رفع خطای ۹۳ کارتخوان
خطای ۹۳ کارتخوان یکی از رایج ترین خطاها می باشد که ممکن است در حین کار با دستگاه با آن برخورد کنید. خطای ۹۳ کارتخوان با پیغام ” به علت تراکنش ها صف تراکنشها در سیستم پر شده است ” بر روی دستگاه کارتخوان شما نمایش داده می شود، اما علت آن چیست؟ حتما می دانید که دستگاه های کارتخوان هم همانند تلفن های همراه داری حافظه داخلی می باشند.خطای ۹۳ کارتخوان بدین معنی می باشد که حافظه دستگاه کارتخوان شما به دلیل ذخیره شدن تعداد تراکنش های انجام شده در دستگاه پر شده است. گاهی اوقات شما عزیزان باید حافظه دستگاه خود رو بررسی کنید تا این خطا بروز نکند مخصوصا اگر حافظه دستگاه کارتخوان شما از ظرفیت کمی برخوردار می باشد. این خطا اغلب در دستگاه های کارتخوان قدیمی رخ می دهد.زیرا این دستگاه ها نسبت به دستگاه های جدید از ظرفیت حافظه کمتری برخوردار هستند. و اما برای رفع خطای ۹۳ کارتخوان چکار کنیم؟ تنها راهی که برای رفع این خطا وجود دارد تخلیه حافظه دستگاه کارتخوان می باشد. برای تخلیه حافظه دستگاه کارتخوان خود به قسمت ذخیره ی تراکنش ها بروید و تراکنش های ذخیره شده در حافظه دستگاه رو حذف کنید تا حافظه دستگاه کارتخوان شما پاکسازی بشود.
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
خطای ۹۳ کارتخوان یکی از رایج ترین خطاها می باشد که ممکن است در حین کار با دستگاه با آن برخورد کنید. خطای ۹۳ کارتخوان با پیغام ” به علت تراکنش ها صف تراکنشها در سیستم پر شده است ” بر روی دستگاه کارتخوان شما نمایش داده می شود، اما علت آن چیست؟ حتما می دانید که دستگاه های کارتخوان هم همانند تلفن های همراه داری حافظه داخلی می باشند.خطای ۹۳ کارتخوان بدین معنی می باشد که حافظه دستگاه کارتخوان شما به دلیل ذخیره شدن تعداد تراکنش های انجام شده در دستگاه پر شده است. گاهی اوقات شما عزیزان باید حافظه دستگاه خود رو بررسی کنید تا این خطا بروز نکند مخصوصا اگر حافظه دستگاه کارتخوان شما از ظرفیت کمی برخوردار می باشد. این خطا اغلب در دستگاه های کارتخوان قدیمی رخ می دهد.زیرا این دستگاه ها نسبت به دستگاه های جدید از ظرفیت حافظه کمتری برخوردار هستند. و اما برای رفع خطای ۹۳ کارتخوان چکار کنیم؟ تنها راهی که برای رفع این خطا وجود دارد تخلیه حافظه دستگاه کارتخوان می باشد. برای تخلیه حافظه دستگاه کارتخوان خود به قسمت ذخیره ی تراکنش ها بروید و تراکنش های ذخیره شده در حافظه دستگاه رو حذف کنید تا حافظه دستگاه کارتخوان شما پاکسازی بشود.
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
۱۶:۲۸
مراحل فعالسازی پیچک (صیادحقوقی) جهت مربوط به امور چک های صیادی برای اشخاص حقوقی۱.رفع نقص شخصیت حقوقی(مدرسه،سازمان،شرکت و....)در cif۲.رفع نقص تک تک امضاداران۳.رفع نقص نماینده معرفی شده برای ثبت و تایید چک ها (این فرد حتما باید دارای حساب شخصی در بانک ملی باشه و رمز دوم پویای کارت بانکی ش فعال باشه)۴.تکمیل فرم مربوطه۵.وارد شدن به سایت مدیریت نمایندگان پیچکhttps://sayad.bmi.ir/ium/dashboard با کد و رمز بام شخصی کاربران ارشد۷.قسمت ثبت شرکت وارد کردن شناسه ملی و اسم و تاریخ و شماره ثبت شخصیت حقوقی۸.وارد کردن کد ملی و نام نماینده که قصد ثبت چک ها را دارد۹.وارد کردن شماره حساب حقوقی( شرکت، مدرسه، سازمان و....) و دادن دسترسی های مربوطهتوجه:الزامی به وارد کردن شماره تلفن همراه نیست
:همکار ارجمند سرکار خانم زهره قدیریان
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
۱۰:۴۷
به منظور حذف درخواست قبل از مصوبه، از منوی تاریخچه درخواست با کد هر یک از کاربران(عادی-ارشد-مدیر) میتوان اقدام نمود.
موارد حذف درخواست بعد از مصوبه را نیز با کد رئیس شعبه و از گزینه مدیریت قرارداد --------> حذف قرارداد میتوان اقدام نمود.
:همکارارجمندجناب آقای علی اصغرندری
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
موارد حذف درخواست بعد از مصوبه را نیز با کد رئیس شعبه و از گزینه مدیریت قرارداد --------> حذف قرارداد میتوان اقدام نمود.
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
۱۵:۲۰
مراحل افتتاح حساب سهم مستخدم و دولت؛
۱. سایت اداره امور شعب
۲. ارتباط با دوایر
۳. دایره انفورماتیک
۴. افتتاح حساب دستهای
۵. کد شعبه
۶. انجام مراحل افتتاح حساب
توجه: مشخصات افتتاح کننده در سامانه سیف به روزرسانی شود.
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
۱. سایت اداره امور شعب
۲. ارتباط با دوایر
۳. دایره انفورماتیک
۴. افتتاح حساب دستهای
۵. کد شعبه
۶. انجام مراحل افتتاح حساب
توجه: مشخصات افتتاح کننده در سامانه سیف به روزرسانی شود.
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
۱۶:۲۰
سوال :جناب آقای ندری
جهت رصد وگزارش تسهیلات مهربانی انتقال شده به افراد غیر متعلق به شعبه قابل گزارش گیری هست؟ و از چه طریقی رصد کنیم
واز چه حسابی امتیاز گرفته می توانیم تهیه کنیم؟
جواب :همکار ارجمند جناب آقای علی اصغرندری
از گزارش تبدیل/انتقال امتیاز با تسهیلات
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
جهت رصد وگزارش تسهیلات مهربانی انتقال شده به افراد غیر متعلق به شعبه قابل گزارش گیری هست؟ و از چه طریقی رصد کنیم
واز چه حسابی امتیاز گرفته می توانیم تهیه کنیم؟
جواب :همکار ارجمند جناب آقای علی اصغرندری
از گزارش تبدیل/انتقال امتیاز با تسهیلات
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
۱۶:۳۵
سلام 2 روش جهت فعال سازی پیامک تنخواه کارت دولتی وجود داره :
از طریق ثبت درخواست فعال سازی ساپتا در بام سازمانی توسط کاربر از طریق مسیر خدمات کارت >> تنخواه کارت >> پیامک >> پیامک تنخواه کارت و واریز مبلغ 60000 ریال کارمزد در سرفصل cr11 شعبه
از طریق پورتال کارت ویجت بن کارت >> مدیریت بن کارت >> مدیریت ساپتا
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
۱۷:۲۷
منوی تسهیلات بانکی -> درخواست برگشت اقساط سیتا2 /واریز اشتباه کاربر به حساب بانک ملی
در مواردی که همکار بانکی 1-اقساط آتی مشتری را برداشت نموده و در عین حال 2-مشتری دارای اقساط معوق نیست، می توانید در سامانه پیشخوان با ارسال تیکت بازگشت اقساط آینده تسهیلات غیرحضوری درخواست برگشت مبالغ اضافه برداشت شده را نمائید.

:همکارارجمندجناب آقای علی اصغرندری
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
در مواردی که همکار بانکی 1-اقساط آتی مشتری را برداشت نموده و در عین حال 2-مشتری دارای اقساط معوق نیست، می توانید در سامانه پیشخوان با ارسال تیکت بازگشت اقساط آینده تسهیلات غیرحضوری درخواست برگشت مبالغ اضافه برداشت شده را نمائید.
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
۱۳:۲۳
۱۳:۲۳
در بام سازمانی کاربر ارشد از طریق مسیر زیر اقدام به اضافه کردن حساب های سازمان نماید:
بام سازمانی، قسمت اطلاعات پایه بعد تخصیص حساب
:همکارارجمند سرکارخانم مقدم
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
بام سازمانی، قسمت اطلاعات پایه بعد تخصیص حساب
به کانال تجارب کاربردی بانکی ملی بپیوندید
@tkbmi
۱۳:۳۷