بله | کانال اطلاع رسانی مالیاتی
ا

اطلاع رسانی مالیاتی

۸۳۰عضو
پایان شایعات | «سبحانیان» در سازمان مالیات ماندنی شدundefined
undefined️ با حکم مدنی‌زاده، وزیر اقتصاد، هادی سبحانیان به عنوان رییس سازمان امور مالیاتی برای سه سال دیگر ابقا شد.
undefined️ این تصمیم پایان‌بخش گمانه‌زنی‌ها و شایعات اخیر در مورد تغییر مدیریت است.
undefined️ موضوع تحقیق و تفحص از سازمان امور مالیاتی در مجلس همچنان مطرح است، اما هیچ تغییری در مدیریت اجرایی ایجاد نشده و سبحانیان مسئولیت هدایت سازمان را ادامه می‌دهد! undefined
undefined @taxinformation

۱۴:۲۹

اطلاع رسانی مالیاتی
پایان شایعات | «سبحانیان» در سازمان مالیات ماندنی شدundefinedundefined️ با حکم مدنی‌زاده، وزیر اقتصاد، هادی سبحانیان به عنوان رییس سازمان امور مالیاتی برای سه سال دیگر ابقا شد. undefined️ این تصمیم پایان‌بخش گمانه‌زنی‌ها و شایعات اخیر در مورد تغییر مدیریت است. undefined️ موضوع تحقیق و تفحص از سازمان امور مالیاتی در مجلس همچنان مطرح است، اما هیچ تغییری در مدیریت اجرایی ایجاد نشده و سبحانیان مسئولیت هدایت سازمان را ادامه می‌دهد! undefinedundefined @taxinformation
ابقای سبحانیان؛ شایعه یا واقعیت؟
undefined در نشست امروز وزیر اقتصاد با مدیران سازمان امور مالیاتی، محمدهادی سبحانیان مأمور اجرای طرح نظام نوین مالیاتی در سه سال آینده شد؛ اقدامی که برخی آن را حکم شفاهی ابقا تعبیر کرده‌اند.
undefined با این حال، ابقای رسمی او منوط به تصویب هیأت دولت است و تاکنون چنین حکمی صادر نشده است.
undefined در فضای مجازی، خبر ابقا با دیس‌لایک گسترده کاربران روبه‌رو شده و برخی کارشناسان از نارضایتی مؤدیان و کارکنان مالیاتی سخن می‌گویند.
undefined از سوی دیگر، تحقیق و تفحص مجلس از سازمان مالیاتی نشان می‌دهد رضایت نمایندگان از عملکرد سبحانیان چندان بالا نیست.
فعلاً ابقای سبحانیان در حد گمانه‌زنی تقویت‌شده است، نه تصمیم قطعی دولت.
undefined @taxinformation

۱۶:۳۶

undefined معاونت تحول هوشمند نظام مالیاتی
undefinedاصلاحیه آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۲۱۹ قانون مالیاتهای مستقیم:
undefined️ موضوع :متن زیر به عنوان ماده ۳۰ مکرر به آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۲۱۹ قانون مالیاتهای مستقیم الحاق می‌شود
undefined @taxinformation

۱۲:۴۵

بی‌اعتنایی به خواست عمومی برای تغییر در دولت / ریاستی که حکم ندارد، اما ماندنی است!
در حالی که افکار عمومی و حتی بدنه کارشناسی وزارت اقتصاد انتظار داشتند با تغییر دولت و روی کار آمدن تیمی تازه، شاهد نَفَس جدیدی در سازمان امور مالیاتی باشند، اما گویا این انتظار هنوز در نوبت مانده است.
علیرغم تمام پروپاگاندای رسانه‌ای پیرامون دیدار اخیر سبحانیان با مدنی‌زاده وزیر اقتصاد، تا این لحظه هیچ حکم رسمی برای ابقای او صادر نشده است. با این حال، رئیس محترم سازمان همچنان بر صندلی ریاست تکیه زده؛ آن هم بر اساس «اعتماد شفاهی»! روالی که پیش‌تر در دوره کوتاه وزارت همتی نیز تکرار شده بود؛ زمانی که سبحانیان بدون حکم مکتوب و با اتکای به نفوذ جریان خاص، همان‌جا ماند که بود.
سبحانیان از منصوبان خاندوزی، وزیر دولت سیزدهم و از چهره‌های منتسب به دانشگاه امام صادق است؛ چهره‌ای که گویا تغییر رئیس‌جمهور، دو وزیر اقتصاد و حتی فضای سیاسی کشور هم نتوانسته او را از کرسی ریاست جدا کند.
این استمرار حضور، بیش از آنکه نشانه ثبات مدیریتی باشد، نمادی از بی‌توجهی به خواست عمومی برای تغییر در دولت و پایان دادن به حلقه بسته مدیریتی با تفکر واحد است.
مدنی‌زاده، وزیر محافظه‌کار و محتاطی که تا امروز کمترین میزان انتصاب و جابه‌جایی را در کارنامه کوتاه خود ثبت کرده، ظاهراً ترجیح داده فعلاً همان مسیر آشنای «حفظ وضع موجود» را ادامه دهد؛ مسیری که نتیجه‌اش چیزی جز بی‌اعتمادی عمومی و احساس تکرار در دولت جدید نخواهد بود.
undefined @taxinformation

۱۱:۵۴

undefined الزام دستگاه‌های اجرایی به اجرای آرای دیوان عدالت اداریبرابر ماده ۱۱ قانون دیوان عدالت اداری، هرگاه تصمیم یا اقدام یکی از دستگاه‌های دولتی موجب تضییع حقوق اشخاص شود، دیوان عدالت اداری می‌تواند رأی به نقض تصمیم یا الزام دستگاه به اعاده حقوق تضعیع‌شده صادر کند. تبصره ماده ۱۱:پس از قطعیت رأی، دستگاه محکوم‌علیه علاوه بر اجرای رأی در مورد خاص، مکلف است در تصمیمات و اقدامات بعدی خود در موارد مشابه نیز مفاد رأی را رعایت کند.
بنابراین:undefined️ آرای قطعی دیوان برای تمام دستگاه‌های اجرایی لازم‌الاجراست.undefined️ هیچ دستگاهی نمی‌تواند در موارد مشابه بر خلاف رأی دیوان تصمیم‌گیری کند.
undefined️ عدم اجرای رأی یا تکرار اقدام مشابه، ممکن است موجب مسئولیت اداری یا کیفری برای مقام مسئول شود.
undefined @taxinformation

۱۱:۵۵

بدرفتاری کارمندان را از طریق کد ۱۲۸ گزارش کنید
رفیع‌زاده رئیس سازمان اداری و استخدامی :undefined️ بعد از تماس تلفنی شهروندان با شماره ۱۲۸، بلافاصله موضوع به واحد رسیدگی به شکایات، بازرسی و ارزیابی عملکرد (یا عناوین مشابه) در دستگاه اجرایی ذی‌ربط ارجاع و در مدت زمان سه ساعت به شکایات ثبت شده در سامانه رسیدگی می‌شود!!
undefined️ شهروندان در هر اداره‌ای که مراجعه می‌کنند اگر با بدرفتاری کارمند مواجه می‌شوند، به طور مثال کارمند پشت میز خود قرار ندارد، صبحانه می‌خورد یا به هر روشی باعث اتلاف وقت مراجعه کننده می‌شود، می‌توانند از طریق شماره‌گیری با مرکز تماس ۱۲۸ این موضوع را مطرح کنند. پس از این اطلاع همکاران ما به این موضوع ورود و پیگیری می‌کنند.
undefined @taxinformation

۱۱:۵۵

thumbnail
undefined عملکرد سازمان مالیاتی در اکثر موارد ضعیف و در حد صفر است
undefined دکتر محمدرضا یزدی‌زاده، عضو سابق شورای راهبردی نظام مالیاتی در گفتگو با «خانه اقتصاد»:
undefined️ رئیس کنونی سازمان مالیاتی در رابطه با وصولی خوب عمل کرده اما در خصوص حرکت به سمت عدالت و اصلاحات مالیاتی، عملکردش صفر بوده استundefined️ به جهت شفاف سازی سیستم هیچ اقدامی انجام ندادهundefined️ به جهت کاهش امکان اعمال سلیقه شخصی در تشخیص، عملکرد سبحانیان صفر است.
undefined @taxinformation

۲۲:۲۷

undefined گزارش روز شماره ۱
پرونده‌ای که باید پیاده از تهران تا استان برود undefinedundefined
به همراه یکی از دوستان قدیمی به یکی از ادارات امور مالیاتی مراجعه کردیم.شرکت مودی به دلیل تغییر آدرس قانونی، درخواست انتقال پرونده از اداره کل … تهران به … استان را داشت.مأمور محترم باجه، با آرامش مثال‌زدنی (!) اعلام کرد که «فرآیند انتقال پرونده معمولاً بین سه تا شش ماه زمان می‌برد».
من فقط مانده بودم بخندم یا گریه کنم… در همین مدت در چین برج می‌سازند!گویا پرونده باید از تهران تا استان با پای خودش برود!!
undefined این فقط یک گزارش نیست... آغاز سلسله روایت‌هایی است از آن‌چه در ادارات می‌گذرد.
#هوشمند_سازی
undefined @taxinformation

۱۷:۵۵

undefinedابلاغیه مورخ ۲۱/ ۸/ ۱۴۰۴ معاون تحول هوشمند نظام مالیاتی
undefined️موضوع :اصلاح آیین نامه مربوط به نوع دفاتر، اسناد و مدارک و روش های نگهداری و نمونه اظهارنامه مالیاتی و نحوه ارائه برای رسیدگی و تشخیص درآمد مشمول مالیات موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات های/ pdf
#دفاتر #ماده_95
undefined @taxinformation

۱۶:۲۱

undefined وقتی یک سازمان بزرگ به تصمیمات یک نفر تقلیل پیدا می‌کند…
بخشنامه‌های سازمان امور مالیاتی اصولاً باید برای عموم مودیان قابل فهم باشد؛ بدون نیاز به دانش تخصصی و اصطلاحات پیچیده. اما در سال‌های اخیر شاهد صدور بخشنامه‌هایی هستیم که نه تنها برای مردم عادی، بلکه حتی برای افراد حرفه‌ای و مأموران مالیاتی که باید مجری آن باشند نیز مبهم و دشوارفهم است.
این ابهام‌ها بی‌علت نیست.سال‌هاست مدیریت سازمان به جای آنکه بر دوش جمعی از متخصصان باسابقه باشد، به سمت فردمحوری مطلق رفته است؛ حضور افراد غیرمتخصص، سیاسی، کم‌تجربه و انتصابات سفارشی در پست‌های کلیدی باعث شده نهایتاً فقط یک نفر نقش سکاندار، تصمیم‌گیر، تدوین‌کننده و حتی «مفسر بخشنامه‌های خودش» باشد.سایر مدیران؟ماشین امضا.صرفاً حاضر در صحنه و به دلیل فقدان تجربه و تسلط کافی، جرأت هیچ‌گونه اظهارنظری ندارند. طبیعی هم هست؛ وقتی دانشی برای نقد نیست، سکوت راحت‌تر است.
نتیجه آن شده که همان فردی که امروز بخشنامه می‌نویسد، فردا خودش برای همان بخشنامه «رفع ابهام» صادر می‌کند و هفته بعد همان را با یک ابلاغیه جدید جایگزین می‌نماید.انگار سازمانی با هزاران کارمند متخصص وجود دارد، اما در عمل تنها یک نفر همه‌چیز را تعیین می‌کند؛ و این ناپایداری و تفسیرپذیری محصول همین فردمحوری است.
ادامه این روند، نتیجه‌ای جز ایجاد سردرگمی مودیان، اختلاف‌نظرهای گسترده میان مأموران، افزایش پرونده‌ها در هیأت‌های حل اختلاف، ترافیک شکایت در شورای عالی مالیاتی و دیوان عدالت اداری و اتلاف وقت و هزینه مردم و دولت نخواهد داشت.
شایسته است قبل از صدور هر بخشنامه، به جای اتکا به سلایق شخصی و تصمیمات فردی، از تجربه متخصصان سازمان استفاده شود و نظام بخشنامه‌نویسی به سمت شفافیت، ثبات و فهم‌پذیری برای عموم حرکت کند؛ تا قانون اجرا شود، نه برداشت‌های شخصی.
undefined @taxinformation

۱۰:۲۹

undefinedاطلاعیه اﺟﺮاي فراخوان یازدهم ﻗﺎﻧﻮن مالیات ﺑﺮ ارزش اﻓﺰوده
با تمرکز بر صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) با فروش بیش از صد و چهل و چهار میلیارد ریال (۱۴۴.٠۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال)
undefined️ در اجرای ماده (۴) قانون تسهیل تکالیف مؤدیان جهت اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مصوب ۱۴۰۲با اصلاحات و الحاقات بعدی و با ملحوظ نظر قرار دادن مفاد بند (غ) تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور،کلیه صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) موضوع فصل چهارم باب سوم قانون مالیات های مستقیم مصوب ۰۳/۱۲/۱۳۶۶ با اصلاحات و الحاقات بعدی آن كه براساس شرایط فراخوان‌های مراحل اول تا دهم ثبت‌نام و اجراي قانون مالیات بر ارزش افزوده تاکنون مشمول اجراي این نظام مالیاتی نگردیده‌اند؛ با رعایت شرایط ذیل ﻣﺸﻤﻮل ﻣﺮﺣﻠﻪ یازدهم ﺛﺒﺖﻧﺎم و تکالیف ﻗﺎﻧﻮن مالیات ﺑﺮ ارزش اﻓﺰوده ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺑﻮد و می بایست از ﺗﺎرﻳﺦ اول دیﻣﺎه ﺳﺎل ﻫﺰار و چهارصد و چهار (۰۱/۱۰/۱۴۰۴) کلیه ﻣﻘﺮرات و ﺗﻜﺎﻟﻴﻒ ﻗﺎﻧﻮن مالیات ﺑﺮ ارزش اﻓﺰوده را اجرا نمایند:
الف- کلیه صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) با هر میزان فروش یا درآمد که به‌صورت اختیاری و داوطلبانه و موافقت سازمان، نسبت به ثبت‌نام و اجرای مقررات قانون مالیات بر ارزش افزوده اقدام می‌نمایند.
ب- کلیه صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) با هر میزان فروش یا درآمد که کالا و خدمات متعلق به اشخاص دیگر را به‌روش‌هایی نظیر دلالی، حق‌العمل‌کاری، به‌هم‌رسانی و ...، در قبال مبالغی تحت عنوان کمیسیون، کارمزد، پورسانت و موارد مشابه عرضه می‌نمایند.
ج- کلیه صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) با هر میزان فروش یا درآمد که کالا و خدمات خود را از طریق اشخاص ثالث و به‌روش‌هایی نظیر دلالی، حق‌العمل‌کاری، به‌هم‌رسانی و ... عرضه می‌نمایند.
د- کلیه صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) شاغل در فعالیت‌های ذیل در ﺻﻮرﺗﻲ ﻛﻪ ﻣﺠﻤﻮع ﻓﺮوش ﻛﺎﻻﻫﺎ و اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت (ﻏﻴﺮ ﻣﻌﺎف ﻳﺎ ﻣﻌﺎف و ﻏﻴﺮ ﻣﻌﺎف) آنها در سال ۱۴۰۳ و یا از ابتدای سال ۱۴۰۴ تا پایان شهریور سال ۱۴۰۴، بیشتر از صد و چهل و چهار میلیارد ریال ( نصاب موضوع ماده ۱۴مکرر قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان) باشد:
۱. عرضه‌کنندگان کلیه موادغذایی آماده و نوشیدنی از جمله فست‌فودی‌، جگرکی‌، کبابی‌، آبمیوه‌فروشی، بستنی‌فروشی، فالوده‌فروشی و همچنین شیرینی‌پزی‌ و شیرینی‌فروشی، چایخانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و کافه‌تریاها؛ با فروش بیش از صد و چهل و چهار میلیارد ریال (۱۴۴.0۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به شرح صدر این قسمت.
۲. ارائه‌دهندگان کلیه خدمات زیبایی و آرایشی از قبیل سالن‌های زیبایی و آرایشی اعم از زنانه و مردانه؛ با فروش بیش از صد و چهل و چهار میلیارد ریال (۱۴۴.0۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به شرح صدر این قسمت.
۳. کلیه کلینیک‌ها، بیمارستانها، درمانگاه های زیبایی و ارائه‌دهندگان کلیه خدمات زیبایی اعم از پیکرتراشی، تزریق ژل و هرگونه خدمات دیگر که جنبه غیر درمانی داشته باشد؛ با فروش بیش از صد و چهل و چهار میلیارد ریال (۱۴۴.0۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به شرح صدر این قسمت.
۴. بلاگرها و اینفلوئنسرها؛ با فروش بیش از صد و چهل و چهار میلیارد ریال (۱۴۴.0۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به شرح صدر این قسمت
۵. عکاسان و فیلمبرداران؛ با فروش بیش از صد و چهل و چهار میلیارد ریال (۱۴۴.0۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به شرح صدر این قسمت.
۶. طراحان مد، لباس و ساختمان (مانند طراحان دکوراسیون داخلی، بیرونی ساختمان‌ها و...)؛ با فروش بیش از صد و چهل و چهار میلیارد ریال (۱۴۴.0۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به شرح صدر این قسمت.
۷. بازیگران، کارگردانان و تهیه‌کنندگان سینما، تلویزیون و تئاتر؛ با فروش بیش از صد و چهل و چهار میلیارد ریال (۱۴۴.0۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به شرح صدر این قسمت.
۸. ارائه‌دهندگان خدمات پیمانکاری در هر زمینه؛ با فروش بیش از صد و چهل و چهار میلیارد ریال (۱۴۴.0۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به شرح صدر این قسمت.
فعالان اقتصادی که واجد شرایط مراحل اول تا دهم ثبت نام و اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده بوده انـد، حتـی در صورت انطباق با شرایط مشمولیت مرحله یازدهم ثبت نام این نظام مالیاتی جزء مودیان مشمول مراحل قبلی ثبت نام و اجرای قانون محسوب و مکلف به اجرای مقررات از تاریخ شمول فراخوان مربوط، خواهند بود.
undefined @taxinformation

۱۳:۳۸

تمدید آموزش مجازی مدارس و دانشگاه‌ها در تهران/ ادارات پایتخت با یک‌سوم نیرو فعال می‌شوند
undefinedاستاندار تهران: آموزش دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران در روزهای ۹ و ۱۰ آذر به‌صورت غیرحضوری ادامه دارد، به‌استثنای شهرستان‌های ملارد، رباط‌کریم، دماوند، فیروزکوه و پردیس.
undefinedهمچنین دستگاه‌های اجرایی شهر تهران با یک‌سوم ظرفیت کارکنان فعالیت خواهند داشت
undefined @taxinformation

۱۳:۳۸

thumbnail
وقتی مسؤولان سازمان امور مالیاتی رسماً گیج می‌زنندundefinedundefinedundefined
undefined پیش‌نویس فراخوان یازدهم مالیات بر ارزش افزوده
undefined️ چند ساعت پیش این فراخوان ابتدا به‌صورت اطلاعیه رسمی منتشر شد، اما بلافاصله از سایت اینتامدیا حذف شد و حالا دوباره به شکل «پیش‌نویس» روی همان سایت برگشته است.
این هم از ثبات و دقت دستگاه عریض و طویل مالیاتی که هر روز یک تصمیم و یک ابلاغیه جدید رو می‌کنهundefinedundefinedundefined
در شرایطی که اقتصاد گرفتار رکود تورمی است و افزایش قیمت بنزین اعلام شده، و کشور در وضعیت «نه جنگ، نه صلح» به‌سر می‌برد، انتشار چنین فراخوانی فقط نشان‌دهنده بی‌تدبیری و بی‌درایتی تصمیم‌سازان این سازمان است.
undefined @taxinformation

۱۴:۳۷

تهدید معاونت حقوقی.pdf

۶۶۲.۹۳ کیلوبایت

undefined نامه معاونت حقوقی ریاست جمهوری در مقام مدعی العموم به سبحانیان
undefined️ اطلاعیه صادره از سوی سازمان امورمالیاتی :
اولا فاقد وجاهت قانونی و به دور از شان یک سازمان و مقام دولتی می باشد.
ثانیا
از زمان فراخوان تا اجرا باید با فاصله ۹۰ روزه باشد.
ثالثا _ باید قبل از وضع هر گونه مقرره پیش نویس و اطلاع رسانی شود.
undefined @taxinformation

۱۶:۴۶

undefined ترک فع وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی/ انتزاع هیات های حل اختلاف
با گذشت بیش از دو سال از آغاز برنامه هفتم توسعه، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان امور مالیاتی کشور، از اجرای یک حکم کلیدی و ضرب‌الاجل‌دار این برنامه خودداری کرده‌اند. بر اساس بند (ت) ماده (۲۷) این قانون، این وزارتخانه موظف بود تا پایان سال نخست برنامه، تمهیدات لازم برای انتزاع فرآیند دادرسی مالیاتی از بدنه سازمان امور مالیاتی را فراهم کند تا استقلال و بی‌طرفی رسیدگی به اختلافات مالیاتی تضمین شود. با این حال، علیرغم تصریح قانون، امروز شاهد آن هستیم که سازمانی که خود مأمور وصول مالیات است، همچنان به عنوان مرجع رسیدگی به اعتراضات علیه همان مالیات‌ها نیز عمل می‌کند. این وضعیت نه تنها یک تخلف آشکار از قانون برنامه توسعه محسوب می‌شود، بلکه اصل بنیادین دادرسی عادلانه و بی‌طرف را نقض کرده و اعتماد مودیان مالیاتی و فعالان اقتصادی را به شدت خدشه‌دار ساخته است.
این رویه نه تنها اعتماد عمومی را تخریب می‌کند، بلکه به عنوان مانعی جدی در مسیر بهبود فضای کسب‌وکار و جذب سرمایه‌گذاری عمل می‌نماید. چرا باید مودی مالیاتی، برای اعتراض به رأی همان نهادی که علیه او مالیات تعیین کرده، به درون همان ساختار رجوع کند؟ این اشکال ساختاری آشکار، سال‌هاست که به بهانه‌های مختلف تداوم یافته و اکنون با وجود تصویب قانونی شفاف در برنامه هفتم توسعه، دیگر هیچ توجیهی برای تعلل در رفع آن پذیرفته نیست.
مسئولیت این تعلل به طور مستقیم بر عهده وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور است. آن‌ها نه تنها وظیفه داشتند زمینه اجرای این قانون را فراهم کنند، بلکه می‌بایست پاسخگوی این تأخیر بیش از دو ساله نیز باشند. سکوت و عدم اقدام آن‌ها، عملاً به معنای عبور از قانون و نادیده گرفتن خواست مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم است.
اکنون پرسش اصلی این است: آیا نهادهای نظارتی بالادستی در برابر این نافرمانی آشکار از قانون، سکوت خواهند کرد؟ آیا نمایندگان مجلس که خود تصویب‌کننده این ماده قانونی بودند، نظارت خود را تنها به صحن مجلس محدود می‌کنند و اجازه می‌دهند یک وزارتخانه، مصوبه آن‌ها را مسکوت گذارد؟
undefined @taxinformation

۱۳:۵۳

undefined اگر با مالیات سروکار دارید، اینجا جای شماست!
دوستان و همکارانتان را هم دعوت کنید تا از تازه‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و آموزش‌های مالیاتی باخبر شوند
undefined کانال اطلاع‌رسانی مالیاتیundefined t.me/taxinformation
undefined گروه پرسش و پاسخ مالیاتیundefined t.me/malyatchi
undefined تریبون نقد و گفت‌وگو (بحث‌های تخصصی)undefined t.me/Tax_Tribune
undefined صفحه اینستاگرامundefined instagram.com/taxinformation_
🟢 در پیام‌رسان‌های داخلی هم کنار شماییم:بله undefined ble.ir/taxinformationایتا undefined eitaa.com/taxinformation1404
هر روز، جدیدترین تغییرات و نکات کاربردی مالیاتی را بخوانید و از بقیه جلوتر باشید.undefined @taxinformation

۲۰:۳۱