۸ مهر
گیف
۰۰:۰۶
۲۰:۲۱
"اقتصاد تشکر"
از گری واینرچاک:این کتاب به اهمیت تعامل انسانی با مشتریان در عصر دیجیتال اشاره میکند و توضیح میدهد که چگونه ایجاد ارتباطات صمیمی و اصیل میتواند باعث وفاداری مشتریان و افزایش فروش شود.
"مشتریمداری"
از پیتر فادر:این کتاب بر تمرکز بر مشتریان کلیدی بهجای تمام مشتریان تمرکز دارد و توضیح میدهد که چگونه شناخت دقیق از مشتریان باارزشتر میتواند استراتژیهای فروش را بهبود بخشد.
"هنر خدمات مشتری"
از لئوناردو اینگیلری و میکا سولومون:این کتاب به ارائهی تکنیکهای کاربردی برای بهبود خدمات مشتری و تأثیر مستقیم آن بر وفاداری مشتری و افزایش فروش میپردازد.
از گری واینرچاک:این کتاب به اهمیت تعامل انسانی با مشتریان در عصر دیجیتال اشاره میکند و توضیح میدهد که چگونه ایجاد ارتباطات صمیمی و اصیل میتواند باعث وفاداری مشتریان و افزایش فروش شود.
"مشتریمداری"
از پیتر فادر:این کتاب بر تمرکز بر مشتریان کلیدی بهجای تمام مشتریان تمرکز دارد و توضیح میدهد که چگونه شناخت دقیق از مشتریان باارزشتر میتواند استراتژیهای فروش را بهبود بخشد.
"هنر خدمات مشتری"
از لئوناردو اینگیلری و میکا سولومون:این کتاب به ارائهی تکنیکهای کاربردی برای بهبود خدمات مشتری و تأثیر مستقیم آن بر وفاداری مشتری و افزایش فروش میپردازد.
۲۰:۲۳
"تأثیر: روانشناسی متقاعدسازی"
از رابرت بی. سیالدینی:این کتاب به بررسی روانشناسی متقاعدسازی در فروش و چگونگی ایجاد تأثیر بر مشتریان برای خرید بیشتر میپردازد.
"ساخت برند داستانی"
از دونالد میلر:این کتاب کمک میکند تا برندها پیام خود را به شکلی بیان کنند که برای مشتریان شفاف و جذاب باشد و به افزایش فروش منجر شود.
"فروشنده چالشگر"
از متیو دیکسون و برنت آدامسون:این کتاب به استراتژی فروش مبتنی بر چالش و آموزش مشتری میپردازد، که فروشندگان با ارائهی دیدگاههای جدید، مشتری را ترغیب به خرید میکنند.
"اقتصاد تجربه"
از بی. جوزف پاین دوم و جیمز اچ. گیلمور:این کتاب نشان میدهد که چگونه شرکتها میتوانند از تجربههای خاص و متفاوت برای جذب مشتریان و افزایش فروش بهرهبرداری کنند.
از رابرت بی. سیالدینی:این کتاب به بررسی روانشناسی متقاعدسازی در فروش و چگونگی ایجاد تأثیر بر مشتریان برای خرید بیشتر میپردازد.
"ساخت برند داستانی"
از دونالد میلر:این کتاب کمک میکند تا برندها پیام خود را به شکلی بیان کنند که برای مشتریان شفاف و جذاب باشد و به افزایش فروش منجر شود.
"فروشنده چالشگر"
از متیو دیکسون و برنت آدامسون:این کتاب به استراتژی فروش مبتنی بر چالش و آموزش مشتری میپردازد، که فروشندگان با ارائهی دیدگاههای جدید، مشتری را ترغیب به خرید میکنند.
"اقتصاد تجربه"
از بی. جوزف پاین دوم و جیمز اچ. گیلمور:این کتاب نشان میدهد که چگونه شرکتها میتوانند از تجربههای خاص و متفاوت برای جذب مشتریان و افزایش فروش بهرهبرداری کنند.
۲۰:۲۳
۱۰ مهر
بازارسال شده از ایده پرداز طلوع CRM
۱۰:۳۲
۱۱ مهر
بازارسال شده از ایده پرداز طلوع CRM
هم اکنون لینک شرکت در برنامه یک فنجان تجربه به صورت آنلاین https://event.alocom.co/class/economycafe/sajak_system_review
۱۵:۲۰
۱۳ مهر
۱۸:۲۲
۱۸:۲۲
۱۸:۲۲
۱۸:۲۲
۱۴ مهر
۱۹:۲۶
۱۵ مهر
️ بازاریابی و تبلیغات رایگان توسط باشگاه مشتریان ️
اگر مشتری از امتیازات باشگاه مشتریان شما راضی باشد، به احتمال بسیار زیاد با دوستان و نزدیکانش در مورد برندتان صحبت خواهد کرد. موضوعی که باعث جذب مشتریان جدید به کسب و کار شما می شود. آمارها نشان می دهند که مشتریانی که به وسیله اعضای با سابقه باشگاه مشتریان معرفی می شوند ۳۷ درصد بیشتر احتمال دارد که مشتری دائمی آن کسب و کار شوند.
کسبوکار خود را با باشگاه مشتریان سجاک پرورش دهید. @sajac_ir
اگر مشتری از امتیازات باشگاه مشتریان شما راضی باشد، به احتمال بسیار زیاد با دوستان و نزدیکانش در مورد برندتان صحبت خواهد کرد. موضوعی که باعث جذب مشتریان جدید به کسب و کار شما می شود. آمارها نشان می دهند که مشتریانی که به وسیله اعضای با سابقه باشگاه مشتریان معرفی می شوند ۳۷ درصد بیشتر احتمال دارد که مشتری دائمی آن کسب و کار شوند.
کسبوکار خود را با باشگاه مشتریان سجاک پرورش دهید. @sajac_ir
۱۹:۱۲
۲۱ مهر
۱۷:۳۴
۱۷:۳۵
افزایش ارزش کسبوکار:در بسیاری از شیوههای ارزیابی ارزش یک کسبوکار، تعداد مشتریان به خصوص مشتریان وفادار محاسبه میشود. بنابراین به این مشتریان واقعا به عنوان یک سرمایه نگاه کنید و همانطور که از سایر سرمایههای مالی خود مراقبت میکنید، از آنها نیز مراقبت کنید.
🧨 کاهش ریسک ورشکستگی:وقتی عدهای هستند که همیشه از شما خرید کنند، این موضوع نشاندهنده وجود حداقل درآمدی در کسبوکارتان است. همین موضوع باعث میشود همیشه حاشیه امنی داشته باشید و خطرات ورشکستگی و نبود درآمد تا حدودی کاهش پیدا کند.
🧨 کاهش ریسک ورشکستگی:وقتی عدهای هستند که همیشه از شما خرید کنند، این موضوع نشاندهنده وجود حداقل درآمدی در کسبوکارتان است. همین موضوع باعث میشود همیشه حاشیه امنی داشته باشید و خطرات ورشکستگی و نبود درآمد تا حدودی کاهش پیدا کند.
۱۷:۳۶
با توجه به چیزهایی که هماکنون خواندید، شاید بتوان گفت حفظ مشتریان وفادار سختتر از وفادارسازی مشتریان است؛ برای همین ما راهکاری برای شما داریم! با باشگاه مشتریان سجاک وفاداری مشتریان خود به برندتان را تضمین کنید و فروشتان را افزایش دهید!
کسبوکار خود را با باشگاه مشتریان سجاک پرورش دهید. @sajac_ir
کسبوکار خود را با باشگاه مشتریان سجاک پرورش دهید. @sajac_ir
۱۷:۳۶
۲۲ مهر
۱۸:۵۲
سیآراِم (CRM) یک سیستم هوشمند است که اطلاعات مربوط به مشتریان را جمعآوری و تحلیل میکند. این سیستم به شما کمک میکند تا مشتریان خود را بهتر بشناسید، نیازهای آنها را درک کنید و خدمات یا محصولات خود را به شکل شخصیسازیشده به آنها ارائه دهید.
۱۸:۵۲
۱۸:۵۳
صرفهجویی در زمان و هزینه: به جای استفاده از روشهای قدیمی برای پیگیری مشتریها، CRM به صورت خودکار کارهای مدیریتی را انجام میدهد و شما میتوانید تمرکز بیشتری بر توسعه کسبوکار خود داشته باشید.
تحلیل دقیق دادهها:با CRM میتوانید بفهمید که چه چیزی باعث خرید مجدد مشتری میشود و چه چیزهایی به جذب مشتری جدید کمک میکند.
پس اگر هنوز از CRM استفاده نمیکنید، وقت آن رسیده که کسب و کار خود را به مرحلهای بالاتر ببرید و ارتباط خود را با مشتریانتان بهتر و هوشمندانهتر کنید.
@sajac_ir
تحلیل دقیق دادهها:با CRM میتوانید بفهمید که چه چیزی باعث خرید مجدد مشتری میشود و چه چیزهایی به جذب مشتری جدید کمک میکند.
پس اگر هنوز از CRM استفاده نمیکنید، وقت آن رسیده که کسب و کار خود را به مرحلهای بالاتر ببرید و ارتباط خود را با مشتریانتان بهتر و هوشمندانهتر کنید.
@sajac_ir
۱۸:۵۴
۲۹ مهر
۱۱:۱۱