به نام خدا
داشتن یه کسب و کار اینترنتی موفق اصلا کار سختی نیست؛ کافیه با صبر و حوصله قواعدش رو یاد بگیری!توی مسیر فروش، گام به گام کنارت هستیم.
برای دریافت آموزشها کانال آکادمی رو دنبال کنید.
آکادمی زریّن | @zarrinacademy
داشتن یه کسب و کار اینترنتی موفق اصلا کار سختی نیست؛ کافیه با صبر و حوصله قواعدش رو یاد بگیری!توی مسیر فروش، گام به گام کنارت هستیم.
۱۹:۳۱
فرق فروش در شبکههای اجتماعی با فروش در سایتهای اینترنتی چیه؟اول دو تا تعریف ساده رو با هم ببینیم؛
در بستر تجارت الکترونیک، خریدار عکسها و مشخصات محصول رو میبینه و خریدش رو انجام میده. فروشنده و خریدار، حین خرید هیچ ارتباط مستقیمی با هم ندارند.اما در تجارت اجتماعی (که موضوع اصلی این کاناله) خرید بر پایه تعامل مشتری با فروشنده شکل میگیره. یعنی خریدار برای اینکه خریدش رو انجام بده، باید حتما به فروشنده پیام بفرسته.
#آموزش ۰۰۱ #آموزش_عمومی
۱۲:۱۰
فهرست هشتگهای کانال برای دسترسی سریعتر
#آموزش#آموزش_عمومی#نکته_زرین#اختصاصی_بله#ترفند#مثال#انگیزشی#داستان#میکرو_نکته
برای دریافت آموزشها کانال آکادمی رو دنبال کنید.
آکادمی زریّن | @zarrinacademy
#آموزش#آموزش_عمومی#نکته_زرین#اختصاصی_بله#ترفند#مثال#انگیزشی#داستان#میکرو_نکته
۱۴:۳۹
به عنوان مخاطب به کانالت نگاه کن! ببین برای سفارش یه محصول چقدر طول میکشه تا راه ارتباطی رو پیدا کنی؟
#آموزش ۰۰۲ #نکته_زرین
۱۸:۳۳
تا حالا برات پیش اومده ازت چیزی بخوان که قبلا توی کانالت پستش رو منتشر کردی؟معمولا پیش میاد که عکسهای زوایای مختلف و توضیحاتی در مورد سایزها و رنگهای یک محصول توی کانالت منتشر میکنی، اما باز هم در موردشون ازت سوال میپرسند! بخاطر اینه که مخاطب نمیتونه به راحتی جواب سوالش رو توی کانالت پیدا کنه.
#️⃣ استفاده از هشتگها باعث میشه که مخاطبت بتونه تمام عکسها و جزئیاتی که در مورد محصولات مختلف منتشر کردی رو به راحتی ببینه!مراقب باش که استفاده بیرویه از هشتگ ممکنه باعث شلوغی و بینظمی و در نهایت کلافگی مخاطب بشه.
عکس از کانال روسری سامح
#آموزش ۰۰۳ #نکته_زرین #مثال
۱۹:۰۰
ble.ir/join/OWFlYmRlZjble.ir/join/OWFlYmRlZj
۱۲:۵۸
برای همیشه توی ذهن مشتری موندگار شو!
با ایجاد حس خوب موقع باز کردن بسته
یکی از اشتباههای رایج اینه که فکر کنی وقتی مشتری هزینه کالا رو پرداخت کرده و خریدش انجام شده، دیگه کارِت باهاش تموم شده.
خیلی کارها هست که تازه بعد از خرید باید انجام بدی.یکی از کارهایی که خیلی اثر گذاره اینه که سعی کنی، وقتی که بسته به دست خریدار میرسه، حس خوبی براش ایجاد بشه.
چطوری؟ مثلا با یه دست نوشته ساده و تشکر از بابت خرید. یا ارسال یه هدیه کوچک یا چندتا شکلات و ... .
این کار هزینه زیادی نداره، اما حس خوبی که برای مشتری ایجاد میکنی باعث میشه همیشه توی ذهنش موندگار بشی!
عکس از کانال کتابفروشی خانوم
#آموزش ۰۰۴ #نکته_زرین #مثال
برای دریافت آموزشها کانال آکادمی رو دنبال کنید.
ارتباط با ما: @zarrinadmin
آکادمی زریّن | @zarrinacademy
عکس از کانال کتابفروشی خانوم
#آموزش ۰۰۴ #نکته_زرین #مثال
۳:۰۵
اگر خودت برای محصولی که داری میفروشی احترام قائل نباشی، چطوری انتظار داری که مشتری برای خریدش اقدام کنه؟بین دوتا عکس بالا مقایسه کن؛ کدومش بیشتر به خرید ترغیب میکنه؟
پس؛ محصول فلّهای توی یه عکس ممنوع!
عکس سمت راست از کانال کودک نیهال
#آموزش ۰۰۵ #نکته_زرین #مثال
۱۴:۴۰
آکادمی زرین | آموزش کسب و کار
برای همیشه توی ذهن مشتری موندگار شو!
با ایجاد حس خوب موقع باز کردن بسته
یکی از اشتباههای رایج اینه که فکر کنی وقتی مشتری هزینه کالا رو پرداخت کرده و خریدش انجام شده، دیگه کارِت باهاش تموم شده.
خیلی کارها هست که تازه بعد از خرید باید انجام بدی. یکی از کارهایی که خیلی اثر گذاره اینه که سعی کنی، وقتی که بسته به دست خریدار میرسه، حس خوبی براش ایجاد بشه.
چطوری؟ مثلا با یه دست نوشته ساده و تشکر از بابت خرید. یا ارسال یه هدیه کوچک یا چندتا شکلات و ... .
این کار هزینه زیادی نداره، اما حس خوبی که برای مشتری ایجاد میکنی باعث میشه همیشه توی ذهنش موندگار بشی! عکس از کانال کتابفروشی خانوم #آموزش ۰۰۴ #نکته_زرین #مثال
برای دریافت آموزشها کانال آکادمی رو دنبال کنید.
ارتباط با ما: @zarrinadmin
آکادمی زریّن | @zarrinacademy
با یه هدیه کوچیک به مشتری حس خیلی خوبی منتقل میشه! جادو میکنه! 🪄
#میکرو_نکتهble.ir/join/OWFlYmRlZjble.ir/join/OWFlYmRlZj
۱۹:۰۹
اگر میخوای در مورد راههای دیگه اعتماد سازی بدونی،
عکس از کانال هانی شاپ ، دیجیکالا و اسنپفود
#آموزش ۰۰۶ #نکته_زرین #مثال
۱۳:۳۹
آکادمی زرین | آموزش کسب و کار
اعتماد مخاطب رو جلب کن! تا حالا در مورد فروشگاهها، رستورانها و پزشکهای مختلف مورد اعتماد، از تجربههای دوست و فامیل استفاده کردی و ازشون سوال پرسیدی؟ نظرات بقیه خیلی روی آدمها تاثیر میذاره!
همونطور که در (نکته ۰۰۴) گفته شد، کارهای مختلفی باید بعد از خرید مشتری انجام بدی. یکی از این کارها، اینه که از مشتری بخوای که نظرش رو در مورد کالایی که خریداری کرده به همراه یک عکس بفرسته.
پس حتما یک کانال رضایت مشتری داشته باش و لینکش رو در قسمت توضیحات کانالت قرار بده و عکس رضایت مشتریانت رو اونجا ارسال کن. همچنین میتونی عکسهای رضایت مشتری رو استوری (وضعیت) هم بذاری، اینطوری کاربرهایی که کانال شما رو رصد میکنند و هنوز تصمیم به خرید قطعی نگرفتند ناخودآگاه نظرشون جلب میشه.
مخاطبهایی که برای خریدشون تردید دارند، با دیدن رضایت بقیه، احتمال خریدشون به شدت بالاتر میره! اگر میخوای در مورد راههای دیگه اعتماد سازی بدونی،
کن! عکس از کانال هانی شاپ ، دیجیکالا و اسنپفود #آموزش ۰۰۶ #نکته_زرین #مثال
برای دریافت آموزشها کانال آکادمی رو دنبال کنید.
ارتباط با ما: @zarrinadmin
آکادمی زریّن | @zarrinacademy
در (نکته ۰۰۶) در مورد اعتمادسازی گفتیم؛ یکی دیگه از راههای جلب اعتماد، هر چه بیشتر بودن اعضای کاناله.
وقتی مخاطب ببینه کانالی نتونسته برای خودش عضوی بگیره، اعتمادش رو کانال شما از دست میده. بخصوص زمان انجام تبلیغات، ورودیهای جدید اگر با تعداد اعضای پایین کانال مواجه بشن، احتمال عضو نشدنشون زیاد میشه. پس همیشه سعی کن که تعداد اعضای کانالت رو بالاتر ببری؛ حتی اگر به اندازه کافی مشتری داری.
تله: البته از گرفتن ممبرهای فیک خودداری کنید. وقتی کانالی ۱۰ هزار عضو داره، اما پستهایی که منتشر کرده، ۵۰۰ بازدید هم ندارند، اعتبار شما رو بیشتر خدشه دار میکنه.
#میکرو_نکتهble.ir/join/OWFlYmRlZjble.ir/join/OWFlYmRlZj
وقتی مخاطب ببینه کانالی نتونسته برای خودش عضوی بگیره، اعتمادش رو کانال شما از دست میده. بخصوص زمان انجام تبلیغات، ورودیهای جدید اگر با تعداد اعضای پایین کانال مواجه بشن، احتمال عضو نشدنشون زیاد میشه. پس همیشه سعی کن که تعداد اعضای کانالت رو بالاتر ببری؛ حتی اگر به اندازه کافی مشتری داری.
#میکرو_نکتهble.ir/join/OWFlYmRlZjble.ir/join/OWFlYmRlZj
۵:۵۹
🧌 غول مرحله آخر اعتماد سازی
شرکت پست و بعضی از شرکتهای پستی، امکان (COD یا Cash on Delivery) پرداخت مبلغ در محل مشتری رو دارند.اما بخاطر تاخیری که در تسویه مبلغ اتفاق میافته و کاهش ترغیب استفاده از این روش، میتونی قیمت پرداختی این روش رو یه مقدار بالاتر از حالت عادی اعلام کنی. فراهم کردن این روش برای مشتریهایی که سختتر اعتماد میکنند، خیلی موثره!از طرفی وقتی مشتری ببینه که شما ترسی از فراهم کردن این روش ندارید، خودش به تنهایی باعث افزایش اعتماد میشه.
#آموزش ۰۰۷ #نکته_زرین
برای دریافت آموزشها کانال آکادمی رو دنبال کنید.
ارتباط با ما: @zarrinadmin
آکادمی زریّن | @zarrinacademy
شرکت پست و بعضی از شرکتهای پستی، امکان (COD یا Cash on Delivery) پرداخت مبلغ در محل مشتری رو دارند.اما بخاطر تاخیری که در تسویه مبلغ اتفاق میافته و کاهش ترغیب استفاده از این روش، میتونی قیمت پرداختی این روش رو یه مقدار بالاتر از حالت عادی اعلام کنی. فراهم کردن این روش برای مشتریهایی که سختتر اعتماد میکنند، خیلی موثره!از طرفی وقتی مشتری ببینه که شما ترسی از فراهم کردن این روش ندارید، خودش به تنهایی باعث افزایش اعتماد میشه.
#آموزش ۰۰۷ #نکته_زرین
۱۸:۴۷
آکادمی زرین | آموزش کسب و کار
🧌 غول مرحله آخر اعتماد سازی شرکت پست و بعضی از شرکتهای پستی، امکان (COD یا Cash on Delivery) پرداخت مبلغ در محل مشتری رو دارند. اما بخاطر تاخیری که در تسویه مبلغ اتفاق میافته و کاهش ترغیب استفاده از این روش، میتونی قیمت پرداختی این روش رو یه مقدار بالاتر از حالت عادی اعلام کنی. فراهم کردن این روش برای مشتریهایی که سختتر اعتماد میکنند، خیلی موثره! از طرفی وقتی مشتری ببینه که شما ترسی از فراهم کردن این روش ندارید، خودش به تنهایی باعث افزایش اعتماد میشه. #آموزش ۰۰۷ #نکته_زرین
برای دریافت آموزشها کانال آکادمی رو دنبال کنید.
ارتباط با ما: @zarrinadmin
آکادمی زریّن | @zarrinacademy
معایب COD یا پرداخت در محل
درسته که روش پرداخت در محل باعث افزایش فروش و اعتماد مشتریها میشه، اما معایبی هم داره که باید ازشون مطلع باشی؛
افزایش امکان مرجوعی
تاخیر در تسویه
تحمیل افزایش قیمت بر مشتری
#میکرو_نکتهble.ir/join/OWFlYmRlZjble.ir/join/OWFlYmRlZj
درسته که روش پرداخت در محل باعث افزایش فروش و اعتماد مشتریها میشه، اما معایبی هم داره که باید ازشون مطلع باشی؛
#میکرو_نکتهble.ir/join/OWFlYmRlZjble.ir/join/OWFlYmRlZj
۱۸:۴۴