف دیگر فردی در حال تماشای شماست.
فکر میکنید در حال کمک کردن هستید، اما در واقع ممکن است اطلاعات بیومتریک خود را در اختیار دیگران قرار دهید.
این یک کلاهبرداری معمولی نیست؛ کلاهبرداری بیومتریک مبتنی بر هوش مصنوعی است؛ آنها پول شما را نمیخواهند؛ خودِ شما را میخواهند.
اگر به تلفن دست بزنید (اثر انگشت)، اعداد یا نمادها را بخوانید (صدای شما)، یا هنگام تماس به صفحه نگاه کنید (چهره شما)، ممکن است سه شناسه مهم بیومتریک شما جمعآوری شود: اثر انگشت، صدا و چهره.
هوش مصنوعی پیشرفته میتواند یک «نسخه دیجیتالی» بسیار مشابه از شما ایجاد کند و آنچه بعد از آن رخ میدهد، میتواند ترسناک باشد:
با استفاده از این نسخه دیجیتالی، ممکن است برای دریافت وامهای آنلاین (برخط) یا اعتبارات مصرفی اقدام کنند، یا از سامانههای خودکار تشخیص چهره و صدا عبور کرده و به حسابها دسترسی پیدا کنند؛ در عرض ۳۰ دقیقه ممکن است تمام اعتبار مالی شما مصرف شود.
وقتی پیامهای بانکی به دستتان برسد، متوجه میشوید نهتنها پولی از شما سرقت نشده، بلکه هزاران یا حتی میلیونها ریال بدهکار شدهاید.
سه قانون را هرگز فراموش نکنید:
۱- هرگز به افراد ناشناس برای استفاده از تلفن همراهشان کمک نکنید.۲- به تلفن آنها دست نزنید، دکمهای را فشار ندهید؛ به صفحه خیره نشوید و هیچ چیزی را با صدای بلند نخوانید؛ حتی اگر بگویند «فقط یک لمس ساده است».۳- تماسهای تصویری از شمارههای ناشناس را فوراً قطع کنید.
هرگز قبول نکنید که «فقط چند ثانیه به دوربین نگاه کنید» یا «فقط چند کلمه صحبت کنید»؛ کلاهبرداران افراد خوشقلب را هدف قرار دادهاند.
یادآوری آخر
هرگز نگویید: «این اتفاق برای من نمیافتد» یا «من آنقدر باهوشم که فریبشان را نمیخورم»؛ آنها دقیقاً روی همین اعتماد بهنفس و مهربانی شما حساب باز کردهاند.
#منتشر_کنید
۶.۸K
۱۶:۰۵
آمریکا در سقف ۱۲۰ دلاری تمام ذخایر نفت خودشو (چندصدمیلیون بشکه) فروخت و با نفت ۷۶ دلاری در حال جایگزین کردن هست! 

زرنگی بیشتر اینکه تا داشت ذخایر نفتش تموم میشد آتشبس کرد و رفت سمت توافق. اونجا ما نباید زیر بار میرفتیم یکی دوماه دیگه که به بدبختی میفتاد تو موضوع انرژی، خیلی بهتر میتونستیم امتیاز بگیریم
الانم تنگه رو ۶۰ روز بدون هزینه باز کردهحتی حاضر نیست تو هیچ سودی از تنگه ببری
پولهای بلوکهشدهت رو گندم و ذرت میدهنفتت رو تو ارزونترین قیمت میخرهو..... چرا براش نصرفه بعد از پر شدن مخازن نفتش، مجدد جنگ راه بندازه دوباره نفت ارزون خریده شدهش رو دوسه برابر بفروشه؟
پ ن: الان اگر به تیم مذاکره کننده نقد کنیم ، وحدت خدشه دار نمیشه!؟
#نشر_حداکثری
#بصیرت #مطالبه_گری #جهاد_تبیین
#انتشار_حداکثری_با_شما
#نفوذ #خیانت #افساد_طلبان#یهودیان_مخفی #سرطان_اصلاحات #مسببان_وضع_موجود#نه_به_مذاکره_ذلیلانه#نه_به_دیپلماسی_ذلت#مذاکره_عاقلانه_و_شرافتمندانه
@zaroor
الانم تنگه رو ۶۰ روز بدون هزینه باز کردهحتی حاضر نیست تو هیچ سودی از تنگه ببری
پولهای بلوکهشدهت رو گندم و ذرت میدهنفتت رو تو ارزونترین قیمت میخرهو..... چرا براش نصرفه بعد از پر شدن مخازن نفتش، مجدد جنگ راه بندازه دوباره نفت ارزون خریده شدهش رو دوسه برابر بفروشه؟
پ ن: الان اگر به تیم مذاکره کننده نقد کنیم ، وحدت خدشه دار نمیشه!؟
#نشر_حداکثری
#بصیرت #مطالبه_گری #جهاد_تبیین
#نفوذ #خیانت #افساد_طلبان#یهودیان_مخفی #سرطان_اصلاحات #مسببان_وضع_موجود#نه_به_مذاکره_ذلیلانه#نه_به_دیپلماسی_ذلت#مذاکره_عاقلانه_و_شرافتمندانه
۲۸۴
۲۰:۴۶
تا هم خودتون و هم دیگران مبعوث بصیر باشید
بعثتی ارزشمنده که توام با بصیرت باشه ، یعنی هدف و برنامه را بدونی و کسی نتونه ازت سوء استفاده کنه
#نفوذ #خیانت
۱۱۱
۱۰:۰۱
حنظله!گنجشک درنده را دریاب
ضمنالطفا هرازگاهی هم امنیت بانکهای خودمون و ... سایر ادارت و ارگانهایی که میتونن زندگی مردم را مختل کنن ، محک بزن و روزنه ها را بهشون اعلام کن
دمت گرم
@zaroor
ضمنالطفا هرازگاهی هم امنیت بانکهای خودمون و ... سایر ادارت و ارگانهایی که میتونن زندگی مردم را مختل کنن ، محک بزن و روزنه ها را بهشون اعلام کن
دمت گرم
۸۴
۱۷:۳۴
بیانیه اعضای خبرگان رهبری در مورد مذاکرات ایران و آمریکا
بسم الله الرحمن الرحیم مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با عرض تسلیت ایام عزای سالار شهیدان و اصحاب باوفای آن حضرت و آرزوی سلامت و طول عمر با عزت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظلهالعالی) و پیروزی قاطع رزمندگان فداکار و آرزوی عزت و سربلندی بیشتر برای شما مردم حاضر در صحنه، پیرو پیام راهگشای رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظلهالعالی) و حوادث اخیر نکات ذیل تقدیم میشود:
۱. ضمن تشکر از مسئولان بهویژه مذاکرهکنندگان محترم، که بنا بر تعبیر رهبری معظم از سر دلسوزی و حسن نظر به دنبال احقاق حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت هستند، انتظار داریم که با ملاحظۀ تجربههای مذاکرات خسارتبار گذشته کاملاً مراقب ترفندهای دشمن فریبکار و بد سابقه باشند و توجه داشته باشند که رعایت خطوط قرمز رهبری واجب شرعی است و تخطی از آنها به هیچ وجه جایز نیست.
۲. موضوع تعیین متجاوز و معرفی عاملان مهدورالدم جنایتهای کمنظیر جنگ تحمیلی اخیر بهویژه رئیسجمهور جنایتکار آمریکا و نخستوزیر پلید رژیم صهیونیستی و مجازات آنها و انتقام خون امام شهید امت (رضواناللهتعالیعلیه) به هیچ وجه مورد اغماض و بیتوجهی قرار نگیرد و بر هر مکلفی که به آنها دسترسی پیدا کند واجب است که این جنایتکاران را به درک واصل کند.
۳. مطابق تعهد مسئولان محترم به رهبری و مردم، انتظار میرود که هرگونه پیمانشکنی و نقض بندهای تفاهمنامه سریعاً پاسخ داده شود. از اینرو با توجه به استمرار تجاوزات و جنایات رژیم پلید صهیونیستی در لبنان و عدم عقبنشینی از مناطق اشغالی که نقض آشکار بند اول تفاهمنامه محسوب میشود، بازگشایی تنگه هرمز خلاف تعهدات مسئولان است و خطایی راهبردی شمرده میشود و دشمن را در ادامۀ پیمانشکنیها و نقض تعهداتش گستاختر خواهد کرد.
۴. مجدداً یادآور میشویم که بنابر رهنمود واجبالاتباع رهبری معظم (مدظلهالعالی) حقوق هستهای کشور نباید مورد بحث و مناقشه قرار گیرد و بایستی از دایره گفتگوها خارج شود.
۵. تثبیت مدیریت تنگه هرمز و دریافت غرامت خسارتها و بازگشت اموال بلوکهشده و رفع تحریمها و خروج آمریکا از منطقه از مطالبات تخلفناپذیر رهبری و مردم است که لازم است با حفظ عزت و کرامت ملت ایران دنبال شود و هرگونه سهلانگاری در این زمینه قطعاً با عکسالعمل ملت مواجه خواهد شد.
۶. مسئولان بایستی از هر سخنی که موجب گستاخی دشمن و ایجاد توهم ناتوانی کشور و عدم تابآوری ملت باشد اجتناب کنند و اینک که مقاومت جانانۀ رزمندگان جانفدای ما، آمریکای مستکبر را به استیصال کشانده نبایستی سخنانی گفته شود که ضعف و ناتوانی کشور از آن استشمام گردد.
۷. همگان بهویژه مسئولان محترم میدانند که در نظام ولایی، نظر و دیدگاه ولیامر فصلالخطاب است و پس از اطلاع از نظر قطعی ولیفقیه هیچ مسئولی نمیتواند و نباید بر خلاف نظر ایشان اقدام نماید.
۸. از آنجا که بر اساس شواهد فراوان، دشمن به دنبال کسب فرصت برای تجدید قوا و خرید زمان برای برخی برنامههای خود از جمله انتخابات آینده است و پس از آن احتمال حمله مجدد بسیار خواهد بود بایستی در مهلت مقرر ۳۰ روزه و ۶۰ روزه تکلیف موارد مطروحه در تفاهمنامه تعیین شود و از فرسایشی شدن این گفتگوها جداً پرهیز گردد.
۹. از ملت عزیز تقاضا داریم که کماکان حضور آگاهانه و با صلابت خویش را در میدان ادامه دهند و ضمن حفظ اتحاد مقدس و پرهیز از هر اقدام مخل این اتحاد، به سخنان تفرقهافکنانۀ برخی ناآگاهان که به دنبال محدودسازی این بعثت الهی هستند، اعتنایی نداشته باشند. حضور مردم تا زمانی که رهبری معظم (مدظلهالعالی) مصلحت بدانند ضروری و تعیینکننده است.
۱۰. خادمان ملت در مجلس خبرگان نیز به عنوان بخشی از مردم در کنار رهبری عزیز و قاطبۀ ملت، ضمن آرزوی موفقیت برای مسئولان محترم منتظر تحقق شروط و وعدهها میمانند و عنداللزوم به تکلیف شرعی خود عمل خواهند کرد.
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
@zaroor
بسم الله الرحمن الرحیم مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با عرض تسلیت ایام عزای سالار شهیدان و اصحاب باوفای آن حضرت و آرزوی سلامت و طول عمر با عزت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظلهالعالی) و پیروزی قاطع رزمندگان فداکار و آرزوی عزت و سربلندی بیشتر برای شما مردم حاضر در صحنه، پیرو پیام راهگشای رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظلهالعالی) و حوادث اخیر نکات ذیل تقدیم میشود:
۱. ضمن تشکر از مسئولان بهویژه مذاکرهکنندگان محترم، که بنا بر تعبیر رهبری معظم از سر دلسوزی و حسن نظر به دنبال احقاق حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت هستند، انتظار داریم که با ملاحظۀ تجربههای مذاکرات خسارتبار گذشته کاملاً مراقب ترفندهای دشمن فریبکار و بد سابقه باشند و توجه داشته باشند که رعایت خطوط قرمز رهبری واجب شرعی است و تخطی از آنها به هیچ وجه جایز نیست.
۲. موضوع تعیین متجاوز و معرفی عاملان مهدورالدم جنایتهای کمنظیر جنگ تحمیلی اخیر بهویژه رئیسجمهور جنایتکار آمریکا و نخستوزیر پلید رژیم صهیونیستی و مجازات آنها و انتقام خون امام شهید امت (رضواناللهتعالیعلیه) به هیچ وجه مورد اغماض و بیتوجهی قرار نگیرد و بر هر مکلفی که به آنها دسترسی پیدا کند واجب است که این جنایتکاران را به درک واصل کند.
۳. مطابق تعهد مسئولان محترم به رهبری و مردم، انتظار میرود که هرگونه پیمانشکنی و نقض بندهای تفاهمنامه سریعاً پاسخ داده شود. از اینرو با توجه به استمرار تجاوزات و جنایات رژیم پلید صهیونیستی در لبنان و عدم عقبنشینی از مناطق اشغالی که نقض آشکار بند اول تفاهمنامه محسوب میشود، بازگشایی تنگه هرمز خلاف تعهدات مسئولان است و خطایی راهبردی شمرده میشود و دشمن را در ادامۀ پیمانشکنیها و نقض تعهداتش گستاختر خواهد کرد.
۴. مجدداً یادآور میشویم که بنابر رهنمود واجبالاتباع رهبری معظم (مدظلهالعالی) حقوق هستهای کشور نباید مورد بحث و مناقشه قرار گیرد و بایستی از دایره گفتگوها خارج شود.
۵. تثبیت مدیریت تنگه هرمز و دریافت غرامت خسارتها و بازگشت اموال بلوکهشده و رفع تحریمها و خروج آمریکا از منطقه از مطالبات تخلفناپذیر رهبری و مردم است که لازم است با حفظ عزت و کرامت ملت ایران دنبال شود و هرگونه سهلانگاری در این زمینه قطعاً با عکسالعمل ملت مواجه خواهد شد.
۶. مسئولان بایستی از هر سخنی که موجب گستاخی دشمن و ایجاد توهم ناتوانی کشور و عدم تابآوری ملت باشد اجتناب کنند و اینک که مقاومت جانانۀ رزمندگان جانفدای ما، آمریکای مستکبر را به استیصال کشانده نبایستی سخنانی گفته شود که ضعف و ناتوانی کشور از آن استشمام گردد.
۷. همگان بهویژه مسئولان محترم میدانند که در نظام ولایی، نظر و دیدگاه ولیامر فصلالخطاب است و پس از اطلاع از نظر قطعی ولیفقیه هیچ مسئولی نمیتواند و نباید بر خلاف نظر ایشان اقدام نماید.
۸. از آنجا که بر اساس شواهد فراوان، دشمن به دنبال کسب فرصت برای تجدید قوا و خرید زمان برای برخی برنامههای خود از جمله انتخابات آینده است و پس از آن احتمال حمله مجدد بسیار خواهد بود بایستی در مهلت مقرر ۳۰ روزه و ۶۰ روزه تکلیف موارد مطروحه در تفاهمنامه تعیین شود و از فرسایشی شدن این گفتگوها جداً پرهیز گردد.
۹. از ملت عزیز تقاضا داریم که کماکان حضور آگاهانه و با صلابت خویش را در میدان ادامه دهند و ضمن حفظ اتحاد مقدس و پرهیز از هر اقدام مخل این اتحاد، به سخنان تفرقهافکنانۀ برخی ناآگاهان که به دنبال محدودسازی این بعثت الهی هستند، اعتنایی نداشته باشند. حضور مردم تا زمانی که رهبری معظم (مدظلهالعالی) مصلحت بدانند ضروری و تعیینکننده است.
۱۰. خادمان ملت در مجلس خبرگان نیز به عنوان بخشی از مردم در کنار رهبری عزیز و قاطبۀ ملت، ضمن آرزوی موفقیت برای مسئولان محترم منتظر تحقق شروط و وعدهها میمانند و عنداللزوم به تکلیف شرعی خود عمل خواهند کرد.
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
۷۹
۱۸:۰۳