عکس پروفایل کافه دانش تربیت مدرسک

کافه دانش تربیت مدرس

۳۵عضو
عکس پروفایل کافه دانش تربیت مدرسک
۳۵ عضو

کافه دانش تربیت مدرس

این کانال با هدف اشتراک دانش و اطلاع رسانی نشست های علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تربیت مدرس ایجاد شده است.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
در آستانه برگزاری هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات، مجموعه پادکست های " مدرسه اطلاعات و دانش " به عنوان ابتکاری نوین در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی، تولید و تقدیم می شود.undefined در این مجموعه بنا داریم از مطالب جدید این حوزه، مقالات مفید داخلی و خارجی، و هر آنچه که اطلاعات و دانش علاقمندان این رشته رو ارتقا میده، صحبت کنیم. undefined به روز بودن در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی مزیت بالایی برای فعالیت و نوآوری در این زمینه محسوب میشه و ما تلاش می کنیم ضمن اشتراک دانش، با شما این مسیر رو همگام باشیم. undefinedاین مجموعه پادکست ها از طریق کانال های ارتباطی " کافه دانش" و " انجمن علم اطلاعات تربیت مدرس" و گروه های بحث کتابداری اطلاع رسانی خواهد شد.undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedبا ما همراه باشیدundefined

۱۸:۲۳

https://shenoto.com/album/podcast/193391/پیش‌بینی-روند-موضوعی-پژوهش‌های-علم-اطلاعات-و-دانش-شناسی-در-ایران

undefinedپادکست مدرسه اطلاعات و دانش-اپیزود اول(مجموعه پادکست های مدرسه اطلاعات و دانش به عنوان ابتکاری نوین در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی)

۱۸:۲۶

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

بازارسال شده از مجتبی کندری
thumnail
دومین کنفرانس ارزیابی علم: خط مشی های علم، فناوری و نوآوری اثربخش
پیش نشست «تجربیات جهانی ناب در عرصه خط مشی گذاری علم ،فناوری و نوآوری»
سخنرانان:دکتر سپهر قاضی نوریعضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرسدکتر سید مهدی فاطمی خوراسگانیدکتری سیاستگذاری علم و فناوری
دبیر نشست: معصومه رهداردانشجوی دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس
زمان: یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ الی ۱۸:30لینک حضور در نشست:https://lms.atahub.ir/b/adm-9s2-ox5

۱۳:۴۹

همين الانundefined

۱۳:۵۱

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

thumnail

۶:۴۷

ایستگاه‌های کارآفرینی هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات: “کافه دانش تربیت مدرس”
undefined “کافه دانش تربیت مدرس” با محوریت کتابخانه مرکزی این دانشگاه، میزبان سلسله نشست‌های آموزشی–ترویجی با موضوعات مرتبط با شعار هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات– “کارآفرینی، اشتغال و کسب کارهای حرفه‌ای دانش‌بنیان در علوم‌اطلاعات»- تلاشی‌ست آشکار، در راستای تحقق اهداف انجمن علمی کتابداری ایران به منظور تحقق ایستگاه‌های کارآفرینی در شبکه دانشگاه‌های عضو با محوریت گروه‌های آموزشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی.
undefinedمتن کامل خبر در پیوند زیر قابل دسترس است:undefined https://congress.ilisa.ir/?p=6654

۶:۴۸

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

بازارسال شده از انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی
thumnail

۱۲:۰۰

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

۸ خرداد ۱۴۰۲

thumnail
#پخش_مستقیم
پخش مستقیم اهدای نشان عالی دانش به ۱۲ استاد برتر کشور از تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران: TV.UT.AC.IR/LIVE
پخش همزمان از شبکه پرس تی وی، شبکه العالم، شبکه خبر و رادیو فرهنگ
زمان: دوشنبه هشتم خرداد(سالروز تاسیس دانشگاه تهران)ساعت ۲۰ تالار علامه امینی دانشگاه تهران.
@ut_internet_tv

۹:۴۸

۱۴ تیر ۱۴۰۲

اپیزود دوم از پادکست مدرسه اطلاعات و دانش در دو بستر شنوتو و کست باکس تقدیمتان می‌شود.
پیشاپیش از همراهی تان سپاسگزاریم

https://shenoto.com/album/podcast/201798/وجه-مخرب-کارآفرینی
https://castbox.fm/vb/609174705

۳:۱۹

۴ مرداد ۱۴۰۲

thumnail
انجمن علمی_دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می کند:🟣 مدرسه تابستانی مدیریت دانش
undefined۴ الی ۷ شهریور ماه-بصورت آنلاینundefinedمدرسان دوره:دانشجویان دکتری مدیریت دانش تربیت مدرس
🟢 عناوین و تاریخ جلسات:۱-مبانی مدیریت دانش ۱۴۰۲/۶/۴ خانم احمدی ساعت ۱۰تا۱۲۲-راهبردهای دانش ۶/۴ آقای پدیدارفرد ساعت ۱۲ تا۱۴۳-نقشه دانش ۶/۵ خانم طبرسا ساعت ۱۰ تا ۱۲۴-سازماندهی و ممیزی دانش ۶/۵ خانم کبیری ۱۲تا۱۴۵-فناوری های مدیریت دانش ۶/۶آقای مزروعی ۱۰تا ۱۲۶-کارکرد R و پایتون در تحلیل داده های مدیریت دانش ۶/۶خانم اسلامی ۱۲تا۱۴۷-اسناد بالادستی و استانداردهای مدیریت دانش ۶/۷ خانم رحیمیان ۱۰تا۱۱۸-تجربه مدیریت دانش:مطالعه موردی ۶/۷ خانم رحیمیان ۱۱تا۱۲۹-ژورنال کلاب ۶/۷خانم رهدار ۱۲تا۱۴

شرکت برای عموم آزاد و رایگان است.
هزینه صدور گواهی هرجلسه:۵۰هزارتومان
لینک ثبت نام:https://b2n.ir/t90577

لینک ورود به جلسات:https://b2n.ir/f65511

undefinedجهت کسب اطلاعات بیشتر،با شماره زیر در تماس باشید:۰۹۳۰۰۲۴۲۵۶۸انجمن علمی_دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی:https://chat.whatsapp.com/IKjU1vyekEfFWdSIXSNZXT

۸:۳۴

۷ شهریور ۱۴۰۲

Digital Transformation Planning and Frameworks
Document Type : Original Article
Authors
Sepideh Ciruskabiri   1
 
Ahmadreza Varnaseri  2
1 Ph.D. Student of Knowledge Management, Tarbiat Modares University, Tehran, Iran
2 PhD Student of Information Science and Knowledge, University of Tehran, Tehran, Iran
 https://doi.org/10.22054/dcm.2022.66880.1070
Abstract
Purpose: The Purpose of this paper is to explain the nature and process of digital transformation.Methodology: Its methodology is based on a structured literature review (SLR) and searching scientific sites and specialized resources. One roadmap model, six maturity assessment models, three digital business model transformation approaches and eight digital transformation frameworks are explained interpretively.Findings: Digital transformation is  a strategy and an operating model change, in which technological advancements are leveraged to improve human experiences and operating efficiencies and to evolve the products and services to which customers will remain loyal. A review of research in this field shows that the nature of digital transformation depends on knowledge and knowledge is formed as a valuable asset in people's minds. Therefore, the role of human resources in creating and achieving the transformation is important and fundamental. Findings show that no digital transformation is only technological, it is organizational and requires its own planning, resources and rules. It is clear that we need a model in this kind of transformation journey. Staff capital and its empowerment by knowledge and fundamental requirements are important for success in the digital transformation program. Transformation in culture, in structure, in processes and methods, along with the benefits of the frontier technologies, will lead to a dramatic transformation in the field of business. The environment of organizations is changing faster and has become more volatile, uncertain and complex than in the past. Rapid changes in competition, demand, technology and regulations make it more important than ever for organizations to be able to respond and adapt to their environment. In this context, the pressure on firms to align their business strategy with the technological changes in the environment has significantly increased with the emergence and growing importance of new digital technologies, such as Social Media, Cloud Computing, Big Data and Analytics, Embedded Devices, 3D-Printing, the Internet of Things and Artificial Intelligence. They are profoundly transforming the strategic context of organizations: changing the structure of competition, the behavior and expectations of customers, the way business is conducted, the way products are manufactured and services are delivered, the way of working and, ultimately, entire industries. The growth of technology, in addition to transforming organizational boundaries, has also improved knowledge sharing. As the results indicate, the digital age refers to a time in history when the use of digital technology was generalized throughout the world. We are on the verge of a technological revolution that will fundamentally change the way we live, work and communicate with each other. In terms of scale, scope, and complexity, this transformation will be different from what mankind has already experienced.Conclusion: Digital transformation has affected the work processes of individuals in organizational environments. New methods in combining digital innovations and intensifying inter-organizational collaboration are among the key features of success. Because the goal of digital transformation is a business transformation, it requires different organizational elements, which are explained in the frameworks, to work together like a piece of music in a concert with different instruments played harmoniously and simultaneously

۸:۰۲

۸ شهریور ۱۴۰۲

۲ آبان ۱۴۰۲

۴:۳۲

۷ آبان ۱۴۰۲

۹ آبان ۱۴۰۲

۲۸ آبان ۱۴۰۲

۸ بهمن ۱۴۰۲

thumnail
انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تربیت مدرس با همکاری کافه دانش در کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می کند:" سلسله نشست های مدیریت دانش در آرشیوهای دیداری شنیداری "
سخنران: سپیده سیروس کبیری آرشیودار ارشد حوزه ديداري شنیداری سازمان صدا و سیما کاندیدای دکتری مدیریت دانش
دبیر نشست: سمانه رحیمیانکاندیدای دکتری مدیریت دانش
undefined چهارشنبه ها ۱۱ ، ۱۸، ۲۵ بهمن و ۲ اسفند ۱۴۰۲undefined ساعت ۱۰ الی ۱۲
به صورت آنلاین و حضوری در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس
شرکت برای عموم آزاد استundefinedhttps://vclass3.modares.ac.ir/rooms/qzf-3ej-1xx-a8s/join
undefined️ تیک گزینه I acknowledge that this session may be recorded. This may include my voice and video if enabled را هنگام ورود بزنید.undefined

۸:۳۰