۱۶:۳۳
۱۶:۳۳
۱۶:۳۳
۱۶:۳۳
۱۶:۳۳
بازارسال شده از رویداد نوآوریهای آموزشی چهارسوق
ثبتنام هفدهمین «رویداد نوآوریهای آموزشی چهارسوق» آغاز شد!
چهارسوق رویدادی است برای
آشنایی با ایدههای نوآورانه آموزشی و تربیتی
و تعامل و شبکهسازی اهالی تعلیموتربیت
در هفدهمین رویداد چهارسوق تجربه خواهید کرد:
۷ تجربه ناب و ارزشمند در قالب سخنرانی
آشنایی و تعامل با سخنرانان و شرکتکنندگان 🧩 شبکهسازی حرفهای در بستر سامانه سیمرغ
۱۰۰ نفر نخست ثبتنامکننده در رویداد، شامل ۳۰ درصد تخفیف ویژه (تنها تخفیف رویداد) خواهند شد.
مهلت ثبتنام: تا یکم آبان ۱۴۰۴
زمان برگزاری: هشتم آبان ۱۴۰۴ از ساعت ۸ تا ۱۲
مکان: تهران، خیابان سمیه، حوزه هنری، سالن سوره
اینجا تقاطع دغدغهمندان تعلیموتربیت است*. همهٔ آنانی که به تحولخواهی بومی در نظام آموزشی میاندیشند و در این مسیر گام برمیدارند.
*لینک ثبتنام
ttr.ir/17ch
بله | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | شاد | سایت
چهارسوق رویدادی است برای
در هفدهمین رویداد چهارسوق تجربه خواهید کرد:
اینجا تقاطع دغدغهمندان تعلیموتربیت است*. همهٔ آنانی که به تحولخواهی بومی در نظام آموزشی میاندیشند و در این مسیر گام برمیدارند.
*لینک ثبتنام
بله | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | شاد | سایت
۱۶:۴۹
پنل گفتگوی بوتکمپ یاد، حول محور سه مفهوم پداگوژی، فناوری و داده شکل گرفت. سؤال اساسی و بنیادین اینجاست که:«نقطه شروع تحول مدارس کدام است؟»
در مسیر پاسخ به این سؤال گام برداشتهایم...
@yaadlearning
در مسیر پاسخ به این سؤال گام برداشتهایم...
@yaadlearning
۱۸:۵۲
۱۸:۵۲
۱۸:۵۲
۱۸:۵۲
۱۸:۵۲
۱۸:۵۲
۱۸:۵۲
۱۸:۵۲
۱۸:۵۲
۱۸:۵۲
«یاد» با تکیه بر داده، فناوری و پداگوژی نوین شکل گرفته تا این فاصله را پر کند و مسیر حرکت به سمت مدارس نسل آینده را هموار سازد.
#مدارس_نسل۴ #یاد #آموزش_آینده #فناوری
@yaadlearning
۹:۲۴
یکی از اهداف مدارس نسل ۴.۰، آماده سازی دانشآموزان برای انطباق با سرعت تغییرات فناوری است.
در این مسیر، پداگوژی به فناوری به عنوان ابزاری تسهیلگر نگاه میکند.
اما مسئله اینجاست که در مدارس امروز، گاهی سرعت تغییرات فناوری، پداگوژی را جا میگذارد و آنچه بر جای میماند ابزارهایی است که گامی به سوی اهداف آموزشی برنمیدارند.
برای حل این چالش، چه باید کرد؟
@yaadlearning
در این مسیر، پداگوژی به فناوری به عنوان ابزاری تسهیلگر نگاه میکند.
اما مسئله اینجاست که در مدارس امروز، گاهی سرعت تغییرات فناوری، پداگوژی را جا میگذارد و آنچه بر جای میماند ابزارهایی است که گامی به سوی اهداف آموزشی برنمیدارند.
برای حل این چالش، چه باید کرد؟
@yaadlearning
۵:۱۴
اما سؤال اساسی اینجاست
پیش از فناوری، پداگوژی باید تعیین کند که ما از این تحول چه میخواهیم. تا زمانی که پداگوژی پاسخ روشنی برای هدف این تحول ندهد، فناوری جهت درستی نخواهد یافت.
@yaadlearning
۱۴:۲۶
استفاده از فناوری بدون برنامهریزی مبتنی پداگوژی، ممکن است مسیر آموزش را به بیراهه ببرد و تنها در این صورت است که بر یادگیری عمیق دانشآموز تأثیر منفی میگذارد.
@yaadlearning
۱۴:۲۳