ینی اگه این اجرا میشد ها، دیگه تحریم شصت برابر میشدـ پراید هم کولر رو از آپشناش برمیداشت..@Zoodnewss
۱۱۵
۱۷:۴۱
این ظلمه وقتی که زالوهاتو جیب این مردم میلولنوقتی که خیلی از این مردمبی پوله بی پوله بی پولنای قاضی مردم چی میگنآبادی آبادی آبادی@Zoodnewss
۱۴۷
۱۷:۴۸
صادرات قورباغه از اون دسته از صادراتی ست که تحریم نمیشه. حتما برای درک بهتر طنز این خبر، فیلم خاله قورباغه رو ببینید.@Zoodnewss
۱۴۶
۳:۲۶