بله | کانال سامانه سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت
عکس پروفایل سامانه سنجش رضایت مردم از کارکنان دولتس

سامانه سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت

۶۲۲عضو
بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail
undefined گفتگوی سید مرتضی احمدی
معاون مرکز بازرسی،نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری سازمان اداری و استخدامی کشور با شبکه خبر

undefinedسلام خبرنگار - ششم آبان۱۴۰۴
بله | ویراستی | شبکه کارمند | سایت سازمان

۱۹:۵۷

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail
undefined undefined بیش از ۲۵ هزار تماس مردمی با «فواد ۱۲۸»
فواد قلب تپنده نظام اداری=صدای بی صدایان
undefinedبازرسان این سامانه هر روز سرزده به ادارات می‌روند تا صدای مردم، بی‌واسطه شنیده شود.
undefinedگزارشی از رعنا زربانیان ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ بله | ویراستی | شبکه کارمند | سایت سازمان

۱۹:۵۸

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail
گفتگو با رئیس سازمان اداری و استخدامی در مورد نیروهای شرکتیچهارشنبه ۷آبان در حاشیه جلسه هیات دولت ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ بله | ویراستی | شبکه کارمند | سایت سازمان

۵:۴۳

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail
undefined undefined*گزارشی از عملکرد سامانه فواد در استان البرز*┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ بله | ویراستی | شبکه کارمند | سایت سازمان

۵:۴۳

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail
undefined* در چهارمین اجلاس رؤسا و مدیران کل بازرسی دستگاه‌های اجرایی کشور
undefined رفیع‌زاده: سامانه فواد ۱۲۸ صدای مردم و ابزار شناخت بیماری‌های نظام اداری است / رفتار کارمندان دولت زیر نگاه مردم قرار دارد/ سامانه‌هایی داریم که با هزینه بالا ایجاد شدند؛ اما کارآمد نیستند

undefined معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: دولت در نظام اداری بودجه می‌دهد، ساختار و منابع انسانی هم تخصیص داده می‌شود؛ اما هنوز در برخی موارد می‌بینیم که رضایت مردم جلب نمی‌شود؛ که این یعنی یا فرایند ارائه خدمت ایراد دارد یا رفتار کارمند با مردم مناسب نیست. سامانه فواد ۱۲۸ برای همین منظور است تا صدای مردم شنیده شود و نارضایتی‌ها در لحظه رسیدگی شوند.

undefined به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اداری و استخدامی کشور، چهارمین اجلاس رؤسا و مدیران کل بازرسی دستگاه‌های اجرایی کشور، ۱۰ آبان‌ماه در محل این سازمان برگزار شد و بر محور هماهنگی، بررسی نقش دفاتر نظارت و بازرسی در ارتقای فرهنگ پاسخ‌گویی و استقرار سامانه فوریت‌های اداری (فواد ۱۲۸) متمرکز بود.


undefined
خبر کامل را اینجا بخوانید.

بله | ویراستی | شبکه کارمند | سایت سازمان *

۱۲:۰۴

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail

۱۲:۰۴

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail

۱۲:۰۴

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail

۱۲:۰۴

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail

۱۲:۰۴

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail

۱۲:۰۴

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail

۱۲:۰۴

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail

۱۲:۰۴

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail

۱۲:۰۴

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail

۱۲:۰۴

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail
undefined علاءالدین رفیع‌زاده رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در چهارمین اجلاس روسا و مدیران کل بازرسی دستگاه‌های اجرایی کشور(راهبران ارشد فواد):

undefinedسامانه فواد با تاکید رئیس‌جمهور برای شنیدن صدای بی صدایان و با هدف نظارت و رضایت مردم ایجاد شده است.

undefinedپاسخگویی صحیح می تواند رضایت مندی مردم را فراهم کند.

undefinedفلسفه وجودی ما مردم هستند؛ساختارها و سازمان‌ها و ساختمانها و کارمندها و ...با هدف خدمت به مردم ایجاد شده اند.

undefinedبرخی شکایات و گزارشهای مردمی ناشی از عدم اطلاع رسانی صحیح دستگاهها در مورد چارچوب وظایف،امکانات،اختیارات،حقوق و تکالیف ست.

undefinedاگر فرآیندهای خدمت‌رسانی طبق استانداردها تعیین و اطلاع رسانی شوند؛سامانه فواد می تواند فرآیندها را براساس گزارش های ذی نفعان غربال نماید.

undefinedهدف نهایی سامانه «فواد»، نهادینه‌کردن فرهنگ پاسخگویی در دستگاه‌های دولتی بعنوان منشأ اصلی نارضایتی مردم از برخی بی‌توجهی ها و بی‌پاسخ ماندنها است.

undefinedاگر از محل نظرات مردم فرآیند های اداری را اصلاح کنیم؛شکایات کمتر خواهد شد.

undefinedسامانه فوریت‌های اداری در دولت چهاردهم با این هدف تشکیل شد که مردم بازخورد مدیران و کارکنان را آنی حس کنند.

undefinedچشم انداز سامانه فواد این است که به مثابه "کلینیک حل مساله" ،عارضه های اداری و فرآیندی نظام اداری را شناسایی و رفع نماید.

undefinedنتایج گزارش های سامانه فواد را یکی از ملاک‌های گزینش ها و ارزیابی ها در جشنواره #شهید_رجایی قرار می دهیم.

undefinedمهمترین ویژگی سامانه فواد۱۲۸ ،آنی بودن آن است وگرنه سامانه های گزارش مردمی قبلا هم وجود داشت.

undefinedشما بازرسان چشمان باز دولت در رصد رضایت مندی مردم و پایش نبض سلامت نظام اداری هستید.

undefinedتکریم و رضایت مردم از تاکیدات مکرر دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و مولفه های تابناک فرهنگ و ادب پارسی است.

┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ بله | ویراستی | شبکه کارمند | سایت سازمان

۱۲:۰۴

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail

۱۲:۰۴

بازارسال شده از سازمان اداری و استخدامی کشور
thumbnail
undefined فواد۱۲۸؛انعکاس #صدای_بی_صدایان
undefinedعلاءالدین رفیع‌زاده، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، از برگزاری چهارمین اجلاس هماهنگی روسا و مدیران کل بازرسی دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.
undefined️وی سامانه #فواد را نمونه‌ای عینی از تحقق وعده‌های رئیس‌جمهور برای شنیدن صدای بی‌صدایان دانست و بر ضرورت بازرسی‌های میدانی و هماهنگی بخش‌های نظارتی دستگاه‌ها برای اثربخشی بیشتر تأکید کرد.#بازرسی #شفافیت #نظارت_مردم #فواد #وفاق_ملی#اعتماد_عمومی┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ بله | ویراستی | شبکه کارمند | سایت سازمان

۴:۴۹

thumbnail
undefinedفواد ۱۲۸

۸:۱۲

thumbnail
undefinedمعرفی فواد

۹:۴۹

undefined برداشت چهار گام مهم در ارتقای سامانه فواد ۱۲۸ و توسعه نظارت هوشمند خدمات عمومی
undefinedکامل داوودی، رئیس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری سازمان اداری و استخدامی کشور، از اجرای چهار اقدام مهم در مسیر توسعه سامانه فواد ۱۲۸ و هوشمندسازی نظارت بر خدمات اجرایی خبر داد.
undefined️داوودی با اشاره به اولویت سازمان برای تسهیل دسترسی مردم به مسیرهای ثبت شکایات، اعلام کرد:سامانه رضایت‌سنج کارکنان دستگاه‌های اجرایی (QR Code) به سامانه فواد ۱۲۸ متصل شده و از این پس ورودی‌های فواد از دو مسیر تماس با شماره ۱۲۸ و ثبت نظر و شکایت از طریق QR Code در دستگاه‌ها قابل دریافت خواهد بود. این اقدام ضمن یکپارچه‌سازی داده‌ها، امکان تحلیل دقیق‌تر کیفیت خدمات را فراهم می‌کند.
undefined️وی همچنین با اشاره به توسعه دامنه استقرار سامانه در مدیریت شهری افزود:شهرداری نسیم‌شهر تهران به‌عنوان نخستین شهرداری استان تهران به سامانه فواد ۱۲۸ متصل شده است و این اقدام، گام عملی آغاز استقرار فواد در شهرداری‌های استان تهران محسوب می‌شود.
undefined️رئیس مرکز بازرسی در بخش دیگری از سخنان خود، خبر از ارتقا و به‌روزرسانی لایه‌های سامانه داد و تاکید کرد:در نسخه جدید لایه‌های نظارتی، ارجاع و پیگیری سامانه فواد ۱۲۸ از سطح ملی به دستگاه‌های تابعه، ادارات کل استانی و واحدهای شهرستانی تسری یافته است؛ به‌گونه‌ای که فرایند رسیدگی، دقیق‌تر، سریع‌تر و مبتنی بر سطح پاسخگویی هر دستگاه دنبال می‌شود.
undefined️داوودی همچنین از آغاز رسمی استقرار کلینیک فواد ۱۲۸ در وزارت نیرو خبر داد و گفت:«بر اساس داده‌های سامانه، موضوع واگذاری انشعاب آب و برق بیشترین فراوانی شکایت شهروندان را داشته و به همین دلیل کلینیک فواد در اولین گام، حل این مسأله را در دستور کار قرار داده است. این کلینیک با هدف تحلیل ریشه‌ای مشکل، اصلاح فرآیندها و کاهش نارضایتی مردم فعالیت خواهد کرد.»

۴:۴۸