هدف از زندگیفقط شاد بودن نیست،بلکه مفید بودن،شرافتمند بودن، دلسوز و غمخوار بودن است.
تفاوت دارد كه فقط زندگیکرده ای ....یا خیلی خوب زندگی کرده ای.
"رالف امرسون" #به_جمع_دل_نوشته_بپیوندید





http://ble.ir/join/HJwcHXGcSrhttps://eitaa.com/jiohobtvrt
تفاوت دارد كه فقط زندگیکرده ای ....یا خیلی خوب زندگی کرده ای.
"رالف امرسون" #به_جمع_دل_نوشته_بپیوندید
۱۹۴
۸:۰۵
سلام همدلان بزرگوار و نازنین
ساده میگم:عیدتون مبارک
یا مقلب! قلب ما را شاد کنیا مدبر! خانه را آباد کنیامحول! احسن الحالم نما از بدیها فارغ البالم نما سال نو بر شما و خانواده شما مبارکارادتمند سید










ساده میگم:عیدتون مبارک
یا مقلب! قلب ما را شاد کنیا مدبر! خانه را آباد کنیامحول! احسن الحالم نما از بدیها فارغ البالم نما سال نو بر شما و خانواده شما مبارکارادتمند سید
۱۹۰
۱۲:۲۵
از گابریل گارسیا پرسیدند: اگر بخواهی کتابی صد صفحهای درباره امید بنویسی، چه مینویسی؟
گفت ۹۹ صفحه رو خالی میذارم صفحه آخر، سطر آخر می نویسم: یادت باشه دنیا گرد است، هر وقت احساس کردی به آخر رسیدی شاید در نقطه شروع باشی. زندگی ساختنی است، نه ماندنی، بمان برای ساختن، نساز برای ماندن...منتظرنباش کسی برایت گل بیاورد، خاک را زیر و روکن، بذر را بکار، از آن مراقبت کن، گل خواهد داد...






http://ble.ir/join/HJwcHXGcSrhttps://eitaa.com/jiohobtvrt
گفت ۹۹ صفحه رو خالی میذارم صفحه آخر، سطر آخر می نویسم: یادت باشه دنیا گرد است، هر وقت احساس کردی به آخر رسیدی شاید در نقطه شروع باشی. زندگی ساختنی است، نه ماندنی، بمان برای ساختن، نساز برای ماندن...منتظرنباش کسی برایت گل بیاورد، خاک را زیر و روکن، بذر را بکار، از آن مراقبت کن، گل خواهد داد...
۱۹۴
۱۰:۳۸
ان شاء الله برای همه ی مردم ایران امسال سال خوبی باشد
۱۸۶
۲۳:۱۵
لذت دنیا را کسی برد... که هم بخشید ، هم پوشید و هم خورد هر آن کس کیسهاش محکم گره خورد خودش مرد و ثروتش را دیگری برد...!






http://ble.ir/join/HJwcHXGcSrhttps://eitaa.com/jiohobtvrt
۱۹۱
۷:۰۳
۱۹۲
۱۹:۱۶
اﻧﮕﺸﺘﻬﺎﯼ ﺩﺳﺘﻤﺎﻥ ﯾﮑﯽ ﮐﻮﭼﮏ ﯾﮑﯽ ﺑﺰﺭﮒ، ﯾﮑﯽ ﺑﻠﻨﺪ، ﯾﮑﯽ ﮐﻮﺗﺎﻩﯾﮑﯽ ﻗﻮﯼ، ﯾﮑﯽ ﺿﻌﯿﻒ
ﺍﻣﺎ ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﺍ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ
ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﺍ ﻟﻪ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ
ﻭ ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ
ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻨﺎﺭ ﻫﻢ ﯾﮏ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ ﻭ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ
ﮔﺎﻩ ﻣﺎ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﻟﻬﺶ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ
ﻭ ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﭘﺎﯾﯿﻨﺘﺮ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﺮﺳﺘﯿﻢ
ﯾﺎﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷـﺪ ﻧﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﻨﺪﻩ ﻣﺎﺳﺖ ﻧﻪ ﮐﺴﯽ ﺧـﺪﺍﯼ ﻣﺎ
ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﺁﻓﺮﯾﺪ
ﺑﺎ ﻫـﻢ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﻫـﻢ ﺁﻧﮕﺎﻩ ﻟﺬﺕ ﯾﮏ ﺩﺳﺖ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ ﻣﯿﻔﻬﻤﯿﻢ






http://ble.ir/join/HJwcHXGcSrhttps://eitaa.com/jiohobtvrt
ﺍﻣﺎ ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﺍ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ
ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﺍ ﻟﻪ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ
ﻭ ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ
ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻨﺎﺭ ﻫﻢ ﯾﮏ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ ﻭ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ
ﮔﺎﻩ ﻣﺎ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﻟﻬﺶ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ
ﻭ ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﭘﺎﯾﯿﻨﺘﺮ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﺮﺳﺘﯿﻢ
ﯾﺎﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷـﺪ ﻧﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﻨﺪﻩ ﻣﺎﺳﺖ ﻧﻪ ﮐﺴﯽ ﺧـﺪﺍﯼ ﻣﺎ
ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﺁﻓﺮﯾﺪ
ﺑﺎ ﻫـﻢ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﻫـﻢ ﺁﻧﮕﺎﻩ ﻟﺬﺕ ﯾﮏ ﺩﺳﺖ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ ﻣﯿﻔﻬﻤﯿﻢ
۱۸۷
۱۳:۴۸
۱۹۱
۱۳:۵۱
تا زمانی که خودمان را دوستنداشته باشیمبرای خود ارزش قائل نباشیم
دیگران نمیتوانند فراتر از خودمانبا ما رفتار کنند...#به_جمع_دل_نوشته_بپیوندید




http://ble.ir/join/HJwcHXGcSrhttps://eitaa.com/jiohobtvrt.
دیگران نمیتوانند فراتر از خودمانبا ما رفتار کنند...#به_جمع_دل_نوشته_بپیوندید
۱۸۸
۱۱:۱۳
سنگها را نمیدانماما گنجشکها مفت نیستند!قلبشان میتپد.نگویید سنگ مفت، گنجشک مفت ...!
بعضی آدمها ؛ناخواسته ؛ همیشه متهماند!همیشه مقصرند…بخاطر سکوتشان، مهربانیشان ، گذشتشانبی کینه بودنشان ،کمک نخواستنشان، بی آزار بودنشان!گویی جان میدهند برای اتهام بستن.و از همه بدتر اینکه ؛خوبیهایشان زود فراموش میشود!http://ble.ir/join/HJwcHXGcSrhttps://eitaa.com/jiohobtvrt
بعضی آدمها ؛ناخواسته ؛ همیشه متهماند!همیشه مقصرند…بخاطر سکوتشان، مهربانیشان ، گذشتشانبی کینه بودنشان ،کمک نخواستنشان، بی آزار بودنشان!گویی جان میدهند برای اتهام بستن.و از همه بدتر اینکه ؛خوبیهایشان زود فراموش میشود!http://ble.ir/join/HJwcHXGcSrhttps://eitaa.com/jiohobtvrt
۱۹۶
۱۵:۵۵