https://www.instagram.com/reel/C16O2piMbxD/?igsh=MWRucHZzYno3eXdwZA==
. دلایل نابودی برندها چیست؟ بیماری های مدیریتی چیست؟ چند نوع بیماری سازمانی مدیریتی و شرکتی داریم؟ چه بیماری هایی ممکن است یک برند و شرکت گرفتارش گردد؟عارضه های و آسیب های سازمانی چیست؟ تاکنون چه بیماری هایی در شرکت ها و سازمان ها شناسایی شده؟ روش های درمان و پیشگیری بیماری های سازمانی و مدیریتی چیست؟ برای در مان چه باید کرد؟ چگونه یک شرکت باید پوست اندازی کند؟ مدیریت تحول چیست؟ تحول و تغییر باید چگونه صورت گیرد؟ چگونه از بروز بیماری ها و عارضه ها در شرکت ها جلوگیری کنیم؟ چه بیماری های ناشناخته ای در شرکت های ایرانی وجود دارد؟....گروه آموزش و مشاوره #دکتر_علی_خویهدر خدمت شماست
در جلسات خصوصی کاربردی در محل کار شما راهکارهای ویژه عملیاتی مختص سازمان شما در درون سازمان شما
@drkhooyeh.ir
تماس با مدیر برنامه ها در واتساپ و پیام رسان های داخلی و خارجی۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴تلفن ۲۶۷۱۱۲۷۱
#مدرس_dba #مدرس_مدیریت #مشاور_هیات_مدیره #عضو_هیات_مدیره #سخنران_انگیزشی #مربی_استارتاپ #مربی_استارت_آپ #مدرس_mba #مشاور_فروش #مشاور_مدیرعامل #مشاور_برند #مشاور_بازاریابی #مدرس_مدیریت #مدرس_mba #مدرس_dba#مشاور_فروش #مشاور_مهندسی_فروش #مشاور_خرده_فروشی #مشاور_مدیریتی#مدرس_بازاریابی #مدرس_فروش#با_بهترین_ها_بهتر_شویم #با_بهترین_ها_باشید #مشاور_مدیریتی#مشاور_بازاریابی #مشاور_برند #مشاور_فروشگاه #مدرس_بازاریابیhttps://www.instagram.com/reel/C16O2piMbxD/?igsh=MWRucHZzYno3eXdwZA==
. دلایل نابودی برندها چیست؟ بیماری های مدیریتی چیست؟ چند نوع بیماری سازمانی مدیریتی و شرکتی داریم؟ چه بیماری هایی ممکن است یک برند و شرکت گرفتارش گردد؟عارضه های و آسیب های سازمانی چیست؟ تاکنون چه بیماری هایی در شرکت ها و سازمان ها شناسایی شده؟ روش های درمان و پیشگیری بیماری های سازمانی و مدیریتی چیست؟ برای در مان چه باید کرد؟ چگونه یک شرکت باید پوست اندازی کند؟ مدیریت تحول چیست؟ تحول و تغییر باید چگونه صورت گیرد؟ چگونه از بروز بیماری ها و عارضه ها در شرکت ها جلوگیری کنیم؟ چه بیماری های ناشناخته ای در شرکت های ایرانی وجود دارد؟....گروه آموزش و مشاوره #دکتر_علی_خویهدر خدمت شماست
@drkhooyeh.ir
تماس با مدیر برنامه ها در واتساپ و پیام رسان های داخلی و خارجی۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴تلفن ۲۶۷۱۱۲۷۱
#مدرس_dba #مدرس_مدیریت #مشاور_هیات_مدیره #عضو_هیات_مدیره #سخنران_انگیزشی #مربی_استارتاپ #مربی_استارت_آپ #مدرس_mba #مشاور_فروش #مشاور_مدیرعامل #مشاور_برند #مشاور_بازاریابی #مدرس_مدیریت #مدرس_mba #مدرس_dba#مشاور_فروش #مشاور_مهندسی_فروش #مشاور_خرده_فروشی #مشاور_مدیریتی#مدرس_بازاریابی #مدرس_فروش#با_بهترین_ها_بهتر_شویم #با_بهترین_ها_باشید #مشاور_مدیریتی#مشاور_بازاریابی #مشاور_برند #مشاور_فروشگاه #مدرس_بازاریابیhttps://www.instagram.com/reel/C16O2piMbxD/?igsh=MWRucHZzYno3eXdwZA==
۱۸:۵۴
سلام همکاران و همراهان خوبم https://aparat.com/v/owQAj
پیشنهاد می کنم لینک زیر که یک فیلم کوتاهی درباره مدیریت فروش و راه های موفقیت و پیروزی مدیران و کارکنان واحد های فروش است را تماشا کرده و در اختیار علاقمندان قرار دهید.
امیدوارم خدمت کوچکی باشد برای پیشرفت و پیشبرد کسب و کارها و شما علاقمندان عزیز.
به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم.https://aparat.com/v/owQAj
پیشنهاد می کنم لینک زیر که یک فیلم کوتاهی درباره مدیریت فروش و راه های موفقیت و پیروزی مدیران و کارکنان واحد های فروش است را تماشا کرده و در اختیار علاقمندان قرار دهید.
۱۵:۳۰
۱۵:۳۰
https://www.instagram.com/p/Bg1HT4thWUW/?igshid=5aoh5w5yu4i1
سرمایه فقط پول و ملک و دارایی نیست.بارها و بارها در سخنرانی ها و تدریس ها خود و در تجربیات اجرایی خود به این مساله تاکید و عمل کرده ام لطفا منابع انسانی خود را جدی بگیرید و به آنها مانند سرمایه نگاه کنید و به راحتی آنها را از دست ندهید یکی از دلایل موفقیت شرکت های بزرگ دنیا کمترین جابجایی و اخراج و استخدام پرسنلشان است آنها در استخدام سختگیر هستند و به سختی تن به اخراج کسی می دهند چون به منابع انسانی خود مانند یک سرمایه نگاه می کنند لطفا برای استخدام و گزینش و مصاحبه از مشاوران و متخصصان حرفه ای کمک بگیرید و تا می توانید نسبت به اصلاح و بهبود زیرساخت های سیستمی شرکت خود تلاش کنید تا نیروهای انسانی شما پس از استخدام هرز نشده و در کمپانی شما نابود نشوند چون خیلی از مواقع فرد خوبی را استخدام می کنید ولی چون زیرساخت سیستمی و علمی ندارید آن فرد پس از مدتی کاملا به هلاکت می رسد و انگیزه مهارت و توان خود را از دست می دهد. خیلی از شرکت ها باعث نابودی بهترین سرمایه های انسانی می شوند. لطفا از متخصصان و مشاوران حرفه ای کمک بگیرید. Drkhooyeh.ir Khooyeh.com دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی
سرمایه فقط پول و ملک و دارایی نیست.بارها و بارها در سخنرانی ها و تدریس ها خود و در تجربیات اجرایی خود به این مساله تاکید و عمل کرده ام لطفا منابع انسانی خود را جدی بگیرید و به آنها مانند سرمایه نگاه کنید و به راحتی آنها را از دست ندهید یکی از دلایل موفقیت شرکت های بزرگ دنیا کمترین جابجایی و اخراج و استخدام پرسنلشان است آنها در استخدام سختگیر هستند و به سختی تن به اخراج کسی می دهند چون به منابع انسانی خود مانند یک سرمایه نگاه می کنند لطفا برای استخدام و گزینش و مصاحبه از مشاوران و متخصصان حرفه ای کمک بگیرید و تا می توانید نسبت به اصلاح و بهبود زیرساخت های سیستمی شرکت خود تلاش کنید تا نیروهای انسانی شما پس از استخدام هرز نشده و در کمپانی شما نابود نشوند چون خیلی از مواقع فرد خوبی را استخدام می کنید ولی چون زیرساخت سیستمی و علمی ندارید آن فرد پس از مدتی کاملا به هلاکت می رسد و انگیزه مهارت و توان خود را از دست می دهد. خیلی از شرکت ها باعث نابودی بهترین سرمایه های انسانی می شوند. لطفا از متخصصان و مشاوران حرفه ای کمک بگیرید. Drkhooyeh.ir Khooyeh.com دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی
۱۵:۳۰
داستان مدیریتی drkhooyeh.ir لنگه کفش مدیریت خود را جفت کنید.(( استراتژی جفت سازی )) روزی گاندی در حین سوار شدن به قطار یک لنگه کفشش درآمد و روی خط آهن افتاد. او به خاطر حرکت قطار نتوانست پیاده شده و آن را بردارد. در همان لحظه گاندی با خونسردی لنگه دیگر کفشش را از پای درآورد و آن را در مقابل دیدگان حیرتزده اطرافیان طوری به عقب پرتاب کرد که نزدیک لنگه کفش قبلی افتاد.یکی از همسفرانش علت امر را پرسید.گاندی خندید و در جواب گفت: مرد بینوائی که لنگه کفش قبلی را پیدا کند، حالا میتواند لنگه دیگر آن را نیز برداشته و از آن استفاده نماید.🩰
یک مدیر و مربی حرفه ای سعی در جفت کردن آدم ها، کارکنان، ابزارها و روش ها برای پیشبرد کارهاست و با این استراتژی به سیستم خود سرعت و کارایی می بخشد. یک مربی حرفه ای فوتبال هم وقتی جفت هر کسی را در بازی خوب به کار می گیرد برنده می شود.
حتما دقت کردید این عادت جفت کردن حتی در رفتار کاسب ها و تاجران قدیمی نیز وجود داشت آنها با کسی کار می کردند که جفت خوبی برای هم باشند و سالها دنبال فردی می گشتند که بتوانند با هم تجارت کنند و کار کنند.
جفت های محل کار شما و تیم شما چه کسانی هستند؟ چگونه می توانید با جفت شدن و جفت کردن آدم ها، ابزارها و روش ها بهره وری را افزایش دهید؟ موفق باشید.دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی khooyeh.com khooyeh.irوبلاگAlikhooyeh.blogfa.com اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir#دکتر_علی_خویه #مشاور_با_تجربه #مشاور_هیات_مدیره #مدرس_دانشگاه #عضو_هیات_مدیره #مدرس_با_تجربه #منابع_انسانی #سرمایه_انسانی #سیستم_سازی #مشاورسیستمی #مشاور_توسعه_کسب_و_کار #مشاور_برند #مشاور_فروش #مشاور_بازاریابیhttps://www.instagram.com/p/B9n_QeTAPV7/?igshid=1mmvxkuku22pa
۱۹:۴۲
۱۹:۴۳
برای ارتباط با گروه تخصصی مشاوره و آموزش khooyeh.ir
با سالها تجربه و بهره مندی از اساتید و مشاوران خبره به سرپرستی استاد علی خویه به سایت www. khooyeh.ir مراجعه کنید.
#دکتر_علی_خویه #مشاور_با_تجربه #مشاور_هیات_مدیره #مدرس_دانشگاه #عضو_هیات_مدیره #مدرس_با_تجربه #منابع_انسانی #آکادمی_مذاکره_ایران #مدرسه_مذاکره #مذاکره #آموزش_مذاکره #کلاس_مذاکره #استاد_مذاکره #برندسازی #برندسازی_دیجیتالی #سوشیال_مدیا #دیجیتال_برندینگ #مشاور_برند #مشاوربرند #برندینگ #مدرس_با_تجربه #انجمن_برند #دکتربرند #دکتر_فروش #مشاور_هیات_مدیره #مدرس_مدیریت #مشاورفروش #مشاوربازاریابی #مشاور_فروش #دکتر_فروش
https://www.instagram.com/p/C7QDt74MzPk/?igsh=MXY0eW83NDhibGI1NA==
۱:۴۶
کلیپ آموزش نکات کلیدی چیدمان فروش و فروشگاه (بخش اول )(قسمت دوم به همراه زیر نویس)
در چیدمان فروشگاهی ۴ اصل وجود دارد۱-محل ۲-ظاهر ۳-موجودی ۴-گردش کالا۱-محلموقعیت و محل محصول باید کاملا مشخص باشد.باید ببینید مخاطب اصلی شما چه کسانی هستند تا با توجه به آن محل کالا هارا در راستای مخاطب خودتان قرار دهید۲-ظاهرظاهر شامل رنگ،بافت و آیتم های مختلف هست.در چیدمان کالاهایتان یک نظم رنگی داشته باشیددکتر علی خویهمؤلف و مترجم کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش(واحد تحقیق و توسعه)به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنیم



Mooyragi.ir Moyragi.blog.ir
#دکتر_خویه#دکتر_علی_خویه#مشاور_اجرایی #مشاور_با_تجربه #مشاور_تجاری_انگیزشی #فروش_مویرگی #شرکت_مشاوره_مدیریت #آموزش_فروش_مویرگی #مدیریت_استراتژیک_فروش #سی ستم_سازی_کسب_و_کار #صنعت_پخش #عارضه_یابی_و_تحلیل_عملکرد_سازمانی #مشاور_کارخانه #سرپرست_فروش #کاوریج #سطرفاکتور #بازاریابی_مویرگی
در چیدمان فروشگاهی ۴ اصل وجود دارد۱-محل ۲-ظاهر ۳-موجودی ۴-گردش کالا۱-محلموقعیت و محل محصول باید کاملا مشخص باشد.باید ببینید مخاطب اصلی شما چه کسانی هستند تا با توجه به آن محل کالا هارا در راستای مخاطب خودتان قرار دهید۲-ظاهرظاهر شامل رنگ،بافت و آیتم های مختلف هست.در چیدمان کالاهایتان یک نظم رنگی داشته باشیددکتر علی خویهمؤلف و مترجم کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش(واحد تحقیق و توسعه)به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنیم
#دکتر_خویه#دکتر_علی_خویه#مشاور_اجرایی #مشاور_با_تجربه #مشاور_تجاری_انگیزشی #فروش_مویرگی #شرکت_مشاوره_مدیریت #آموزش_فروش_مویرگی #مدیریت_استراتژیک_فروش #سی ستم_سازی_کسب_و_کار #صنعت_پخش #عارضه_یابی_و_تحلیل_عملکرد_سازمانی #مشاور_کارخانه #سرپرست_فروش #کاوریج #سطرفاکتور #بازاریابی_مویرگی
۱۰:۰۱
https://t.me/Dr_khooyeh/2081
کلاس آموزشی مدیربت فروش حرفه ایSalez.ir Doctorsales.ir مدرسه فروش ایران آکادمی فروش Inegotiate.ir
کلاس آموزشی مدیربت فروش حرفه ایSalez.ir Doctorsales.ir مدرسه فروش ایران آکادمی فروش Inegotiate.ir
۵:۵۴
https://t.me/Dr_khooyeh/2079
مطالب صوتی کلاس آموزشی با عنوان ویژگی ها و خصوصیات کارمندان و پرسنل حرفه ای طبق تحقیقات شبکه بلومبرگ در 1600 کمپانی بزرگ.
https://t.me/Dr_khooyeh/2079
مطالب صوتی کلاس آموزشی با عنوان ویژگی ها و خصوصیات کارمندان و پرسنل حرفه ای طبق تحقیقات شبکه بلومبرگ در 1600 کمپانی بزرگ.
https://t.me/Dr_khooyeh/2079
۵:۵۴
چرا مدیر دارید ولی مشاور ندارید؟
مگر امکان دارد یک تیم فوتبال کاپیتان داشته باشد ولی مربی نداشته باشد.
خیلی ها در شرکت ها فکر می کنند مشاور و مربی یک هزینه و پول اضافه است و حاضر به گرفتن مشاور نیستند و گاهی می گویند خودم بهترین مشاور هستم چرا مشاور بگیرم یا به جای مشاور یک مدیر می گیرم!!!
چرا فکر می کنند مشاور بی خود است و یک مدیر خوب بهتر از مشاور است؟ چرا خودتجویزی و خود درمانی ؟ چرا عدم پذیرش واقعیت ؟ جیم کالینز متفکر مشهور مدیریت بیش از سه هزار شرکت موفق دنیا را بررسی کرد و یک نتیجه مهم گرفت که تمام این شرکت ها مشاور دارند و مشاور داشتند شرکتی نبوده که مشاور نداشته باشد خیلی تحقیق و الگوی جالبی است.
متاسفانه با دلایل مختلف در بسیاری از شرکت های ما مدیران و صاحبان کسب و کارها از ((مشاور گیری))و ((مشاور داری)) حذر می کنند البته شخصا این موضوع را خیلی آسیب شناسی کرده ام و حاضرم ساعت ها درباره این که چرا در کشور ما برخی شرکت ها
مشاور گیری و
مشاور دارینمی کنند بحث کنم و اینکه چرا مشاور ندارند یا مشاور نمی گیرند یا نمی توانند مشاور خوب را نگه دارند.یک بررسی و تحقیق خیلی ساده درباره شرکت های موفق دنیا اهمیت و ضرورت وجودی مشاور را ثابت می کند.
️مگر امکان دارد یک تیم کاپیتان داشته باشد ولی مربی نداشته باشد.
اما چرا whyچگونه what در چه زمان whenاز چه کسی whoو کجا whereباید از مشاور استفاده کرد؟
همراه ما باشید.Khooyeh.ir Khooyeh.com صفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir کانال تلگرام T.me/dr_khooyeh
مگر امکان دارد یک تیم فوتبال کاپیتان داشته باشد ولی مربی نداشته باشد.
خیلی ها در شرکت ها فکر می کنند مشاور و مربی یک هزینه و پول اضافه است و حاضر به گرفتن مشاور نیستند و گاهی می گویند خودم بهترین مشاور هستم چرا مشاور بگیرم یا به جای مشاور یک مدیر می گیرم!!!
چرا فکر می کنند مشاور بی خود است و یک مدیر خوب بهتر از مشاور است؟ چرا خودتجویزی و خود درمانی ؟ چرا عدم پذیرش واقعیت ؟ جیم کالینز متفکر مشهور مدیریت بیش از سه هزار شرکت موفق دنیا را بررسی کرد و یک نتیجه مهم گرفت که تمام این شرکت ها مشاور دارند و مشاور داشتند شرکتی نبوده که مشاور نداشته باشد خیلی تحقیق و الگوی جالبی است.
همراه ما باشید.Khooyeh.ir Khooyeh.com صفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir کانال تلگرام T.me/dr_khooyeh
۱۵:۵۳
نکات مهم فروشگاه داری . Drmall.ir از دوربین های فروشگاه برای گرفتن دزد استفاده نکنید بهترین وسیله افزایش فروش است .Salez.ir
.لطفا ورق بزنید.اولین مرجع در حوزه مجتمع ها، #مراکز_خرید.مال ها،دپارتمان استورها،هایپرمارکت ها وفروشگاه ها، فرانچایزینگ
Salez.irعارضه یابی.برندسازی.سیستم سازی.استانداردسازی. چیدمان. مهندسی فروش.افزایش فروش. بازاریابی فروشگاه.Hypermarketing.ir ..#مشاور_فروش #مدیریت_فروشگاه #چیدمان_فروش #دکتر_علی_خویه #فروش_مویرگی #فروشگاه_داری#مشاور_فروش #مشاور_بازاریابی #فروش_موفق #افزایش_فروش #مدیریت_فروش #مدیر_بازاریابی
https://www.instagram.com/p/CUojCMBIjt9/?utm_medium=share_sheet
.لطفا ورق بزنید.اولین مرجع در حوزه مجتمع ها، #مراکز_خرید.مال ها،دپارتمان استورها،هایپرمارکت ها وفروشگاه ها، فرانچایزینگ
Salez.irعارضه یابی.برندسازی.سیستم سازی.استانداردسازی. چیدمان. مهندسی فروش.افزایش فروش. بازاریابی فروشگاه.Hypermarketing.ir ..#مشاور_فروش #مدیریت_فروشگاه #چیدمان_فروش #دکتر_علی_خویه #فروش_مویرگی #فروشگاه_داری#مشاور_فروش #مشاور_بازاریابی #فروش_موفق #افزایش_فروش #مدیریت_فروش #مدیر_بازاریابی
https://www.instagram.com/p/CUojCMBIjt9/?utm_medium=share_sheet
۱۵:۵۳
تکنیک های استفاده از تخفیف. سعی کنید از تخفیف علمی و اصولی استفاده کنید نه دیمی و هردمبیل لطفا اصولی حرکت کنید.دکتر مال در خدمت کارکنان و مدیران فروشگاه ها...#مدیریت_فروشگاه #مدیریت_خلاقیت #دکتر_علی_خویه #فروش_مویرگی #فروشگاه_داری #چیدمان_فروش #چیدمان_فروشگاهی #مشاور_فروش #مشاور_بازاریابی #فروشگاهی #هایپرمارکت اولین مرجع در حوزه مجتمع ها،مراکز خرید.مال ها،دپارتمان استورها،هایپرمارکت ها وفروشگاه ها، فرانچایزینگSalez.irعارضه یابی.برندسازی.سیستم سازی.استانداردسازی. چیدمان. #مهندسی_فروش.افزایش فروش. #بازاریابی_فروشگاه #مشاور_با_تجربه #مشاور_هیات_مدیره #مشاور_مدیریت #مشاور_برندhttps://www.instagram.com/p/CUod2kLISmt/?utm_medium=share_sheet
۱۵:۵۳
برای افزایش فروش فروشگاه دکوراسیون محصولات چوبی، میتوانید از استراتژیها و روشهای زیر استفاده کنید:Marketingdoctor.ir Marketingdoctor.ir
1. تحلیل بازار و شناسایی مشتریان هدف:
• بررسی نیازها و سلیقههای مشتریان را انجام دهید.
• شناسایی گروههای مختلف مشتریان (خانوادهها، طراحان داخلی، کسبوکارها) و تمرکز بر روی آنها.
2. بهبود تجربه خرید آنلاین:
• طراحی وبسایت کاربرپسند و جذاب با عکسهای با کیفیت از محصولات.
• ارائه توضیحات دقیق و جذاب برای هر محصول.
• ایجاد امکان خرید آسان و سریع.
3. استفاده از شبکههای اجتماعی:
• ایجاد صفحات فعال در اینستاگرام، فیسبوک و پینترست برای نمایش محصولات.
• استفاده از محتوای بصری جذاب و الهامبخش.
• برگزاری مسابقات و چالشها برای افزایش تعامل با مخاطبان.
4. ایجاد محتوای آموزشی:
• تولید محتواهایی مانند بلاگها یا ویدیوهای آموزشی درباره دکوراسیون داخلی و نحوه استفاده از محصولات چوبی.
• ارائه نکات و ترفندهای دکوراسیون با استفاده از محصولات خود.
5. تبلیغات آنلاین:
• استفاده از تبلیغات گوگل و شبکههای اجتماعی برای جذب مشتریان جدید.
• هدفگذاری دقیق بر اساس علایق و رفتارهای کاربران.
6. همکاری با طراحان داخلی:
• ایجاد ارتباط با طراحان داخلی و معماران برای معرفی محصولات به مشتریانشان.
• ارائه تخفیف یا کمیسیون برای پروژههای مشترک.
7. برگزاری رویدادها و کارگاهها:
• برگزاری کارگاههای دکوراسیون یا DIY (خودت بساز) برای جذب مشتریان به فروشگاه.
• شرکت در نمایشگاهها و بازارهای محلی برای معرفی محصولات.
8. تخفیفها و پیشنهادات ویژه:
• ارائه تخفیفهای فصلی یا پیشنهادات ویژه برای خریدهای اول.
• ایجاد برنامههای وفاداری برای مشتریان تکراری.
9. نظرات و تجربیات مشتریان:
• جمعآوری نظرات مثبت مشتریان قبلی و نمایش آنها در وبسایت و شبکههای اجتماعی.
• ایجاد فضایی برای بازخورد مشتریان و پاسخ به سوالات آنها.
10. تنوع محصولات:
• ارائه مجموعهای متنوع از محصولات دکوری چوبی با سبکها و اندازههای مختلف.
• بررسی روندهای روز دکوراسیون و افزودن محصولات جدید متناسب با آنها.
با اجرای این استراتژیها میتوانید فروش فروشگاه دکوراسیون محصولات چوبی خود را افزایش دهید و برند خود را در بازار تقویت کنید....آموزش،مشاوره واجرااولین مرجع در حوزه مجتمع های چند منظوره، مراکز خرید. مال ها،دپارتمان استورها،هایپرمارکت وفروشگاه های مختلفdrmall.irsalez.ir hypermarketing.ir عارضه یابی. استقرار از صفر تا صد.چیدمان.برندسازی. بازاریابی فروشگاهی.ارتقا و افزایش فروش.
1. تحلیل بازار و شناسایی مشتریان هدف:
• بررسی نیازها و سلیقههای مشتریان را انجام دهید.
• شناسایی گروههای مختلف مشتریان (خانوادهها، طراحان داخلی، کسبوکارها) و تمرکز بر روی آنها.
2. بهبود تجربه خرید آنلاین:
• طراحی وبسایت کاربرپسند و جذاب با عکسهای با کیفیت از محصولات.
• ارائه توضیحات دقیق و جذاب برای هر محصول.
• ایجاد امکان خرید آسان و سریع.
3. استفاده از شبکههای اجتماعی:
• ایجاد صفحات فعال در اینستاگرام، فیسبوک و پینترست برای نمایش محصولات.
• استفاده از محتوای بصری جذاب و الهامبخش.
• برگزاری مسابقات و چالشها برای افزایش تعامل با مخاطبان.
4. ایجاد محتوای آموزشی:
• تولید محتواهایی مانند بلاگها یا ویدیوهای آموزشی درباره دکوراسیون داخلی و نحوه استفاده از محصولات چوبی.
• ارائه نکات و ترفندهای دکوراسیون با استفاده از محصولات خود.
5. تبلیغات آنلاین:
• استفاده از تبلیغات گوگل و شبکههای اجتماعی برای جذب مشتریان جدید.
• هدفگذاری دقیق بر اساس علایق و رفتارهای کاربران.
6. همکاری با طراحان داخلی:
• ایجاد ارتباط با طراحان داخلی و معماران برای معرفی محصولات به مشتریانشان.
• ارائه تخفیف یا کمیسیون برای پروژههای مشترک.
7. برگزاری رویدادها و کارگاهها:
• برگزاری کارگاههای دکوراسیون یا DIY (خودت بساز) برای جذب مشتریان به فروشگاه.
• شرکت در نمایشگاهها و بازارهای محلی برای معرفی محصولات.
8. تخفیفها و پیشنهادات ویژه:
• ارائه تخفیفهای فصلی یا پیشنهادات ویژه برای خریدهای اول.
• ایجاد برنامههای وفاداری برای مشتریان تکراری.
9. نظرات و تجربیات مشتریان:
• جمعآوری نظرات مثبت مشتریان قبلی و نمایش آنها در وبسایت و شبکههای اجتماعی.
• ایجاد فضایی برای بازخورد مشتریان و پاسخ به سوالات آنها.
10. تنوع محصولات:
• ارائه مجموعهای متنوع از محصولات دکوری چوبی با سبکها و اندازههای مختلف.
• بررسی روندهای روز دکوراسیون و افزودن محصولات جدید متناسب با آنها.
با اجرای این استراتژیها میتوانید فروش فروشگاه دکوراسیون محصولات چوبی خود را افزایش دهید و برند خود را در بازار تقویت کنید....آموزش،مشاوره واجرااولین مرجع در حوزه مجتمع های چند منظوره، مراکز خرید. مال ها،دپارتمان استورها،هایپرمارکت وفروشگاه های مختلفdrmall.irsalez.ir hypermarketing.ir عارضه یابی. استقرار از صفر تا صد.چیدمان.برندسازی. بازاریابی فروشگاهی.ارتقا و افزایش فروش.
۱۵:۵۳
برای بازاریابی و فروش محصولات دکوری چوبی، میتوانید از استراتژیها و روشهای زیر استفاده کنید:Marketingdoctor.ir
1. شناسایی بازار هدف: ابتدا باید مشتریان هدف خود را شناسایی کنید. آیا به دنبال خریداران خانگی هستید یا کسبوکارها؟ شناخت نیازها و سلیقههای آنها به شما در طراحی و بازاریابی کمک میکند.
2. طراحی جذاب: محصولات دکوری شما باید طراحیهای جذاب و منحصر به فردی داشته باشند که بتوانند توجه مشتریان را جلب کنند. از ترکیب رنگها و الگوهای مختلف استفاده کنید.
3. عکاسی حرفهای: استفاده از عکسهای با کیفیت و جذاب از محصولات در وبسایت و شبکههای اجتماعی بسیار مهم است. عکسها باید نمای واضحی از جزئیات و زیبایی محصولات ارائه دهند.
4. فروش آنلاین: راهاندازی یک وبسایت فروشگاهی یا استفاده از پلتفرمهای آنلاین مانند دیجیکالا، باسلام، یا اینستاگرام میتواند به شما در دسترسی به مشتریان بیشتر کمک کند.
5. تبلیغات در شبکههای اجتماعی: با استفاده از شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و پینترست میتوانید محصولات خود را تبلیغ کنید. محتوای بصری جذاب و داستانهای مربوط به محصولات میتوانند تاثیر زیادی داشته باشند.
6. محتوای آموزشی: ایجاد محتواهایی مانند ویدیوها یا مقالات آموزشی درباره نحوه استفاده از محصولات دکوری چوبی یا نکات نگهداری از آنها میتواند به جذب مشتریان کمک کند.
7. همکاری با اینفلوئنسرها: همکاری با اینفلوئنسرهای حوزه دکوراسیون میتواند به شما در معرفی محصولاتتان به مخاطبان جدید کمک کند.Khooyeh.ir 8. برگزاری رویدادها و نمایشگاهها: شرکت در نمایشگاهها و رویدادهای مرتبط با دکوراسیون میتواند فرصتی برای نمایش محصولات و جذب مشتریان جدید باشد.
9. تخفیفها و پیشنهادات ویژه: ارائه تخفیفهای فصلی یا پیشنهادات ویژه برای خریداران جدید میتواند انگیزهای برای خرید ایجاد کند.
10. نظرات مشتریان: جمعآوری نظرات مثبت مشتریان قبلی و نمایش آنها در وبسایت و شبکههای اجتماعی به افزایش اعتماد مشتریان جدید کمک میکند.
11. تنوع محصولات: ارائه انواع مختلف محصولات دکوری چوبی در اندازهها، رنگها و سبکهای مختلف میتواند پاسخگوی سلیقههای متنوع باشد.
با اجرای این استراتژیها میتوانید فروش محصولات دکوری چوبی خود را افزایش دهید و برند خود را در بازار معرفی کنید..آموزش،مشاوره واجرااولین مرجع در حوزه مجتمع های چند منظوره، مراکز خرید. مال ها،دپارتمان استورها،هایپرمارکت وفروشگاه های مختلفdrmall.irsalez.ir hypermarketing.ir عارضه یابی. استقرار از صفر تا صد.چیدمان.برندسازی. بازاریابی فروشگاهی.ارتقا و افزایش فروش.
1. شناسایی بازار هدف: ابتدا باید مشتریان هدف خود را شناسایی کنید. آیا به دنبال خریداران خانگی هستید یا کسبوکارها؟ شناخت نیازها و سلیقههای آنها به شما در طراحی و بازاریابی کمک میکند.
2. طراحی جذاب: محصولات دکوری شما باید طراحیهای جذاب و منحصر به فردی داشته باشند که بتوانند توجه مشتریان را جلب کنند. از ترکیب رنگها و الگوهای مختلف استفاده کنید.
3. عکاسی حرفهای: استفاده از عکسهای با کیفیت و جذاب از محصولات در وبسایت و شبکههای اجتماعی بسیار مهم است. عکسها باید نمای واضحی از جزئیات و زیبایی محصولات ارائه دهند.
4. فروش آنلاین: راهاندازی یک وبسایت فروشگاهی یا استفاده از پلتفرمهای آنلاین مانند دیجیکالا، باسلام، یا اینستاگرام میتواند به شما در دسترسی به مشتریان بیشتر کمک کند.
5. تبلیغات در شبکههای اجتماعی: با استفاده از شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و پینترست میتوانید محصولات خود را تبلیغ کنید. محتوای بصری جذاب و داستانهای مربوط به محصولات میتوانند تاثیر زیادی داشته باشند.
6. محتوای آموزشی: ایجاد محتواهایی مانند ویدیوها یا مقالات آموزشی درباره نحوه استفاده از محصولات دکوری چوبی یا نکات نگهداری از آنها میتواند به جذب مشتریان کمک کند.
7. همکاری با اینفلوئنسرها: همکاری با اینفلوئنسرهای حوزه دکوراسیون میتواند به شما در معرفی محصولاتتان به مخاطبان جدید کمک کند.Khooyeh.ir 8. برگزاری رویدادها و نمایشگاهها: شرکت در نمایشگاهها و رویدادهای مرتبط با دکوراسیون میتواند فرصتی برای نمایش محصولات و جذب مشتریان جدید باشد.
9. تخفیفها و پیشنهادات ویژه: ارائه تخفیفهای فصلی یا پیشنهادات ویژه برای خریداران جدید میتواند انگیزهای برای خرید ایجاد کند.
10. نظرات مشتریان: جمعآوری نظرات مثبت مشتریان قبلی و نمایش آنها در وبسایت و شبکههای اجتماعی به افزایش اعتماد مشتریان جدید کمک میکند.
11. تنوع محصولات: ارائه انواع مختلف محصولات دکوری چوبی در اندازهها، رنگها و سبکهای مختلف میتواند پاسخگوی سلیقههای متنوع باشد.
با اجرای این استراتژیها میتوانید فروش محصولات دکوری چوبی خود را افزایش دهید و برند خود را در بازار معرفی کنید..آموزش،مشاوره واجرااولین مرجع در حوزه مجتمع های چند منظوره، مراکز خرید. مال ها،دپارتمان استورها،هایپرمارکت وفروشگاه های مختلفdrmall.irsalez.ir hypermarketing.ir عارضه یابی. استقرار از صفر تا صد.چیدمان.برندسازی. بازاریابی فروشگاهی.ارتقا و افزایش فروش.
۱۵:۵۳
آموزش،مشاوره واجرااولین مرجع در حوزه مجتمع های چند منظوره، مراکز خرید. مال ها،دپارتمان استورها،هایپرمارکت وفروشگاه های مختلفdrmall.irsalez.ir hypermarketing.ir عارضه یابی. استقرار از صفر تا صد.چیدمان.برندسازی. بازاریابی فروشگاهی.ارتقا و افزایش فروش.
۱۵:۵۳
alikhoobeh.ir و khooyeh.com:سلام دوستان و همراهان گرامی دکتر مال.بیش از یک دهه از کنار هم بودن ما می گذرد و ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در تلگرام، ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
drmall.irsalez.ir
صفحه اینستاگرام دکتر مال هایپرمارکتینگinstagram.com/hypermarketing.ir
دکتر مال و هایپرمارکتینگ در تلگرام
https://t.me/drmall1
دکتر مال در ایتاeitaa.com/drmall
دکتر مال در بله ble.im/drmall
دکتر مال هایپرمارکتینگ روبیکا https://rubika.ir/hypermarketing
دکتر مال در گپ https://gap.im/drmall
دکتر فروشگاه در سروشhttps://splus.ir/drmall.ir
دکتر مال در ایگپ
https://iGap.net/drmall
.اولین مرجع در حوزه مجتمع ها،مراکز خرید.مال ها،دپارتمان استورها،هایپرمارکت ها وفروشگاه ها، فرانچایزینگdrmall.irSalez.irعارضه یابی.برندسازی.سیستم سازی.استانداردسازی. چیدمان. مهندسی فروش.افزایش فروش. بازاریابی فروشگاه.Instagram.com/hypermarketing.ir
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در تلگرام، ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
drmall.irsalez.ir
صفحه اینستاگرام دکتر مال هایپرمارکتینگinstagram.com/hypermarketing.ir
دکتر مال و هایپرمارکتینگ در تلگرام
https://t.me/drmall1
دکتر مال در ایتاeitaa.com/drmall
دکتر مال در بله ble.im/drmall
دکتر مال هایپرمارکتینگ روبیکا https://rubika.ir/hypermarketing
دکتر مال در گپ https://gap.im/drmall
دکتر فروشگاه در سروشhttps://splus.ir/drmall.ir
دکتر مال در ایگپ
https://iGap.net/drmall
.اولین مرجع در حوزه مجتمع ها،مراکز خرید.مال ها،دپارتمان استورها،هایپرمارکت ها وفروشگاه ها، فرانچایزینگdrmall.irSalez.irعارضه یابی.برندسازی.سیستم سازی.استانداردسازی. چیدمان. مهندسی فروش.افزایش فروش. بازاریابی فروشگاه.Instagram.com/hypermarketing.ir
۱۵:۵۳
۸:۲۳
خدمات دکتر علی خویه در حوزه دیجیتال مارکتینگ و CRMدکتر علی خویه به عنوان یکی از متخصصان پیشرو در ایران، خدمات جامع و کاربردی در حوزههای دیجیتال مارکتینگ و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ارائه میدهد. این خدمات با هدف بهبود حضور آنلاین کسبوکارها، جذب مشتریان جدید، افزایش وفاداری و بهینهسازی فرآیندهای فروش طراحی شدهاند. در ادامه به جزئیات این خدمات میپردازیم:خدمات دیجیتال مارکتینگ دکتر علی خویه۱. استراتژی دیجیتال مارکتینگ
تحلیل بازار و شناسایی پرسونای مشتریان هدف.
طراحی کمپینهای دیجیتال متناسب با اهداف کسبوکار (افزایش فروش، افزایش آگاهی از برند، جذب لید و...).
تدوین نقشه راه دیجیتال مارکتینگ برای کوتاهمدت و بلندمدت.
۲. سئو (SEO) و بهینهسازی موتورهای جستجو
بهینهسازی وبسایت برای رتبهبندی بهتر در گوگل.
تحقیق کلمات کلیدی و تولید محتوای سئو محور.
تحلیل رقبا و بهبود استراتژیهای سئو.
۳. تبلیغات دیجیتال (Digital Advertising)
مدیریت کمپینهای گوگل ادز (Google Ads) و تبلیغات کلیکی (PPC).
اجرای کمپینهای تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی (اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و...).
بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) و کاهش هزینه هر کلیک (CPC).
۴. بازاریابی شبکههای اجتماعی (SMM)
طراحی استراتژی محتوا برای جذب مخاطب در شبکههای اجتماعی.
مدیریت صفحات کسبوکارها و تعامل با مخاطبان.
استفاده از ابزارهای تحلیل عملکرد (مانند اینسایتز اینستاگرام).
۵. بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
تولید محتوای جذاب و ارزشمند (مقاله، ویدئو، اینفوگرافیک و...).
استراتژی انتشار محتوا در وبلاگ، شبکههای اجتماعی و ایمیل.
بازاریابی داستانی (Storytelling) برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطب.
۶. ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
طراحی کمپینهای ایمیل برای نگهداری مشتریان و افزایش فروش.
شخصیسازی پیامها و تقسیمبندی مخاطبان.
خدمات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دکتر علی خویه۱. طراحی و پیادهسازی سیستم CRM
انتخاب یا توسعه نرمافزار CRM متناسب با نیاز کسبوکار.
یکپارچهسازی CRM با سیستمهای فروش، بازاریابی و پشتیبانی.
۲. تحلیل دادههای مشتریان
جمعآوری و تحلیل دادههای مشتریان برای شناسایی الگوهای رفتاری.
استفاده از هوش مصنوعی (AI) و ابزارهای تحلیلی برای پیشبینی نیازهای مشتریان.
۳. برنامههای وفاداری (Loyalty Programs)
طراحی باشگاه مشتریان و سیستمهای پاداشدهی.
اجرای کمپینهای وفاداری برای افزایش Retention Rate.
۴. اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation)
اتوماسیون فرآیندهای بازاریابی (ارسال ایمیل، پیامک، نوتیفیکیشن و...).
شخصیسازی تعاملات با مشتریان بر اساس رفتار آنها.
۵. بهبود تجربه مشتری (CX)
طراحی سفر مشتری (Customer Journey) و بهینهسازی نقاط تماس.
آموزش تیمهای فروش و پشتیبانی برای تعامل مؤثر با مشتریان.
۶. گزارشگیری و بهینهسازی
ارائه گزارشهای تحلیلی از عملکرد CRM و کمپینها.
شناسایی نقاط ضعف و ارائه راهکارهای بهبود.
مزایای ترکیب دیجیتال مارکتینگ و CRM
جذب و نگهداری مشتری: دیجیتال مارکتینگ مشتریان جدید جذب میکند و CRM آنها را حفظ میکند.
دادهمحوری: استفاده از دادههای CRM برای هدفگذاری دقیقتر در تبلیغات.
کاهش هزینهها: افزایش نرخ تبدیل مشتریان وفادار و کاهش هزینههای بازاریابی.
نمونه پروژههای اجرایی
راهاندازی کمپینهای دیجیتال برای برندهای خردهفروشی با تمرکز بر افزایش فروش آنلاین.
طراحی سیستم CRM برای شرکتهای بیمه و بانکها به منظور بهبود تعامل با مشتریان.
بهینهسازی سئو و محتوای وبسایتهای B2B برای جذب لیدهای باکیفیت.
راههای ارتباط با دکتر علی خویه
وبسایت: khooyeh.ir
شماره تماس: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
شبکههای اجتماعی:
اینستاگرام: instagram.com/khooyeh.ir
تلگرام: t.me/Dr_khooyeh
روبوکا: rubika.ir/drkhooyeh
اگر به دنبال تحول دیجیتال کسبوکار خود و ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان هستید، خدمات دکتر علی خویه میتواند با ترکیب دانش تخصصی دیجیتال مارکتینگ و CRM، به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.
تحلیل بازار و شناسایی پرسونای مشتریان هدف.
طراحی کمپینهای دیجیتال متناسب با اهداف کسبوکار (افزایش فروش، افزایش آگاهی از برند، جذب لید و...).
تدوین نقشه راه دیجیتال مارکتینگ برای کوتاهمدت و بلندمدت.
۲. سئو (SEO) و بهینهسازی موتورهای جستجو
بهینهسازی وبسایت برای رتبهبندی بهتر در گوگل.
تحقیق کلمات کلیدی و تولید محتوای سئو محور.
تحلیل رقبا و بهبود استراتژیهای سئو.
۳. تبلیغات دیجیتال (Digital Advertising)
مدیریت کمپینهای گوگل ادز (Google Ads) و تبلیغات کلیکی (PPC).
اجرای کمپینهای تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی (اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و...).
بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) و کاهش هزینه هر کلیک (CPC).
۴. بازاریابی شبکههای اجتماعی (SMM)
طراحی استراتژی محتوا برای جذب مخاطب در شبکههای اجتماعی.
مدیریت صفحات کسبوکارها و تعامل با مخاطبان.
استفاده از ابزارهای تحلیل عملکرد (مانند اینسایتز اینستاگرام).
۵. بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
تولید محتوای جذاب و ارزشمند (مقاله، ویدئو، اینفوگرافیک و...).
استراتژی انتشار محتوا در وبلاگ، شبکههای اجتماعی و ایمیل.
بازاریابی داستانی (Storytelling) برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطب.
۶. ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
طراحی کمپینهای ایمیل برای نگهداری مشتریان و افزایش فروش.
شخصیسازی پیامها و تقسیمبندی مخاطبان.
خدمات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دکتر علی خویه۱. طراحی و پیادهسازی سیستم CRM
انتخاب یا توسعه نرمافزار CRM متناسب با نیاز کسبوکار.
یکپارچهسازی CRM با سیستمهای فروش، بازاریابی و پشتیبانی.
۲. تحلیل دادههای مشتریان
جمعآوری و تحلیل دادههای مشتریان برای شناسایی الگوهای رفتاری.
استفاده از هوش مصنوعی (AI) و ابزارهای تحلیلی برای پیشبینی نیازهای مشتریان.
۳. برنامههای وفاداری (Loyalty Programs)
طراحی باشگاه مشتریان و سیستمهای پاداشدهی.
اجرای کمپینهای وفاداری برای افزایش Retention Rate.
۴. اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation)
اتوماسیون فرآیندهای بازاریابی (ارسال ایمیل، پیامک، نوتیفیکیشن و...).
شخصیسازی تعاملات با مشتریان بر اساس رفتار آنها.
۵. بهبود تجربه مشتری (CX)
طراحی سفر مشتری (Customer Journey) و بهینهسازی نقاط تماس.
آموزش تیمهای فروش و پشتیبانی برای تعامل مؤثر با مشتریان.
۶. گزارشگیری و بهینهسازی
ارائه گزارشهای تحلیلی از عملکرد CRM و کمپینها.
شناسایی نقاط ضعف و ارائه راهکارهای بهبود.
مزایای ترکیب دیجیتال مارکتینگ و CRM
جذب و نگهداری مشتری: دیجیتال مارکتینگ مشتریان جدید جذب میکند و CRM آنها را حفظ میکند.
دادهمحوری: استفاده از دادههای CRM برای هدفگذاری دقیقتر در تبلیغات.
کاهش هزینهها: افزایش نرخ تبدیل مشتریان وفادار و کاهش هزینههای بازاریابی.
نمونه پروژههای اجرایی
راهاندازی کمپینهای دیجیتال برای برندهای خردهفروشی با تمرکز بر افزایش فروش آنلاین.
طراحی سیستم CRM برای شرکتهای بیمه و بانکها به منظور بهبود تعامل با مشتریان.
بهینهسازی سئو و محتوای وبسایتهای B2B برای جذب لیدهای باکیفیت.
راههای ارتباط با دکتر علی خویه
وبسایت: khooyeh.ir
شماره تماس: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
شبکههای اجتماعی:
اینستاگرام: instagram.com/khooyeh.ir
تلگرام: t.me/Dr_khooyeh
روبوکا: rubika.ir/drkhooyeh
اگر به دنبال تحول دیجیتال کسبوکار خود و ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان هستید، خدمات دکتر علی خویه میتواند با ترکیب دانش تخصصی دیجیتال مارکتینگ و CRM، به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.
۱۶:۱۳