خب خب،عزیزای دلــم🤍مــن شهرزآدم،همون شهــرزآد قصـــه گو ورژن دوم
🤌
روز سوم ماه نهم از سال 92 چشم به جهان گشودم>>🪄سه ساله که توی این حوزه فعالیت دارم ،و درامد +80 میلیون رو توی سال سومی تیک زدم~🦢یه دوره به نام ملکه شو دارم که سرفصل هاش 12,000 تان🤌
،با کلی هنرجوی موفق که کلی هم ازشون رضایت دارم 🥹🤏
بیشتر خونه تنهام و درحال رشد و کار کردن روی بیزینسم هستم^^اطلاعاتم به سنم نمیخوره،اینو میدونم،همه بهم میگن
چندین کارفرما تا الان داشتم،و بیشتر درامدم از ادمینیه
رنگای مورد علاقه ام که...=سیاه،سفید،قهوه ای،کرمی و چری ...(رنگ مورد علاقه زیاد دارم)عرضم به حضورتون کـــه؛مهـآرت هام:سناریو نویسی،ادیت،هوش مصنوعی ،سایت سازی،تولید محتوا،و... چیز دیگه ای موند؟
۵۰
۷:۵۲