۱۰:۲۹
۱۲:۱۴
۱۵:۳۷
۱۵:۳۸
سقوط سوریه به دست تروریستهای ترکیه و رژیم صهیونیستی، باکو را نیز درباره "سیونیک" هوایی کرده است!
ینیمساوات در گزارشی با ادعای تضعیف شدید ایران پس از سقوط سوریه به دست تروریستهای مورد حمایت ترکیه و رژیم صهیونیستی، به نقل از فکرت یوسفاف، وزیر دارایی سابق جمهوری آذربایجان که معمولاً تحلیلهای دولت باکو درباره ایران را تکرار و تبیین میکند، نوشت: "ایران بهخوبی میداند که با از دست دادن نیروهای نیابتیاش و بهخصوص سوریه که سالهای طولانی مبالغ هنگفتی برای آنها هزینه کرده بود، اکنون نوبت خود ایران رسیده است. در چنین شرایطی آیا ایران میتواند به فکر "کریدور زنگزور" باشد؟ اصلاً باور کردنی نیست! در این حال، نگرانی ارامنه پس از فروپاشی دولت سوریه موجه است!!"
این تبیینگر سیاست باکو در بیان کجفهمی باکو از وضعیت و قدرت ایران بهخاطر از دست دادن سوریه و تشویق شدن باکو به ماجراجویی برای تصرف جنوب ارمنستان افزوده است: "در نتیجه شکست ایران در درگیری با غرب، وزن سیاسی ترکیه که پس از حوادث سوریه جایگاهش در منطقه به میزان قابلتوجهی تقویت شده است، افزوده شده است!. این بدان معناست که ارمنستان که پلهای ارتباطی با روسیه را سوزانده و در هیچ سطحی مورد قبول اروپا نیز نیست، در وضعیتی بدون حمایت در منطقه باقی خواهد ماند. من فکر میکنم که در آن صورت شاهد ارمنستانی دیگر و جامعه ارمنی دیگری خواهیم بود. یعنی جامعه ارمنی که نمیخواهد با این شرایط کنار بیاید ارمنستان را ترک میکند و آنهایی که در اینجا باقی میمانند با ابزارهایی مانند ریا و چاپلوسی که از ویژگیهای ذاتی ارامنه است، سعی میکنند در این سرزمینها زندگی کنند. بنابراین پیشبینی میشود در افتتاح کریدور زنگزور مشکلی وجود نداشته باشد!!"
ینیمساوات در این مطلب تأکید کرده است: "جمهوری آذربایجان اصول تحقق صلح با ارمنستان را بیان و اعلام کرد که کریدور زنگزور حق حلال مردم آذربایجان است که در نتیجه بیعدالتی تاریخی تقسیم شده است!"
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦┘◄ سایت | بله |
☫ @sardabir313 ☫
ینیمساوات در گزارشی با ادعای تضعیف شدید ایران پس از سقوط سوریه به دست تروریستهای مورد حمایت ترکیه و رژیم صهیونیستی، به نقل از فکرت یوسفاف، وزیر دارایی سابق جمهوری آذربایجان که معمولاً تحلیلهای دولت باکو درباره ایران را تکرار و تبیین میکند، نوشت: "ایران بهخوبی میداند که با از دست دادن نیروهای نیابتیاش و بهخصوص سوریه که سالهای طولانی مبالغ هنگفتی برای آنها هزینه کرده بود، اکنون نوبت خود ایران رسیده است. در چنین شرایطی آیا ایران میتواند به فکر "کریدور زنگزور" باشد؟ اصلاً باور کردنی نیست! در این حال، نگرانی ارامنه پس از فروپاشی دولت سوریه موجه است!!"
این تبیینگر سیاست باکو در بیان کجفهمی باکو از وضعیت و قدرت ایران بهخاطر از دست دادن سوریه و تشویق شدن باکو به ماجراجویی برای تصرف جنوب ارمنستان افزوده است: "در نتیجه شکست ایران در درگیری با غرب، وزن سیاسی ترکیه که پس از حوادث سوریه جایگاهش در منطقه به میزان قابلتوجهی تقویت شده است، افزوده شده است!. این بدان معناست که ارمنستان که پلهای ارتباطی با روسیه را سوزانده و در هیچ سطحی مورد قبول اروپا نیز نیست، در وضعیتی بدون حمایت در منطقه باقی خواهد ماند. من فکر میکنم که در آن صورت شاهد ارمنستانی دیگر و جامعه ارمنی دیگری خواهیم بود. یعنی جامعه ارمنی که نمیخواهد با این شرایط کنار بیاید ارمنستان را ترک میکند و آنهایی که در اینجا باقی میمانند با ابزارهایی مانند ریا و چاپلوسی که از ویژگیهای ذاتی ارامنه است، سعی میکنند در این سرزمینها زندگی کنند. بنابراین پیشبینی میشود در افتتاح کریدور زنگزور مشکلی وجود نداشته باشد!!"
ینیمساوات در این مطلب تأکید کرده است: "جمهوری آذربایجان اصول تحقق صلح با ارمنستان را بیان و اعلام کرد که کریدور زنگزور حق حلال مردم آذربایجان است که در نتیجه بیعدالتی تاریخی تقسیم شده است!"
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦┘◄ سایت | بله |
☫ @sardabir313 ☫
۲۰:۴۳
۲۰:۴۴
کجفهمی و بیمنطقی خوارج و فریبخوردگان در مقابل حیلههای عمروعاص و معاویه اکنون در موضعگیریهای جولانی جولان میدهد!
جولان و حتی حومه دمشق تحت اشغال رژیم صهیونیستی قرار گرفته، بنادر و نیروی هوایی و موشکی سوریه طی چند روز در بمبارانهای اسرائیل نابود شده و جولانی قصد درگیری با اسرائیل را ندارد! جولانی حضور ایرانیهای مدافع سوریه و نجاتدهنده این کشور از دست داعشیهای وحشی را زیانبار و مشورت گرفتن از انگلیس را برای سوریه مفید میداند!!
تروریستهای او به معاویه، رضیاللهعنه میگوید و پرچمها و کتب ادعیه را از حرمهای مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه (سلاماللهعلیهما) با غضب، پاره میکنند! زیارت و توسل به حضرت زینب (سلاماللهعلیها) را بدعت میدانند و خود به زیارت قبر معاویه در دمشق میروند!!
مدعی نجات مردم سوریهاند و در همین حال، طی چند روز زندگی در سوریه را برای شیعیان و علویان و بخش اعظم اهل سنت سوریه به جهنم تبدیل کردهاند!
البته جای تعجب هم نیست، چراکه همه اینها را از اجداد منافق و ملعون خود به ارث بردهاند...سیاست عمروعاصی و حکومت معاویهای در معنای اصلی خود. (معاویه در لغت یعنی سگ یا گرگی که عوعو میکند، این خوارج اموی پانترکیست نیز حقیقتاً عوعو میکنند...)
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦┘◄ سایت | بله |
☫ @sardabir313 ☫
جولان و حتی حومه دمشق تحت اشغال رژیم صهیونیستی قرار گرفته، بنادر و نیروی هوایی و موشکی سوریه طی چند روز در بمبارانهای اسرائیل نابود شده و جولانی قصد درگیری با اسرائیل را ندارد! جولانی حضور ایرانیهای مدافع سوریه و نجاتدهنده این کشور از دست داعشیهای وحشی را زیانبار و مشورت گرفتن از انگلیس را برای سوریه مفید میداند!!
تروریستهای او به معاویه، رضیاللهعنه میگوید و پرچمها و کتب ادعیه را از حرمهای مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه (سلاماللهعلیهما) با غضب، پاره میکنند! زیارت و توسل به حضرت زینب (سلاماللهعلیها) را بدعت میدانند و خود به زیارت قبر معاویه در دمشق میروند!!
مدعی نجات مردم سوریهاند و در همین حال، طی چند روز زندگی در سوریه را برای شیعیان و علویان و بخش اعظم اهل سنت سوریه به جهنم تبدیل کردهاند!
البته جای تعجب هم نیست، چراکه همه اینها را از اجداد منافق و ملعون خود به ارث بردهاند...سیاست عمروعاصی و حکومت معاویهای در معنای اصلی خود. (معاویه در لغت یعنی سگ یا گرگی که عوعو میکند، این خوارج اموی پانترکیست نیز حقیقتاً عوعو میکنند...)
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦┘◄ سایت | بله |
☫ @sardabir313 ☫
۲۰:۴۵
۲۰:۴۷
۴:۴۶
#فرزانگان_قفقاز - [۱۷۷]
حسن حُسانی (۱۳۱۸ - ۱۴۰۴/۱۴۰۲ ق)
عالم محترم و روحانی خدمتگزار شیخ حسن حُسانی به سال ۱۳۱۸ق (۱۹۰۰م) در روستای حُسان از توابع باکو دیده به جهان گشوده است. نام پدرش علی زمان و نام مادرش منیخانم بود. ایشان پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی در ۱۵ سالگی عازم حوزه علمیه مشهد مقدس گردید و تا سال ۱۹۲۱م در آن شهر به کسب فیض پرداخت و سپس به موطن خود بازگشت. شرایط ناهنجار وقت در باکو او را در همان سال مجبور به بازگشت به مشهد نمود و در آنجا متوطن گردید. ایشان در آنجا با فامیلی مغربی حُسانی مشهور بود و از قرار مسموع در شهر مشهد مقدس کتابخانهای تأسیس کرد و فرزندانی به نام محمد، شهربانو و املیلا داشته است. نهایتاً در یکی از سالهای ۱۴۰۲ یا ۱۴۰۴ ق (۱۹۸۲ یا ۱۹۸۴م) دارفانی را وداع و در جوار حضرت علیبنموسیالرضا (علیهماالسلام) دفن گردید.
منبع: فرزانگان قفقاز، عادل مولایی، ص ۱۷۸ و ۱۷۹.
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦┘◄ سایت | بله | ☫ @sardabir313 ☫
حسن حُسانی (۱۳۱۸ - ۱۴۰۴/۱۴۰۲ ق)
عالم محترم و روحانی خدمتگزار شیخ حسن حُسانی به سال ۱۳۱۸ق (۱۹۰۰م) در روستای حُسان از توابع باکو دیده به جهان گشوده است. نام پدرش علی زمان و نام مادرش منیخانم بود. ایشان پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی در ۱۵ سالگی عازم حوزه علمیه مشهد مقدس گردید و تا سال ۱۹۲۱م در آن شهر به کسب فیض پرداخت و سپس به موطن خود بازگشت. شرایط ناهنجار وقت در باکو او را در همان سال مجبور به بازگشت به مشهد نمود و در آنجا متوطن گردید. ایشان در آنجا با فامیلی مغربی حُسانی مشهور بود و از قرار مسموع در شهر مشهد مقدس کتابخانهای تأسیس کرد و فرزندانی به نام محمد، شهربانو و املیلا داشته است. نهایتاً در یکی از سالهای ۱۴۰۲ یا ۱۴۰۴ ق (۱۹۸۲ یا ۱۹۸۴م) دارفانی را وداع و در جوار حضرت علیبنموسیالرضا (علیهماالسلام) دفن گردید.
منبع: فرزانگان قفقاز، عادل مولایی، ص ۱۷۸ و ۱۷۹.
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦┘◄ سایت | بله | ☫ @sardabir313 ☫
۴:۴۶
فهم مقاومت در آیینۀ نزاع دو تاریخ
#مهدی_جمشیدی
. یکی از مهمترین سرچشمههای فکریِ ایجاد تنبّه و تذکّر نسبت به اینکه تولّد انقلاب اسلامی، موجب واژگونشدگیِ چرخ تاریخ و سیر تحوّلات اجتماعی و بهحرکتدرآوردن آن در مسیر معکوس گردید، استاد بزرگوار ما، دکتر کچویان است(از جمله، نگاه کنید به: کندوکاو در ماهیّت معمایی ایران، ص۸). ایشان در قالب علم اجتماعی، مسألۀ یادشده را بیان و ریشهشناسی کرد و در نهایت، به طرح متفاوتی از فلسفۀ تاریخ دست یافت. در اینجا بود که دریافتیم باید برای این انقلاب، نوع متفاوتی از «فلسفۀ تاریخ» را پدید آورد؛ چراکه این انقلاب، جابجایی بزرگ در آدم و عالَم به وجود آورده و دیگر نمیتوان در چهارچوب چشماندازهای نظریِ رایج، به فهم و پیشبینی آن همّت گمارد و حقایق مکتوم را درک کرد. پیش از ایشان، علامه مطهری - رضواناللهتعالیعلیه- از عهدۀ بیان و تحلیل این خودآگاهی معرفتی برآمده بود و رگههای بسیار تعیینکنندهای را دربارۀ آن آشکار ساخته بود که نقطۀ آغاز فهم قدسی از انقلاب اسلامی و تاریخ پساانقلابی به شمار میآید. این در حالی است که نیروهای سکولار، هیچگاه به این حقیقت نظری که در آیینۀ واقعیّت، متجلّی شده بود، اعتنا نکردند و از محاسبات و معادلات تجدّدی نگسستند. اینچنین است که همواره در طول دهههای گذشته، با دو گونه فهم از انقلاب و تحوّلات آن روبرو بودهایم و حاکمیّت و عرصۀ فکری، معرکۀ نزاع و تقابل این دو فهم متعارض بوده است. اینکه چه کسی انقلابی یا غیرانقلابی است را باید در ضریب وفاداریاش به هر یک از این دو فهم، جُست و از این منظر، موقعیّت و جغرافیای او را شناسایی کرد؛ نه بر اساس معیارها و مرزهای سیاسی که نیروهای سطحینگر و قدرتمدارِ وادی سیاست، آنها را میآفرینند و رسمیّت میبخشند. چهبسا کسانی در درون جریان اصولگرایی که خویش را انقلابی میانگارند، اما نسبت به این فهم، بیگانه هستند و در چهارچوب تجدّدی، انقلاب را فهم میکنند.
. سخنان رهبر معظّم انقلاب دربارۀ وضع سوریه و مقاومت و ایران، برخی را متعجّب ساخته است که ایشان چگونه با «قطعیّت» و «حتمیّت» دربارۀ تحوّلات منطقه و جهان، اظهارنظر میکنند و اینچنین، زنجیرۀ رویدادهای آینده را جزمی و محتوم میانگارند. خاستگاه این داوریهای پیامبرگونه چیست و چرا ایشان دربارۀ آیندهای که بهشدّت شکننده و درهمپیچیده و رنگپذیر است و متغیّرهای متعدّدی در صورتبندی آن مدخلیّت دارند، اینگونه جزمی و قطعی، نظر میدهند؟! باید این فهم را به همان فلسفۀ تاریخی که از آن سخن به میان آمد، ارجاع داد و در سایۀ آن، موجّه انگاشت. این فلسفۀ تاریخ، تاریخ تجدّدی را در پایان راه خویش تصویر میکند و تاریخ دینی را غالب و حاکم میانگارد و انقلاب اسلامی را همچون نقطۀ شروع، یک فصل جدیدِ تاریخی قلمداد میکند. تاریخ تجدّدیِ غالب، به زیر کشیده شده و دیگر توان ایستادن و استعمارگری و بسط و سیطره ندارد و میرود که تمام بشود. نظریۀ شرقیشدن قدرت نیز همین سخن را میگوید و به یک چرخش تاریخی اشاره دارد. البته این چرخش، بسیار دشوار است، اما آنچه که در طول صد سالۀ اخیر در درون عالَم اسلامی به وقوع پیوسته، حاکی از تثبیتشدگی این چرخش است. ما در متن یک پیچ تاریخی قرار گرفتهایم و به هر سو که مینگریم، قطعههای تکمیلکنندۀ آن را مشاهده میکنیم. این قطعهها در ذیل آن فلسفۀ تاریخِ قدسی، معنا مییابند و یک چشمانداز متمایز را ترسیم میکنند.
. و اما قطعههای مخالف و نقیض، نمیتوانند این سیر تاریخی را تغییر بدهند و پیچ تاریخی را با امتناع روبرو سازند. ما از وضع امتناع، عبور کردهایم و دورۀ امکانها و گشودگیها فرارسیده است. هر آنچه که بهعنوان قطعههای تاریخیِ معارض و متضاد، جلوهگر میشوند، تلاشهایی هستند برای ممانعت از تحقّق پیچ تاریخی، اما در عمل و در بلندمدّت، ناکام و علیل هستند و نمیتوانند پیچ تاریخی را ببلعند. ممکن است ما با تأخیر روبرو بشویم و یا نیروهای تاریخی، جایگزین بشوند و در درون عالَم اسلامی، نیروهایی به قدرت فزونتر و کنشگری فراتر دست یابند، اما در کلّیّت این تاریخ، تغییری حاصل نخواهد شد. این تاریخ از جهت اینکه پُرحادثه و نوسانی است، لرزان است، اما این واقعیّتها، جزئی و موردی هستند و نمیتوانند تقدیر تاریخی را دگرگون کنند. در سطح کلّیّت تاریخی و برآیندها و افق وسیع، باید از «تاریخِ بیبازگشت» سخن گفت و تجدّد را در معرض زوال و فنا انگاشت و باور کرد که عهد قدسی، در حال برآمدن در گسترۀ جهانی است. آنان که اسیر جزئیّات و تلاطمهای روزمرّه و قطعههای لرزان میشوند، نمیتوانند سیر حرکتِ حتمیِ مبتنی بر فلسفۀ تاریخِ دینی را درک کنند.
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦
@sardabir313
#مهدی_جمشیدی
. یکی از مهمترین سرچشمههای فکریِ ایجاد تنبّه و تذکّر نسبت به اینکه تولّد انقلاب اسلامی، موجب واژگونشدگیِ چرخ تاریخ و سیر تحوّلات اجتماعی و بهحرکتدرآوردن آن در مسیر معکوس گردید، استاد بزرگوار ما، دکتر کچویان است(از جمله، نگاه کنید به: کندوکاو در ماهیّت معمایی ایران، ص۸). ایشان در قالب علم اجتماعی، مسألۀ یادشده را بیان و ریشهشناسی کرد و در نهایت، به طرح متفاوتی از فلسفۀ تاریخ دست یافت. در اینجا بود که دریافتیم باید برای این انقلاب، نوع متفاوتی از «فلسفۀ تاریخ» را پدید آورد؛ چراکه این انقلاب، جابجایی بزرگ در آدم و عالَم به وجود آورده و دیگر نمیتوان در چهارچوب چشماندازهای نظریِ رایج، به فهم و پیشبینی آن همّت گمارد و حقایق مکتوم را درک کرد. پیش از ایشان، علامه مطهری - رضواناللهتعالیعلیه- از عهدۀ بیان و تحلیل این خودآگاهی معرفتی برآمده بود و رگههای بسیار تعیینکنندهای را دربارۀ آن آشکار ساخته بود که نقطۀ آغاز فهم قدسی از انقلاب اسلامی و تاریخ پساانقلابی به شمار میآید. این در حالی است که نیروهای سکولار، هیچگاه به این حقیقت نظری که در آیینۀ واقعیّت، متجلّی شده بود، اعتنا نکردند و از محاسبات و معادلات تجدّدی نگسستند. اینچنین است که همواره در طول دهههای گذشته، با دو گونه فهم از انقلاب و تحوّلات آن روبرو بودهایم و حاکمیّت و عرصۀ فکری، معرکۀ نزاع و تقابل این دو فهم متعارض بوده است. اینکه چه کسی انقلابی یا غیرانقلابی است را باید در ضریب وفاداریاش به هر یک از این دو فهم، جُست و از این منظر، موقعیّت و جغرافیای او را شناسایی کرد؛ نه بر اساس معیارها و مرزهای سیاسی که نیروهای سطحینگر و قدرتمدارِ وادی سیاست، آنها را میآفرینند و رسمیّت میبخشند. چهبسا کسانی در درون جریان اصولگرایی که خویش را انقلابی میانگارند، اما نسبت به این فهم، بیگانه هستند و در چهارچوب تجدّدی، انقلاب را فهم میکنند.
. سخنان رهبر معظّم انقلاب دربارۀ وضع سوریه و مقاومت و ایران، برخی را متعجّب ساخته است که ایشان چگونه با «قطعیّت» و «حتمیّت» دربارۀ تحوّلات منطقه و جهان، اظهارنظر میکنند و اینچنین، زنجیرۀ رویدادهای آینده را جزمی و محتوم میانگارند. خاستگاه این داوریهای پیامبرگونه چیست و چرا ایشان دربارۀ آیندهای که بهشدّت شکننده و درهمپیچیده و رنگپذیر است و متغیّرهای متعدّدی در صورتبندی آن مدخلیّت دارند، اینگونه جزمی و قطعی، نظر میدهند؟! باید این فهم را به همان فلسفۀ تاریخی که از آن سخن به میان آمد، ارجاع داد و در سایۀ آن، موجّه انگاشت. این فلسفۀ تاریخ، تاریخ تجدّدی را در پایان راه خویش تصویر میکند و تاریخ دینی را غالب و حاکم میانگارد و انقلاب اسلامی را همچون نقطۀ شروع، یک فصل جدیدِ تاریخی قلمداد میکند. تاریخ تجدّدیِ غالب، به زیر کشیده شده و دیگر توان ایستادن و استعمارگری و بسط و سیطره ندارد و میرود که تمام بشود. نظریۀ شرقیشدن قدرت نیز همین سخن را میگوید و به یک چرخش تاریخی اشاره دارد. البته این چرخش، بسیار دشوار است، اما آنچه که در طول صد سالۀ اخیر در درون عالَم اسلامی به وقوع پیوسته، حاکی از تثبیتشدگی این چرخش است. ما در متن یک پیچ تاریخی قرار گرفتهایم و به هر سو که مینگریم، قطعههای تکمیلکنندۀ آن را مشاهده میکنیم. این قطعهها در ذیل آن فلسفۀ تاریخِ قدسی، معنا مییابند و یک چشمانداز متمایز را ترسیم میکنند.
. و اما قطعههای مخالف و نقیض، نمیتوانند این سیر تاریخی را تغییر بدهند و پیچ تاریخی را با امتناع روبرو سازند. ما از وضع امتناع، عبور کردهایم و دورۀ امکانها و گشودگیها فرارسیده است. هر آنچه که بهعنوان قطعههای تاریخیِ معارض و متضاد، جلوهگر میشوند، تلاشهایی هستند برای ممانعت از تحقّق پیچ تاریخی، اما در عمل و در بلندمدّت، ناکام و علیل هستند و نمیتوانند پیچ تاریخی را ببلعند. ممکن است ما با تأخیر روبرو بشویم و یا نیروهای تاریخی، جایگزین بشوند و در درون عالَم اسلامی، نیروهایی به قدرت فزونتر و کنشگری فراتر دست یابند، اما در کلّیّت این تاریخ، تغییری حاصل نخواهد شد. این تاریخ از جهت اینکه پُرحادثه و نوسانی است، لرزان است، اما این واقعیّتها، جزئی و موردی هستند و نمیتوانند تقدیر تاریخی را دگرگون کنند. در سطح کلّیّت تاریخی و برآیندها و افق وسیع، باید از «تاریخِ بیبازگشت» سخن گفت و تجدّد را در معرض زوال و فنا انگاشت و باور کرد که عهد قدسی، در حال برآمدن در گسترۀ جهانی است. آنان که اسیر جزئیّات و تلاطمهای روزمرّه و قطعههای لرزان میشوند، نمیتوانند سیر حرکتِ حتمیِ مبتنی بر فلسفۀ تاریخِ دینی را درک کنند.
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦
@sardabir313
۴:۴۷
۱۷:۱۰
بازی خوردم
#دکتر_هادی_عابد
این بازی خوردن در میان مردم غرب آسیا ویژه کسانی است، که مسئولیتپذیر نیستند. بر دشمنان خود اعتماد میکنند. دلیل اعتمادشان ظاهراً خوشبینی است. اما در حقیقت همان مثل معروف است که طماع از دروغگو گول میخورد.
نشانه بازی خوردن و گول خوردنشان چیست؟نیاز به تحقیر کردنشان ندارید خود تحقیرند.ذهن فقیر و متأسفانه کودنی هم دارند. بر دوستان و همسایگان آبرومند درشتی میکنند. اما در مقابل دشمنی که بازیشان داده خجالتی و مطیع هستند. این گروه از جامعه همیشه بازی و گول را میخورند.
بعد از آنکه بازی و گول را کامل قورتش دادند، خود یکی از اسباب فرح و بازی دشمن میشوند. وقتی از درون متلاشی شدند بر دیگران خورده میگیرند اما حاضر به پذیرش مسئولیت، کودنی و ستمی که بر دیگران داشتند را گردن نمیگیرند. بلکه در پی بازی دادن دیگران هم هستند!!!
رحمت به شرفت هموطن. حتماً مراقب بازی خوردهگان دشمن هستید!!. این بازیخورها سعی دارند ما را بازیچه سیاستهای غرب و شرق کنند!. غرب و شرق هر روز سازی میزنند تا بازیخورهای وطنی در قامت معاند و محارب ولی تحت پوشش روشنفکر، معترض به حاکمیت، معترض به نبود آزادی، گرانی، دلار، معیشت وسط میدان و کف خیابان بر خون دیگر هموطنان رقاصی کنند. معتاد شدند و با هر ساز آنها میرقصند.
افکار عمومی کشور را به سمتی هدایت میکنند که مثلاً خواستار حکومتی سکولار هستند. با برداشتن روسری و نپوشیدن شورت و شلوار مثلاً علیه حکومت قیام میکنند. با توهین و تولید اخبار جعلی و انتشار شایعه درپی ضربه زدن به ساختار نظام، جایگاه سیاسی، جغرافیای کشور و ...هستند.
از این جماعت در غرب آسیا زیاد است. در سوریه مردم را تشویق میکنند علیه حکومت سکولار بجنگند تا یک حکومت سلفی با قوانین اسلامی و سفت و سخت بهوجود بیاورند.
چیزی از ما کم نمیشود اگر کمی خودمان را از فریبهای بزرگ نجات دهیم.نظام بشار اسد از آلسعود دیکتاتورتر بود یا از آل خلیفه؟ آزادیهای سیاسی و اجتماعی سوریه از نظام سعودی کمتر بود؟ هرچه غرب میکوشد تا محمد بنسلمان در عربستان اجرا کند، سالهاست در سوریه اجرا میشوند، هیچ اجباری در سوریه نبود. نه دین اجباری، نه حجاب و نه رقص و آواز دختران عرب.مشروب حلب شهرت جهانی دارد.اکنون اعضای تحریرالشام در حال حمله به فروشگاههای مشروبات الکلی در حلب و باقی شهرها هستند. بین دختر و پسر هم دیوار نبود و...
گواه این امر حضور حقیر در خیابانهای حلب است. شما هم میتوانید فیلمهای سوری که قبل از ۲۰۱۰ در یوتیوب بارگذاری شدهاند را ببینید، کشوری زیبا، توریستی، فعال و پویا، با مردمی ثروتمند که کنسرتهای خارجی آن زبانزد است. آنچه الآن در عربستان تبلیغ و ترویج میشود همه سالها پیش در سوریه برگزار میشدند. سوریه هیچ شباهتی به کشورهای عربی و اسلامی نداشت، از بیخ سکولار بودند. از دولت لائیک ترکیه هم سکولارتر بود. ولی برای اسرائیل یک تهدید بود و بازی دهندگان و دروغگویان غرب این را نمیپذیرفتند و نمیپذیرند.
موضوع نه دین است، نه دیکتاتور بودن و نه حتی سکولار یا مذهبی بودن... هر کدام از اینها به مقتضای نیاز دروغگویان و بازیدهندگان و همچنین بازی خورندگان طماع ساکن در غرب آسیا زیبا یا زشت جلوه میکند.
فعلاً میبینید که جماعت بیبن، در سوریه افکار عمومی را به سمت گرایش به ریشهای بلند سلفی هدایت میکنند. اما در کشور ما به سمت سکولاریزه شدن.هموطن فکر میکنید چه میشود ملتی با بازیخورندگان همگام میشوند و خود به دست خویش قبر خود میکنند.لیبی هنوز نتوانسته از زیر سنگ لحد یه نفس راحت بکشد.مراقبت نکنید این خواب آشفته گریبان ما را نیز خواهد گرفت.
به حرمت شرفت بزن تو دهن شرق و غرب و بازیخور کودن!! فعلاً ما را با حکومت سکولاریزه، با برگشت به کوروش، عودت به زرتشت، قومگرایی و... میآزمایند.. اما هنوز به نتیجه جدی نرسیدهاند.بگو، یا علی.لاتخف و لاتحزن
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦┘◄ سایت | بله |
☫ @sardabir313 ☫
#دکتر_هادی_عابد
این بازی خوردن در میان مردم غرب آسیا ویژه کسانی است، که مسئولیتپذیر نیستند. بر دشمنان خود اعتماد میکنند. دلیل اعتمادشان ظاهراً خوشبینی است. اما در حقیقت همان مثل معروف است که طماع از دروغگو گول میخورد.
نشانه بازی خوردن و گول خوردنشان چیست؟نیاز به تحقیر کردنشان ندارید خود تحقیرند.ذهن فقیر و متأسفانه کودنی هم دارند. بر دوستان و همسایگان آبرومند درشتی میکنند. اما در مقابل دشمنی که بازیشان داده خجالتی و مطیع هستند. این گروه از جامعه همیشه بازی و گول را میخورند.
بعد از آنکه بازی و گول را کامل قورتش دادند، خود یکی از اسباب فرح و بازی دشمن میشوند. وقتی از درون متلاشی شدند بر دیگران خورده میگیرند اما حاضر به پذیرش مسئولیت، کودنی و ستمی که بر دیگران داشتند را گردن نمیگیرند. بلکه در پی بازی دادن دیگران هم هستند!!!
رحمت به شرفت هموطن. حتماً مراقب بازی خوردهگان دشمن هستید!!. این بازیخورها سعی دارند ما را بازیچه سیاستهای غرب و شرق کنند!. غرب و شرق هر روز سازی میزنند تا بازیخورهای وطنی در قامت معاند و محارب ولی تحت پوشش روشنفکر، معترض به حاکمیت، معترض به نبود آزادی، گرانی، دلار، معیشت وسط میدان و کف خیابان بر خون دیگر هموطنان رقاصی کنند. معتاد شدند و با هر ساز آنها میرقصند.
افکار عمومی کشور را به سمتی هدایت میکنند که مثلاً خواستار حکومتی سکولار هستند. با برداشتن روسری و نپوشیدن شورت و شلوار مثلاً علیه حکومت قیام میکنند. با توهین و تولید اخبار جعلی و انتشار شایعه درپی ضربه زدن به ساختار نظام، جایگاه سیاسی، جغرافیای کشور و ...هستند.
از این جماعت در غرب آسیا زیاد است. در سوریه مردم را تشویق میکنند علیه حکومت سکولار بجنگند تا یک حکومت سلفی با قوانین اسلامی و سفت و سخت بهوجود بیاورند.
چیزی از ما کم نمیشود اگر کمی خودمان را از فریبهای بزرگ نجات دهیم.نظام بشار اسد از آلسعود دیکتاتورتر بود یا از آل خلیفه؟ آزادیهای سیاسی و اجتماعی سوریه از نظام سعودی کمتر بود؟ هرچه غرب میکوشد تا محمد بنسلمان در عربستان اجرا کند، سالهاست در سوریه اجرا میشوند، هیچ اجباری در سوریه نبود. نه دین اجباری، نه حجاب و نه رقص و آواز دختران عرب.مشروب حلب شهرت جهانی دارد.اکنون اعضای تحریرالشام در حال حمله به فروشگاههای مشروبات الکلی در حلب و باقی شهرها هستند. بین دختر و پسر هم دیوار نبود و...
گواه این امر حضور حقیر در خیابانهای حلب است. شما هم میتوانید فیلمهای سوری که قبل از ۲۰۱۰ در یوتیوب بارگذاری شدهاند را ببینید، کشوری زیبا، توریستی، فعال و پویا، با مردمی ثروتمند که کنسرتهای خارجی آن زبانزد است. آنچه الآن در عربستان تبلیغ و ترویج میشود همه سالها پیش در سوریه برگزار میشدند. سوریه هیچ شباهتی به کشورهای عربی و اسلامی نداشت، از بیخ سکولار بودند. از دولت لائیک ترکیه هم سکولارتر بود. ولی برای اسرائیل یک تهدید بود و بازی دهندگان و دروغگویان غرب این را نمیپذیرفتند و نمیپذیرند.
موضوع نه دین است، نه دیکتاتور بودن و نه حتی سکولار یا مذهبی بودن... هر کدام از اینها به مقتضای نیاز دروغگویان و بازیدهندگان و همچنین بازی خورندگان طماع ساکن در غرب آسیا زیبا یا زشت جلوه میکند.
فعلاً میبینید که جماعت بیبن، در سوریه افکار عمومی را به سمت گرایش به ریشهای بلند سلفی هدایت میکنند. اما در کشور ما به سمت سکولاریزه شدن.هموطن فکر میکنید چه میشود ملتی با بازیخورندگان همگام میشوند و خود به دست خویش قبر خود میکنند.لیبی هنوز نتوانسته از زیر سنگ لحد یه نفس راحت بکشد.مراقبت نکنید این خواب آشفته گریبان ما را نیز خواهد گرفت.
به حرمت شرفت بزن تو دهن شرق و غرب و بازیخور کودن!! فعلاً ما را با حکومت سکولاریزه، با برگشت به کوروش، عودت به زرتشت، قومگرایی و... میآزمایند.. اما هنوز به نتیجه جدی نرسیدهاند.بگو، یا علی.لاتخف و لاتحزن
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦┘◄ سایت | بله |
☫ @sardabir313 ☫
۱۸:۳۳
۱۹:۱۴
۲:۳۷
#فرزانگان_قفقاز - [۱۷۸]
حسن زیغلی بادکوبهای (..... - ..... ق)
شیخ حسن زیغلی بادکوبهای فرزند ملا ملك (ملا مليك) از عالمان و فاضلان حوزه مبارکه نجف اشرف بوده و پس از تربیت در مکتب پدر دانشمندش به اتفاق برادرش شیخ حسين زيغلي بادکوبهای به عتبات عالیات سفر نمود و در حوزه علمیه نجف اشرف از محضر اساتید بزرگ آن دیار استفاده نمود و سپس به خدمات دینی پرداخت.
شرححال پدرش ملاملك و شیخ حسین زیغلی بادکوبهای به شمارههای ۷۵۱ و ۲۰۶ معرفی شدهاند.
منبع: فرزانگان قفقاز، عادل مولایی، ص ۱۷۸.
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦┘◄ سایت | بله |
☫ @sardabir313 ☫
حسن زیغلی بادکوبهای (..... - ..... ق)
شیخ حسن زیغلی بادکوبهای فرزند ملا ملك (ملا مليك) از عالمان و فاضلان حوزه مبارکه نجف اشرف بوده و پس از تربیت در مکتب پدر دانشمندش به اتفاق برادرش شیخ حسين زيغلي بادکوبهای به عتبات عالیات سفر نمود و در حوزه علمیه نجف اشرف از محضر اساتید بزرگ آن دیار استفاده نمود و سپس به خدمات دینی پرداخت.
شرححال پدرش ملاملك و شیخ حسین زیغلی بادکوبهای به شمارههای ۷۵۱ و ۲۰۶ معرفی شدهاند.
منبع: فرزانگان قفقاز، عادل مولایی، ص ۱۷۸.
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦┘◄ سایت | بله |
☫ @sardabir313 ☫
۲:۳۸
۴:۱۴
نتانیاهو: تواناییهای سوریه را ویران کردیم
سوریه برای چند دهه دشمن فعالی علیه اسرائیل بود. طی روزهای اخیر تواناییهایی که نظام اسد طی سالها ایجاد کرده بود را ویران کردیم و مسیرهای انتقال سلاح به حزبالله را هدف گرفتیم.
دشمن سوریه رجزخوانی این چنینی میکند و جولانی ایران را دشمن سوریه قلمداد میکند!
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦┘◄ سایت | بله |
☫ @sardabir313 ☫
سوریه برای چند دهه دشمن فعالی علیه اسرائیل بود. طی روزهای اخیر تواناییهایی که نظام اسد طی سالها ایجاد کرده بود را ویران کردیم و مسیرهای انتقال سلاح به حزبالله را هدف گرفتیم.
دشمن سوریه رجزخوانی این چنینی میکند و جولانی ایران را دشمن سوریه قلمداد میکند!
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦┘◄ سایت | بله |
☫ @sardabir313 ☫
۴:۱۷
۴:۵۱
ائتلاف_پانترکیسم_–_صهیونیسم_–_تکفیری_در_سوریه،_بخشی_از_تلاشها.pdf
۶۳۷.۳۴ کیلوبایت
ائتلاف پانترکیسم – صهیونیسم – تکفیری در سوریه، بخشی از تلاشها برای ایجاد نظم آنگلوساکسونی در منطقه است.
#دکتر_احمد_کاظمی ، کارشناس مسائل اوراسیا در همایش بینالمللی ” قفقاز و جهان ایرانی ” در دانشکده شرقشناسی دانشگاه اسلاونی (دانشگاه روسی – ارمنی) در ایروان، با ارائه مقاله “ساخت جهان تورانی در اوراسیا؛ طراحان، اهداف و پیامدها ” گفت: «تحولات اخیر سوریه و از آن جمله، نقض روند آستانه و حضور سربازان مزدور از جهان ترک ادعایی و پیوند پانترکیسم – صهیونیسم – تکفیری نشان میدهد که در نبرد نظمهای سیاسی، زنگهای خطر برای ایران، روسیه و چین به صدا درآمده است و اکنون برهه تاریخی برای همکاری این کشورها جهت مقابله با مخاطرات نظم آنگلوساکسونی است.
وی افزود: نظم آنگلوساکسونی با محوریت ترویج پانتورانیسم انگلیسی به دنبال تغییرات ژئوپلتیکی در منطقه و مهار سهجانبه ایران، روسیه و چین با ساخت جهان ترک است. اگر جهان ترک شکل بگیرد، نخستین قربانی آن به لحاظ ژئوپلیتیکی، ارمنستان خواهد بود که قبلاً در سال ۱۹۱۵ و نیز در ۲۰۲۳ در قراباغ، دو تجربه تاریخی پاکسازی قومی را تجربه کرده است. بنابراین، این کشورها باید از برهه تاریخی کنونی برای مقابله با ایجاد جهان تصنعی ترک که تفکر آن به انگلستان باز میگردد، استفاده کنند.»
متن کامل این سخنرانی در فایل پیوستی PDF:
بحث من درباره ایجاد جهان تورانی یا بهعبارت دقیق، “ساخت جهان تورانی در اوراسیا؛ اهداف، طراحان و پیامدها” است. در سه بخش بهطور خلاصه به این موضوع میپردازم.
ماهیت و چیستی جهان تورانی و سابقه تاریخی آن اهداف جهان تورانی چالشهای شکلگیری جهان تورانی و ارتباط آن با ارمنستان
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦┘◄ سایت | بله ☫ @sardabir313 ☫
#دکتر_احمد_کاظمی ، کارشناس مسائل اوراسیا در همایش بینالمللی ” قفقاز و جهان ایرانی ” در دانشکده شرقشناسی دانشگاه اسلاونی (دانشگاه روسی – ارمنی) در ایروان، با ارائه مقاله “ساخت جهان تورانی در اوراسیا؛ طراحان، اهداف و پیامدها ” گفت: «تحولات اخیر سوریه و از آن جمله، نقض روند آستانه و حضور سربازان مزدور از جهان ترک ادعایی و پیوند پانترکیسم – صهیونیسم – تکفیری نشان میدهد که در نبرد نظمهای سیاسی، زنگهای خطر برای ایران، روسیه و چین به صدا درآمده است و اکنون برهه تاریخی برای همکاری این کشورها جهت مقابله با مخاطرات نظم آنگلوساکسونی است.
وی افزود: نظم آنگلوساکسونی با محوریت ترویج پانتورانیسم انگلیسی به دنبال تغییرات ژئوپلتیکی در منطقه و مهار سهجانبه ایران، روسیه و چین با ساخت جهان ترک است. اگر جهان ترک شکل بگیرد، نخستین قربانی آن به لحاظ ژئوپلیتیکی، ارمنستان خواهد بود که قبلاً در سال ۱۹۱۵ و نیز در ۲۰۲۳ در قراباغ، دو تجربه تاریخی پاکسازی قومی را تجربه کرده است. بنابراین، این کشورها باید از برهه تاریخی کنونی برای مقابله با ایجاد جهان تصنعی ترک که تفکر آن به انگلستان باز میگردد، استفاده کنند.»
متن کامل این سخنرانی در فایل پیوستی PDF:
بحث من درباره ایجاد جهان تورانی یا بهعبارت دقیق، “ساخت جهان تورانی در اوراسیا؛ اهداف، طراحان و پیامدها” است. در سه بخش بهطور خلاصه به این موضوع میپردازم.
ماهیت و چیستی جهان تورانی و سابقه تاریخی آن اهداف جهان تورانی چالشهای شکلگیری جهان تورانی و ارتباط آن با ارمنستان
◦◦◉✿ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین ✿◉◦◦┘◄ سایت | بله ☫ @sardabir313 ☫
۱۴:۳۱