ازحسنات اعمالتان که خیال می کنید حسنه است، توبه کنید تا چه رسدبه معاصی...#ایت_الله_الهی@zendegie_shiriin
۱۱۰
۱۳:۲۷
#جرعه_ششم
_اللهم لاتَضْرِبْنِي بِسِيَاطِ نَقِمَتِكَ وَ زَحْزِحْنِي فِيهِ مِنْ مُوجِبَاتِ سَخَطِكَ
+خدایامرا با تازيانه هاى انتقامت عذاب مكن، و از موجبات خشمت دورم بدار...
وقتی برای اولین بار پایم را کج گذاشتم، آنقدر زیاده روی کردم که هرکس جای تو بود،صبرش تمام می شد.وقتی برای اولین بار ایستادم روبه روی آستانت و فریاد سرکشی سر دادم، گمان نمی کردم ماه ها صبرت را ببینم.بنده هایت احساس خداوندی ات را درک نمی کنند...برای تو ، شکستن گِلی که خود ساخته ای، آسان نیست!گلِ آلوده را نیز می پذیری...تاخیر عذاب هم، رسم خداوندی توست...#سید_محمد_سادات_اخوی @zendegie_shiriin
_اللهم لاتَضْرِبْنِي بِسِيَاطِ نَقِمَتِكَ وَ زَحْزِحْنِي فِيهِ مِنْ مُوجِبَاتِ سَخَطِكَ
+خدایامرا با تازيانه هاى انتقامت عذاب مكن، و از موجبات خشمت دورم بدار...
وقتی برای اولین بار پایم را کج گذاشتم، آنقدر زیاده روی کردم که هرکس جای تو بود،صبرش تمام می شد.وقتی برای اولین بار ایستادم روبه روی آستانت و فریاد سرکشی سر دادم، گمان نمی کردم ماه ها صبرت را ببینم.بنده هایت احساس خداوندی ات را درک نمی کنند...برای تو ، شکستن گِلی که خود ساخته ای، آسان نیست!گلِ آلوده را نیز می پذیری...تاخیر عذاب هم، رسم خداوندی توست...#سید_محمد_سادات_اخوی @zendegie_shiriin
۱۲۹
۱۳:۲۸
او جهان را مجموعهای از متضادها میدانست و معتقد بود اگر ما بیمار نشویم، معنای تندرستی را نمیفهمیم، اگر گرسنه نشویم، لذت سیری را درک نخواهیم کرد و اگر هرگز به جنگ نرویم، قدر صلح را نمیدانیم. پس! اگر زمستانی نباشد، بهاری هم نخواهد بود!
دنیای سوفی | صفحه ۵۰@zendegie_shiriin
دنیای سوفی | صفحه ۵۰@zendegie_shiriin
۱۲۰
۷:۰۰
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
آنچه یزید و معاویه بالفعل داشتند، ما بالقوه داریم، خیلی به خود مغرور نشویم! اینطور نیست که آنها از جهنم آمده باشند و ما از بهشت، به خدا پناه میبریم!!!
آیتالله بهجت (ره@zendegie_shiriin
آیتالله بهجت (ره@zendegie_shiriin
۱۳۳
۷:۰۵
مسئولين کشور در امتحان بزرگی هستند: آيا عزت ملت را حفظ خواهند کرد يا نه؟ بايد عزت و منافع ملت به معنای واقعی کلمه تأمين شود.
مقام معظم رهبری | مطالبه عزت@zendegie_shiriin
مقام معظم رهبری | مطالبه عزت@zendegie_shiriin
۸۲
۱۸:۳۴
کار برای خود کردن نفس پرستی است، کار برای خلق کردن بت پرستی است، کار برای خدا و برای خلق کردن شرک و دوگانه پرستی است، کار خود و کار خلق برای خدا کردن توحید و خدا پرستی است.
شهید مطهری | جهانبینی توحیدی | ص ۷۰@zendegie_shiriin
شهید مطهری | جهانبینی توحیدی | ص ۷۰@zendegie_shiriin
۸۸
۱۸:۳۵
او جهان را مجموعهای از متضادها میدانست و معتقد بود اگر ما بیمار نشویم، معنای تندرستی را نمیفهمیم، اگر گرسنه نشویم، لذت سیری را درک نخواهیم کرد و اگر هرگز به جنگ نرویم، قدر صلح را نمیدانیم. پس! اگر زمستانی نباشد، بهاری هم نخواهد بود!
دنیای سوفی | صفحه ۵۰@zendegie_shiriin
دنیای سوفی | صفحه ۵۰@zendegie_shiriin
۹۷
۱۸:۳۷
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
‘حالم؟! +یخزده. درمانده. مضطرب. غمزده. مبهوت. خسته. پریشان. دلواپس. کجاخلاق. غمگین. آزرده. وحشتزده. سوگوار. افسرده.اما امیدوار، امیدوار، امیدوار، امیدوار، امیدوار، امیدوار، امیدوار، امیدوار، امیدوار، امیدوار..
۵۸
۶:۴۲