عکس پروفایل شهـرزاد𐙚𓈒.˙دیزاین~برندینگ⭑🐟ش
۶۴ عضو

شهـرزاد𐙚𓈒.˙دیزاین~برندینگ⭑🐟

تمام تجربه ای که داشتم رویه تکون دادم وریختم اینجا᪕undefinedکمکت میکنم رشدکنی؛یادبگیری؛مستقل بشی؛بیزینست روقوی کنی وروی پای خودت وایسی!🦪🪄੭راه ارتباطی ناشناس~ble.ir/payamresanimbot?start=0VMPvb9x0W0MPv3hcent6irxc#تولید_محتوا#خلاقیت#سناریو_نویسی#کسب_درامد
شهـرزاد𐙚𓈒.˙دیزاین~برندینگ⭑🐟
همه چی خوبه خداروشکر ولی چیزی که یکم آزارم میده اینه که بیشتر به خودم اعتماد کنم و خودمو دست کم نگیرم
وای که حرفت چقدر واقعی و قشنگه undefined خیلی وقتا چیزی که اذیتمون می‌کنه از بیرون نیست، از درون خودمونه؛اون لحظه‌هایی که از خودمون مطمئن نیستیم، درحالی‌که واقعاً توی وجودمون کلی توان و زیبایی خوابیده~می‌دونی؟ تو همین که اینو فهمیدی یعنی داری مسیر اعتمادبه‌نفس رو درست می‌ری undefined هیچ‌کس کامل نیست، اما همه‌مون لایقیم که به خودمون ایمان داشته باشیم. یه‌ذره به خودت مهربون‌تر باش، نه با قاضی‌بودن، با رفیق‌بودن🫠تو دقیقاً همون‌جایی هستی که باید باشی، فقط باید باورش کنی:)🤍 می‌دونی، خیلی وقتا ما خودمون بزرگ‌ترین مانعِ درخشش خودمون می‌شیم؛ انگار یه گوشه ذهنمون یه صدای کوچولو هی می‌گه: نکنه نتونی؟، در حالی که واقعاً می‌تونیم و حتی بیشتر از چیزی که فکر می‌کنیم!من مطمئنم اون اعتمادبه‌نفس تو فقط یه‌ذره پشتِ ابره ؛ لازم داره یکی بهش بگه: برو بدرخش! خودتو دست‌کم نگیر عزیز دلم، چون کسی که تا این حد آگاهه و این حرفو از دلش زده، خودش نصف راهِ رشد رو رفته. گاهی فقط باید با مهربونی به خودت بگی: آره، من بلدم، من باارزشم^^🫂
-شهــرزاد جــآن
undefined۱
undefined۱
undefined۱

۶۰

۱۲:۲۵