بله | کانال یاد | یادگیری اکوسیستمی داده‌محور
عکس پروفایل یاد | یادگیری اکوسیستمی داده‌محوری

یاد | یادگیری اکوسیستمی داده‌محور

۳۶عضو
thumbnail

۱۶:۳۳

thumbnail

۱۶:۳۳

thumbnail

۱۶:۳۳

thumbnail

۱۶:۳۳

thumbnail

۱۶:۳۳

بازارسال شده از رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق
thumbnail
ثبت‌نام هفدهمین «رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق» آغاز شد!

چهارسوق رویدادی است برایundefinedآشنایی با ایده‌های نوآورانه آموزشی و تربیتیundefinedو تعامل و شبکه‌سازی اهالی تعلیم‌وتربیت

در هفدهمین رویداد چهارسوق تجربه خواهید کرد:undefined ۷ تجربه ناب و ارزشمند در قالب سخنرانیundefined آشنایی و تعامل با سخنرانان و شرکت‌کنندگان 🧩  شبکه‌سازی حرفه‌ای در بستر سامانه سیمرغ

undefined ۱۰۰ نفر نخست ثبت‌نام‌کننده در رویداد، شامل ۳۰ درصد تخفیف ویژه (تنها تخفیف رویداد) خواهند شد.
undefined مهلت ثبت‌نام: تا یکم آبان ۱۴۰۴undefined زمان برگزاری: هشتم آبان ۱۴۰۴ از ساعت ۸ تا ۱۲undefined مکان: تهران، خیابان سمیه، حوزه هنری، سالن سوره

این‌جا تقاطع دغدغه‌مندان تعلیم‌وتربیت است*. همهٔ‌ آنانی که به تحول‌خواهی بومی در نظام آموزشی می‌اندیشند و در این مسیر گام بر‌می‌دارند.


*لینک ثبت‌نام
undefined ttr.ir/17ch
بله | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | شاد | سایت

۱۶:۴۹

thumbnail
پنل گفتگوی بوت‌کمپ یاد، حول محور سه مفهوم پداگوژی، فناوری و داده شکل گرفت. سؤال اساسی و بنیادین اینجاست که:«نقطه شروع تحول مدارس کدام است؟»
در مسیر پاسخ به این سؤال گام برداشته‌ایم...
@yaadlearning

۱۸:۵۲

thumbnail

۱۸:۵۲

thumbnail

۱۸:۵۲

thumbnail

۱۸:۵۲

thumbnail

۱۸:۵۲

thumbnail

۱۸:۵۲

thumbnail

۱۸:۵۲

thumbnail

۱۸:۵۲

thumbnail

۱۸:۵۲

thumbnail

۱۸:۵۲

thumbnail
undefined صنعت و جامعه به سمت نسل‌های ۴.۰ و ۵.۰ حرکت کرده‌اند، اما نظام آموزشی در بسیاری موارد از این تحولات عقب مانده است.
undefined این فاصله، فقط یک شکاف فناورانه نیست؛ شکافی است که فرصت‌های یادگیری شخصی‌سازی‌شده، رشد مهارت‌های آینده و توانمندسازی نسل فردا را از دانش‌آموزان می‌گیرد.
«یاد» با تکیه بر داده، فناوری و پداگوژی نوین شکل گرفته تا این فاصله را پر کند و مسیر حرکت به سمت مدارس نسل آینده را هموار سازد. undefinedundefined
#مدارس_نسل۴ #یاد #آموزش_آینده #فناوری
@yaadlearning

۹:۲۴

thumbnail
undefined یکی از اهداف مدارس نسل ۴.۰، آماده سازی دانش‌آموزان برای انطباق با سرعت تغییرات فناوری است.
در این مسیر، پداگوژی به فناوری به عنوان ابزاری تسهیل‌گر نگاه می‌کند.
اما مسئله اینجاست که در مدارس امروز، گاهی سرعت تغییرات فناوری، پداگوژی را جا می‌گذارد و آنچه بر جای می‌ماند ابزارهایی است که گامی به سوی اهداف آموزشی برنمی‌دارند.
برای حل این چالش، چه باید کرد؟



@yaadlearning

۵:۱۴

thumbnail
undefined وقتی از حرکت به‌سمت آموزش نسل ۴.۰ و ۵.۰ صحبت می‌کنیم،اولین چیزی که به ذهن می‌رسد «فناوری»، «هوش مصنوعی» و «داده» است.
اما سؤال اساسی اینجاست undefinedآیا هدف ما از به‌کارگیری این ابزارها روشن است؟آیا داده جمع می‌کنیم تا یادگیری را عمیق‌تر کنیم، یا فقط برای اینکه از قافله‌ی فناوری عقب نمانیم؟
undefined اگر ندانیم چرا از این ابزارها استفاده می‌کنیم،حتی پیشرفته‌ترین سیستم‌ها هم ما را به آموزش نسل ۴.۰ نمی‌رسانند.
پیش از فناوری، پداگوژی باید تعیین کند که ما از این تحول چه می‌خواهیم. تا زمانی که پداگوژی پاسخ روشنی برای هدف این تحول ندهد، فناوری جهت درستی نخواهد یافت.

@yaadlearning

۱۴:۲۶

thumbnail
undefined اصل مهم به‌کارگیری فناوری در مدارس نسل ۴.۰، تسهیل تجربه‌ی یادگیری است.
استفاده از فناوری بدون برنامه‌ریزی مبتنی پداگوژی، ممکن است مسیر آموزش را به بیراهه ببرد و تنها در این صورت است که بر یادگیری عمیق دانش‌آموز تأثیر منفی می‌گذارد.
@yaadlearning

۱۴:۲۳