عید سعید فطر بر همه شما خوبان مبارک باد.
۱۰:۱۵
وقتی فهمی از خودم و ظرفیت های تعبیه شده در درونم نداشته باشم، اتفاقات بیرون از من هم برایم پوچ و توخالی خواهند بود. احساس ناامیدی یا افسردگی سراغ انسان هایی می آید که معنایی برای خود و زندگی این جهانی شان درنظر نگرفتن. آنچه که به دقایق و روزهای زندگی معنا می ده، تصویری از من رشد یافته هر انسانه که اگر به استعدادهامون مشرف نباشیم، تصویرپردازی از اون آینده هم تقریبا ناممکن خواهد شد. معناداری زندگی یعنی من برای خودم در این جهان سهمی و جایگاهی قائل باشم و رسالتم را ایفای موثر نقشی که می تونم ایفا کنم، بدانم. استعدادیابی کمک می کند تا رسالت شخصی ام را بسازم و جهان پیرامون را با آن سازگار کنم.
۷:۵۵
اگر قرار است که برنامه توسعه فردی خود را تدوین کنیم قبل از هر چیز باید بدانیم که برنامه توسعه فردی چیست. چه نقش هایی به عهده دارد. چه کارکردی دارد و چه انتظاری باید از آن داشته باشیم. یکی از مهمترین نقش ها و کارکردهای برنامه توسعه فردی «نقشه » بودن آن است. همه شما تجربه کار با نقشه را دارید بویژه در این عصر و زمان همه از برنامه های کاربردی مسیر یابی استفاده کرده اید. لطفا این تجربه را در ذهن خود مرور کنید تا کارکرد «نقشه» در برنامه توسعه فردی، بهتر برای شما روشن شود. وقتی از «نقشه» استفاده می کنید به صورت هم زمان چند نوع پیام و اطلاعات به شما منتقل می شود؛ برنامه توسعه فردی در حکم «نقشه » ی زندگی ما نیز همین وضعیت را دارد. در ادامه به کارکردهای نقشه اشاره می کنیم.
۷:۰۶
۱۲:۱۹
«سرعت، مهارت و دقت» از جمله خصوصیات دنیای امروز است که تقریبا مورد توافق همه انسان هاست. نه فقط برای مزیت رقابتی، بلکه برای حضور در چنین دنیایی به مهارت هایی نیاز داریم که با آموزش در مسیر معمولی به آن نمی رسیم. اگر همین مسیر مدرسه و دانشگاه تأمین کننده همه مهارت ها و تخصص ها در اتصال به شغل ها بود پس وجود آمار بیکاران فارغ التحصیل دانشگاه نباید واقعی می شد!!!
ما به یک «بیش یادگیری» نیاز داریم تا در زمانی کوتاه و مشخص، با تمرین و ممارست، به مهارتی خاص و چالش برانگیز در زندگی مان برسیم. از میان مهارت ها، اول باید مهارت های سخت و چالش برانگیز که مورد علاقه و توجه خودمون بود را انتخاب کنیم، چون در رسیدن یا نرسیدن به آن، قدرت حرکت را در انسان تقویت می کند.
اصلا مهم نیست که چه شغلی را برای خودمون به آرزو تبدیل کردیم، یا چه مهارتی را کلا از ذهن دور کردیم، فقط این مهم است که برای علاقه ای خاص به بیش یادگیری پرداخته و مسیر پرچالشی را در زمانی مشخص با مشورت دیگران طی می کنیم.
در بیش یادگیری سه اصل مهم وجود دارد:
۲۲:۰۳
ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام مبارک باد. 

‐--‐---------------------------------------
تمیم شتابدهنده رشد فردی
@tameem_irhttp://
Instagram.com/tameem_ir
۱۲:۱۵
باید بر روی موضوعات تحت کنترل تمرکز و موضوعات خارج از کنترل را رها کنیم.‐--‐---------------------------------------
تمیم شتابدهنده رشد فردی
@tameem_irhttp://
Instagram.com/tameem_ir
۱۷:۵۵
تفاوت ذهن بسته و باز
‐--‐---------------------------------------
تمیم شتابدهنده رشد فردی
@tameem_irhttp://
Instagram.com/tameem_ir
‐--‐---------------------------------------
۷:۱۴
بسم الله الرحمن الرحیم
۱۵:۴۷
بازارسال شده از تمیم۳
۱۵:۵۵
بازارسال شده از تمیم۳
۱۵:۵۵
بازارسال شده از تمیم۳
۱۵:۵۵
بازارسال شده از تمیم۳
#فلسطین #غزه #پوستر
مجموعه پوسترهای فرشته کوچک فلسطینی
مقام معظم رهبری(حفظهالله): غزه امروز مسئله اول دنیاست.
این مجموعه تصاویر در رویداد اختتامیه سومین گام یارستان کودکستان و نمایشگاه دستاوردهای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در معرض دید عموم قرار گرفت.
دانلود تصاویر با کیفیت
بهیاد تمام فرشتگان کوچک فلسطینی 
سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک
حامی کودک و خانواده
سایت | شاد | بله | ایتا | آپارات | ویراستی
سایت | شاد | بله | ایتا | آپارات | ویراستی
۱۵:۵۵
بازارسال شده از تمیم۳
۱۵:۵۵
بازارسال شده از تمیم۳
۱۵:۵۵
بازارسال شده از تمیم۳
۱۵:۵۵
بازارسال شده از تمیم۳
#اطلاعیه #تلفن_همراه
میزان ساعت مجاز استفاده از تلفن همراه برای کودکان و نوجوانان
آژانس بهداشت عمومی سوئد توصیههای جدیدی در خصوص مدت زمان استفاده از صفحهنمایش برای کودکان منتشر کرد.
نظر این آژانس قاطع است که کودکان زیر ۲ سال نباید در معرض صفحهنمایش قرار گیرند. برای کودکان ۲ تا ۵ سال، زمان استفاده از صفحهنمایش باید به یک ساعت در روز محدود شود و برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال این مدت نباید بیش از یک تا دو ساعت باشد. نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ ساله نیز نباید بیش از دو تا سه ساعت در روز از صفحه نمایش استفاده کنند.
متاسفانه امروزه مشاهده میکنیم برخی از والدین بهجای فراهم کردن تفریحات و بازیهای سالمی که موجب تحرک و نشاط کودک شود، با در اختیار قرار دادن تلفن همراه برای کودک، نهتنها موجبات رشد و تحرک کودک را فراهم نمیکنند بلکه آسیبهای فراوانی مانند ضعف بینایی، کمتحرکی، ضعف اعصاب و پرخاشگری و ... را برای کودک خود به ارمغان میآورند.
بهعنوان والدین در برابر کودکانمان مسئولیم؛ پس بیاییم بهجای تلفن همراه، خودمان زمان بیشتری را در کنار کودکانمان بگذرانیم و در این مدت به انجام فعالیتهای پرتحرک، پرنشاط و سالم بپردازیم.
سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک
حامی کودک و خانواده
تمیم| تربیت مربی یادگیرنده و مولد @tameem
۱۵:۵۵
بازارسال شده از تمیم۳
پدر منصف و کیک تولد 
️سه گام پرورش انصاف
️پرورش انصاف را در کودکان میتوان از همان سالهای اولیه آغاز کرد. از آنجا که همیشه سرمشق بهترین آموزگار است، گام نخست این است که با انصاف با کودکان رفتار کنیم و به این ترتیب انصاف را به او نشان دهیم. گام دوم به کودکان کمک میکند تا رفتارهای منصفانه مانند مشارکت، سازش بدون تعصب گوش دادن و منصفانه حل کردن مشکلات را یاد بگیرد. گام آخر راههایی برای مقابله با بیانصافی نشان و پیشنهادهایی برای پروژههای خدمات اجتماعی ارائه میدهد.
این سه گام عبارتند از:گام 1: با انصاف با کودکان رفتار کنید.گام 2: به کودکان کمک کنید تا یاد بگیرد با انصاف رفتار کند.گام 3: به کودکان راههای مبارزه با بیانصافی و بیعدالتی را بیاموزید.
تمیم|تربیت مربی یادگیرنده و مولد
@tameem
این سه گام عبارتند از:گام 1: با انصاف با کودکان رفتار کنید.گام 2: به کودکان کمک کنید تا یاد بگیرد با انصاف رفتار کند.گام 3: به کودکان راههای مبارزه با بیانصافی و بیعدالتی را بیاموزید.
@tameem
۱۵:۵۵
بازارسال شده از تمیم۳
انیمیشنهایی که کودکان را تشویق به خودکشی میکند
در حالی که کودکان اغلب روز را با تماشای انیمیشن سرگرم هستند برخی از انیمیشنهای محبوب پیامهای پنهان خطرناک برای کودکان دارند.
روز گذشته خبری در فضای مجازی توسط یکی از پرسنل بیمارستان منتشر شده است که یک کودک ۶ساله «تحت تأثیر کارتون مرد عنکبوتی، خودش را از بالکن خانه به بیرون پرت کرده» و دچار شکستگی در ناحیه سروگردن شده است.
پیشتر نیز یک پسربچه چینی به تقلید از قهرمان انیمیشنی که تماشا کرده است، با چتر از پنجره خانهشان پایین پریده و دچار شستگی شدید از ناحیه پا شده است.
تمیم | تربیت مربی یادگیرنده و مولد
@tameem
@tameem
۱۵:۵۵