کافه مدیریت آکادمی Drkhooyeh.ir :آموزش کوچینگ (کوچینگ در سازمان و کسب و کار کوچینگ)http://coaching.blog.ir/
دوره آموزشی کوچینگ و منتورینگ برای مدیرانhttps://www.instagram.com/p/DAWToSFoi5L/?igsh=MWwzZmUydDNwcWwyMQ==بسمه تعالیدوره آموزشی کوچینگ و منتورینگ برای مدیرانمدرس: دکتر علی خویهمدرس دانشگاه مولف و مترجم 16 عنوان کتاب تخصصی مرجع کاربردی با 19 سال تجربه اجرایی حرفه ایDrkhooyeh.irKhooyeh.comسرفصل های دوره:چیستی، چرایی، چگونگی کوچینگنقش اصلی یک رهبر در کوچینگ و #منتورینگتفاوت و رابطه کوچینگ و مدیریتکوچینگ – منتورینگ – یادگیری – تغییرانواع کوچینگ در سازمانهای مشتری محور customer relationمزیت های کوچینگ برای مدیران ورهبرانعلت بهره وری کم نیروها در مقابل خدمات به مشتریانچهارپایه  کوچینگ سیستمیمهارتهای پایه کوچینگ و رهبریده اشتباه مهم در کوچینگدرگیر شدن پرسنل با مشتریان و کاربررسی نتایج تحقیق گالوپ در کسب و کارهاهرم دلبستگی کارکنان و مشتریان به سازمان و شرکتبررسی تاثیر دلبستگی کارکنان در درآمدسازمان و افزایش رضایت مشتریانکوچینگ چه چیزی نیست؟تفاوت کوچینگ (Coaching) و منتورینگ (Mentoring)انواع #کوچینگ در انواع سازمانهای خدماتی تولیدی صنعتیسازمان یادگیرنده و چگونگی ایجاد آن در مراحل کوچینگبررسی ارزش دلبستگی کارکنان و مشتریانبررسی تجربه شرکت های موفقفرمول سرمایه گذاری روی #منابع_انسانی و مشتریانمدلهای کوچینگ مشتری محور crm coachingمدیر به عنوان کوچ
 این دوره در 16 ساعت و 24 ساعت قابل برگزاری استدکتر علی خویهمعرفی دکتر علی خویه در ادامهضبط برنامه مدیریت منابع انسانی و سرمایه انسانی Drkhooyeh.ir ..چرا برندها برندند دکتر علی خویه Brand.blog.ir Brandfa.blogfa.com#مدیریت_تحول #دکتر_علی_خویه #علی_خویه #تحول_فردی #تحول_درون #رفتار_مصرف_کننده #رفتارسازمانی #رفتارسازماني_پيشرفته #رفتارسازمانی_برای_مدیران #رفتارسازماني #مدرس_سیستم_سازی #سیستم_سازی #مدرس_رفتار_سازمانی #مشاور_رفتار_سازمانی #شرکت_مشاوره_مدیریت #گروه_مشاوره_مديريت #مشاور_تحول_فردی #مدرس_مدیریت_تحول #مشاور_سیستم_سازی #مشاوربرند #مشاور_برند #مشاور_برندهای_بزرگ

۲۰:۲۴

لیست گواهینامه های ایزو پر کاربردKhooyeh.ir Khooyeh.com ۱- ایزو ۹۰۰۱ (استاندارد ایزو مدیریت کیفیت ISO 9001)
۲- ایزو ۱۴۰۰۱ (استاندارد ایزو مدیریت زیست محیطی ISO 14001)
۳- ایزو ۴۵۰۰۱ (استاندارد مدیریت سلامت و ایمنی شغلی)
۴- استاندارد OHSAS 18001 (استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی)
۵- سری گواهینامه های IMS ( ایزو ۹۰۰۱ ، ایزو ۱۴۰۰۱ ، OHSAS 18001 )
۶- استاندارد HSE-MS (استاندارد سلامت، ایمنی و محیط زیست)
۷- استاندارد ایزو ۱۰۰۰۶ (استاندارد ایزو مدیریت پروژه ISO 10006)
۸- استاندارد ایزو ۲۲۰۰۰ (استاندارد ایزو مدیریت کیفیت صنایع غذایی ISO 22000)
۹- استاندارد HACCP (سیستم ایمنی در تولید مواد غذایی)
۱۰- نشان حلال (نشان حلال برای محصولات غذایی و آشامیدنی)
۱۱- گواهینامه CE (گواهینامه انطباق محصول اتحادیه اروپا)
۱۲- استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ (استاندارد ایزو رضایتمندی مشتری ISO 10004)
۱۳- استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ (استاندارد ایزو رسیدگی به شکایات مشتری ISO 10002)
.Instagram.com/khooyeh.ir
khooyeh.ir سلام دوستان و همراهان گرامی کانال آموزش و مشاوره مدیریت. ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید.صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت دکتر علی خویه در تلگرامhttps://t.me/Dr_khooyeh
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت در ایتا http://eitaa.com/drkhooyeh
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت  در بله https://ble.ir/drkhooyeh
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت در گپ https://gap.im/Drkhooyeh.ir
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت در روبیکا https://rubika.ir/drkhooyeh
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت آکادمی مدیریت در سروش https://splus.ir/alikhoobeh
undefinedآکادمی مدیریت کلینیک مدیریت در آی گپ https://iGap.net/Khooyeh

۴:۵۴

پانزده اشتباه مدیرانKhooyeh.ir Khooyeh.com undefined نداشتن هدف، برنامه و چشم انداز مشخص؛undefined نداشتن نظم در کارها و زمان؛undefined بی توجهی به قوانین و مقررات؛undefined خود محوری و اعتقاد نداشتن به مشورت در تصمیم گیری؛undefined اعتماد نکردن به کارکنان و تقسیم کار؛undefined عدم استفاده از مدیران شایسته به جای افراد نزدیک و تملق گو؛undefined بی توجهی به موفقیت و پیشرفت های کاری کارکنان؛Doctorsales.ir undefined دور بودن از کارکنان و اختصاص ندادن وقت خود به آن ها؛undefined جدیت بیش از اندازه در مدیریت و برخورد با کارکنان؛undefined مقاومت در برابر تغییرات؛undefinedundefined امتناع از فراگیری آموزش های جدید برای خود و کارکنان؛Marketingdoctor.ir undefinedundefined عدم ثبات در تصمیمات و نپذیرفتن اشتباهات؛undefinedundefined مقایسه کارکنان بایکدیگر؛undefinedundefinedنداشتن سیستم نظام مند برای استخدام کارکنان در مجموعه؛undefinedundefined عدم بررسی عملکرد سازمان و ارزش یابی .
.undefined🟢undefinedگروه آموزش و مشاوره مدیریت برند بازاریابی و فروش دکتر علی خوبه Drkhooyeh.ir

۱۹:۳۳

thumnail
#روز_حسابدار مبارک باد.
معرفی کتاب دیگری از اینجانب Khooyeh.com  #مدیریت_شبکه‌های_مجازی و دیجیتالی در راستای موفقیت کسب و‌کار #بازاریابی_شبکه‌های_مجازی و اجتماعی برندسازی بازاریابی و فروش در فضای دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی #بازاریابی_محتوا و تکنیک‌های مدرن بازاریابی Digital Marketing Social Media Marketing SEO، SEM
Khooyeh.ir کتاب #امپراطوری_دیجیتال #حکومت_دیجیتالی است. #بازاریابی_دیجیتال #بازاریابی_دیجیتالی #فروش_دیجیتال #فروش_دیجیتالی #برندسازی_دیجیتال #برندسازی_دیجیتالی #بازاریابی_شبکه_های_اجتماعی #سوشیال_مارکتینگ #سوشیال_مدیا #سوشیال_استراتژی #سوشیال_مدیا_مارکتینگ #سوشیال_برندینگ در این کتاب بحث های خوبی ارائه می شود که امیدوارم خدمت کوچکی باشد به متخصصان، دانشجویان و علاقمندان عزیز. این کتاب توسط #انتشارات_دیباگران چاپ شده است برای تهیه کتاب با این انتشارات تماس حاصل فرمائید. @dibagaran_publishingدوستدارتان #دکتر_علی_خویه #مشاور_با_تجربه #مدرس_با_تجربه #مدرس_برند #مربی_کسب_و_کار #مدرس_فروش #مدرس_بازاریابی #مدرس_دیجیتال_مارکتینگ #علی_خویه #دکترخویی

۱۸:۳۳

خدمات گروه آموزشی و مشاوره دکتر علی خویهhttps://khooyeh.ir/dr-khooyeh-ali/

گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه با ارائه خدمات تخصصی در زمینه بازاریابی و مشاوره، به سازمان‌ها و برندهای معتبر در جهت بهبود عملکرد و افزایش فروش کمک می‌کند. این خدمات شامل مجموعه‌ای از راهکارهای علمی و عملی است که به افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت‌های تجاری کمک می‌کند.https://khooyeh.ir/khooyeh-books/خدمات کلیدی:
مشاوره تخصصی:
ارائه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان‌ها و برندهای مختلف، با هدف بهبود استراتژی‌های بازاریابی و فروش.
پروژه‌های تحقیقاتی:
انجام صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف‌کننده، کلوپ مشتریان، CRM، و کمپین‌های تبلیغاتی و ارتباطات بازاریابی (IMC).
مدیریت برند:
ارائه مشاوره در زمینه مدیریت برند و برندسازی حرفه‌ای و علمی، به‌منظور ارتقاء و توسعه تصویر برند.
بازاریابی مدرن:
مشاوره در بازاریابی دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی و مجازی، با هدف افزایش تعامل و جذب مشتری.
دپارتمان‌سازی و مشاوره فروش:
راه‌اندازی دپارتمان فروش و بازاریابی، مشاوره در زمینه استراتژی‌های فروش و افزایش فروش، و تشکیل دپارتمان‌های تخصصی.
پروژه‌های مهندسی فروش:
اجرا و استقرار پروژه‌های مهندسی فروش، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان.
تحقیقات و آنالیز رفتار مصرف‌کنندگان:
اجرای تحقیقات رفتار مصرف‌کنندگان و آنالیز روانشناسی خرید و فروش، برای شناسایی نیازها و الگوهای رفتاری مشتریان.
بهبود حفظ مشتری:
طراحی و پیاده‌سازی واحد CRM اثربخش، با تمرکز بر شناسایی نیازهای مشتریان و ایجاد اعتماد برای خرید.
آموزش تیم فروش:
آموزش تیم‌های فروش در زمینه بهبود عملکرد، تکنیک‌های رفتارشناسی و فروش به مشتریان مختلف.
کاهش هزینه‌ها:
مشاوره در جهت کاهش هزینه‌های بازاریابی و فروش و ارائه راهکارهای ساده و موثر در این زمینه.
هدف گروه آموزشی و مشاوره دکتر علی خویه
هدف اصلی این گروه، ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. این خدمات شامل تعیین استراتژی، برنامه‌ریزی، پیاده‌سازی و آموزش می‌باشد. ما به دنبال افزایش فروش و سهم بازار شرکت‌ها، استفاده بهینه از فرصت‌های تجاری و برخورد با چالش‌های ملی و بین‌المللی هستیم.
نتیجه‌گیری
گروه آموزشی و مشاوره دکتر علی خویه با بهره‌گیری از دانش و تجربه گسترده در حوزه بازاریابی و برندینگ، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با ارائه راهکارهای نوین و علمی، به موفقیت‌های بیشتری دست یابندhttps://khooyeh.ir/dr-khooyeh-ali/
https://khooyeh.ir/khooyeh-books/

https://khooyeh.com/2025/02/18/khooyeh-book/

۱۹:۰۱

معرفی دکتر علی خویهhttps://khooyeh.com/2025/02/18/khooyeh-book/
دکتر علی خویه، یک شخصیت برجسته در حوزه مدیریت، بازاریابی و برندسازی، و مدرس دانشگاه است که بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف فروش، ویزیتوری و مدیریت دارد. او به عنوان یک متخصص در زمینه برندسازی و فروش شناخته می‌شود و نقش مؤثری در شکل‌گیری استراتژی‌های بازاریابی برای برندهای مختلف ایفا کرده است.https://khooyeh.ir/khooyeh-books/سوابق و دستاوردها:
تجربه گسترده: دکتر خویه دارای بیش از ۲۱ سال تجربه در حوزه‌های فروشندگی، ویزیتوری و مدیریت است و در طول این مدت، با شرکت‌ها و برندهای معتبر و مشهور بین‌المللی همکاری داشته است.
تألیف و ترجمه: او مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی در حوزه بازاریابی و مدیریت است که به عنوان منابع علمی و عملی در این حوزه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
مشاوره و مجری پروژه: دکتر خویه مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور است و به ارائه مشاوره‌های کلیدی به مدیران عامل برندهای معتبر و سازمان‌های ملی و بین‌المللی می‌پردازد.
دوره‌های آموزشی: او دارای سابقه برگزاری بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه‌های آموزشی و کاربردی برای سازمان‌ها و شرکت‌های ملی و بین‌المللی است.
مقالات تخصصی: دکتر خویه بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله تخصصی را ارائه داده که برای فعالان حوزه بازاریابی و برندسازی دارای ارزش علمی و عملی بالایی است.
سخنرانی: وی سخنران بیش از صدها سمینار مختلف بوده و به عنوان سخنران برتر در بسیاری از این سمینارها شناخته می‌شود.
فعالیت‌های رسانه‌ای: دکتر خویه در برخی برنامه‌های صدا و سیما به عنوان مهمان و کارشناس حضور دارد و نظرات خود را در خصوص مسائل مربوط به بازاریابی و برندینگ مطرح می‌کند.
هیات تحریریه: او همچنین عضو هیئت تحریریه نشریات مختلف در حوزه مدیریت و بازاریابی است.
تجربه اولیه در فروش: دکتر خویه از دوران کودکی در مغازه پدرش تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی را کسب کرده و این تجربیات اولیه سبب شکل‌گیری نگرش او در حوزه فروش و کارآفرینی شده است.
نتیجه‌گیری
دکتر علی خویه با مجموعه‌ای از تجربیات غنی و دستاوردهای متعدد، به عنوان یکی از پیشروان حوزه مدیریت و برندینگ در کشور شناخته می‌شود. او با تکیه بر دانش و تجربیات خود، همواره در تلاش است تا به ارتقاء سطح دانش و آگاهی در حوزه‌های بازاریابی و برندسازی کمک کند.https://khooyeh.ir/dr-khooyeh-ali/

https://khooyeh.ir/khooyeh-books/

۱۹:۰۱

برخی از کتاب های  دکتر علی خویه https://khooyeh.com/2025/02/18/khooyeh-book/
 کتاب های تالیف و ترجمه شده توسط دکتر علی خویه مشاور مربی کوچ و مدرس بازاریابی برند فروش مذاکره با 23 سال تجربه اجرایی
 دکتر علی خویه با تألیف و ترجمه کتاب‌های متعددی در زمینه‌های مدیریت، بازاریابی و فروش، به جامعه علمی و عملی کمک شایانی کرده است. در ادامه، به برخی از آثار ایشان اشاره می‌شود:https://khooyeh.com/2025/02/09/drkhooyeh/مشاور مدیریت – نویسنده و مترجم علی خویه
مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی و فروش مجازی – نویسنده علی خویه
اصول مشاوره مدیریت – نویسنده و مترجم علی خویه و فهیمه احمدی
مدیریت پارتیزانی – بازاریابی پارتیزانی – بازاریابی و فروش چریکی – علی خویه
مدیریت بازار سازی – گردآوری علی خویه
تحقیقات بازاریابی – نویسنده علی خویه
اصول و تکنیک‌های فروشگاه زنجیره‌ای
مدیریت استراتژیک و توزیع و پخش – مؤلف و مترجم علی خویه
مدیریت برند – تألیف و ترجمه علی خویه و فهیمه احمدی
مدیریت فروشگاه، چیدمان فروش و مهندسی فروش – نویسنده علی خویه
این کتاب‌ها نه تنها در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند، بلکه به عنوان منابع مفید برای کارشناسان و مدیران کسب‌وکار نیز شناخته می‌شوند.کتاب های تالیف و ترجمه شده توسط دکتر علی خویه مشاور مربی کوچ و مدرس بازاریابی برند فروش مذاکره با 23 سال تجربه اجراییممنون که لیست کاملی از کتاب‌های دکتر علی خویه را به اشتراک گذاشتید. این اطلاعات به بسیاری از افرادی که به دنبال منابع معتبر در زمینه مدیریت، بازاریابی و تبلیغات هستند، کمک خواهد کرد.در اینجا، کتاب‌های دکتر علی خویه به همراه اطلاعات ناشر و شماره تماس‌هایی که ارائه داده‌اید، ذکر شده است:
سبک‌های تبلیغات (همراه با دکتر محمود محمدیان)ناشر: انتشارات رساتلفن: ۶۶۹۰۷۷۱۲ و ۸۸۸۳۴۸۴۵
تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تبلیغات بازاریابی (همراه با دکتر احمد روستا)ناشر: انتشارات سیتهتلفن: ۷۷۵۰۹۳۳۹ و ۷۷۶۷۰۱۸۳
مدیریت استراتژیک تبلیغات (همراه با دکتر احمد روستا)ناشر: انتشارات رساتلفن: ۶۶۹۰۷۷۱۲ و ۸۸۸۳۴۸۴۵
مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی، تبلیغات و فروش (همراه با دکتر احمد روستا)ناشر: انتشارات رساتلفن: ۶۶۹۰۷۷۱۲ و ۸۸۸۳۴۸۴۵
تریز و مهندسی خلاقیت در بازاریابی (همراه با دکتر احمد روستا)ناشر: انتشارات رساتلفن: ۶۶۹۰۷۷۱۲ و ۸۸۸۳۴۸۴۵
مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروشناشر: انتشارات دیدآورتلفن: ۶۶۹۵۴۷۴۸ و ۶۶۹۶۱۶۴۱
مدیریت بازاریابی املاک و مستغلاتناشر: انتشارات دیدآورتلفن: ۶۶۹۵۴۷۴۸ و ۶۶۹۶۱۶۴۱
مدیریت استراتژیک توزیع و پخش فروشناشر: انتشارات دیدآورتلفن: ۶۶۹۵۴۷۴۸ و ۶۶۹۶۱۶۴۱
مدیریت و مهندسی برندناشر: انتشارات دیباگرانتلفن: ۶۶۴۱۰۰۴۶
امپراطوری حکومت دیجیتالیناشر: انتشارات دیباگرانتلفن: ۶۶۴۱۰۰۴۶
بازاریابی مشتری‌سازیناشر: انتشارات دیباگرانتلفن: ۶۶۴۱۰۰۴۶
بازاریابی و فروش اینستاگرامیناشر: انتشارات دیباگرانتلفن: ۶۶۴۱۰۰۴۶
بازاریابی و فروش ویروسی مویرگیناشر: انتشارات دیباگرانتلفن: ۶۶۴۱۰۰۴۶
اسرار تجارت بین‌المللناشر: انتشارات مهربان نشرتلفن: ۶۶۹۷۸۲۶۷
این لیست واقعاً جامع و مفید است.کتاب های دکتر علی خویه 

۱۹:۰۱

سوابق آموزشی دکتر علی خویهhttps://khooyeh.com/2025/02/09/drkhooyeh/دکتر علی خویه به‌عنوان یک مدرس و مشاور مجرب در حوزه‌های مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت، در برنامه‌های آموزشی مختلف شرکت کرده و دوره‌های تکمیلی متنوعی را در موسسات آموزشی معتبر تدریس نموده است.https://khooyeh.ir/khooyeh-books/فعالیت‌های آموزشی
مدرس دوره‌های MBA و DBA:
تدریس در مقاطع تحصیلات تکمیلی (MBA و DBA) در دانشگاه تهران و سایر مراکز آموزشی معتبر.
موسس و مجری مدارس و آکادمی‌های مختلف:
تأسیس و راه‌اندازی مدرسه بازاریابی و فروش ایران و مدرسه بازرگانی و بازاریابی ایران.
موسس و مجری آکادمی مذاکره ایران.
تدریس در انجمن فارغ‌التحصیلان و مراکز آموزش عالی:
برگزاری دوره‌های آموزشی برای انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مختلف.https://khooyeh.ir/dr-khooyeh-ali/تدریس در مؤسسات آموزشی معتبر:
تدریس در سازمان مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، موسسه آموزش‌های بازرگانی، آکادمی توف ایران-آلمان، موسسه مشاوران، آموزشگاه EMBU مالزی و موسسات آموزش عالی آزاد نگاره.
دوره‌های آموزشی ارائه شده
اصول بازاریابی و مدیریت بازار
استراتژی‌های بازاریابی
مدیریت خلاقیت و نوآوری
قیمت‌گذاری و اصول قیمت‌گذاری
مهندسی فروش و فروش حضوری
مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه‌ای
اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan)
ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)
طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan)
تکنیک‌های فرصت‌یابی در بازار
مدیریت برند
اصول و فنون تبلیغات تجاری
مدیریت تبلیغات اینترنتی
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
اصول و فنون مذاکره
نتیجه‌گیری
دکتر علی خویه با تجربه گسترده و تخصص در آموزش و مشاوره در حوزه‌های مختلف مدیریت و بازاریابی، به سازمان‌ها و افراد در مسیر توسعه مهارت‌ها و بهبود عملکرد کمک شایانی کرده استhttps://khooyeh.com/2025/02/18/khooyeh-book/

۱۹:۰۱

سوابق مشاوره دکتر علی خویهKhooyeh.ir Khooyeh.com دکتر علی خویه به‌عنوان مشاور و مربی در زمینه‌های مدیریتی و بازاریابی، تجربیات گسترده‌ای را در حوزه‌های متنوع کسب و کار در اختیار دارد. فعالیت‌های او شامل مشاوره در زمینه‌های زیر است:
۱. سیستم‌های مدیریتی و ایزو
مشاوره در پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریتی و استانداردهای ایزو به‌منظور ارتقاء کیفیت و بهبود عملکرد سازمان‌ها.
۲. فکرافزار سازمانی و منابع انسانی
مشاوره در سیستم‌های رفتار سازمانی و فکرافزار سازمانی، و مدیریت منابع انسانی با تمرکز بر بهبود تعاملات درون‌سازمانی و رفتار کارکنان.
۳. مدیریت سیستمی
سیستم‌سازی و مدیریت سیستمی در سازمان‌ها برای بهبود فرآیندها و کارایی در اجرای وظایف.
۴. روانشناسی صنعتی و فروش
تسلط بر روانشناسی صنعتی و بررسی تأثیرات آن بر فروش و رفتار مشتری، و ارائه مشاوره‌های تخصصی در این زمینه.
۵. آزمون‌های روانشناسی
اجرای آزمون‌های DISC و MBTI و مشاوره در مقوله‌های استخدام، حل مسائل روانشناسی پرسنل، مذاکره و فن بیان.
۶. مدیریت استراتژیک
تدوین برنامه strategic و تقویت تفکر استراتژیک در سطوح مختلف سازمان، به‌منظور دستیابی به اهداف کلان.
۷. مارکتینگ پلن و بیزنس پلن
تدوین مارکتینگ پلن، بیزنس پلن و سیلز پلن، و ارائه استراتژی‌های IMC (مخاطب‌محور ارتباطات بازاریابی) و IBMC.
۸. برنامه‌های افزایش فروش
طراحی برنامه‌های افزایش فروش و بهبود بهره‌وری، به ویژه در حوزه برندسازی حرفه‌ای و بازاریابی دیجیتال.
۹. سازماندهی سیستم فروش
سازماندهی و استقرار دپارتمان بازاریابی و فروش از صفر تا صد به‌صورت علمی و حرفه‌ای.
۱۰. تحقیقات بازار و تحلیل رقبا
رصد و تحلیل بازار، انجام تحقیقات بازار و شناسایی وضعیت رقبا به‌منظور بهره‌گیری از فرصتها.
۱۱. کارگاه‌های آموزشی
برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همایش‌ها و سمینارهای تخصصی در محل شرکت‌ها، به منظور ارتقاء مهارت‌های کارکنان.
۱۲. چیدمان فروش و طراحی ساختار فروش
طراحی و اجرای چیدمان فروش و ساختار فروشگاه‌ها برای بهبود تجربه مشتری.
۱۳. سیستم‌های کنترل کیفیت و مدیریت تولید
پیاده‌سازی سیستم‌های کنترل کیفیت، مدیریت تولید و محصول، و R&D (تحقیق و توسعه).
۱۴. مشاوره در خرده‌فروشی و توزیع
مشاوره تخصصی در زمینه خرده‌فروشی و کانال‌های توزیع و پخش، با تأکید بر فروش مویرگی، شاهرگی و هیبریدی.
نتیجه‌گیری
دکتر علی خویه با تجربه گسترده و تخصص در زمینه‌های مختلف مدیریتی و بازاریابی، خدمات مشاوره‌ای کاملاً جامع و متنوعی را به سازمان‌ها و برندها ارائه می‌دهد. این مشاوره‌ها به بهبود فرآیندها، افزایش فروش و تقویت برندها کمک می‌کند.https://khooyeh.ir/dr-khooyeh-ali/
https://khooyeh.com/2025/02/09/drkhooyeh/

۱۹:۰۱

کتاب بازاریابی دیجیتال دکتر علی خویهمعرفی کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی: بازاریابی دیجیتال
https://khooyeh.com/2025/02/19/digital-marketing-dr-khooyeh/بازاریابی دیجیتال را با کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی: بازاریابی دیجیتال آسان یاد بگیرید. علی خویه نویسنده‌ی این خودآموز ارزشمند مجموعه‌ای از نکات راه‌گشا در باب مدیریت‌ شبکه‌های مجازی و همچنین برندسازی و فروش محصولات و خدمات در این چارچوب را به شما هدیه می‌دهد و به مخاطبان خود کمک می‌کند تا با فراگرفتن تکنیک‌های مدرن بازاریابی، به حرفه‌ای پول‌ساز دست پیدا کنند.
درباره‌‌ی کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی: بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال چیست؟ سرمایه‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی چه مزیتی در مقایسه با بازاریابی سنتی دارد؟ چه چالش‌های بر سر راه کاربران بازار‌های دیجیتالی قرار گرفته؟ و کدام ابزار‌ها ما را در پیش‌برد اهدافمان در این چارچوب کمک می‌کنند؟ این‌ها تنها گوشه‌ای از ده‌ها سوالی‌ست که دکتر علی خویه در اثر خودآموز ویژه‌ی خود یعنی کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی: بازاریابی دیجیتال به آن‌ها پاسخ خواهد داد.
کتاب بازاریابی دیجتال دکتر علی خویه مشاور و مربی دیجتال مارکتینگ دیجیتال برندینگ کتاب بازاریابی دیجتال دکتر علی خویه مشاور و مربی دیجتال مارکتینگ دیجیتال برندینگمعرفی مباحث کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالیپیدایش مفهوم بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال چیستنگاه ریزبینانه تر به بازاریابی دیجیتالنمونه هایی از ابزارها و روش های بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال چه فایده ای داردآنچه باید در مورد بازاریابی دیجیتال بدانیده مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال به حساب نمی آینددیجیتال مارکتینگ دقیقا چیستایجاد توصیه ها در سند استراتژی سئوتحقیق و پژوهش رقابتینکات حیاتی بازاریابی در شبکه های اجتماعیابزارهای بازاریابی یجیتال کدام اندچرا مدیران کسب و کارها باید در زمینه دیجیتال مارکتینگ آموزش ببینندمزایای دیجیتال مارکتینگ برای مدیرانبازاریابی شبکه های اجتماعیتولید محتوا چیستلزوم استفاده از ایمیل مارکتینگایمیل مارکتینگ چیستده مهارت لازم برای موفقیت یک مدیر دیجیتال مارکتینگبازاریابی شبکه های اجتماعی و مجازیسه اشتباه رایج دیجیتال مارکتینگ در سال 2015دیجیتال مارکتینگ و تعاریف بازاریابی اینترنتیو…https://khooyeh.ir/dr-khooyeh-ali/

https://khooyeh.com/2025/02/18/khooyeh-book/

۱۹:۰۱

معرفی کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی: بازاریابی دیجیتال دکتر علی خویهhttps://khooyeh.com/2025/02/19/digital-marketing-dr-khooyeh/مشاور و مربی دیجیتال مارکتینگ دیجیتال برندینگhttps://khooyeh.com/2025/02/09/drkhooyeh/ کتاب بازاریابی دیجتال دکتر علی خویه مشاور و مربی دیجتال مارکتینگ دیجیتال برندینگ
معرفی کتاب بازاریابی دیجیتال دکتر علی خویه
معرفی کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی: بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال را با کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی: بازاریابی دیجیتال آسان یاد بگیرید. علی خویه نویسنده‌ی این خودآموز ارزشمند مجموعه‌ای از نکات راه‌گشا در باب مدیریت‌ شبکه‌های مجازی و همچنین برندسازی و فروش محصولات و خدمات در این چارچوب را به شما هدیه می‌دهد و به مخاطبان خود کمک می‌کند تا با فراگرفتن تکنیک‌های مدرن بازاریابی، به حرفه‌ای پول‌ساز دست پیدا کنند.
درباره‌‌ی کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی: بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال چیست؟ سرمایه‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی چه مزیتی در مقایسه با بازاریابی سنتی دارد؟ چه چالش‌های بر سر راه کاربران بازار‌های دیجیتالی قرار گرفته؟ و کدام ابزار‌ها ما را در پیش‌برد اهدافمان در این چارچوب کمک می‌کنند؟ این‌ها تنها گوشه‌ای از ده‌ها سوالی‌ست که دکتر علی خویه در اثر خودآموز ویژه‌ی خود یعنی کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی: بازاریابی دیجیتال به آن‌ها پاسخ خواهد داد.کتاب بازاریابی دیجتال دکتر علی خویه مشاور و مربی دیجتال مارکتینگ دیجیتال برندینگ
معرفی مباحث کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی
پیدایش مفهوم بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال چیست
نگاه ریزبینانه تر به بازاریابی دیجیتال
نمونه هایی از ابزارها و روش های بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال چه فایده ای دارد
آنچه باید در مورد بازاریابی دیجیتال بدانید
ه مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال به حساب نمی آیند
دیجیتال مارکتینگ دقیقا چیست
ایجاد توصیه ها در سند استراتژی سئو
تحقیق و پژوهش رقابتی
نکات حیاتی بازاریابی در شبکه های اجتماعی
ابزارهای بازاریابی یجیتال کدام اند
چرا مدیران کسب و کارها باید در زمینه دیجیتال مارکتینگ آموزش ببینند
مزایای دیجیتال مارکتینگ برای مدیران
بازاریابی شبکه های اجتماعی
تولید محتوا چیست
لزوم استفاده از ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ چیست
ده مهارت لازم برای موفقیت یک مدیر دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی شبکه های اجتماعی و مجازی
سه اشتباه رایج دیجیتال مارکتینگ در سال 2015
دیجیتال مارکتینگ و تعاریف بازاریابی اینترنتی
و…
با ظهور طوفانی شبکه‌های اجتماعی و مجازی دیگر شکی باقی نمانده که این روز‌ها، بازاریابی دیجیتال در مقایسه با انواع بازاریابی‌های سنتی و قدیمی، حرف اول را در دنیای فروش محصول و خدمات می‌زند. وبسایت‌‌های فروش کالا، صفحات پربازدید اینستاگرام و فیسبوک، و پیام‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی در سال‌های اخیر حجم زیادی از محتوای تلفن‌های همراه‌ هر یک از ما را به خود اختصاص داده‌اند. اما در میان این بازار شلوغ و پررونق و در میان صد‌ها نام و برند پرآوازه چطور می‌توانیم کسب‌وکار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنیم و نگاه و اعتماد مخاطبان و مشتریان بالقوه‌ی دنیای مجازی را به سمت محصول و خدمات خود سوق دهیم؟ کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی که حاصل سال‌ها تلاش و مطالعه‌ی تیم‌های تحقیقی و دانشجویی در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ است، نقطه‌ی آغاز مسیر را برای شما روشن خواهد کرد. حتی اگر تجربه‌ی چندانی در راه‌اندازی صفحات اجتماعی نداشته باشید و در حقیقت از کاربران تازه‌وارد کسب‌وکار‌های مجازی به شمار بیایید، باز هم جایی برای نگرانی نیست. دکتر علی خویه، نویسنده‌ی این خودآموز جامع از همان گام‌های اول همراه شما خواهد بود تا یک چشم‌انداز حرفه‌ای و کارآمد درباره‌ی دنیای بازاریابی دیجیتال به شما ارائه دهد. در این مسیر و پیش از هر نکته‌ای مفاهیم اساسی در دیجیتال مارکتینگ و همچنین ابزار‌ها و استراتژی‌های پراستفاده‌ در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سرفصل‌های کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی در ادامه‌، به ده‌ها موضوع راهگشا و پراستفاده ازجمله استراتژی سئو، مفهوم تولید محتوا، باشگاه مشتریان دیجیتالی، اتوماسیون بازاریابی و استارت‌آپ‌های اینترنتی اختصاص دارد. همچنین شما در بخش دیگری از کتاب با اشتباهات پرتکرار در مسیر بازاریابی دیجیتال و ویژگی‌های یک استراتژی موفق در دیجیتال مارکتینگ آشنایی پیدا خواهید کرد.

۱۹:۰۱

کتاب بازاریابی دیجیتال دکتر علی خویهمعرفی کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی: بازاریابی دیجیتال
https://khooyeh.com/2025/02/18/khooyeh-book/بازاریابی دیجیتال را با کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی: بازاریابی دیجیتال آسان یاد بگیرید. علی خویه نویسنده‌ی این خودآموز ارزشمند مجموعه‌ای از نکات راه‌گشا در باب مدیریت‌ شبکه‌های مجازی و همچنین برندسازی و فروش محصولات و خدمات در این چارچوب را به شما هدیه می‌دهد و به مخاطبان خود کمک می‌کند تا با فراگرفتن تکنیک‌های مدرن بازاریابی، به حرفه‌ای پول‌ساز دست پیدا کنند.https://khooyeh.com/2025/02/19/digital-marketing-dr-khooyeh/درباره‌‌ی کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی: بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال چیست؟ سرمایه‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی چه مزیتی در مقایسه با بازاریابی سنتی دارد؟ چه چالش‌های بر سر راه کاربران بازار‌های دیجیتالی قرار گرفته؟ و کدام ابزار‌ها ما را در پیش‌برد اهدافمان در این چارچوب کمک می‌کنند؟ این‌ها تنها گوشه‌ای از ده‌ها سوالی‌ست که دکتر علی خویه در اثر خودآموز ویژه‌ی خود یعنی کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی: بازاریابی دیجیتال به آن‌ها پاسخ خواهد داد.
کتاب بازاریابی دیجتال دکتر علی خویه مشاور و مربی دیجتال مارکتینگ دیجیتال برندینگ کتاب بازاریابی دیجتال دکتر علی خویه مشاور و مربی دیجتال مارکتینگ دیجیتال برندینگمعرفی مباحث کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالیپیدایش مفهوم بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال چیستنگاه ریزبینانه تر به بازاریابی دیجیتالنمونه هایی از ابزارها و روش های بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال چه فایده ای داردآنچه باید در مورد بازاریابی دیجیتال بدانیده مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال به حساب نمی آینددیجیتال مارکتینگ دقیقا چیستایجاد توصیه ها در سند استراتژی سئوتحقیق و پژوهش رقابتینکات حیاتی بازاریابی در شبکه های اجتماعیابزارهای بازاریابی یجیتال کدام اندچرا مدیران کسب و کارها باید در زمینه دیجیتال مارکتینگ آموزش ببینندمزایای دیجیتال مارکتینگ برای مدیرانبازاریابی شبکه های اجتماعیتولید محتوا چیستلزوم استفاده از ایمیل مارکتینگایمیل مارکتینگ چیستده مهارت لازم برای موفقیت یک مدیر دیجیتال مارکتینگبازاریابی شبکه های اجتماعی و مجازیسه اشتباه رایج دیجیتال مارکتینگ در سال 2015دیجیتال مارکتینگ و تعاریف بازاریابی اینترنتیو…https://khooyeh.ir/dr-khooyeh-ali/
https://khooyeh.ir/khooyeh-books/

۱۹:۰۱

https://www.instagram.com/p/BzkVziFgRv_/?igshid=kgpuqvp8wo2iلطفا زود باور نباشید. 🟡🟢undefinedلطفا هیچ جا هیچ زمان هیچ وقت زود باور نباشید. undefinedundefinedچند خط را از من به عنوان یک متخصص ، یک مشاور و معلم به یادگار داشته باشید.‌ بیشتر در فضای واقعی باشید نه فضای مجازی. مراقب باشید فضای مجازی فریبتان ندهد.undefined کسی که فالور زیاد داره حتما متخصص نیست. undefinedکسی که فالور زیاد داره حتما محبوب نیست. فالور زیاد یا لایک زیاد داشتن حتما نشان دهنده محبوبیت فرد نیست. فالور و لایک زیاد داشتن نشان دهند قابل اعتماد بودن نیست. undefined خیلی مراقب باشید فالور زیاد داشتن حتما نشان دهنده خوب بودن فرد نیست. undefinedخیلی دقت کنید طرفدار زیاد داشتن حتما نشان دهنده سالم بودن و با اخلاق بودن فرد نیست.‌undefinedباز هم تاکید می کنم چند تا عکس عشقولانه و با لبخند و لایو شاد حتما نشان دهنده خوشبخت بودن فرد نیست. undefined بیشتر فکر کنید عکس های رنگی، لایک زیاد، پول زیادی حتما نشان دهنده شهرت و محبوبیت نیست.undefined عمیق تر فکر کنیم چون فکر کردن سخت ترین کار بشر است. بیشتر فکر کنیم. با چند تا عکس، فیلم، لایو، لایک، رنگ و لعاب گول نخوریم.undefined بیشتر و عمیق تر بیاندیشیم هر تبلیغی نشان دهنده کیفیت نیست. هر تصویری نشان دهنده واقعیت نیست. هر تیزر و خبری نشان دهنده اصل موضوع نیست.undefined کسی که زیبا، شیک، خشکل و خوش هیکل است حتما خوش اخلاق و با مرام نیست. undefinedبیشتر کتاب بخوانید کسی با فضای مجازی با سواد نمی شود. undefined دوستان من ساده نباشیم زود باور نباشیم چرا که بیماری زود باوری مثل یک سرطان در حال رشد است.undefined با تعداد‌ فالور و لایک و با ظاهر و قیافه سریع قضاوت نکنیم زود قضاوت نکنیم undefinedدوستان من دقیق و متفکر باشیم فریب ظاهر و لایک و پست و فالور را نخوریم.

undefined موفق باشید. همراه ما باشید.
drkhooyeh.irkhooyeh.com doctorsales.ir marketingdoctor.ir branddoctor.irصفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir

۶:۰۸

قمارباز خوب یا بد؟قمار خوب یا بد؟چند نکته مهم از کلید واژه بالا توضیح می دهم تا در مدیریت کسب و کار و استراتژی های مدیریتی استفاده کنید.قمار بازها کسانی هستند که ریسک پذیری بالایی دارند و اصول و فنون و مهارت پیش بینی بسیار خوبی دارند فعلا کاری به خوب و بدش نداریم چون قمار یک بازی شرطی است که این بازی شرطی در بسیاری از ورزش ها نیز وجود دارد اما کسانی که بازی شرطی انجام می دهند یا قمار بازی می کنند ویژگی هایی دارند که قابل توجه است.1- قمار بازها چشمان تیزی بینی دارند که به راحتی دست شما را می خوانند و به راحتی حرکات شما را پیش بینی کرده و برای ده حرکت بعدی برنامه ریزی دارند2- قماربازها عاشق برهم زدن نظم و آرامش شما هستند زیرا با این کار به هدف خود می رسند3- قماربازها آدم های ساده ای نیستند پشت هر حرکت آنها دنیایی از نقشه و برنامه وجود دارد4- قماربازها را دست کم نگیرید چون در آرامش خود نقشه دارند در عصبانی شدنشان هم نقشه ای دارند5- قماربازها بیشتر بازی های روانی بلدند و تمام حرکاتشان کد های رفتاری برای شرکای خود است6- قماربازها کد هایی دارند که به راحتی با آنها اطلاعات شما را گرفته و شما را به بازی می گیرند7- قماربازها تنها نیستند و آنالیزورهای قوی هستند 8- قماربازها از کوچکترین نشان ها و حرکات شما سعی در خواندن ذهن شما را دارند.9- قمار بازها شاید یک بار شکست بخورند اما همان شکست شان هم شاید نقشه باشد.10- قمار باز اگر امتیاز میدهد حتما نقشه دارد اگر امتیاز میگیرد حتما نقشه دارد 11- قمار باز بازیگر خوبی است یک بازیگری که همه فن حریف است هر نقشی را به خوبی بازی می کند12- و ...هر چقدر شما شناخت بیشتری از قماربازها و شرطی بازها داشته باشید احتمال شکست شما کمتر است اما اگر شناخت نداشته باشید شکست سختی خواهید خورداینها را گفتم که توجه شما را به یک درس مدیریتی مهم جلب کنم و آن رفتار سیاسی یک مدیر است درباره رفتار سیاسی کتاب های زیادی نوشته شده است تکنیک های مختلفی دارد ما در مدیریت نیز قمار باز یا شرط بازهای حرفه ای داریم البته قمار هم مثل سیاست جنبه منفی و مثبت دارد وجهه مشروع و غیر مشروع دارد اگر تمایل داشتید برخی از تکنیک ها و تاکتیک های مدیریت رفتار سیاسی در سازمان را با چند مقاله در وب سایت خود توضیح داده ام امیدوارم مفید باشد
http://khooyeh.ir/game-of-chance-in-management/
دکتر علی خویه.مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی. مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی با نوزده سال تجربه اجرایی حرفه ای عملیاتی.‌Khooyeh.com
http://khooyeh.ir/game-of-chance-in-management/صفحه اینستاگرام https://www.instagram.com/p/B7Tn2gwA2th/?igshid=1d8q1rm9hqi8n

۶:۰۸

undefinedمدیران غریزه گرا یا قضیه گرا.... Drkhooyeh.ir undefinedدو نوع مدیری که در برخی از سازمان ها و شرکت ها مشاهده می شود. undefinedنوع اول مدیرانی که غرایز آنها بر منطق و عقل آنها غلبه می کند. البته علم هم ثابت کرده که اکثر مواقع غرایز بر منطق پیروز هستند. تصمیمات و روش مدیریت این مدیران بیشتر تحت تاثیر غریزه جسمی، جنسی، فکری، رفتاری، روانی و روحی آنها می باشد. این نوع مدیران ممکن است به شدت دهان بین باشند یا به شدت تحت تاثیر رفتارها، حرکات و نظرات دیگران قرار بگیرند.🟡حتی ممکن است لحن گفتار یک خانم در محل کار به شدت نظر این مدیر را تغییر می دهد یا یک بحث حاشیه ای ممکن است بر رفتار و نگرش و نحوه مدیریت این فرد تاثیر بگذارد. گاهی با همین رفتار دهان بینانه ممکن است فرد حرفه ای را اخراج کند یا تعدیل کند. سلیقه ای رفتار می کنند.🟢بیشتر فضای روانی و حاشیه ای این مدیران را مدیریت می کند مسائل حاشیه ای در تصمیمات آنها نقش مهمی دارد حاشیه ها حکمرانند تا اینکه خودشان این مباحث حاشیه ای را مدیریت کنند. undefined*افراد چاپلوس* به شدت بر ذهن و قلب این نوع مدیران سوار هستند و تاثیر خاصی بر آنها دارند. Khooyeh.com undefinedundefinedاما نوع دیگری از مدیران هستند که قضیه گرا هستند این نوع مدیران برعکس مدیران غریزه گرا به شدت روی کار مدیریتی خود تمرکز دارند و سعی می کنند تا با تصمیمات اساسی و علمی به شکل قضیه و فرضیه مسایل شرکت را حل کنند این نوع مدیران هر موضوع و قضیه پیش آمده در شرکت را با تمرکز علمی و حرفه ای حل می کنند و تحت تاثیر چیزهای خاص قرار نمی گیرند در مدیریت مسائل بی نظیرند و سعی می کنند تا ریشه هر چیزی را کشف کنند و مسائل را ریشه ای بررسی و با مشورت مشاوران حرفه ای و کارکشته مسائل را مدیریت کنند خودتجویزی و خوددرمانی ندارند ....undefined(منبع: کتاب اصول مشاوره مدیریت دکتر خویه ) ادامه مطلب در وب سایت www.khooyeh.irصفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir دکتر بازاریابی Marketingdoctor.ir دکتر فروشDoctorsales.ir به داشتن همراهانی مثل شما افتخار میکنم.

۱۲:۳۸

جلوبرنده و عقب برنده های سازمان شما چه کسانی هستند؟ Instagram.com/dr_khooyeh
دیروز تصادفی داشتم یک فوتبال اروپایی نگاه می کردم. Drkhooyeh.ir
گزارشگر می گفت این مربی فوتبال اکر متوجه شود بازیکن جلوبرنده نیست و به عقب پاس می دهد و تهاجمی بازی نمی کند سریعا بازیکن را تعویض می کند، به خاطر همین این فصل قهرمان شدند. undefinedشما در شرکت خود چند نفر کارمند مدیر جلوبرنده دارید؟‌undefinedمدیران جلوبرنده چه کسانی هستند؟ undefinedآیا از کارکنان تهاجمی فعال پویا جلوبرنده کوشا و خلاق خود تقدیر می کنید؟هوای آنها را دارید؟ undefinedآیا تشخیص می دهید چه افرادی در شرکت شما جلوبرنده یا عقب برنده هستند؟ undefinedآیا بازیکنان شما در حال پاسگاری مشکلات در واحدها هستند و تقصیر را گردن دیگران می اندازند و حل مساله ندارند؟undefinedآیا شجاعت دارند یا ترسو و چاپلوس هستند؟
undefined🟢🟠در پایان
undefinedآیا یک مربی جلوبرنده دارید؟ .....
گروه آموزش و مشاوره مدیریتبرند، فروش و بازاریابی دکتر علی خوبه 09122991608 Khooyeh.ir Khooyeh.com
Doctorsales.ir دکتر فروش Instagram.com/Doctorsales.irدکتر بازاریابی Marketingdoctor.ir دکتر برند Branddoctor.ir

۱۲:۳۸