سوال : برای بعد از جنگ چه برنامه ای درباره کسب و کار خودم داشته باشم ؟پاسخ : اول باید یک تحلیل درست از نتیجه احتمالی جنگ، و بعد شرایط اقتصادی کشور با وجه به نتیجه جنگ داشته باشید . دوم اینکه باید بررسی کنید که نیازهای فوری و نیازهای بلند مدت کشور ، بعد از جنگ، به چه چیزها و چه شغل هایی است ؟ و چه ارتباطی با کسب و کار فعلی شما داره؟سوم اینکه باید تحلیلی درباره زنجیره تامین کسب و کار خودتون ، بعد از جنگ، داشته باشید و از حالا براش فکر کنید .
آرزوی موفقیت دارم
@zonouzibusinessacademi
آرزوی موفقیت دارم
@zonouzibusinessacademi
۲۵۱
۱۴:۲۵
نشانه هایی از افول دبی عزیزان دوباره تکرار میکنم اگر کسب و کار شما به نوعی با واردات یا هر نوع ارتباطی با دبی متاثر هست، سریعتر به فکر جایگزین یا حداقل کاهش اثرات منفی باشید .
آرزوی موفقیت دارم @zonouzibusinessacademi
۳۰۷
۱۱:۳۶
روز معلم رو خدمت اساتید محترم دانشگاه و معلمین عزیز حاضر در کانال تبریک فراوان عرض میکنم .

۳۱۰
۱۱:۳۹
عزیزان تا روشن شدن وضعیت جنگ ، از هرگونه اقدام هیجانی در کسب و کار، شدیداً پرهیز بفرمایید . بنظر میاد که آغاز دوباره جنگ خیلی دور از انتظار نیست .
۲۵۲
۱۹:۴۹
کارفرمای عزیزی که در شرایط جنگی بدون اینکه تمام تلاشت رو انجام داده باشی پرسنل رو اخراج میکنی، میدونی با این کار چه پیامی به پرسنلی که اخراج نکردی میدی؟ شرایط پرداخت حقوق و دستمزد بسیار سخت شده اما دنبال راه های ابتکاری باشید و سعی کنید چسبندگی پرسنل رو آسیب نزنید .
آرزوی موفقیت دارم @zonouzibusinessacafemi
آرزوی موفقیت دارم @zonouzibusinessacafemi
۲۴۷
۱۸:۱۷
با توجه به اتفاقات دیشب و چند شب گذشته که طرفین بصورت نظامی درگیر میشن اما اعلام میکنن که هنوز آتش بس هست و یا حملات رو کردن نمیگیرند، بنظر میرسه که این شرایط فعلا تغییر نخواهد کرد ، به این معنی که در حالت نه جنگ و نه صلح خواهیم بود . البته که این وضعیت نمیتونه بیش از دو یا سه ماه طول بکشه چونکه اقتصاد جهانی خیلی زودتر از اقتصاد ایران دچار آسیب شدید میشه . بنابراین بنظرم صاحبین محترم شرکتهای تولیدی و خدماتی بایستی برای حداقل سه ماه برنامه مقاومتی تهیه و اجرا کنند تا دچار آسیب کمتری بشن . درباره برنامه مقاومتی قبلا توضیح دادم .
آرزوی موفقیت دارم @zonouzibusinessacademi
آرزوی موفقیت دارم @zonouzibusinessacademi
۲۸۰
۱۰:۲۹
آنچه که در این ایام ، صاحبین محترم کسب و کار، کمتر بهش توجه میکنن وضعیت روحی و روانی پرسنل هست. عزیزان! منابع انسانی مهمترین دارایی شماست. کوگارین توجه شما به وضعیت روحی و روانی همکارانتون در این شرایط، در اونها تاثیرات مثبت عمیقی باقی میذاره طوریکه شاید هرگز فراموش نکنند و تا مدتها بعنوان یک نشانه از معروفت شما برای دیگران تعریف کنند. پاداش همیشه نقدی نیست . ای بسا گاهی بی توجهی به این نکات چنان اثر منفی داره که با هیچ پاداشی جبران نمیشه!!!
آرزوی موفقیت دارم@zonouzibusinesacademi
آرزوی موفقیت دارم@zonouzibusinesacademi
۲۷۶
۸:۳۲
رفقا با توجه به پیش بینی های مختلف و گاهی متضادی که این روزها از آینده جنگ انجام میشه ، بنظر میرسه که بایستی فعلا برای تداوم همین وضعیت برنامه ریزی بفرمایید . احتمال رسیدن به توافق و در نتیجه تغییر شرایط در کوتاه مدت کمی بعید بنظر میرسه .
۲۴۴
۱۸:۳۵
سوال :آیا در این شرایط ناپایدار و پر از ابهام میشه کسب و کار انجام داد؟؟
پاسخ: این موضوع بستگی بسیاری به نوع کسب و کار شما داره اما بطور کلی باید عرض کنم که هیچ کسب و کاری رو نباید تعطیل کنید اما بهتر هست که در حداقلی ترین شرایط هزینه ای اداره بفرمایید .
@zonouzibusinessacademi
پاسخ: این موضوع بستگی بسیاری به نوع کسب و کار شما داره اما بطور کلی باید عرض کنم که هیچ کسب و کاری رو نباید تعطیل کنید اما بهتر هست که در حداقلی ترین شرایط هزینه ای اداره بفرمایید .
@zonouzibusinessacademi
۱۸۹
۱۵:۳۰
سوال: در این شرایطی که فکر جنگ دست از سرمون برنمیداره، آیا میشه فروش رو بالا برد؟؟
پاسخ : بله حتما میشه ! از روشهای قدیمی فاصله بگیرید و با طراحی قیف فروش وضعیت فروشتون رو سر و سامان بدید .
آرزوی موفقیت دارم
@zonouzibusinessacademi
پاسخ : بله حتما میشه ! از روشهای قدیمی فاصله بگیرید و با طراحی قیف فروش وضعیت فروشتون رو سر و سامان بدید .
آرزوی موفقیت دارم
@zonouzibusinessacademi
۱۱۴
۱۵:۴۰