عکس پروفایل روزنامه شریف Sharifdaily lر

روزنامه شریف Sharifdaily l

۱,۳۴۸عضو
عکس پروفایل روزنامه شریف Sharifdaily lر
۱.۳هزار عضو

روزنامه شریف Sharifdaily l

کانال رسمی روزنامه شریفمأموریت: انعکاس اخبار راستکی دانشگاه شریف
تلفن: ۶۶۱۶۶۰۰۶ادمین: @sharifdaily_adminسایت: daily.sharif.eduتلگرام: t.me/sharifdailyسروش: splus.ir/sharifdailyتوییتر: twitter.com/Sharif__Dailyاینستاگرام: instagram.com/sharifdaily

thumnail
«از صید ماهی تا پادشاهی(۴)»
undefined در صفحه‌ی علم‌وفناوری روزنامه که از شماره ۹۱۲ با همکاری #پارک_علم_و_فناوری راه انداختیم و در شماره‌ی ۹۱۵ به شماره‌ی چهارم خود رسید، علاوه بر مصاحبه با #علی_عباسی مدیرعامل شرکت «آیان(قبضینو)»، گام چهارم مسیر کارآفرینی در شریف هم مرور شد.
undefined «متین» یا همان شخصیتی که اگرچه داستانی اما مبتنی بر زندگی تعدادی از دانشجویان در مسیر کارآفرینی‌ست، در این گام‌ها  مسیر کارآفرینی را طی می‌کند و بر اساس داستان‌های واقعی شریفی‌ها، در سه گام قبل، بعد از شکل‌گیری ایده به پخته‌تر کردن آن در آزمایشگاه ایده‌سازی یا همان مرکز کارآفرینی و پیدا کردن هم‌تیمی و... پرداخت تا در نهایت استارت‌آپ خود را خلق کند و به مرحله چهارم برسد.
undefined مرحله‌ای که برای یک محصول کامل از نظر فنی و تکنیکی، بسیار ضروری بود و اگر نگوییم ضروری‌تر از بخش‌های قبل است، بلکه لااقل نتیجه و به‌ثمر نشستن آن‌ها در بازار وابسته به همین گام است و آن، «طراحی محصول بازارپسند» نامیده می‌شود.
undefined طراحی متناسب با نیاز بازار، تغییر نگاه به خریدار از مشتری به راهکار، ارتباط با دانشجویانی که به فنون بازاریابی تسلط بالایی دارند و... از جمله بخش‌هایی‌ست که در این قسمت توسط نویسنده مرور شده و می‌توانید در ادامه بخوانید:
undefinedاز صید ماهی تا پادشاهی (۱): ایده‌های سرگردانundefinedاز صید ماهی تا پادشاهی (۲): پخته‌سازی ایده‌هاundefinedاز صید ماهی تا پادشاهی (۳): خلق یک استارت‌آپ
undefined @sharifdaily

۲۱:۱۷