عکس پروفایل روابط عمومی دانشگاه سپهر اصفهانر

روابط عمومی دانشگاه سپهر اصفهان

۵۶۹عضو
thumnail
undefined فراخوان| سومین جشنواره سراسری فرهنگی و ادبی هنری نماز با عنوان ” فجر تا فجر”
undefinedمخاطبانشامل: اهالی فرهنگ و هنر، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان و کلیه آگاهان حوزه تعلیم و تربیت
undefinedقالب های جشنواره:– رسانه های مجازی: پادکست کوتاه، گزارش ویدئویی(گیف و ماجرا (استوری) در شبکه های اجتماعی)
– رسانه های صوتی و تصویری: نماهنگ، پویانمایی و موشن گرافیک، مستند کوتاه و نمایش رادیویی
– عکس و گرافیک: تک عکس، گزارش تصویری، پوستر، تصویرسازی و نقاشی دیجیتال، تایپوگرافی و اینفوگرافی
– ادبیات منظوم، داستانی و نمایشی: شعر، داستان کوتاه و بلند، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی
– برنامه های کاربردی: بازی و برنامه های کمک آموزشی (تلفن همراه)
undefinedبخش ویژه: تولید آثار با بهره گیری از هوش مصنوعی
undefinedمهلت ارسال و شرایط آثار: تا ۲۰ آذر سال ۱۴۰۳ از طریق سامانه noor.namaz.ir
undefinedاعلام نتایج:۹ بهمن ماه ۱۴۰۳ ( مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم(ص)
undefinedارتباط با دبیرخانه
undefined تلفن : ۰۲۱۸۶۰۳۷۵۰۶
undefined پایگاه اطلاع رسانی: namaz.irundefined کانال های جشنواره:@noor_namaz
undefined دریافت فایل با کیفیت پوستر
کسب اطلاعات بیشترundefinedhttps://www.namaz.ir/?p=160252

۸:۲۴

دانشجویان رشته سینما که مایل هستند درس مبانی تدوین را بردارند .میتوانند به پروفایل خود مراجعه و آن را اضافه نمایند

۸:۵۵

شروع کلاس های دانشجویان کاردانی به کارشناسی شنبه 14 مهرماه می باشد.

۱۲:۳۹

4_6048372872659867484.pdf

۶۷.۶۳ کیلوبایت

شماره دانشجویی ، دانشجویان جدید الورود مقطع کاردانی به کارشناسی

۱۲:۳۹

قابل توجه دانشجویان کاردانی به کارشناسی جدید الورود: انتخاب واحد دانشجویان در سامانه سما ثبت گردید. جهت ورود به سامانه آموزشی سما، راهنما ورود به سامانه را مطالعه فرمایید.

۱۲:۳۹

4_6048372872659867485.pdf

۷۰.۰۹ کیلوبایت

راهنمای ورود به سامانه آموزش در سایت دانشگاه

۱۲:۴۰

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان کاردانی فنی حرفه ای
رشته های مختلف موسسه به اطلاع می رساند:
زمان ثبت نام روز های یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه مورخ 15 الی 17 مهرماه از ساعت 8 تا 14 می باشد.مدارک مورد نیاز:
1- اصل گواهی یا گواهی موقت دیپلم که در آن معدل و تاریخ دقیق فارغ التحصیلی دوره متوسطه قید شده باشد.
2- اصل شناسنامه و کارت ملی( یک سری فتوکپی از تمام صفحات )
3- 3 قعطه عکس 4*3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری( پشت نويسي شده ( نام و نام خانوادگي و کدملی )
4- آخرین مدرک نظام وظیفه برای آقایان(کارت پایان خدمت یا معافیت) پذیرفته شدگان مشمول ارائه نامه نظام وظیفه از دانشگاه محل فراعت کاردانی و ثبت درخواست در سامانه سخا
5- مراجعه به سایت emt.medu.ir و ثبت درخواست تاییده تحصیلی
5- تکمیل فرمهای ثبت نام ( از موسسه دریافت نمایید)
6- تکمیل فرم کارنامه سلامت (روی سایت دانشگاه – لینک کارنامه سلامت روان وجسم)
7- واریز مبلغ علی الحساب 50/000/000 پنجاه میلیون ریال به شماره کارت 6104338800203537یا حساب جاری 3409246711 بانک ملت بنام موسسه آموزش عالی سپهر اصفهان.

۷:۳۵

کلاسهای استاد خسروی فردا ۱۶ مهرماه تشکیل نمی گردد

۱۸:۱۱

undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined امام على عليه السلام:هيچ عملى نزد خداوند، محبوب تر از نماز نيست، پس هيچ كار دنيايى شما را در وقت نماز به خود مشغول ندارد.‌undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedقابل توجه اساتید ،دانشجویان و کارمندان گرامی نماز جماعت ظهر و عصر هر روز هنگام اذان در نماز خانه دانشگاه برگزار می گردد

۶:۳۹

کلاسهای استاد خسروی این هفته تشکیل نمی گردد

۱۶:۰۵

کلاس مبانی ۲ با استاد پیرستانی امروز ساعت ۱۴ برگزار میشود.

۱:۵۸

کلاسهای استاد خانم حیدری امروز تشکیل نمی گردد

۱۱:۱۱

قابل توجه دانشجویان پذیرفته شده مقطع کارشناسی پیوسته اطلاعیه زمان مراجعه جهت ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز تا روز يکشنبه ۲۲ مهرماه از طريق سایت دانشگاه و کانالهای دانشگاه اطلاع رسانی میگردد

۵:۰۵

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته رشته های مختلف موسسه به اطلاع می رساند: زمان ثبت نام روز های یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه، مورخ 22-23-24 مهرماه از ساعت 8 الی 14 در موسسه می باشد. مدارک مورد نیاز:1- اصل یا گواهی موقت دیپلم - گواهی پیش دانشگاهی یا کاردانی برای پذیرفته شدگان دیپلم های نظام قدیم2- ریزنمرات دیپلم 3- اصل شناسنامه و کارت ملی( یک سری فتوکپی از تمام صفحات )4- 3 قعطه عکس 4*3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری( پشت نويسي شده ( نام و نام خانوادگي و کدملی ) 5- ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی در سامانه آموزش و پرورش به آدرس emt.medu.ir و ارایه کدپیگیری 6- مدرک نظام وظیفه برای آقایان -کارت پایان خدمت یا معافیت مشمولین معافیت تحصیلی درخواست معافیت تحصیلی خود را در سامانه سخا7- تکمیل فرمهای ثبت نام ( از موسسه دریافت نمایید)8- تکمیل فرم کارنامه سلامت (روی سایت دانشگاه - لینک کارنامه سلامت روان وجسم)9- واریز مبلغ علی الحساب 000/000/60 شصت میلیون ریال به شماره کارت 6104338800203537یا حساب جاری 3409246711 بانک ملت بنام موسسه آموزش عالی سپهر اصفهان اداره آموزش

۱۰:۵۲

کلاس تربیت بدنی آقایان امروز تشکیل نمی گردد

۷:۱۷

قابل توجه دانشجویان جدیدالورود چنانچه موفق به دریافت (فارغ التحصیلی) دیپلم و پیش دانشگاهی خود تا تاریخ 1403/06/31 نشده اند طبق دستورالعمل جدید امکان ثبت نام با شرایط فراهم گردیده است لذا در زمان های مشخص شده23 و24 مهرماه جهت ثبت نام مراجعه نمایند

۱۰:۳۵

آخرین مهلت ثبت نام دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی پیوسته تا پنجشنبه ۲۶ مهرماه میباشد

۱۱:۵۹

thumnail
undefined فراخوان فرنما کارت وزارت علوم برای تمامی کاربران سامانه فرنما اعم از دانشجویان، کارمندان و اساتید
undefinedبه همراه یک عدد سیم کارت و بسته خوش آمدگوییundefinedاین کارت نه تنها یک کارت بانکی معمولی است، بلکه کلیدی برای ورود به دنیایی از مزایا و تخفیف‌های ویژه در حوزه‌های مختلف زیر است:- خدمات آموزشی: دسترسی به منابع آموزشی آنلاین با ترافیک رایگان و کم هزینه- تخفیف‌های فرهنگی: خرید کتاب با قیمت‌های ویژه- امکانات هنری: تخفیف در بلیت سینما، تئاتر و رویدادهای فرهنگی- خدمات شهری: تخفیف در استفاده از خدمات شهری مختلف- تفریح و سرگرمی: پیشنهادات ویژه برای گذراندن اوقات فراغت با دوستانتان- ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر (http://card.farnama.net/)
#مدیریت_فرهنگی#معاونت_دانشجویی_فرهنگی_اجتماعی

۷:۵۷

thumnail
undefined️برنامه سرویس های دانشگاه محل توقف سرویس ها: درب خروجی ترمینال بابلدشت ایستگاه های بین مسیر: برج کاوه، سه راه ملکشهر و غرضی.undefined️ زمان حرکت سرویس ها از ترمینال بابلدشت: 7:30، 7:45، 9:30، 11:30undefined️سرویس شاهین شهر: راس ساعت 7:40 از فلکه شهرداری به سمت دانشگاه و از دانشگاه به شاهین شهر راس ساعت 15:20 می باشد. (برای سرویس شاهین شهر، لطفا راس ساعت در محل حاضر باشید) نرخ کرایه سرویس های اصفهان و شاهین شهر : 10 هزار تومان

۸:۰۵

thumnail
قابل توجه علاقمندان به دوره های آموزشی هلال احمر اولین جلسه دوره کمک های اولیه روز پنجشنبه 17 آبان ساعت 11 در سالن آمفی تئاتر برگزار میگردد

۵:۴۹