بله | کانال کانال راه پرداخت
عکس پروفایل کانال راه پرداختک

کانال راه پرداخت

۱۵,۵۷۴عضو
thumbnail
undefined️ گزارشی از حضور دیجی‌شهر در فضای دیجیتال و رسانه‌ای در سال ۱۴۰۳
undefinedدر سال گذشته، از سایت دیجی‌شهر ۱۱.۱۶۶.۶۴۴ میلیون بار بازدید شد و به‌عنوان یکی از منابع اصلی جستجوی کاربران در حوزه لندتک قرار گرفت. در همین راستا، ترافیک ارگانیک سایت به ۳.۳ میلیون نفر رسید.
undefined پوریا فیروزنژاد، مدیر ارشد بازاریابی دیجی‌شهر با اشاره به اهداف آتی دیجی‌شهر گفت که برنامه‌ریزی این شرکت‌ لندتکی در نیمه دوم سال، تمرکز بر افزایش سهم بازار و اجرای برنامه‌های گسترده‌تر در حوزه بازاریابی است. ضمن آن‌که بهینه‌سازی فرایندهای عملیاتی و توسعه محصول نیز در دستور کار قرار دارد تا در سال آینده بتوانندگام‌های بلندتری در توسعه بازار و ارائه خدمات نوآورانه بردارند.
undefined جزئیات بیشتر را در راه پرداخت بخوانید
undefined#دیجی_شهر
undefinedتلگرام | @newway2payundefinedبله و سروش پلاس | @way2pay

۶:۰۶

thumbnail
undefined️ گزارش عملکرد تکنولایف در بلک‌فرایدی ۱۴۰۴
undefinedاین برند در یک هفته نخست برگزاری کمپین بلک فرایدی، ۷.۵ میلیارد تومان تخفیف به کاربران ارائه داده است، حالا از ارائه ۱۰ میلیارد تومان تخفیف واقعی در بازه ۱۰ روزه برگزاری کمپین خبر می‌دهد؛ تخفیفی که بخش عمده آن به کالاهای تکنولوژیک روز دنیا و محصولات «High-End» اختصاص داشت.
undefined برخلاف رویه معمول حراج‌های پایان سال که اغلب بر کالاهای مصرفی تمرکز دارد، گزارش تکنولایف نشان می‌دهد سهم قابل‌توجهی از فروش این کمپین به کالاهای شاخص و پرمخاطبی مانند آیفون ۱۷، پلی‌استیشن ۵، محصولات دایسون و لپ‌تاپ‌های گیمینگ اختصاص داشته است.
undefined جزئیات بیشتر را در راه پرداخت بخوانید
undefined#تکنولایف
undefinedتلگرام | @newway2payundefinedبله و سروش پلاس | @way2pay

۶:۰۶

thumbnail
undefined️ معاون اول رئیس‌جمهور از فناپ بازدید کرد
undefined محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور به همراه فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی؛ مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد؛ حسین افشین، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور؛ مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک علم‌وفناوری پردیس و جمعی از مدیران گروه مالی پاسارگاد، از ساختمان هلدینگ فناپ در پارک فناوری پردیس بازدید کردند.
undefined بازدید معاون اول رئیس‌جمهور و هیئت همراه از هلدینگ فناپ، در حاشیه بازدید روز سه‌شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۴ از پارک علم‌وفناوری پردیس انجام شد.
undefined جزئیات بیشتر را در راه پرداخت بخوانید
undefined#فناپ
undefinedتلگرام | @newway2payundefinedبله و سروش پلاس | @way2pay

۶:۲۱

thumbnail

۶:۲۱

thumbnail

۶:۲۱

thumbnail

۶:۲۱

thumbnail

۶:۲۱

thumbnail
undefined️ گروه اسنپ، با بیش از ۱ میلیون سفارش در ۱ روز، رکورد تجارت الکترونیک ایران را شکست
undefined سوپراپ اسنپ در روز جمعه، ۷ آذر، با ثبت بیش از ۱ میلیون سفارش خرده‌فروشی آنلاین در ۱ روز، بزرگ‌ترین رکورد خرده‌فروشی آنلاین ایران را رقم زد. در این بازه سرویس‌های اسنپ‌پی، اسنپ‌شاپ و اسنپ‌مارکت رکوردهای تازه‌ای در حجم سفارش‌ها و تراکنش‌ها ثبت کردند. در بازه‌ ۱۰ روزه حراج بزرگ در این سرویس‌ها در مجموع ۴ میلیون و ۲۸۰ هزار سفارش به ثبت رسید.
undefined در طول بازه‌ ۱۰ روزه کمپین، اسنپ‌پی در مجموع نزدیک به ۲ میلیون سفارش اقساطی ثبت کرد.
undefined جزئیات بیشتر را در راه پرداخت بخوانید
undefined#اسنپ #اسنپ_پی
undefinedتلگرام | @newway2payundefinedبله و سروش پلاس | @way2pay

۶:۲۱

thumbnail
undefined️ افزایش سقف انتقال وجه تا ۱ میلیارد تومان، با وب‌سرویس «تبدیل کارت به شبا» جیبیت
undefined کسب‌وکارهایی که با پرداخت‌های پرتکرار، تسویه‌های چندمرحله‌ای یا انتقال مبالغ بالا سروکار دارند با کمک شبا می‌توانند محدودیت‌های سقف کارت‌به‌کارت را پشت سر بگذارند و پرداخت‌هایی تا ۱ میلیارد تومان را در کانال‌های رسمی اجرا کنند. تبدیل شماره کارت به شبا محدودیت‌های انتقال‌وجه را از میان برمی‌دارد و می‌توان با ترکیب روش‌های مختلف پرداخت مبتنی بر شماره شبا، مانند ساتنا و پایا، سقف انتقال وجه را به ۱ میلیارد تومان رساند.
undefined جیبیت با ارائه وب‌سرویس تبدیل کارت به شبا، در کنار دیگر وب‌سرویس‌های استعلام و تطبیق بانکی، تمامی مزیت‌های گفته‌شده را در اختیار کسب‌وکارهای مختلف قرار می‌دهد. این وب‌سرویس با دریافت شماره‌کارت ۱۶ رقمی، شماره شبا، نام بانک، وضعیت حساب، مانند فعال، بلوکه یا مسدودبودن، را به‌عنوان بخشی از پاسخ به استعلام‌گیرنده باز می‌گرداند.
undefined جزئیات بیشتر را در راه پرداخت بخوانید
undefined#جیبیت
undefinedتلگرام | @newway2payundefinedبله و سروش پلاس | @way2pay

۶:۲۱

thumbnail
undefined سومین رویداد برند کارفرمایی ۱۷ آذرماه در کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود

undefined سومین دوره رویداد «برند کارفرمایی» توسط کارخانه نوآوری راه‌کار روز ۱۷ آذر ۱۴۰۴ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود؛ رویدادی که طی سه سال گذشته به یکی از مهم‌ترین مرجع‌های گفت‌وگو و هم‌اندیشی درباره آینده کار، فرهنگ سازمانی و تجربه کارکنان در ایران تبدیل شده است.
undefined در سومین رویداد برند کارفرمایی، محور «کار در زمانه جنگ» با حضور جمعی از برجسته‌ترین مدیران، مشاوران و متخصصان حوزه‌های منابع انسانی، نوآوری، بانکداری، ارتباطات و کارآفرینی بررسی می‌شود. سخنرانان این دوره افرادی هستند که هر یک سال‌ها در قلب چالش‌های واقعی سازمان‌ها فعالیت کرده‌اند و روایت‌هایی از تجربه، شکست، موفقیت و تحول را با شرکت‌کنندگان به اشتراک می‌گذارند.
https://way2pay.ir/491897/
undefined#برند_کارفرمایی
undefinedتلگرام | @newway2payundefinedبله و سروش پلاس | @way2pay

۱۴:۰۷

undefinedتندیس سومین رویداد برند کارفرمایی به سه نفر اهدا خواهد شد
undefined جایزه «برند کارفرمایی ایران» یکی از مهم‌ترین بخش‌های رویداد برند کارفرمایی است؛ جایزه‌ای که هر سال به چهره‌ها و مجموعه‌هایی اهدا می‌شود که نقش برجسته‌ای در طراحی تجربه کارکنان، تقویت فرهنگ سازمانی و ساختن برند کارفرمایی اصیل و پایدار داشته‌اند. این تندیس، نخستین جایزه ملی است که با اتکا به شاخص‌های واقعی منابع انسانی و تجربه زیسته کارکنان، سازمان‌ها و فعالان این حوزه را ارزیابی می‌کند.
undefined اکنون و در آستانه سومین رویداد برند کارفرمایی که ۱۷ آذرماه در کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود، دبیرخانه این رویداد اعلام کرده است که تندیس ۱۴۰۴ برند کارفرمایی نیز همچون دوره‌های گذشته به سه نفر اهدا خواهد شد؛ سه چهره‌ای که بر پایه ارزیابی‌های دقیق، نقش مؤثری را در پیشبرد برند کارفرمایی، ارتقای تجربه کارکنان و شکل‌دهی به فرهنگ سازمانی در ایران ایفا کرده‌اند.
undefined با راه پرداخت بیشتر بدانید

undefined#برند_کارفرمایی
undefinedتلگرام | @newway2payundefinedبله و سروش پلاس | @way2pay

۸:۱۴

undefinedسومین رویداد برند کارفرمایی با حمایت آکادینو (آکادمی گروه ملی انفورماتیک) برگزار می‌شود
undefined سومین دوره رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری راه‌کار و با حمایت آکادینو، آکادمی گروه ملی انفورماتیک، روز دوشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۴ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.
undefined این رویداد که از سال ۱۴۰۲ آغاز شده، بستری برای بررسی تجربه کارکنان، فرهنگ سازمانی و استراتژی‌های جذب و نگهداشت استعدادها در کسب‌وکارهای ایرانی فراهم کرده است. در سومین دوره، با رویکردی تازه و نگاهی عمیق‌تر به آینده کار در ایران، رویداد برند کارفرمایی تمرکز خود را بر چالش‌های کنونی سازمان‌ها در مواجهه با شرایط اقتصادی دشوار، مهاجرت نیروهای متخصص و تحولات فناورانه قرار داده است و به بازتعریف رابطه سازمان‌ها با نیروی انسانی می‌پردازد.
undefined با راه پرداخت بیشتر بدانید
undefined#برند_کارفرمایی
undefinedتلگرام | @newway2payundefinedبله و سروش پلاس | @way2pay

۱۲:۱۶

undefinedسومین رویداد برند کارفرمایی با حمایت آکادینو (آکادمی گروه ملی انفورماتیک) برگزار می‌شود
undefined سومین دوره رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری راه‌کار و با حمایت آکادینو، آکادمی گروه ملی انفورماتیک، روز دوشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۴ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.
undefined این رویداد که از سال ۱۴۰۲ آغاز شده، بستری برای بررسی تجربه کارکنان، فرهنگ سازمانی و استراتژی‌های جذب و نگهداشت استعدادها در کسب‌وکارهای ایرانی فراهم کرده است. در سومین دوره، با رویکردی تازه و نگاهی عمیق‌تر به آینده کار در ایران، رویداد برند کارفرمایی تمرکز خود را بر چالش‌های کنونی سازمان‌ها در مواجهه با شرایط اقتصادی دشوار، مهاجرت نیروهای متخصص و تحولات فناورانه قرار داده است و به بازتعریف رابطه سازمان‌ها با نیروی انسانی می‌پردازد.
undefined با راه پرداخت بیشتر بدانید
undefined#برند_کارفرمایی
undefinedتلگرام | @newway2payundefinedبله و سروش پلاس | @way2pay

۱۲:۲۵

undefined️ رونمایی از «میکارت» بانک گردشگری؛‌ در طرح اعتبار آنلاین میکاپی در کیش
undefined طرح اعتبار آنلاین میکاپی با نام «میکارت» به عنوان ابزار نوین مالی در جهت تقویت قدرت خرید مردم، توسعه دیجیتال و ارتقای تجربه گردشگری رونمایی شد.
undefined مسعود نیک‌افروز، معاون اقتصادی و امور سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش اظهار گفت: «طرح اعتباری میکارت با سقف ۱۰۰ میلیون تومان و نرخ بهره مناسب، در شرایط اقتصادی امروز می‌تواند نقش مهمی در افزایش قدرت خرید کیشوندان و گردشگران ایفا کند.»
undefined با راه پرداخت بیشتر بدانید
undefined#میکارت
undefinedتلگرام | @newway2payundefinedبله و سروش پلاس | @way2pay

۴:۵۱

undefined️ مصاحبه با حسین رضایی، قائم‌مقام مدیرعامل و معاون توسعه کسب‌وکار شرکت پرداخت نوین درخصوص سرویس پرداخت بدون کارت «کهربا»
undefined قائم‌مقام مدیرعامل شرکت پرداخت نوین درخصوص اقدامات این شرکت برای توسعه و رشد کهربا، بیان کرد:‌ «اقدامات ما برای توسعه و گسترش کهربا»در سه محور اصلی پیش رفته است.
undefinedدر بخش توسعه فنی، با ارتقای سیستم‌های پذیرندگی و افزایش پایداری تراکنش‌ها، تلاش کرده‌ایم زیرساختی قابل‌اعتماد فراهم کنیم.
undefinedهم‌زمان در مسیر گسترش شبکه پذیرندگی، پایانه‌های جدید را به فناوری NFC مجهز کرده‌ایم و همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای را برای پذیرش این خدمت گسترش داده‌ایم.
undefinedدر حوزه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی با تولید محتوای آموزشی، معرفی کهربا در رویدادهای مرتبط و همکاری با رسانه‌ها، زمینه آشنایی بیشتر کاربران با پرداخت بدون کارت را فراهم کرده‌ایم تا این خدمت نوآورانه سریع‌تر و مؤثرتر به زندگی روزمره مردم وارد شود.»
undefined با راه پرداخت بیشتر بدانید
undefined#پرداخت_نوین
undefinedتلگرام | @newway2payundefinedبله و سروش پلاس | @way2pay

۵:۰۶

thumbnail
undefined️ با مجوز فرابورس ایران رقم خورد؛ ورود سه سکوی جدید به بازار تأمین مالی جمعی
undefined فرابورس ایران طی مراسمی فعالیت رسمی سه سکوی تازه‌تأسیس تأمین مالی جمعی را اعلام کرد. سکوهای جدید شامل پتروکراد، کارمایه و کراد خاورمیانه هستند که با دریافت مجوز قانونی به جمع سکوهای تامین مالی جمعی بازار سرمایه پیوسته‌اند.
undefined کراد خاورمیانه وابسته به کارگزاری بانک خاورمیانه، سکوی کارمایه بازوی تأمین مالی جمعی شرکت مدیریت کار و سرمایه و سکوی پتروکراد متعلق به صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنعت نفت است.
undefined با راه پرداخت بیشتر بدانید
undefined#فرابورس #تامین_مالی
undefinedتلگرام | @newway2payundefinedبله و سروش پلاس | @way2pay

۵:۰۶

undefined️ معجزه اعتبار؛ روایت کیش از شکست‌دادن رکود با کمک فین‌تک‌ها
undefinedلندتک چگونه رکود گردشگری را شکست؟ مرور تجربه کیش در شهریور ۱۴۰۴
undefinedیادداشتی از جاوید فخریان، عضو کارگروه رویداد و جشنواره‌های سازمان منطقه آزاد کیش
undefined تابستان ۱۴۰۴ برای گردشگری ایران بیش از هر سال دیگری یادآور شکنندگی این صنعت بود. شهریور ماه که همیشه نقطه پایان فصل سفرهای تابستانی است در جزیره کیش با دو مانع جدی روبه‌رو بود: اقلیم و شرایط بیرونی.
undefinedاز یک‌سو گرمای سنگین و رطوبت بالا، این جزیره را به «ماه خلوت» تبدیل می‌کرد و از سوی دیگر پیامدهای روانی جنگ ۱۲روزه و حساسیت‌های امنیتی، انگیزه سفر را به پایین‌ترین سطح چند سال اخیر رسانده بود. تحلیلگران انتظار داشتند شهریور امسال یکی از کم‌رمق‌ترین ماه‌های گردشگری کیش باشد.
undefinedاما برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها، آمار نهایی تصویر دیگری ساخت. هتل‌ها رکوردهای بی‌سابقه‌ای در ضریب اشغال ثبت کردند؛ مراکز تفریحی با فروش بالا مواجه شدند و ورودی مسافران نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشت. برای بسیاری این روند، نوعی تناقض بود: چطور در شرایطی که همه سیگنال‌ها منفی است، تقاضا ناگهان به مسیر صعودی برمی‌گردد؟
undefined پاسخ این پرسش نه در تغییرات اقلیمی بود و نه در کمپین‌های تبلیغاتی؛ پاسخ در جایی بود که کمتر انتظار می‌رفت: شیوه پرداخت.
بازی تازه‌ای که زمین را عوض کرد: از پول نقد به اعتبار لحظه‌ای
undefined با راه پرداخت بیشتر بدانید
undefined#لندتک #کیش #یادداشت
undefinedتلگرام | @newway2payundefinedبله و سروش پلاس | @way2pay

۵:۰۶

thumbnail
undefined معرفی شش کسب‌وکار رِمیتَنس در ایران
undefined رِمیتَنس یا انتقال پول بین‌المللی، با افزایش فعالیت‌های بین‌المللی، محدودیت‌های بانکی و رشد نیاز به پرداخت‌ و دریافت‌ ارزی، به یکی از بخش‌های خدمات مالی تبدیل شده است.
undefinedمردم برای تراکنش‌های بین‌المللی، نقدکردن درآمد ارزی، خرید از فروشگاه‌های خارجی، پرداخت شهریه دانشگاه‌ و مدیریت هزینه‌های سفر، به رمیتنس‌ها نیاز دارند.
undefinedاین بازار ظرفیت رشد بالایی دارد و با تغییر نیازها و شرایط اقتصادی، رقابت و نوآوری میان کسب‌وکارهای رِمیتَنس در سال‌های آینده جدی‌تر خواهد شد.
undefinedدر این ویدیو، شش شرکت فعال رِمیتَنس در ایران را معرفی کرده‌ایم؛ کسب‌وکارهایی که هرکدام ، بخشی از نیاز کاربران ایرانی در انتقال پول و استفاده از خدمات مالی بین‌المللی را پوشش می‌دهند.
راه پرداخت؛ رسانه صنعت مالی ایران
undefined#رمیتنس #فین‌تک
undefinedتلگرام | @newway2payundefinedبله و سروش پلاس | @way2pay

۷:۳۹

thumbnail
undefined دعوت به حضور و مشارکت در شماره ۱۰۰ ماهنامه عصر تراکنش

undefined شماره ۹۹ ماهنامه عصر تراکنش، رسانه مدیران صنعت مالی ایران منتشر شد و حالا در آستانه رسیدن به شماره ۱۰۰ هستیم
undefined رضا قربانی، مدیرعامل راه‌کار در پیامی ویدیویی از مخاطبان عصر تراکنش خواست در شماره ۱۰۰ ماهنامه عصر تراکنش مشارکت کنند؛ او در این پیام گفت:
«سلام، من رضا قربانی هستم از مجموعه راه‌کار. شماره صدِ ماهنامه «عصر تراکنش» به‌زودی منتشر می‌شود. از شما دعوت می‌کنم در این شماره حضور داشته باشید و درباره مسیری که این ماهنامه در این ۱۰۰ شماره طی کرده به ما بازخورد بدهید؛ نقد کنید، اصلاح کنید و کمک کنید در آینده رسانه‌ای اثرگذارتر برای صنعت مالی ایران بسازیم.
در شماره ۹۹ ماهنامه، روی جلد میزبان یکی از زنان فعال صنعت مالی ایران بودیم؛ خانم عاطفه خیابانچیان از مجموعه آراد. امیدوارم حضور زنان کارآفرین ایرانی در موقعیت‌های ارشد مدیریتی بیش از گذشته باشد و بتوانیم چهره‌های بیشتری از زنان تأثیرگذار صنعت مالی را روی جلد «عصر تراکنش» معرفی کنیم.
#عصر_تراکنش
عصرتراکنش، رسانه مدیران فناوری‌های‌ مالی ایران
@AsreTarakoneshMag

۸:۰۶

thumbnail
undefined سخنرانان سومین رویداد برند کارفرمایی معرفی شدند
undefinedدر سومین رویداد برند کارفرمایی، جمعی از برجسته‌ترین چهره‌های مدیریت، منابع انسانی، بانکداری، نوآوری و ارتباطات کنار هم ایستاده‌اند تا درباره مهم‌ترین سؤال امروز سازمان‌ها گفتگو کنند:
undefinedچطور در زمانه بحران، انسانی‌تر، خلاق‌تر و تاب‌آورتر بمانیم؟
undefinedدر این رویداد، رهبران و متخصصانی از حوزه‌های مختلف تجربه‌های واقعی، شکست‌ها، درس‌ها و الگوهای موفق خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند.
undefined دوشنبه ۱۷ آذرundefined کتابخانه ملی ایران
این ترکیب چندصدا، مسیر گفتگو درباره آینده کار در ایران را روشن‌تر می‌کند.

درباره سخنرانان سومین رویداد برند کارفرمایی بیشتر بدانید
#برند_کارفرمایی #EmployerBranding #راهکار

۸:۰۶