عکس پروفایل آکادمی زرین | آموزش کسب و کارآ

آکادمی زرین | آموزش کسب و کار

۸۰۲عضو
thumbnail
به نام خدا
داشتن یه کسب و کار اینترنتی موفق اصلا کار سختی نیست؛ کافیه با صبر و حوصله قواعدش رو یاد بگیری!توی مسیر فروش، گام به گام کنارت هستیم.
undefined برای دریافت آموزش‌ها کانال آکادمی رو دنبال کنید.
undefined آکادمی زریّن | @zarrinacademy

۱۹:۳۱

thumbnail
undefined اولین اصل فروش در شبکه‌های اجتماعی
فرق فروش در شبکه‌های اجتماعی با فروش در سایت‌های اینترنتی چیه؟اول دو تا تعریف ساده رو با هم ببینیم؛undefined تجارت الکترونیک (e-Commerce): خرید و فروشی که توی سایت‌های اینترنتی، مثل دیجی‌کالا و ترب انجام می‌شه.undefined تجارت اجتماعی (Social Commerce): خرید و فروشی که توی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، مثل اینستاگرام و تلگرام و بله انجام می‌شه.
در بستر تجارت الکترونیک، خریدار عکس‌ها و مشخصات محصول رو می‌بینه و خریدش رو انجام می‌ده. فروشنده و خریدار، حین خرید هیچ ارتباط مستقیمی با هم ندارند.اما در تجارت اجتماعی (که موضوع اصلی این کاناله) خرید بر پایه تعامل مشتری با فروشنده شکل می‌گیره. یعنی خریدار برای اینکه خریدش رو انجام بده، باید حتما به فروشنده پیام بفرسته.
undefined بنابراین برقراری ارتباط صحیح؛ مهم‌ترین ابزار شما برای ترغیب مخاطب به خریده؛undefined پس برای فروش بیشتر توی بله یا بقیه شبکه‌های اجتماعی یادت باشه که اصل اول ایجاد تعامل مثبت و پرانرژی با مخاطبه!
#آموزش ۰۰۱ #آموزش_عمومی undefined برای دریافت آموزش‌ها کانال آکادمی رو دنبال کنید. undefined ارتباط با ما: @zarrinadmin undefined آکادمی زریّن | @zarrinacademy

۱۲:۱۰

فهرست هشتگ‌های کانال برای دسترسی سریع‌تر
#آموزش#آموزش_عمومی#نکته_زرین#اختصاصی_بله#ترفند#مثال#انگیزشی#داستان#میکرو_نکته
undefined برای دریافت آموزش‌ها کانال آکادمی رو دنبال کنید. undefined آکادمی زریّن | @zarrinacademy

۱۴:۳۹

thumbnail
undefined مشتری نباید دنبالت بگرده!
undefined مخاطب خیلی وقت بهت نمی‌ده. ممکنه فرصت جذبش رو از دست بدی!نباید برای اینکه به راه ارتباطی ادمین برسه، کانالت رو زیر و رو کنه؛- توی قسمت توضیحات کانال و- پایین پست‌های معرفی محصولاتتحتما باید آی‌دی ادمین کانال رو بذاری.
undefined مخاطب باید در هر لحظه‌ای که اراده می‌کنه، آی‌دی ادمین کانالت جلو چشمش باشه.
به عنوان مخاطب به کانالت نگاه کن! ببین برای سفارش یه محصول چقدر طول می‌کشه تا راه ارتباطی رو پیدا کنی؟
#آموزش ۰۰۲ #نکته_زرین undefined برای دریافت آموزش‌ها کانال آکادمی رو دنبال کنید. undefined ارتباط با ما: @zarrinadmin undefined آکادمی زریّن | @zarrinacademy

۱۸:۳۳

thumbnail
undefined می‌شه یه عکس نزدیک از این روسری‌تون بفرستید؟
تا حالا برات پیش اومده ازت چیزی بخوان که قبلا توی کانالت پستش رو منتشر کردی؟معمولا پیش میاد که عکس‌های زوایای مختلف و توضیحاتی در مورد سایز‌ها و رنگ‌های یک محصول توی کانالت منتشر می‌کنی، اما باز هم در موردشون ازت سوال می‌پرسند! بخاطر اینه که مخاطب نمی‌تونه به راحتی جواب سوالش رو توی کانالت پیدا کنه.
#️⃣ استفاده از هشتگ‌ها باعث می‌شه که مخاطبت بتونه تمام عکس‌ها و جزئیاتی که در مورد محصولات مختلف منتشر کردی رو به راحتی ببینه!مراقب باش که استفاده بی‌رویه از هشتگ ممکنه باعث شلوغی و بی‌نظمی و در نهایت کلافگی مخاطب بشه.undefined نکته ۰۰۱ کانال رو که یادت نرفته: حتی اگر چیزی رو بارها توی کانالت توضیح دادی و باز هم در موردش سوال شد، با صبر و حوصله به مشتری جواب بده!
عکس از کانال روسری سامح
#آموزش ۰۰۳ #نکته_زرین #مثال undefined برای دریافت آموزش‌ها کانال آکادمی رو دنبال کنید. undefined ارتباط با ما: @zarrinadmin undefined آکادمی زریّن | @zarrinacademy

۱۹:۰۰

thumbnail
undefined همراهان عزیز؛ صدای ما رو از ویترین بله می‌شنوید undefinedامروز و فردا به مناسبت افتتاح کانال، پاکت هدیه‌های خیلی جذابی داریم!ble.ir/join/OWFlYmRlZjundefined اینجا پاکتاش تپل‌تر از بقیه‌س! ما رو دنبال کن! undefinedundefined#عیدی_بگیر
ble.ir/join/OWFlYmRlZjble.ir/join/OWFlYmRlZj

۱۲:۵۸

thumbnail
برای همیشه توی ذهن مشتری موندگار شو! undefinedبا ایجاد حس خوب موقع باز کردن بسته
undefined یکی از اشتباه‌های رایج اینه که فکر کنی وقتی مشتری هزینه کالا رو پرداخت کرده و خریدش انجام شده، دیگه کارِت باهاش تموم شده.undefined خیلی کارها هست که تازه بعد از خرید باید انجام بدی.یکی از کارهایی که خیلی اثر گذاره اینه که سعی کنی، وقتی که بسته به دست خریدار می‌رسه، حس خوبی براش ایجاد بشه.undefined چطوری؟ مثلا با یه دست نوشته ساده و تشکر از بابت خرید. یا ارسال یه هدیه کوچک یا چندتا شکلات و ... .undefined این کار هزینه زیادی نداره، اما حس خوبی که برای مشتری ایجاد می‌کنی باعث می‌شه همیشه توی ذهنش موندگار بشی!
عکس از کانال کتابفروشی خانوم
#آموزش ۰۰۴ #نکته_زرین #مثال undefined برای دریافت آموزش‌ها کانال آکادمی رو دنبال کنید. undefined ارتباط با ما: @zarrinadmin undefined آکادمی زریّن | @zarrinacademy

۳:۰۵

thumbnail
undefined محصول فلّه‌ای توی یه عکس ممنوع!
اگر خودت برای محصولی که داری می‌فروشی احترام قائل نباشی، چطوری انتظار داری که مشتری برای خریدش اقدام کنه؟بین دوتا عکس بالا مقایسه کن؛ کدومش بیشتر به خرید ترغیب می‌کنه؟undefined البته ست کردن یه مجموعه با هم دیگه کار خوبیه؛ باعث می‌شه بیشتر به چشم بیان!
پس؛ محصول فلّه‌ای توی یه عکس ممنوع! undefined
عکس سمت راست از کانال کودک نیهال
#آموزش ۰۰۵ #نکته_زرین #مثال undefined برای دریافت آموزش‌ها کانال آکادمی رو دنبال کنید. undefined ارتباط با ما: @zarrinadmin undefined آکادمی زریّن | @zarrinacademy

۱۴:۴۰

آکادمی زرین | آموزش کسب و کار
undefined برای همیشه توی ذهن مشتری موندگار شو! undefined با ایجاد حس خوب موقع باز کردن بسته undefined یکی از اشتباه‌های رایج اینه که فکر کنی وقتی مشتری هزینه کالا رو پرداخت کرده و خریدش انجام شده، دیگه کارِت باهاش تموم شده. undefined خیلی کارها هست که تازه بعد از خرید باید انجام بدی. یکی از کارهایی که خیلی اثر گذاره اینه که سعی کنی، وقتی که بسته به دست خریدار می‌رسه، حس خوبی براش ایجاد بشه. undefined چطوری؟ مثلا با یه دست نوشته ساده و تشکر از بابت خرید. یا ارسال یه هدیه کوچک یا چندتا شکلات و ... . undefined این کار هزینه زیادی نداره، اما حس خوبی که برای مشتری ایجاد می‌کنی باعث می‌شه همیشه توی ذهنش موندگار بشی! عکس از کانال کتابفروشی خانوم #آموزش ۰۰۴ #نکته_زرین #مثال undefined برای دریافت آموزش‌ها کانال آکادمی رو دنبال کنید. undefined ارتباط با ما: @zarrinadmin undefined آکادمی زریّن | @zarrinacademy
undefined اشانتیونریشه واژه اشانتیون از واژه فرانسوی schanté به معنی افسون کننده و مسحور کننده است.
با یه هدیه کوچیک به مشتری حس خیلی خوبی منتقل می‌شه! جادو می‌کنه! 🪄
#میکرو_نکتهble.ir/join/OWFlYmRlZjble.ir/join/OWFlYmRlZj

۱۹:۰۹

thumbnail
undefined اعتماد مخاطب رو جلب کن!تا حالا در مورد فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و پزشک‌های مختلف مورد اعتماد، از تجربه‌های دوست و فامیل استفاده کردی و ازشون سوال پرسیدی؟ نظرات بقیه خیلی روی آدم‌ها تاثیر می‌ذاره!
undefined همونطور که در (نکته ۰۰۴) گفته شد، کارهای مختلفی باید بعد از خرید مشتری انجام بدی. یکی از این کارها، اینه که از مشتری بخوای که نظرش رو در مورد کالایی که خریداری کرده به همراه یک عکس بفرسته.
undefined پس حتما یک کانال رضایت مشتری داشته باش و لینکش رو در قسمت توضیحات کانالت قرار بده و عکس رضایت مشتریانت رو اونجا ارسال کن. همچنین می‌تونی عکس‌های رضایت مشتری رو استوری (وضعیت) هم بذاری، اینطوری کاربرهایی که کانال شما رو رصد می‌کنند و هنوز تصمیم به خرید قطعی نگرفتند ناخودآگاه نظرشون جلب می‌شه.
undefined مخاطب‌هایی که برای خریدشون تردید دارند، با دیدن رضایت بقیه، احتمال خریدشون به شدت بالاتر می‌ره!
اگر می‌خوای در مورد راه‌های دیگه اعتماد سازی بدونی، undefined کن!
عکس از کانال هانی شاپ ، دیجیکالا و اسنپ‌فود
#آموزش ۰۰۶ #نکته_زرین #مثال undefined برای دریافت آموزش‌ها کانال آکادمی رو دنبال کنید. undefined ارتباط با ما: @zarrinadmin undefined آکادمی زریّن | @zarrinacademy

۱۳:۳۹

آکادمی زرین | آموزش کسب و کار
undefined undefined اعتماد مخاطب رو جلب کن! تا حالا در مورد فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و پزشک‌های مختلف مورد اعتماد، از تجربه‌های دوست و فامیل استفاده کردی و ازشون سوال پرسیدی؟ نظرات بقیه خیلی روی آدم‌ها تاثیر می‌ذاره! undefined همونطور که در (نکته ۰۰۴) گفته شد، کارهای مختلفی باید بعد از خرید مشتری انجام بدی. یکی از این کارها، اینه که از مشتری بخوای که نظرش رو در مورد کالایی که خریداری کرده به همراه یک عکس بفرسته. undefined پس حتما یک کانال رضایت مشتری داشته باش و لینکش رو در قسمت توضیحات کانالت قرار بده و عکس رضایت مشتریانت رو اونجا ارسال کن. همچنین می‌تونی عکس‌های رضایت مشتری رو استوری (وضعیت) هم بذاری، اینطوری کاربرهایی که کانال شما رو رصد می‌کنند و هنوز تصمیم به خرید قطعی نگرفتند ناخودآگاه نظرشون جلب می‌شه. undefined مخاطب‌هایی که برای خریدشون تردید دارند، با دیدن رضایت بقیه، احتمال خریدشون به شدت بالاتر می‌ره! اگر می‌خوای در مورد راه‌های دیگه اعتماد سازی بدونی، undefined کن! عکس از کانال هانی شاپ ، دیجیکالا و اسنپ‌فود #آموزش ۰۰۶ #نکته_زرین #مثال undefined برای دریافت آموزش‌ها کانال آکادمی رو دنبال کنید. undefined ارتباط با ما: @zarrinadmin undefined آکادمی زریّن | @zarrinacademy
در (نکته ۰۰۶) در مورد اعتمادسازی گفتیم؛ یکی دیگه از راه‌های جلب اعتماد، هر چه بیشتر بودن اعضای کاناله.
وقتی مخاطب ببینه کانالی نتونسته برای خودش عضوی بگیره، اعتمادش رو کانال شما از دست می‌ده. بخصوص زمان انجام تبلیغات، ورودی‌های جدید اگر با تعداد اعضای پایین کانال مواجه بشن، احتمال عضو نشدنشون زیاد می‌شه. پس همیشه سعی کن که تعداد اعضای کانالت رو بالاتر ببری؛ حتی اگر به اندازه کافی مشتری داری.undefined تله: البته از گرفتن ممبرهای فیک خودداری کنید. وقتی کانالی ۱۰ هزار عضو داره، اما پست‌هایی که منتشر کرده، ۵۰۰ بازدید هم ندارند، اعتبار شما رو بیشتر خدشه دار می‌کنه.
#میکرو_نکتهble.ir/join/OWFlYmRlZjble.ir/join/OWFlYmRlZj

۵:۵۹

thumbnail
🧌 غول مرحله آخر اعتماد سازی
شرکت پست و بعضی از شرکت‌های پستی، امکان (COD یا Cash on Delivery) پرداخت مبلغ در محل مشتری رو دارند.اما بخاطر تاخیری که در تسویه مبلغ اتفاق می‌افته و کاهش ترغیب استفاده از این روش، می‌تونی قیمت پرداختی این روش رو یه مقدار بالاتر از حالت عادی اعلام کنی. فراهم کردن این روش برای مشتری‌هایی که سخت‌تر اعتماد می‌کنند، خیلی موثره!از طرفی وقتی مشتری ببینه که شما ترسی از فراهم کردن این روش ندارید، خودش به تنهایی باعث افزایش اعتماد می‌شه.
#آموزش ۰۰۷ #نکته_زرین undefined برای دریافت آموزش‌ها کانال آکادمی رو دنبال کنید. undefined ارتباط با ما: @zarrinadmin undefined آکادمی زریّن | @zarrinacademy

۱۸:۴۷

آکادمی زرین | آموزش کسب و کار
undefined 🧌 غول مرحله آخر اعتماد سازی شرکت پست و بعضی از شرکت‌های پستی، امکان (COD یا Cash on Delivery) پرداخت مبلغ در محل مشتری رو دارند. اما بخاطر تاخیری که در تسویه مبلغ اتفاق می‌افته و کاهش ترغیب استفاده از این روش، می‌تونی قیمت پرداختی این روش رو یه مقدار بالاتر از حالت عادی اعلام کنی. فراهم کردن این روش برای مشتری‌هایی که سخت‌تر اعتماد می‌کنند، خیلی موثره! از طرفی وقتی مشتری ببینه که شما ترسی از فراهم کردن این روش ندارید، خودش به تنهایی باعث افزایش اعتماد می‌شه. #آموزش ۰۰۷ #نکته_زرین undefined برای دریافت آموزش‌ها کانال آکادمی رو دنبال کنید. undefined ارتباط با ما: @zarrinadmin undefined آکادمی زریّن | @zarrinacademy
معایب COD یا پرداخت در محل
درسته که روش پرداخت در محل باعث افزایش فروش و اعتماد مشتری‌ها می‌شه، اما معایبی هم داره که باید ازشون مطلع باشی؛
undefined افزایش امکان مرجوعیundefined تاخیر در تسویهundefined تحمیل افزایش قیمت بر مشتری
#میکرو_نکتهble.ir/join/OWFlYmRlZjble.ir/join/OWFlYmRlZj

۱۸:۴۴