عکس پروفایل سجاک | سامانه جامع کسب و کارس

سجاک | سامانه جامع کسب و کار

۳۱۶عضو
عکس پروفایل سجاک | سامانه جامع کسب و کارس
۳۱۶ عضو

سجاک | سامانه جامع کسب و کار

با سجاک سلطان کسب و کار باش ... باشگاه مشتریان خودت رو راه بنداز و هر روز بیشتر از دیروز بفروش سایت: sajac.irتلگرام: t.me/sajaclubایتا: eitaa.com/sajaclubروبیکا : rubika.ir/sajac_irبله : @sajac_irهر سوالی دارید در خدمتیم: @hamid_r_m_a

۸ مهر

thumnail
گیف
۰۰:۰۶
undefined مدیریت مشتریان و افزایش فروش از عوامل کلیدی موفقیت در هر کسب‌وکار هستند. کتاب‌های زیر با ارائه راهکارهای عملی، به شما کمک می‌کنند تا مشتریان را جذب و وفادار کنید و فروش خود را افزایش دهید :

۲۰:۲۱

undefined "اقتصاد تشکر"
از گری واینرچاک:
این کتاب به اهمیت تعامل انسانی با مشتریان در عصر دیجیتال اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه ایجاد ارتباطات صمیمی و اصیل می‌تواند باعث وفاداری مشتریان و افزایش فروش شود.
undefined "مشتری‌مداری"
از پیتر فادر:
این کتاب بر تمرکز بر مشتریان کلیدی به‌جای تمام مشتریان تمرکز دارد و توضیح می‌دهد که چگونه شناخت دقیق از مشتریان باارزش‌تر می‌تواند استراتژی‌های فروش را بهبود بخشد.
undefined "هنر خدمات مشتری"
از لئوناردو اینگیلری و میکا سولومون:
این کتاب به ارائه‌ی تکنیک‌های کاربردی برای بهبود خدمات مشتری و تأثیر مستقیم آن بر وفاداری مشتری و افزایش فروش می‌پردازد.

۲۰:۲۳

undefined "تأثیر: روان‌شناسی متقاعدسازی"
از رابرت بی. سیالدینی:
این کتاب به بررسی روان‌شناسی متقاعدسازی در فروش و چگونگی ایجاد تأثیر بر مشتریان برای خرید بیشتر می‌پردازد.
undefined "ساخت برند داستانی"
از دونالد میلر:
این کتاب کمک می‌کند تا برندها پیام خود را به شکلی بیان کنند که برای مشتریان شفاف و جذاب باشد و به افزایش فروش منجر شود.
undefined "فروشنده چالش‌گر"
از متیو دیکسون و برنت آدامسون:
این کتاب به استراتژی فروش مبتنی بر چالش و آموزش مشتری می‌پردازد، که فروشندگان با ارائه‌ی دیدگاه‌های جدید، مشتری را ترغیب به خرید می‌کنند.
undefined "اقتصاد تجربه"
از بی. جوزف پاین دوم و جیمز اچ. گیل‌مور:
این کتاب نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌ها می‌توانند از تجربه‌های خاص و متفاوت برای جذب مشتریان و افزایش فروش بهره‌برداری کنند.

۲۰:۲۳

۱۰ مهر

بازارسال شده از ایده پرداز طلوع CRM
thumnail
️🟡یک فنجان تجربه مهمان ما باشیدundefinedگروه شرکتهای آتی برگزار میکند:هفتصد و چهارمین (704) جلسه #کافه_اقتصاد (حضوری و آنلاین)
undefinedبا موضوع:هوشمندسازی کسب و کارهای کوچک و متوسط (با رویکرد باشگاه مشتریان*سجاک* )
undefinedویژه :فعالان حوزه بازاریابی، فروش، توسعه بازار و دانش پژوهان MBA و DBA
undefinedزمان :چهارشــنبه 11 مهر ماه 1403، ساعت 18
آدرس محل برگزاری: مشهد، نبش چهارراه ابوطالب، سالن اجتماعات شهرکتاب
🟢این جلسه به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود
undefinedلینک شرکت در کلاس به صورت آنلاین:https://event.alocom.co/class/economycafe/sajak_system_review
undefinedشماره تماس جهت هماهنگی و ثبت نام: 0915644561609026445616
undefinedما را از طریق سایت و #اینستاگرام دنبال کنید:
http://atiigroup.ir/https://instagram.com/economy.cafe.ir?utm_medium=copy_link

۱۰:۳۲

۱۱ مهر

بازارسال شده از ایده پرداز طلوع CRM
هم اکنون undefinedلینک شرکت در برنامه یک فنجان تجربه به صورت آنلاینundefined https://event.alocom.co/class/economycafe/sajak_system_review

۱۵:۲۰

۱۳ مهر

thumnail
undefined باشگاه مشتریان سجاک ابزاری قدرتمندی برای حفظ و جذب مشتری است که در هر صنعت با روش‌های متفاوتی اجرا می‌شود. شناخت انواع استفاده از این باشگاه می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا وفاداری مشتریان خود را افزایش دهید و ارتباطات موثرتری با آن‌ها برقرار کنید.undefined
#امکانات_سجاک | #آموزش_سجاک
undefined @sajac_ir

۱۸:۲۲

thumnail

۱۸:۲۲

thumnail

۱۸:۲۲

thumnail
undefined باشگاه‌های مشتریان با توجه به نیازهای هر صنعت طراحی می‌شوند. با بررسی انواع آن‌ها می‌توان راهکارهایی پیدا کرد که به بهبود رضایت و وفاداری مشتریان و رشد کسب‌وکار کمک می‌کند.
#امکانات_سجاک | #آموزش_سجاک
undefined @sajac_ir

۱۸:۲۲

۱۴ مهر

thumnail
undefined باشگاه مشتریان سجاک باعث افزایش ارزش طول عمر مشتریان‌تان می‌شود‌ undefined
undefined با ادغام برنامه‌های باشگاه مشتریان با زندگی روزمره افراد میزان وفاداری آنان به انواع خدمات و محصولات بیشتر می‌شود. به طوری که به دلیل انواع امتیازات مالی و غیرمالی، پیشنهادات هوشمند و شخصی‌سازی شده که از سمت شرکت دریافت می‌کنند به خرید بیشتر ترغیب می‌شوند. به این ترتیب شاهد افرادی هستیم که بیش از قبل تمایل دارند از فروشگاه، سایت فروش، خدمات آموزشی، هتل، فروشگاه، رستوران، کارت اعتباری یا خط هوایی مرتبط با یک شرکت استفاده کنند. و ادامه این چرخه هم بر تعامل و هم بر سود دوجانبه شما خواهد افزود.undefined
#امکانات_سجاک
undefined کسب‌وکار خود را با باشگاه مشتریان سجاک پرورش دهید.undefined @sajac_ir

۱۹:۲۶

۱۵ مهر

undefinedبازاریابی و تبلیغات رایگان توسط باشگاه مشتریان undefined
اگر مشتری از امتیازات باشگاه مشتریان شما راضی باشد، به احتمال بسیار زیاد با دوستان و نزدیکانش در مورد برندتان صحبت خواهد کرد. موضوعی که باعث جذب مشتریان جدید به کسب و کار شما می شود. آمارها نشان می دهند که مشتریانی که به وسیله اعضای با سابقه باشگاه مشتریان معرفی می شوند ۳۷ درصد بیشتر احتمال دارد که مشتری دائمی آن کسب و کار شوند.
undefined کسب‌وکار خود را با باشگاه مشتریان سجاک پرورش دهید.undefined @sajac_ir

۱۹:۱۲

۲۱ مهر

thumnail
undefined وفاداری به برند یعنی مشتری‌ها با چشم‌بسته خریدار شما هستند، تبلیغتان را می‌کنند و از شما همیشه یاد می‌کنند. چه چیزی از این بهتر؟ این افراد کمک‌های زیادی به کسب‌‍وکار شما می‌کنند و شما را از رقبایتان جلو می‌اندازند.• در ادامه به مهم‌ترین اثرات مشتری وفادار بر کسب‌وکارتان می‌پردازیم:

۱۷:۳۴

thumnail
undefined کاهش ریسک توسعه محصول:همیشه اولین مشتری محصول جدیدتان، مشتریان وفادار برند و محصولات قدیمی شما هستند. وقتی روی مشتریان وفادار قدیمی مطمئن باشید، با خیال راحت محصول جدیدتان را توسعه می‌دهید.
undefined کمک به برندینگ کسب‌وکارتان:در شبکه‌های اجتماعی از تجربه خوبشان با برند شما می‌گویند و این موضوع بسیار تاثیرگذار است. هیچ تبلیغی به اندازه معرفی دوستانمان در مورد محصولی کارا نیست و این معجزه وفاداری به برند است. آن‌ها به شکل مویرگی در سطح جامعه آشنایی با برند شما را افزایش می‌دهند و هرچقدر مشتریان وفادارتان بیشتر باشد، برند شما می‌تواند در جامعه نفوذ بیشتری بکند.
undefined کاهش هزینه تبلیغات:به ازای هر خرید، به دلیل تکرار خرید این مشتریان، هزینه‌های تبلیغاتتان برای هر خرید به شدت کاهش می‌یابد. واضح است که هزینه نگه داشتن مشتری قدیمی به مراتب کمتر از هزینه جذب مشتری جدید است. برای همین هیچوقت از مشتریان قدیمی به خصوص مشتریان وفادار خود غافل نشوید. به علاوه این مشتریان شما را به دیگران هم معرفی می‌کنند.

۱۷:۳۵

undefined افزایش ارزش کسب‌وکار:در بسیاری از شیوه‌های ارزیابی ارزش یک کسب‌وکار، تعداد مشتریان به خصوص مشتریان وفادار محاسبه می‌شود. بنابراین به این مشتریان واقعا به عنوان یک سرمایه نگاه کنید و همانطور که از سایر سرمایه‌های مالی خود مراقبت می‌کنید، از آن‌ها نیز مراقبت کنید.
🧨 کاهش ریسک ورشکستگی:وقتی عده‌ای هستند که همیشه از شما خرید کنند، این موضوع نشان‌دهنده وجود حداقل درآمدی در کسب‌وکارتان است. همین موضوع باعث می‌شود همیشه حاشیه امنی داشته باشید و خطرات ورشکستگی و نبود درآمد تا حدودی کاهش پیدا کند.

۱۷:۳۶

undefined با توجه به چیزهایی که هم‌اکنون خواندید، شاید بتوان گفت حفظ مشتریان وفادار سخت‌تر از وفادارسازی مشتریان است؛ برای همین ما راهکاری برای شما داریم! با باشگاه مشتریان سجاک وفاداری مشتریان خود به برندتان را تضمین کنید و فروش‌تان را افزایش دهید! undefined
undefined کسب‌وکار خود را با باشگاه مشتریان سجاک پرورش دهید.undefined @sajac_ir

۱۷:۳۶

۲۲ مهر

thumnail
undefinedسی‌آر‌اِم (CRM) چیست و چطور باشگاه مشتریان شما را به موفقیت می‌رساند؟ undefined
تا به حال فکر کردید چطور برندهای بزرگ مشتری‌های خود را راضی نگه می‌دارند و همیشه مشتریان وفادار دارند؟ یکی از رازهای موفقیت آن‌ها استفاده از CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری است. اما CRM چیست و چطور می‌تواند برای باشگاه مشتریان شما معجزه کند؟
undefined @@sajac_ir

۱۸:۵۲

undefinedسی‌آراِم (CRM) یک سیستم هوشمند است که اطلاعات مربوط به مشتریان را جمع‌آوری و تحلیل می‌کند. این سیستم به شما کمک می‌کند تا مشتریان خود را بهتر بشناسید، نیازهای آن‌ها را درک کنید و خدمات یا محصولات خود را به شکل شخصی‌سازی‌شده به آن‌ها ارائه دهید.

۱۸:۵۲

thumnail
undefined اما چرا CRM در باشگاه مشتریان اهمیت دارد؟
undefined افزایش وفاداری:سی‌آر‌اِم (CRM) به شما اجازه می‌دهد تا تجربه مشتری را بهبود ببخشید و ارتباط عمیق‌تری با آن‌ها برقرار کنید. مشتریان وفادار شما باز هم از خدمات شما استفاده می‌کنند و دیگر نیاز نیست همیشه به دنبال جذب مشتری جدید باشید.
undefined ارائه پیشنهادات هدفمند:سی‌آر‌اِم (CRM) به شما کمک می‌کند رفتار مشتریان خود را تحلیل کنید و بر اساس نیازها و علایق‌شان، پیشنهادات ویژه و تخفیف‌های مناسب ارائه دهید.

۱۸:۵۳

undefined صرفه‌جویی در زمان و هزینه: به جای استفاده از روش‌های قدیمی برای پیگیری مشتری‌ها، CRM به صورت خودکار کارهای مدیریتی را انجام می‌دهد و شما می‌توانید تمرکز بیشتری بر توسعه کسب‌وکار خود داشته باشید.
undefined تحلیل دقیق داده‌ها:با CRM می‌توانید بفهمید که چه چیزی باعث خرید مجدد مشتری می‌شود و چه چیزهایی به جذب مشتری جدید کمک می‌کند.
پس اگر هنوز از CRM استفاده نمی‌کنید، وقت آن رسیده که کسب و کار خود را به مرحله‌ای بالاتر ببرید و ارتباط خود را با مشتریانتان بهتر و هوشمندانه‌تر کنید.
undefined @sajac_ir

۱۸:۵۴

۲۹ مهر

thumnail
به راحتی از طریق گوشی، هر کسی رو که میخوای توی باشگاه مشتریان خودت عضو کن!
برای آپدیت روی لینک بزنhttp://cafebazaar.ir/app/?id=ir.sajac.toluesoft.app.sajac&ref=share

۱۱:۱۱