سلام به انجمن موتورسیکلت ایران خوش امدید
۱۴:۲۷
۱۴:۳۷
[۶/۲۳، ۰۹:۵۱] +98 913 557 5574 : سلام ب همه وجود ترموستات باعث به تعادل رسیدن دمای موتور میشه که تو بهترین درجه حرارت توصیه شده واسه انجین موتور کار کنه اگه ترموستات نباشه مصرف سوخت بالا میره[۶/۲۳، ۰۹:۵۴] Alighassapha: نه اقا این حرف چی ترموستات فرصت خنک کردن به فن میده وقتی نداشته باشه اب جوش مستقیم از موتور وارد رادیاتور میشه بیشتر گرم میکنه هیچ قطعه ایی بی حکمت نیست اونم تر موستات .من دیروز ترموستات ماشینم نوکردم بااینکه سالم بود[۶/۲۳، ۱۰:۰۱] +98 919 825 9757 : با سلام خدمت همه بزرگواران و اساتید
شما ترموستات در بیار تست کن تو اب جوش ببین کامل باز میشه یا نه..اگر نشد یعنی خرابه و تعویض لازمهاگر باز شد ایراد از جای دیگه اس
یا اب رادیات و ضد یخ ضد جوش خیلی قدیمیه و کثیف شده و خاصیتشو ازدست داده
یا فن و فشنگی ها
یا رادیات و لوله ها رسوب کردهدر مرحله اخر ایراد میتونه از واتر پمپ باشه
[۶/۲۷، ۱۶:۴۹] +98 937 055 2980 : سلام دوستان و اساتید عزیزیه طرح کلیک هست ۱۲۵ با سیستم دلفی تمام سنسورها چک شده و سالمزمانی که استارت میزنی سوزن انژکتور یه دونه پاشش میزنه و قطع میشه و پاشش نداره تا زمانی که دوباره سوییچ رو ببندی و بعد ۱۰ ثانیه دوباره همون حالت تکرار میشه پمپ و فشار اوکی برق اوکی چراغ چک خاموش چندین بار ریسیت کردم بازم همونه کسی روشی راهنمایی چیزی داره[۶/۲۷، ۱۷:۴۸] +98 937 055 2980 : همه رو چک کردم مشکل رو حل کردم تو سیم کشی بود
سلام بنلی ۲۵۰ تک چند روز پیش یکی آوردن پیش من که تو راه خاموش شده بود روشن نمیشد. بعد کلی گشتن زیر در بقل سمت راست دوتا جعبه فیوز داره که عیب از اون بود حتی فیوز را عوض میکردی خوب نمیشد کلا از سیم چیدم جعبه فیوز جدید بستم خوب شد
پمپ های داخل باک بعلت کارکرد زیاد وخرابی کلکتور کوتاه شدن زغال ولق شدن بوشهای سرو ته ضعف میشود وکم کم شروع به کم اوردن میکند .وقتیکه پمپ رو از باک خارج میکنید با برق مستقم بصورت یکسره باید زوزه کشان کارکند اگر هنگام کار کردن بصورت متناوب کارکرد پمپ اجزای داخلیش مستهلک شده باید تعویض شود .فشارشکن پمپ گاهی بعلت بستن رسوب یکسره باز می ماند وفشارپمپ از فشارشکن تخلیه میشود وباعث خاموش شدن موتورسیکلت میشود .فیلتر یا صافی بنزین را هرچندوقت باید سرویس شود در صورت خرابی تعویض شود .وجود اب در ناضل یاسوزن انژکتور اب در محفظه داخلی سوزن بسختی تخلیه میشود وباعث ریپ زدن میشود ارادتمند شما علی قصابها
[۷/۶، ۰۰:۵۷] همکار شهرری: با سلام برا من پیش اومده بود کالبراتور رو باز کردم دیدم ژیگلور دور بالا گشاد بود عوض کردم درست شد کپ نکرد تا آخر گاز خورد. با تشکر[۷/۶، ۰۰:۵۹] همکار شهرری: یه مورد هم بود باز کردم دیدم بادامک کوتاه شده بود گاز نمیخورد
مشخصات فنیقلب سی بی آر 250 یک انجین چهار زمانه DOHC است که در مجموع 24.5 اسب بخار قدرت به محور پمپاژ میکند. انجین 1.8 لیتر روغن در خودش جای میدهد.این انجین تک سیلندر بهصورت شش دنده بوده و 22.6 نیوتنمتر گشتاور در 6750 دور در دقیقه فراهم میکند که نیرویی بسیار مناسب برای آفرود به نظر میرسد.انجین 250 سیسی CBR روی دندههای سنگین عملکرد خوبی از خود نشان میدهد و تا حد امکان از بازماندن چرخها روی شیب جلوگیری میکند.حداکثر سرعت اسمی نیز 140 کیلومتر در ساعت توسط کمپانی اعلام شده.انجین هوندا از سال 2017 با استاندارد آلایندگی یورو 4 تولید میشود.سی آر اف در مدلهای قدیمی صرفاً با هندل روشن میشد. ولی از سال 2012 تا 2016 سیستم استارت الکتریکی در کنار هندل عرضه شد. از مدل 2017 به این سو هندل نیز از سیستم آن بهصورت کامل حذف شده و در مدلهای جدید تنها بهوسیله استارت روشن میشود.سیستم خنککننده انجین نیز از نوع رادیات آب خنک بوده که قاب آن به ضربهگیر مجهز شده و برای عبور در محیطهای گرمسیری مثل کویر این سیستم خنککننده مزیت ویژهای خواهد بود.جمعبندی نهاییهوندا سی آر اف 250L گزینه مناسبی برای آفرود است.این موتورسیکلت قدرت شیب زنی و جامپ خوبی دارد و مهمتر اینکه استهلاک و درنتیجه مخارج نگهداری آن در مقایسه با دیگر برندهای بزرگ کمتر است.طراحی آن در کلاس خودش زیباست و استاندارد آلایندگیاش برای محیطهای شهری ایدهآل است.اگر به دنبال یک موتورسیکلت آفرود قابل اطمینان برای استفاده در سطح شهر و آفرود هستید، سی آر اف هوندا با اتکا به برندی که میتوانید به آن اعتماد کنید انتخاب خوبی است البته اگر با قیمت آن مشکلی نداشته باشید!در بازار پر التهاب کشور ما در حال حاضر قیمت هوندا CRF250l در حال حاضر حدود 86 میلیون تومان میباشد.سخن تکمیلیخانواده هوندا CRF دو کلاس دیگر نیز در این حجم دارند.یکی هوندا CRF Rally (رالی) که در واقع یک موتورسیکلت تریل آپشنال اسپشیال است و با امکانات راحتی نظیر
شما ترموستات در بیار تست کن تو اب جوش ببین کامل باز میشه یا نه..اگر نشد یعنی خرابه و تعویض لازمهاگر باز شد ایراد از جای دیگه اس
یا اب رادیات و ضد یخ ضد جوش خیلی قدیمیه و کثیف شده و خاصیتشو ازدست داده
یا فن و فشنگی ها
یا رادیات و لوله ها رسوب کردهدر مرحله اخر ایراد میتونه از واتر پمپ باشه
[۶/۲۷، ۱۶:۴۹] +98 937 055 2980 : سلام دوستان و اساتید عزیزیه طرح کلیک هست ۱۲۵ با سیستم دلفی تمام سنسورها چک شده و سالمزمانی که استارت میزنی سوزن انژکتور یه دونه پاشش میزنه و قطع میشه و پاشش نداره تا زمانی که دوباره سوییچ رو ببندی و بعد ۱۰ ثانیه دوباره همون حالت تکرار میشه پمپ و فشار اوکی برق اوکی چراغ چک خاموش چندین بار ریسیت کردم بازم همونه کسی روشی راهنمایی چیزی داره[۶/۲۷، ۱۷:۴۸] +98 937 055 2980 : همه رو چک کردم مشکل رو حل کردم تو سیم کشی بود
سلام بنلی ۲۵۰ تک چند روز پیش یکی آوردن پیش من که تو راه خاموش شده بود روشن نمیشد. بعد کلی گشتن زیر در بقل سمت راست دوتا جعبه فیوز داره که عیب از اون بود حتی فیوز را عوض میکردی خوب نمیشد کلا از سیم چیدم جعبه فیوز جدید بستم خوب شد
پمپ های داخل باک بعلت کارکرد زیاد وخرابی کلکتور کوتاه شدن زغال ولق شدن بوشهای سرو ته ضعف میشود وکم کم شروع به کم اوردن میکند .وقتیکه پمپ رو از باک خارج میکنید با برق مستقم بصورت یکسره باید زوزه کشان کارکند اگر هنگام کار کردن بصورت متناوب کارکرد پمپ اجزای داخلیش مستهلک شده باید تعویض شود .فشارشکن پمپ گاهی بعلت بستن رسوب یکسره باز می ماند وفشارپمپ از فشارشکن تخلیه میشود وباعث خاموش شدن موتورسیکلت میشود .فیلتر یا صافی بنزین را هرچندوقت باید سرویس شود در صورت خرابی تعویض شود .وجود اب در ناضل یاسوزن انژکتور اب در محفظه داخلی سوزن بسختی تخلیه میشود وباعث ریپ زدن میشود ارادتمند شما علی قصابها
[۷/۶، ۰۰:۵۷] همکار شهرری: با سلام برا من پیش اومده بود کالبراتور رو باز کردم دیدم ژیگلور دور بالا گشاد بود عوض کردم درست شد کپ نکرد تا آخر گاز خورد. با تشکر[۷/۶، ۰۰:۵۹] همکار شهرری: یه مورد هم بود باز کردم دیدم بادامک کوتاه شده بود گاز نمیخورد
مشخصات فنیقلب سی بی آر 250 یک انجین چهار زمانه DOHC است که در مجموع 24.5 اسب بخار قدرت به محور پمپاژ میکند. انجین 1.8 لیتر روغن در خودش جای میدهد.این انجین تک سیلندر بهصورت شش دنده بوده و 22.6 نیوتنمتر گشتاور در 6750 دور در دقیقه فراهم میکند که نیرویی بسیار مناسب برای آفرود به نظر میرسد.انجین 250 سیسی CBR روی دندههای سنگین عملکرد خوبی از خود نشان میدهد و تا حد امکان از بازماندن چرخها روی شیب جلوگیری میکند.حداکثر سرعت اسمی نیز 140 کیلومتر در ساعت توسط کمپانی اعلام شده.انجین هوندا از سال 2017 با استاندارد آلایندگی یورو 4 تولید میشود.سی آر اف در مدلهای قدیمی صرفاً با هندل روشن میشد. ولی از سال 2012 تا 2016 سیستم استارت الکتریکی در کنار هندل عرضه شد. از مدل 2017 به این سو هندل نیز از سیستم آن بهصورت کامل حذف شده و در مدلهای جدید تنها بهوسیله استارت روشن میشود.سیستم خنککننده انجین نیز از نوع رادیات آب خنک بوده که قاب آن به ضربهگیر مجهز شده و برای عبور در محیطهای گرمسیری مثل کویر این سیستم خنککننده مزیت ویژهای خواهد بود.جمعبندی نهاییهوندا سی آر اف 250L گزینه مناسبی برای آفرود است.این موتورسیکلت قدرت شیب زنی و جامپ خوبی دارد و مهمتر اینکه استهلاک و درنتیجه مخارج نگهداری آن در مقایسه با دیگر برندهای بزرگ کمتر است.طراحی آن در کلاس خودش زیباست و استاندارد آلایندگیاش برای محیطهای شهری ایدهآل است.اگر به دنبال یک موتورسیکلت آفرود قابل اطمینان برای استفاده در سطح شهر و آفرود هستید، سی آر اف هوندا با اتکا به برندی که میتوانید به آن اعتماد کنید انتخاب خوبی است البته اگر با قیمت آن مشکلی نداشته باشید!در بازار پر التهاب کشور ما در حال حاضر قیمت هوندا CRF250l در حال حاضر حدود 86 میلیون تومان میباشد.سخن تکمیلیخانواده هوندا CRF دو کلاس دیگر نیز در این حجم دارند.یکی هوندا CRF Rally (رالی) که در واقع یک موتورسیکلت تریل آپشنال اسپشیال است و با امکانات راحتی نظیر
۱۴:۴۴
تلق جلو، چراغهای مه شکن دوقلو، محافظ دست کربنی، صندلی نرم و طراحی با وزن و تعادل بیشتر تولید شده. (13 کیلو سنگینتر) قیمت سی آر اف 250 رالی در حال حاضر در ایران حدود 100 میلیون تومان میباشد.دیگر عضو این خانواده CRF 250R بوده که فاقد چراغ و سیستمهای ایمنی استاندارد جادهای و صرفاً برای پیستهای آفرود تولید میشود. (این مدل قابلیت پلاک شدن ندارد)با سپاس از وقتی که برای خواندن این مقاله گذاشتید. در آینده محصولات کمپانیهای دیگر این کلاس را بررسی خواهیم کرد و تا شناخت بیشتری از این غزالهای وحشی دوچرخ کسب کنیم و گزینههای آفرودر را بهتر بشناسیماطلاعات و اخبار و عکس وکلیپ موتورسیکلت





موتورسواران ایران زمین
T.ME/motorsavaraniranzamin
دوستان استارت اشکالاتیکه میتونه داشته باشه .۱خرابی ارمیچر استارت ۲خرابی ولقی بوشهای سروته استارت ۳خرابی یا گیرکردن زغال استارت دراثرسولفات .۴اتصالی یالخت بودن کابل استارت احتمال داره به بدنه بخوره .۵خرابی عایقهای پیچ نگهدارنده استارت .۶خرابی اتوماتیک استارت داخل اتوماتیک استارت ممکنه سولفات کنه برق کامل به استارت نرساند.اینهامواردی بود که درصورت خرابی میتونید چک کنید .۷خرابی ولنگ بودن فرایویل استارت .۸خرابی بوش یا بلبرینگ فرایویل.علی قصابها
[۷/۲۰، ۱۶:۲۷] +98 922 381 6821 : سلام دوستان یه ببلی ستا اومده پیش من امپربنزینش یا میوفته یا بالا پایین میشه ازچی میشه[۷/۲۰، ۱۶:۲۸] +98 922 381 6821 : بنلی ستا[۷/۲۰، ۱۶:۳۱] Alighassapha: سوکت از باک بکش اگر کامل امد پایین .۲دوسیم امپر بنزین بزنید بهم اگر کامل رفت بالا .داخل کیلومتر سالم .خود درجه رو از باک خارج کنید تمیز کنید با اسپری مجدد وصل کنید سوکت به سیم کشی بادست بالا پایین ببرید اگر درست شد ببندید
دوستان راجب عیوب بگم که درانواع موتورسیکلت اشکالات متفاوت وممکنه اشکال یکی باشه ولی خرابی ازجاهای مختلف باشه همیشه عیوبیکه درمسافت پیش میاد از سوخت ممکنه پمپ توریش کثیف باشه پمپ ضعیف با شه هواکش کیپ باشه اگزوز گرفته باشه .ولی اشکالاتیکه با خاموش شدن با شه ریپ زدن باشه یکباره تو حرکت خاموش بشه اینها برقی میتونه باشه
خاموش کردن چراغ روغن
[۸/۲، ۱۲:۲۴] همکار تلگرام: سلام اساتید خدا قوتتریل برمودا ۲۰۰ مدل ۹۹ استارت میخوره روشن میشه ولی گاز نمیخوره مشکل چیه؟[۸/۲، ۱۲:۲۵] همکار تلگرام: تست برق و پاشش سوخت هم اوکیه[۸/۲، ۱۸:۲۷] همکار تلگرام: سلام به همه اساتید عزیز مشکل گاز نخوردن تریل برمودا کثیف بودن توری پمپ بنزین و سوزن انژکتور بود که با شستشو حل شد
[۸/۷، ۱۴:۴۴] +98 914 838 6773 : برای باطری ۱۲ ولت مشکلی وجود نداره در صورتی که چراغ جلو روشن باشه تا ۱۵ ولت هم عادی محسوب میشه[۸/۷، ۱۴:۴۶] علی قنادها: رنج range شارژ باطری خودرو و موتورسیکلت از ۱۱ ولت تا ۱۴.۸ هستش اگه بالاتر از این باشه اشکالی وجود داره[۸/۷، ۱۴:۴۷] +98 914 838 6773 : البته تو خودرو فرق میکنه جریانی که دینام تولید میکنه بیشتر از بوبین موتور سیکلت هستش[۸/۷، ۱۴:۴۸] علی قنادها: به نظر بنده دوستمون از این باطری های ژل دار استفاده کردن که زود هم ژل خشک میشه و انگار باطری رفته بهتره درب باطریشون رو باز کنن و مقداری آب اسید آماده که لوازم موتوری ها دارن به اندازه یه بطری نوشابه کوچک تهیه کرده و داخل باطری بریزن احیا میشه[۸/۷، ۱۴:۴۸] +98 914 838 6773 : در موتورهای سنگین مثل سی بی ۱۳۰۰ که از ارمیچر و بالشتک استفاده میشه ولتاژ از ۱۳/۵ بالاتر نمیره[۸/۷، ۱۴:۴۹] علی قنادها: متاسفانه مدت هاست این باطری های ژل دار که تو بازار موجوده بسیار بی کیفیت هستن و بعد از یه مدت ژل داخلشون که بجای آب اسید ریخته شده خشک میشه و از صفحه های باطری فاصله پیدا میککه و باطری عمل نمیکنه و فقط راهش آب اسید ریختن هستش[۸/۷، ۱۴:۴۹] +98 914 838 6773 : بهترین باطری لیتیوم یون هستش خیلی گرونه و فقط من روی ktm شرکت همتاز مشاهده کردم[۸/۷، ۱۴:۵۰] علی قنادها: ۱۳.۵ حالت زیر بار هستش وگرنه آی سی رگلاتور آفتامات تا ۱۴.۸ هم سوئیچ میکنه[۸/۷، ۱۴:۵۱] علی قنادها: خیلی از دوستان باطری خشک شده رو بجای باطری خراب تعویض میکنن چون داستان ژل رو در جریان نیستن[۸/۷، ۱۴:۵۱] +98 914 838 6773 : ارمیچر و بالشتک مثل موتورهای قدیمی ایژ و ام زد جوری هستن که به اندازه نیاز وسیله برق تولید میکنن[۸/۷، ۱۴:۵۲] +98 914 838 6773 : ارمیچر با تولید میدان میغناطیسی بیشتر یا کمتر فرمان تولید برق رو به بالشتک میده[۸/۷، ۱۴:۵۳] علی قنادها: باطری های تو بازار باطری اتمی نیست باطری های سیلد اسید هستش sealed acid این باطری ها همون باطری های آب دارن که با ژل اسید پر شدن و دربشون پلمپ شده فقط[۸/۷، ۱۴:۵۴] +98 914 838 6773 : در موتورهای معمولی اهنربا که فلکه برق هست
T.ME/motorsavaraniranzamin
دوستان استارت اشکالاتیکه میتونه داشته باشه .۱خرابی ارمیچر استارت ۲خرابی ولقی بوشهای سروته استارت ۳خرابی یا گیرکردن زغال استارت دراثرسولفات .۴اتصالی یالخت بودن کابل استارت احتمال داره به بدنه بخوره .۵خرابی عایقهای پیچ نگهدارنده استارت .۶خرابی اتوماتیک استارت داخل اتوماتیک استارت ممکنه سولفات کنه برق کامل به استارت نرساند.اینهامواردی بود که درصورت خرابی میتونید چک کنید .۷خرابی ولنگ بودن فرایویل استارت .۸خرابی بوش یا بلبرینگ فرایویل.علی قصابها
[۷/۲۰، ۱۶:۲۷] +98 922 381 6821 : سلام دوستان یه ببلی ستا اومده پیش من امپربنزینش یا میوفته یا بالا پایین میشه ازچی میشه[۷/۲۰، ۱۶:۲۸] +98 922 381 6821 : بنلی ستا[۷/۲۰، ۱۶:۳۱] Alighassapha: سوکت از باک بکش اگر کامل امد پایین .۲دوسیم امپر بنزین بزنید بهم اگر کامل رفت بالا .داخل کیلومتر سالم .خود درجه رو از باک خارج کنید تمیز کنید با اسپری مجدد وصل کنید سوکت به سیم کشی بادست بالا پایین ببرید اگر درست شد ببندید
دوستان راجب عیوب بگم که درانواع موتورسیکلت اشکالات متفاوت وممکنه اشکال یکی باشه ولی خرابی ازجاهای مختلف باشه همیشه عیوبیکه درمسافت پیش میاد از سوخت ممکنه پمپ توریش کثیف باشه پمپ ضعیف با شه هواکش کیپ باشه اگزوز گرفته باشه .ولی اشکالاتیکه با خاموش شدن با شه ریپ زدن باشه یکباره تو حرکت خاموش بشه اینها برقی میتونه باشه
خاموش کردن چراغ روغن
[۸/۲، ۱۲:۲۴] همکار تلگرام: سلام اساتید خدا قوتتریل برمودا ۲۰۰ مدل ۹۹ استارت میخوره روشن میشه ولی گاز نمیخوره مشکل چیه؟[۸/۲، ۱۲:۲۵] همکار تلگرام: تست برق و پاشش سوخت هم اوکیه[۸/۲، ۱۸:۲۷] همکار تلگرام: سلام به همه اساتید عزیز مشکل گاز نخوردن تریل برمودا کثیف بودن توری پمپ بنزین و سوزن انژکتور بود که با شستشو حل شد
[۸/۷، ۱۴:۴۴] +98 914 838 6773 : برای باطری ۱۲ ولت مشکلی وجود نداره در صورتی که چراغ جلو روشن باشه تا ۱۵ ولت هم عادی محسوب میشه[۸/۷، ۱۴:۴۶] علی قنادها: رنج range شارژ باطری خودرو و موتورسیکلت از ۱۱ ولت تا ۱۴.۸ هستش اگه بالاتر از این باشه اشکالی وجود داره[۸/۷، ۱۴:۴۷] +98 914 838 6773 : البته تو خودرو فرق میکنه جریانی که دینام تولید میکنه بیشتر از بوبین موتور سیکلت هستش[۸/۷، ۱۴:۴۸] علی قنادها: به نظر بنده دوستمون از این باطری های ژل دار استفاده کردن که زود هم ژل خشک میشه و انگار باطری رفته بهتره درب باطریشون رو باز کنن و مقداری آب اسید آماده که لوازم موتوری ها دارن به اندازه یه بطری نوشابه کوچک تهیه کرده و داخل باطری بریزن احیا میشه[۸/۷، ۱۴:۴۸] +98 914 838 6773 : در موتورهای سنگین مثل سی بی ۱۳۰۰ که از ارمیچر و بالشتک استفاده میشه ولتاژ از ۱۳/۵ بالاتر نمیره[۸/۷، ۱۴:۴۹] علی قنادها: متاسفانه مدت هاست این باطری های ژل دار که تو بازار موجوده بسیار بی کیفیت هستن و بعد از یه مدت ژل داخلشون که بجای آب اسید ریخته شده خشک میشه و از صفحه های باطری فاصله پیدا میککه و باطری عمل نمیکنه و فقط راهش آب اسید ریختن هستش[۸/۷، ۱۴:۴۹] +98 914 838 6773 : بهترین باطری لیتیوم یون هستش خیلی گرونه و فقط من روی ktm شرکت همتاز مشاهده کردم[۸/۷، ۱۴:۵۰] علی قنادها: ۱۳.۵ حالت زیر بار هستش وگرنه آی سی رگلاتور آفتامات تا ۱۴.۸ هم سوئیچ میکنه[۸/۷، ۱۴:۵۱] علی قنادها: خیلی از دوستان باطری خشک شده رو بجای باطری خراب تعویض میکنن چون داستان ژل رو در جریان نیستن[۸/۷، ۱۴:۵۱] +98 914 838 6773 : ارمیچر و بالشتک مثل موتورهای قدیمی ایژ و ام زد جوری هستن که به اندازه نیاز وسیله برق تولید میکنن[۸/۷، ۱۴:۵۲] +98 914 838 6773 : ارمیچر با تولید میدان میغناطیسی بیشتر یا کمتر فرمان تولید برق رو به بالشتک میده[۸/۷، ۱۴:۵۳] علی قنادها: باطری های تو بازار باطری اتمی نیست باطری های سیلد اسید هستش sealed acid این باطری ها همون باطری های آب دارن که با ژل اسید پر شدن و دربشون پلمپ شده فقط[۸/۷، ۱۴:۵۴] +98 914 838 6773 : در موتورهای معمولی اهنربا که فلکه برق هست
۱۴:۴۴
ش یک میدان مغناطیسی ثابت هستش و برق خروجی از بوبین با کم یا بیشتر شدن دور موتور تغییر میکنه و این شارژر هست که برق خروجی رو به باطری تنظیم میکنه[۸/۷، ۱۴:۵۴] +98 914 838 6773 : اما در موتورهای که دینام استفاده میکنن مثل خودرو عمل میکنه[۸/۷، ۱۴:۵۶] +98 914 838 6773 : یعنی هر چقدر مصرف بیشتر باشه افتامات فرمان میده که ارمیچر میدان میغناطیسی رو بیشتر کنه هر چقدر میدان مغناطیسی ارمیچر بیشتر باشه بالشتک که سه تا سیم خروجی داره برق بیشتری تولید میکنه[۸/۷، ۱۴:۵۸] +98 914 838 6773 : برای همین دلیل موتورهای مثل سی بی یا ایژ و ام زد تا باطری برق نداشته باشه روشن نمیشن[۸/۷، ۱۴:۵۸] +98 914 838 6773 : حتما باید ولتاژ کمی روی ارمیچر باشه که بتونه میدان اهنربایی تولید کنه و این میدان باعث بشه که بالشتک برق تولید کنه[۸/۷، ۱۵:۰۰] +98 914 838 6773 : مشکلی دیگه هم که زیاد برای دوستان پیش میاد قطعی سیم مشکی تو شارژرهای برند لیهوا هستش[۸/۷، ۱۵:۰۰] +98 914 838 6773 : دوستان برند لینهوا یکی از بهترین برند ها در ضمینه شارژ و ترانزیستوره[۸/۷، ۱۵:۰۳] +98 914 838 6773 : شارژ لینهوا طوری طراحی شده که میزان مصرف برق رو از طریق سیم مشکی تشخیص میده یعنی شما به فرض چراغ جلو روشن میکنید شارژ از طریق سیم مشکی تشخیص میده باطری در حال خالی شدن هستش و نیاز به برق بیشتری هست برای جبران[۸/۷، ۱۵:۰۵] +98 914 838 6773 : ولی چون بوبین موتور سیکلت دارای جریان کمی و ولتاژ بیشتر هست ناچارا ولتاژ بعضا اگه باطری خوب نباشه تا ۱۵ ولت هم بالا میره که عادیه و اگه این سیم قطع شده باشه که بیشتر در گردن اتفاق میوفته شارژ به اشتباه تشخیص میده که نیاز هست که باطری حداکثر شارژ بشه حتما وقتی برند شارژرتون لینهوا بود و بیشتر از ۱۵ ولت شارژ کرد توجه کنید که سیم مشکی قطع شده یا نه[۸/۷، ۱۵:۰۶] +98 914 838 6773 : یه روش خیلی اسون که سریع بتونید تشخیص بدید که سیم مشکی قطع هست یا نه استفاده از چراغ ترمز عقب یا راهنما هست[۸/۷، ۱۵:۰۸] +98 914 838 6773 : در ضمن بنده تو زمینه سیستم انژکتور یسون تخصص دارم هر امر یا مشکلی هست صمیمانه در خدمتتون هستم
۱۴:۴۴
۱۵:۰۰
با سلام همکاران محترم تیمی کارامد وقوی جهت هیت مدیره اتحادیه تعمیرکاران موتورسیکلت گرد هم امدیم تا بتوانیم تحول خوبی در مدیریت اتحادیه بوجود اوریم علی قصابها
۱۸:۵۵
۷:۰۱