بله | کانال تهران آباد - همدلی برای ایران
عکس پروفایل تهران آباد - همدلی برای ایرانت

تهران آباد - همدلی برای ایران

۱,۵۶۰عضو
عکس پروفایل تهران آباد - همدلی برای ایرانت
۱.۶هزار عضو

تهران آباد - همدلی برای ایران

گردآورد مردمی برای نجات تهران ازوضعیت نابسامان ، تحت حمایت سازمان جوانان حزب اعتدال و توسعه
ارتباط با ما:ble.ir/tehranabad_admin
عضویت در کانالble.ir/join/24SDvJ4xiq

وبگاه رسمیtehranabad.com
thumbnail
#معرفی_کمیته
کمیته حمل و نقل و زیرساخت
حمل و نقل و زیرساخت پیشانی مدیریت شهری است. هر شهروندی با هر تردد در شهر با چندین مشکل و معضل حمل و نقل دست و پنجه نرم می‌کند. از نامناسب بودن سطوح معابر پیاده تا خودرو‌های گذری عمومی مستعمل. undefined مدیریت حمل و نقل با هوش مصنوعی لازمه تحول در شهر و حذف راه‌بندان یعنی شعار محوری گرداورد تهران‌آباد است. هوش مصنوعی کل شهر را تحلیل کرده و در لحظه به درخواست کنندگان حمل و نقل بهترین راه حل را ارایه می‌دهد. برای خودرو‌های سرگردان شخصی جای توقف پیشنهاد داده و هزینه آن را برای تامین وسایل حمل و نقل اجاره‌ای مستقر در ایستگاه‌ها اختصاص می‌دهد.undefined قطارشهری پر ظرفیت ترین وسیله حمل عمومی است، این روزها مترو با معضلات بی‌شماری دست به گریبان است. از دست فروشان غیر حرفه‌ای که در طول سفر الودگی صوتی و گاهی امنیتی برای مسافران ایجاد می‌کنند تا صدای ترمز‌‌های مستعمل و پله‌برقی‌های خاموش. راه حل این مشکلات باید در درآمدزایی و بومی سازی و جذب منابع جستجو شود.undefined بزرگراه و مسیر های شریانی پر هزینه ترین بخش مدیریت شهری است که باید با راه حل‌های نوین مورد بررسی قرار گیرد. مسیر‌های ویژه و هوشمند و مسیر‌های عبوری ساعتی در دنیا به عنوان روش‌های جدید برای بهینه سازی رفت و آمد در نظر گرفته شده است که تهران از این روش‌ها بی بهره است.undefined مسیر‌های محلی در تهران به درستی تعریف نشده اند. هزینه احداث و بهره برداری و بهبود کیفیت مسیر‌های محلی باید به طور جداگانه و از بودجه‌های محلی تامین گردد و ساز و کار مناسبی برای رسیدگی به ترددهای محلی وجود داشته باشد. همچنین امکان باز شدن مسیرهای محلی و تبدیل آن به مسیر‌های شریانی برای شرایط بحرانی باید با همکاری کارگروه پدافند غیر عامل ایجاد شود.undefined ایستگاه‌ خودرو شخصی در کنار خیابان‌ها بدون ضابطه و نظارت رها شده و نه فقط حمل و نقل را با مشکل و چالش مواجه کرده بلکه چهره شهر را هم نازیبا کرده است. یافتن راه حلی برای ایستگاه خودرو شخصی یافتن راهی برای حیات دوباره تهران است.undefined*حمل و نقل عمومی* شامل خودرو‌های گذری بزرگ و متوسط (اتوبوس و مینی‌بوس) و خطوط پر سرعت (بیارتی) است که به درستی مدریت نمی‌شوند. استفاده از روش‌های نوین می‌تواند به بهینه سازی حمل توسط این سازمان تبدیل گردد.undefined حمل بار در شهر یک معضل بزرگ است. کامیون‌ها در شب خاک پاشی می‌کنند و دستگاه‌های حمل بتن خیابان ها را خراب می‌کنند.undefined پایانه‌های شهری و استقرار وسایل حمل از داخل شهر به بیرون آن به صورتی که در دسترس عموم باشد از موارد دیگری است که در شهر باید فراهم باشد.احداث خطوط مشترک برای حمل بین شهری و حمل ترکیبی و تاکسی‌هوایی مواردی است که در تهران مورد نیاز است.undefined تاکسی و خدمات حمل ویژه در تهران سال‌هاست بار زیادی از حمل و نقل عمومی را به دوش می‌کشد. اما توجه مناسبی به آن نمی‌شود. حمل با بالگرد در کنار حمل‌های رایج باید توسعه یابد و در آینده نزدیک تاکسی‌های هوایی در شهر ها رونمایی می‌شوند. اما تهران از بازار بسیار عقب است.undefined موتورها و وسایل حمل اجاره‌ای کمک حال حمل و نقل شهر هستند. موتور بیشتر استفاده محلی دارد و موتورهای برقی مدت هاست بدون حمایت شهرداری توسعه نیافته و نیازمند توسعه در این موضوع هستیم. همچنین مسیر های ویژه موتورسیکلت در تهران مورد نیاز است. در کنار ایستگاه‌های خودرو های شخصی و مترو نیازمند توسعه وسایل حمل و نقل اجاره‌ای از جمله اسبک (اسکوتر) و دوچرخه هستیم.undefined پیاده‌راه‌ها یکی از موضوعات مهم در مدیریت شهری هستند که در تهران سال‌ها مورد غفلت قرار گرفته‌اند این روزها شما با یک گاری کودک (کالسکه) نمی‌توانید به راحتی برای خرید دو سه کوچه در شهر تردد داشته باشید.undefined فیبر‌نوری یکی دیگر از مواردی است که در تهران توسعه مناسبی نداشته و در دسترسی سازمانها و شرکت های توزیع پهنای باند قرار نگرفته است. اینترنت تهران سرعت پایین خود را از نبود زیرساخت های شهری به ارث می‌برد.undefined جوی‌ها و انتقال حامل‌های انرژی مسیر‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در تهران روباز و خطر آفرین هستند. محلی برای رشد حیوانات موذی و بلا استفاده جز در مواقع بروز سیلاب‌ها، باید راه‌حلی برای توسعه و اصلاح مسیر‌های عبور آب، گاز و برق در سطح شهر ایجاد شود.موارد بالا در مجموع در ۱۳ کارگروه این کمیته مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرند. شما هم می‌توانید برای عضویت در یکی از این کارگروه ها بهبه ما بپیوندید.
برای عضویت در هر کارگروه کلیک کنیدundefined ۳۰۲ قطار شهریundefined ۳۰۳ بزرگراه و مسیر های شریانیundefined ۳۰۴ مسیرهای محلیundefined ۳۰۵ ایستگاه خودرو شخصیundefined ۳۰۷ حمل بارundefined ۳۰۹ تاکسی و خدمات حمل ویژهundefined ۳۱۰ وسایل حمل اجاره‌ایundefined ۳۱۲ فیبرنوریundefined ۳۱۳ مسیر انتقال حامل‌ها@tehranabad_com

۱۲:۴۵