بله | کانال تجارب کاربردی بانکی ملی
عکس پروفایل تجارب کاربردی بانکی ملیت

تجارب کاربردی بانکی ملی

۲,۲۲۰عضو
به منظور حذف درخواست قبل از مصوبه،  از منوی تاریخچه درخواست با کد هر یک از کاربران(عادی-ارشد-مدیر) می‌توان اقدام نمود.
  موارد  حذف درخواست بعد از مصوبه را نیز با کد رئیس شعبه و از گزینه مدیریت قرارداد --------> حذف قرارداد  می‌توان  اقدام نمود.
undefined :همکارارجمندجناب آقای علی اصغرندری
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi

۱۵:۲۰

مراحل افتتاح حساب سهم مستخدم و دولت؛
۱. سایت اداره امور شعب
۲. ارتباط با دوایر
۳. دایره انفورماتیک
۴. افتتاح حساب دسته‌ای
۵. کد شعبه
۶. انجام مراحل افتتاح حساب
توجه: مشخصات افتتاح کننده در سامانه سیف به روزرسانی شود.

به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi

۱۶:۲۰

سوال :جناب آقای ندری
جهت رصد وگزارش تسهیلات مهربانی انتقال شده به افراد غیر متعلق به شعبه قابل گزارش گیری هست؟ و از چه طریقی رصد کنیم
واز چه حسابی امتیاز گرفته می توانیم تهیه کنیم؟

جواب :همکار ارجمند جناب آقای علی اصغرندری
از گزارش تبدیل/انتقال امتیاز با تسهیلات

به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi

۱۶:۳۵

سلام 2 روش جهت فعال سازی پیامک تنخواه کارت دولتی وجود داره :
undefined از طریق ثبت درخواست فعال سازی ساپتا در بام سازمانی توسط کاربر از طریق مسیر خدمات کارت >> تنخواه کارت >> پیامک >> پیامک تنخواه کارت و واریز مبلغ 60000 ریال کارمزد در سرفصل cr11 شعبه
undefined از طریق پورتال کارت ویجت بن کارت >> مدیریت بن کارت >> مدیریت ساپتا
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi

۱۷:۲۷

thumbnail
منوی تسهیلات بانکی -> درخواست برگشت اقساط سیتا2 /واریز اشتباه کاربر به حساب بانک ملی
در مواردی که همکار بانکی 1-اقساط آتی مشتری را برداشت نموده و در عین حال 2-مشتری دارای اقساط معوق نیست، می توانید در سامانه پیشخوان با ارسال تیکت بازگشت اقساط آینده تسهیلات غیرحضوری درخواست برگشت مبالغ اضافه برداشت شده را نمائید. undefinedundefinedundefined :همکارارجمندجناب آقای علی اصغرندری

به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi

۱۳:۲۳

thumbnail

۱۳:۲۳

thumbnail
حذف درخواست تسهیلات در بام #تسهیلات#بام
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi

۱۹:۰۲

در بام سازمانی کاربر ارشد از طریق مسیر زیر اقدام به اضافه کردن حساب های سازمان نماید:
بام سازمانی، قسمت اطلاعات پایه بعد تخصیص حساب

undefined:همکارارجمند سرکارخانم مقدم

به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi

۱۳:۳۷

برای تبدیل مشترک به حقیقی باید در محیط مرکز فقط به ترتیب زیر انجام شود اول کد جنسیت ( ز یا م ) بعد وضعیت تاهل ( م یا ت ) نوع مشتری ( 01) زیر نوع مشتری ( 01)
برای تبدیل حساب حقوقی به مشترک به ترتیب زیر کد جنسیت (ج ) وضعیت تاهل ( ج ) نوع مشتری ( 24) زیر نوع مشتری (27)
برای تبدیل حساب مشترک به حقوق به ترتیب زیر کد جنسیت ( ش ) وضعیت تاهل ( ش ) نوع مشتری (02) زیر نوع مشتری (09)
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi

۹:۰۸

چهار کلید میانبر #اکسل برای ویرایش جدول
۱- ctrl A انتخاب کل جدول۲- Alt H O I تنظیم عرض ستون‌های جدول۳- Alt H O A تنظیم ارتفاع سطرهای جدول۴- Alt H B A ترسیم حاشیه جدول ۵- ctrl T ایجاد جدول و امکان اعمال فیلتر‌های دلخواه
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi

۴:۱۰