وای عزیزدلـــم؛میفهمم چی میگی، این بیپولی واقعاً مثل یه غولِ سرسخته که هرچقدرم بهش امید بدیم، انگار دستیافتنی نیست؛ واقعا سخته وقتی آدم تلاش میکنه و نتیجه رو نمیبینه، دل آدم میگیره:)ولی میدونی چیه؟ گاهی وقتا این شرایط اقتصادی مثل یه گردباد میمونه، از یه جایی میاد و یه مدت همه چی رو بهم میریزه، اما میگذره. مهم اینه که تو تو این مدت چطور خودتو جمع و جور میکنی و چطور امیدتو زنده نگه میداری🤍یهکم با خودت مهربون باش، به خودت حق بده که خسته بشی و دلت بگیره. اما ناامید نشو عشقم، چون همین که هنوز داری امید میدی به خودت، یعنی یه چراغ کوچولوی روشن تو دلت هست که اجازه نمیده تاریکی کامل بیاد
🦢شاید لازم باشه یه لیست از کارهایی که میتونیم انجام بدیم برای بهتر شدن شرایط بنویسیم؟ حتی کارهای کوچیک! مثلاً اول ببینیم چقدر از درآمد صرف چه چیزایی میشه، بعد چطور میشه کمی پسانداز کرد یا حتی از مهارتهامون برای یه درآمد اضافه استفاده کنیم~
۶۵
۱۲:۲۸