۵:۵۵
سند 2030 و نامه دبیر الگو به رئیس جمهور.pdf
۹.۶۳ مگابایت
بخشی از سند 2030 سلامت که حضرت آیتالله مکارم شیرازی درباره آن به آقای دکتر نمکی تذکر دادند.
#هجوم_اسناد_بین_المللی#سازمان_بهداشت_جهانی
#هجوم_اسناد_بین_المللی#سازمان_بهداشت_جهانی
۴:۰۲
واکسن.mp3
۰۸:۰۰-۱۱ مگابایت
۱۰:۳۱
پاسخ به شبهه واکسیناسیون.mp3
۰۹:۳۸-۱۳.۲۴ مگابایت
۱۱:۱۶
#مدیریت_ترس در جامعه تنها راه برون رفت از #بحران_کرونا
یافتههای تجربی نشان از آن دارد که ترس از اصلیترین عوامل اختلال در عملکرد سیستم ایمنی بدن است و موجب آسیبهای گوناگون به جسم و روان فرد میشود؛ در نهایت نیز میتواند عامل مرگ گردد.
در واقع سیستم ایمنی مختل شده به سبب ترس و اضطراب، از حالت عادی خود خارج شده و در برابر تمام سلولهایی که احتمال میدهد محل ویروس باشند تهاجم خود را آغاز میکند.این حملهی سنگین به بافتهای مختلف از طرف سیستم ایمنی بدن، باعث از بین رفتن تعداد زیادی از سلولها شده و این خود باعث مرگ بیمار میشود.لذا در بیمارستانها با تجویز داروهای کورتونی از جمله دگزامتازون سعی میکنند این سیستم ایمنیِ از کنترل خارج شده را سرکوب و سلامتی را دوباره به بدن باز گردانند.[حالا شما نقش ویروس کرونا را در مرگ بیماران پیدا کنید!!]
بررسیهای میدانی نیز مؤید این موضوع است و به اذعان برخی پزشکان و پرستاران بخش کرونا در بیمارستانها: مرگ و میرها بیشتر ناشی از ترس میباشد.
در آیات و روایات نیز با توجه به قرابت مفهوم خوف با حزن، هَم و غم، نشانههایی از تاثیر مستقیم ترس بر ایجاد بیماری در انسان وجود دارد. [که پرداختن به آن در مجال نمیگنجد.]
حال با توجه به مقدمهی فوق، وقتی نظارهگر بحران کرونا میشویم به خوبی درمییابیم که صهیونیسم جهانی و دستگاه تبلیغاتی آن با استفاده از توسعه، تعمیق و نهادینه سازی ترس در جامعه، سعی در تثبیت بیماری در جهان را دارد و میخواهد با استفاده از حوزهی سلامت، حکمران بلامنازع جامعهی بشری باشد.
إِنَّمَا ذَٰلِكُمُ الشَّيْطَانُ يُخَوِّفُ أَوْلِيَاءَهُ فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ (آیه ۱۷۵ سوره مبارکه آلعمران)در حقیقت این شیطان است که دوستانش را [با شایعه پراکنی و گفتار وحشت زا] میترساند؛ پس اگر مؤمن هستید از آنان نترسید و از من بترسید.
پس مسأله اصلی در بحران کرونا ترسِ ناشی از مرگ است که اتفاقاً خود سبب مرگ خواهد شد.لذا تنها راه مقابله با آن نیز کنترل و مدیریت ترس در جامعه است.
اقدامی که مقام معظم رهبری با توصیه به دعای هفتم صحیفه سجادیه و ذکر اهمیت شبهای قدر از همان آغاز این بحران سعی در نهادینه سازی آن را داشته و اکنون نیز با تزریق شجاعانهی #واکسن ، میخواهند سایه ترس و نگرانی را از چهرهی آحاد مردم زدوده و با مدیریت فکری و روانی جامعه، سلامت پایدار را به ایران اسلامی باز گردانند.
یافتههای تجربی نشان از آن دارد که ترس از اصلیترین عوامل اختلال در عملکرد سیستم ایمنی بدن است و موجب آسیبهای گوناگون به جسم و روان فرد میشود؛ در نهایت نیز میتواند عامل مرگ گردد.
در واقع سیستم ایمنی مختل شده به سبب ترس و اضطراب، از حالت عادی خود خارج شده و در برابر تمام سلولهایی که احتمال میدهد محل ویروس باشند تهاجم خود را آغاز میکند.این حملهی سنگین به بافتهای مختلف از طرف سیستم ایمنی بدن، باعث از بین رفتن تعداد زیادی از سلولها شده و این خود باعث مرگ بیمار میشود.لذا در بیمارستانها با تجویز داروهای کورتونی از جمله دگزامتازون سعی میکنند این سیستم ایمنیِ از کنترل خارج شده را سرکوب و سلامتی را دوباره به بدن باز گردانند.[حالا شما نقش ویروس کرونا را در مرگ بیماران پیدا کنید!!]
بررسیهای میدانی نیز مؤید این موضوع است و به اذعان برخی پزشکان و پرستاران بخش کرونا در بیمارستانها: مرگ و میرها بیشتر ناشی از ترس میباشد.
در آیات و روایات نیز با توجه به قرابت مفهوم خوف با حزن، هَم و غم، نشانههایی از تاثیر مستقیم ترس بر ایجاد بیماری در انسان وجود دارد. [که پرداختن به آن در مجال نمیگنجد.]
حال با توجه به مقدمهی فوق، وقتی نظارهگر بحران کرونا میشویم به خوبی درمییابیم که صهیونیسم جهانی و دستگاه تبلیغاتی آن با استفاده از توسعه، تعمیق و نهادینه سازی ترس در جامعه، سعی در تثبیت بیماری در جهان را دارد و میخواهد با استفاده از حوزهی سلامت، حکمران بلامنازع جامعهی بشری باشد.
إِنَّمَا ذَٰلِكُمُ الشَّيْطَانُ يُخَوِّفُ أَوْلِيَاءَهُ فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ (آیه ۱۷۵ سوره مبارکه آلعمران)در حقیقت این شیطان است که دوستانش را [با شایعه پراکنی و گفتار وحشت زا] میترساند؛ پس اگر مؤمن هستید از آنان نترسید و از من بترسید.
پس مسأله اصلی در بحران کرونا ترسِ ناشی از مرگ است که اتفاقاً خود سبب مرگ خواهد شد.لذا تنها راه مقابله با آن نیز کنترل و مدیریت ترس در جامعه است.
اقدامی که مقام معظم رهبری با توصیه به دعای هفتم صحیفه سجادیه و ذکر اهمیت شبهای قدر از همان آغاز این بحران سعی در نهادینه سازی آن را داشته و اکنون نیز با تزریق شجاعانهی #واکسن ، میخواهند سایه ترس و نگرانی را از چهرهی آحاد مردم زدوده و با مدیریت فکری و روانی جامعه، سلامت پایدار را به ایران اسلامی باز گردانند.
۷:۳۶
ابزار ریاست و فن اصلی مدیریت چیست؟
مولا علی علیه السلام:
آلَةُ اَلرِّيَاسَةِ سَعَةُ اَلصَّدْرِ. نهج البلاغة ج ۱، ص ۵۰۱ابزار ریاست، ظرفیت بالا و سعه صدر است.
اَلْحِلْمُ رَأْسُ اَلرِّئَاسَةِ. عیون الحکم و المواعظ ج ۱، ص ۲۴حلم و صبر، رأس ریاست است.
مولا علی علیه السلام:
آلَةُ اَلرِّيَاسَةِ سَعَةُ اَلصَّدْرِ. نهج البلاغة ج ۱، ص ۵۰۱ابزار ریاست، ظرفیت بالا و سعه صدر است.
اَلْحِلْمُ رَأْسُ اَلرِّئَاسَةِ. عیون الحکم و المواعظ ج ۱، ص ۲۴حلم و صبر، رأس ریاست است.
۶:۴۹
آشنایی با نظامِ سادهشده، کاربردی و عمومی سلامت و سبکزندگی اسلامی.pdf
۲۸۸.۷۶ کیلوبایت
آشنایی با نظامِ سادهشده، کاربردی و عمومی #سلامت و سبکزندگی اسلامی
#ویرایش_چهارم
#ویرایش_چهارم
۸:۲۴
یک بشقاب خالی پر از سلامتی - موبایل.pdf
۴۰۰.۶ کیلوبایت
معدهٔ خود را به درد، اجاره ندهید!
حتی اگر مدتهاست سلامتیتان در رهنِ بیماریهای گوناگون است، به راحتی و بدون دارو، اسباب و اثاث درد را بیرون بریزید.+ در این مقاله یاد میگیرید برای پیدا کردن سلامتی نیازی نیست راه دوری تا سرزمین داروهای رنگارنگ بروید؛ کافیست به یک بشقابِ خالی نگاه کنید!
نسخهی A4 مقالهٔ فوق به صورت متن (word) و PDF در کانال «سهیل» موجود است.
#سرآمد_داروها#خودخوری#پرهیز
@teb114_ir
حتی اگر مدتهاست سلامتیتان در رهنِ بیماریهای گوناگون است، به راحتی و بدون دارو، اسباب و اثاث درد را بیرون بریزید.+ در این مقاله یاد میگیرید برای پیدا کردن سلامتی نیازی نیست راه دوری تا سرزمین داروهای رنگارنگ بروید؛ کافیست به یک بشقابِ خالی نگاه کنید!
نسخهی A4 مقالهٔ فوق به صورت متن (word) و PDF در کانال «سهیل» موجود است.
#سرآمد_داروها#خودخوری#پرهیز
@teb114_ir
۶:۳۷
#حکمرانی_به_سبک_عاشقی
انسان از مادهی «اُنس» و اسم جنس است.یعنی وجه نام گذارى انسان به خاطر زيادى اُنس او، و به جهت آن است كه آفرينش او بهگونهاى است كه قوام زندگى او به اُنس با انسانهاى ديگر است؛از اين رو انسان مدنى بالطبع و به ذات اجتماعی مىباشد.[راغب اصفهانى، حسين بن محمد، المفردات في غريب القرآن، ص۹۴، دارالعلم الدارالشامية، دمشق.]
لذا دین، آئین و روشی نیز در زندگی انسانها میتواند باعث سعادت و تکامل بشری شود که در قوام روابط انسانی و نحوهی ادارهی اجتماعات بشری، حرف برتر داشته باشد.
#عید_غدیر
انسان از مادهی «اُنس» و اسم جنس است.یعنی وجه نام گذارى انسان به خاطر زيادى اُنس او، و به جهت آن است كه آفرينش او بهگونهاى است كه قوام زندگى او به اُنس با انسانهاى ديگر است؛از اين رو انسان مدنى بالطبع و به ذات اجتماعی مىباشد.[راغب اصفهانى، حسين بن محمد، المفردات في غريب القرآن، ص۹۴، دارالعلم الدارالشامية، دمشق.]
لذا دین، آئین و روشی نیز در زندگی انسانها میتواند باعث سعادت و تکامل بشری شود که در قوام روابط انسانی و نحوهی ادارهی اجتماعات بشری، حرف برتر داشته باشد.
#عید_غدیر
۱۹:۰۸
بازارسال شده از محمد جواد مسعودی نیا
شجره طیبه.pdf
۱.۶ مگابایت
شجره طـیّبهپژوهشی در باب نقش درختمثمر در#نجات_چرخه_حیات و احیای تمدن نوین اسلامی#ویرایش_دوم
متن (word) پژوهش فوق و مطالب مرتبط در آدرس زیر موجود است:
https://eitaa.com/nejaat
متن (word) پژوهش فوق و مطالب مرتبط در آدرس زیر موجود است:
https://eitaa.com/nejaat
۵:۵۳
شجره طیبه (1).pdf
۱.۶۴ مگابایت
شجره طـیّبهپژوهشی در باب نقش درختمثمر در#نجات_چرخه_حیات و احیای تمدن نوین اسلامی
ضمن تبریک ایام فرخندهٔ دهــهٔفجـــرانقـــلاباســلامی، #ویرایش_چهارم «شجره طـیّبه» با اضافه شدن بخشی جدید به پژوهش و ترجمهٔ کامـل آیات و روایات، تقدیم شما بزرگواران میشود.
متن (word) پژوهش فوق در کانال «نجاتچرخهٔحیات» موجود است.
#ایران_سرسبز
https://eitaa.com/nejaat
ضمن تبریک ایام فرخندهٔ دهــهٔفجـــرانقـــلاباســلامی، #ویرایش_چهارم «شجره طـیّبه» با اضافه شدن بخشی جدید به پژوهش و ترجمهٔ کامـل آیات و روایات، تقدیم شما بزرگواران میشود.
متن (word) پژوهش فوق در کانال «نجاتچرخهٔحیات» موجود است.
#ایران_سرسبز
https://eitaa.com/nejaat
۵:۰۱
#برای_حفظ_وحدت
قَالَ يَا ابْنَ أُمَّ لَا تَأْخُذْ بِلِحْيَتِي وَلَا بِرَأْسِي ۖ إِنِّي خَشِيتُ أَنْ تَقُولَ فَرَّقْتَ بَيْنَ بَنِي إِسْرَائِيلَ وَلَمْ تَرْقُبْ قَوْلِي [آیه ۹۴ سوره طه]
(هارون خطاب به موسی وقتی که موسی با بت پرست شدن قوم خود مواجه شد!) گفت: ای پسر مادرم! نه ریش مرا بگیر و نه سرم را، من ترسیدم که بگویی: میان بنی اسرائیل تفرقه و جدایی انداختی و سفارش مرا [در حفظ وحدت بنی اسرائیل] رعایت نکردی.
#جامعه_را_دو_قطبی_نکنیم
قَالَ يَا ابْنَ أُمَّ لَا تَأْخُذْ بِلِحْيَتِي وَلَا بِرَأْسِي ۖ إِنِّي خَشِيتُ أَنْ تَقُولَ فَرَّقْتَ بَيْنَ بَنِي إِسْرَائِيلَ وَلَمْ تَرْقُبْ قَوْلِي [آیه ۹۴ سوره طه]
(هارون خطاب به موسی وقتی که موسی با بت پرست شدن قوم خود مواجه شد!) گفت: ای پسر مادرم! نه ریش مرا بگیر و نه سرم را، من ترسیدم که بگویی: میان بنی اسرائیل تفرقه و جدایی انداختی و سفارش مرا [در حفظ وحدت بنی اسرائیل] رعایت نکردی.
#جامعه_را_دو_قطبی_نکنیم
۹:۲۷
۱۴:۳۰
روش کاشت #نهال
مَرَّ أَخِي عِيسَى علیه السلام بِمَدِینَةٍ وَ إِذَا فِي ثِمَارِهَا الدُّودُ فَشَكَوْا إِلَيْهِ مَا بِهِمْ فَقَالَ دَوَاُ هَذَا مَعَكُمْ وَ لَيْسَ تَعْلَمُونَ أَنْتُمْ قَوْمٌ إِذَا غَرَسْتُمُ الْأَشْجَارَ صَبَبْتُمُ التُّرَابَ ثُمَّ صَبَبْتُمُ الْمَا َ وَ لَيْسَ هَكَذَا یَجِبُ بَلْ یَنْبَغِي أَنْ تَصُبُّوا الْمَا َ فِي أُصُولِ الشَّجَرِ ثُمَّ تَصُبُّوا التُّرَابَ لِكَيْلَا یَقَعَ فِيهِ الدُّودُ فَاسْتَأْنَفُوا كَمَا وَصَفَ فَذَهَبَ ذَلِكَ عَنْهُمْ.
[علل الشرایع، ج 2 ص 475]
حضرت عیسی علیه السلام از شهری عبور میکرند که میوهها و ثمر درختان آن شهر از آفاتی، فاسد میشدند.
مردم آن شهر به آن حضرت شکایت کردند و برای دفع و رفع آن جانوران و سلامتی میوهها، دستور و دارویی تقاضا نمودند.
حضرت فرموند:«دوای آن با خود شماست، و علت فاسد شدن ميوههای شما آن است كه هنگام نشا كردن و كاشتن نهال (بعد از کندن چاله) در چاله اول نهال را میگذارید، سپس خاک میریزید و در پایان آب. (این غلط است)ولی باید؛ اول در چاله، نهال گذاشته شود، سپس آب بریزید و در انتها خاک. (یعنی بعد از گذاشتن نهال؛ باید چاله را پر از آب کنید تا کامل روی ریشه را آب بگیرد و ریشه هوا نبیند، سپس چاله را با خاک آرام آرام پر کنید.) تا این که میوههای درختان شما دچار آفت نشوند.»
مردم آن منطقه این فرمان حضرت عیسی علیه السلام را انجام دادند و در نتیجه، میوههای آنان از آفت محفوظ ماند.
#ایران_سرسبز#نجات_چرخه_حیاتhttps://eitaa.com/nejaat
مَرَّ أَخِي عِيسَى علیه السلام بِمَدِینَةٍ وَ إِذَا فِي ثِمَارِهَا الدُّودُ فَشَكَوْا إِلَيْهِ مَا بِهِمْ فَقَالَ دَوَاُ هَذَا مَعَكُمْ وَ لَيْسَ تَعْلَمُونَ أَنْتُمْ قَوْمٌ إِذَا غَرَسْتُمُ الْأَشْجَارَ صَبَبْتُمُ التُّرَابَ ثُمَّ صَبَبْتُمُ الْمَا َ وَ لَيْسَ هَكَذَا یَجِبُ بَلْ یَنْبَغِي أَنْ تَصُبُّوا الْمَا َ فِي أُصُولِ الشَّجَرِ ثُمَّ تَصُبُّوا التُّرَابَ لِكَيْلَا یَقَعَ فِيهِ الدُّودُ فَاسْتَأْنَفُوا كَمَا وَصَفَ فَذَهَبَ ذَلِكَ عَنْهُمْ.
[علل الشرایع، ج 2 ص 475]
حضرت عیسی علیه السلام از شهری عبور میکرند که میوهها و ثمر درختان آن شهر از آفاتی، فاسد میشدند.
مردم آن شهر به آن حضرت شکایت کردند و برای دفع و رفع آن جانوران و سلامتی میوهها، دستور و دارویی تقاضا نمودند.
حضرت فرموند:«دوای آن با خود شماست، و علت فاسد شدن ميوههای شما آن است كه هنگام نشا كردن و كاشتن نهال (بعد از کندن چاله) در چاله اول نهال را میگذارید، سپس خاک میریزید و در پایان آب. (این غلط است)ولی باید؛ اول در چاله، نهال گذاشته شود، سپس آب بریزید و در انتها خاک. (یعنی بعد از گذاشتن نهال؛ باید چاله را پر از آب کنید تا کامل روی ریشه را آب بگیرد و ریشه هوا نبیند، سپس چاله را با خاک آرام آرام پر کنید.) تا این که میوههای درختان شما دچار آفت نشوند.»
مردم آن منطقه این فرمان حضرت عیسی علیه السلام را انجام دادند و در نتیجه، میوههای آنان از آفت محفوظ ماند.
#ایران_سرسبز#نجات_چرخه_حیاتhttps://eitaa.com/nejaat
۵:۳۱
۱۴:۲۴