چرا آکادمی فروش ایران؟ چرا مدرسه فروش ایران؟
دکتر علی خویه khooyeh.ir
مزیت رقابتی آکادمی فروش ایران و مدرسه فروش ایران چیست؟
http://khooyeh.ir/why-sale-school-sale-academy-drkhooyeh/
دکتر علی خویه khooyeh.ir
مزیت رقابتی آکادمی فروش ایران و مدرسه فروش ایران چیست؟
http://khooyeh.ir/why-sale-school-sale-academy-drkhooyeh/
۹:۰۱
نمی دانم شما مصرف کننده چای ایرانی هستید یا خارجی ..https://www.instagram.com/p/C0ohdorCCwk/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==.
ولی آنهایی که مدتی چای خارجی مصرف کردن بعد چای ایرانی درجه یک مصرف می کنند می دانند که یکی از بهترین چایی های جهان را داریم ولی قدر چای ایرانی را نمی دانند.فساد مالی چای دبش را حتما همه خبر دارید و از کم و کیف و رقم آن آگاهی دارید.داشتم فکر می کردم طبق آمار کشور ما نزدیک به پنجاه هزار چای کار دارد که با سختی تمام کار می کنند با عرق پیشانی با زجر و سختی ولی خاک بر سر مسول و دولتی که به جای حمایت از این قشر زحمت کش در این شرایط سخت اقتصادی پول و ارز کشور را صرف این می کنند که چای خارجی وارد کنند و چایکار زجر کش کشور ما مثل شالیکارهای زحمت کش ما مجبور نشود زمین هایش را تبدیل به ویلا کند مجبور نشود کوچ کند و مجبور نشود گردن کج کند مقابل مسول مفت خور پشت میز نشین که وام بگیرد تا زندگیش بگذرد و خلاصه درد زیاد است. با یک حساب سرانگشتی می توانید حساب کنید که اگر این پول و ارز را بین این پنجاه هزار چایکار تقسیم کنید به هر چایکار سه الی چهار میلیارد تومان می رسد و این چایکار با این پول می تواند تبدیل به بزرگترین و بهترین تولید کننده و صادر کننده چای تبدیل شود و اقتصاد کشور را متحول کند و چندین برابر در آمد نفتی ارز وارد کشور کند. خاک بر سر آن مسول پشت میز نشینی که نمی فهمد که از چه کسی حمایت کند خاک بر سر آن مسول بی وجدان و نفهمی که نمی فهمد دستگیر چه کسی باشد که اقتصاد کشور را متحول می کند...افسوس از مسول و دولتی که نفهم است و نمی فهمد. و مثل همیشه بدبخت و بیچاره کشاورز و چایکار و شالیکار این کشور که دست مسولین نفهم این کشور افتاده و هر روز با تمام زجر و سختی روزگار می گذراند. .https://www.instagram.com/p/C0ohdorCCwk/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==..
....
ولی آنهایی که مدتی چای خارجی مصرف کردن بعد چای ایرانی درجه یک مصرف می کنند می دانند که یکی از بهترین چایی های جهان را داریم ولی قدر چای ایرانی را نمی دانند.فساد مالی چای دبش را حتما همه خبر دارید و از کم و کیف و رقم آن آگاهی دارید.داشتم فکر می کردم طبق آمار کشور ما نزدیک به پنجاه هزار چای کار دارد که با سختی تمام کار می کنند با عرق پیشانی با زجر و سختی ولی خاک بر سر مسول و دولتی که به جای حمایت از این قشر زحمت کش در این شرایط سخت اقتصادی پول و ارز کشور را صرف این می کنند که چای خارجی وارد کنند و چایکار زجر کش کشور ما مثل شالیکارهای زحمت کش ما مجبور نشود زمین هایش را تبدیل به ویلا کند مجبور نشود کوچ کند و مجبور نشود گردن کج کند مقابل مسول مفت خور پشت میز نشین که وام بگیرد تا زندگیش بگذرد و خلاصه درد زیاد است. با یک حساب سرانگشتی می توانید حساب کنید که اگر این پول و ارز را بین این پنجاه هزار چایکار تقسیم کنید به هر چایکار سه الی چهار میلیارد تومان می رسد و این چایکار با این پول می تواند تبدیل به بزرگترین و بهترین تولید کننده و صادر کننده چای تبدیل شود و اقتصاد کشور را متحول کند و چندین برابر در آمد نفتی ارز وارد کشور کند. خاک بر سر آن مسول پشت میز نشینی که نمی فهمد که از چه کسی حمایت کند خاک بر سر آن مسول بی وجدان و نفهمی که نمی فهمد دستگیر چه کسی باشد که اقتصاد کشور را متحول می کند...افسوس از مسول و دولتی که نفهم است و نمی فهمد. و مثل همیشه بدبخت و بیچاره کشاورز و چایکار و شالیکار این کشور که دست مسولین نفهم این کشور افتاده و هر روز با تمام زجر و سختی روزگار می گذراند. .https://www.instagram.com/p/C0ohdorCCwk/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==..
....
۱۴:۱۹
https://www.instagram.com/p/Blr6wWpHL3K/?igsh=MWoybWpxZnhxanB4bg==سلام خدمت همراهان خوبم. در چندین شرکتی که مشاور هستم نیاز به افراد تحصیلکرده حرفه ای، با تجربه، فعال، پویا و خلاق در زمینه های زیر هستیم. اگر کسی را می شناسید لطفا این پست را برای ایشان بفرستید تا رزومه خود را برای من تلگرام یا ایمیل یا واتزاپ کنند. ۱. پژوهشگر لیسانس دانشجو ۲. مسئول فنی سیستمی مهندس صنایع ۳. منشی و مسول دفتر و مدیر داخلی ۴. مدیر منابع انسانی حرفه ای ۵. مدیر ای تی IT ۶. سرپرست فروش حرفه ای ۷. مدیر مالی ۸. مدیر بازرگانی و خرید ۹. کارشناس بازاریابی و فروش۱۰. فروشنده حضوری و مویرگی ۱۱. فروشنده و مسول فروش در داخل فروشگاه ارسال رزومه به تلگرام یا پیام رسان های داخلی به شماره 09122991608 ارسال رزومه به ایمیل drkhooyeh@gmail.com ممنون از همه دوستان #استخدام #استارت_آپ #استخدام_مدیرمالی #استخدام_مدیر #علی_خویه #مشاور_کارخانه #مشاور_هیات_مدیره #مشاور_مدیریتی #مشاور_مدیرعامل #مدرس_دانشگاه #مربی_استارت_آپ #مشاور_برند #سرپرست_فروش #بازاریاب #منشی #کاریابی #گزینش #منابع_انسانی #سیستم_سازی #نخبگان
۹:۳۹
..
۹:۴۰
افراد قدیمی خوب یا بد؟ مسمومیت ها عارضه ها و سم های برخی افراد قدیمی در شرکت ها : Drkhooyeh.ir ۱. جلوگیری از ورود افراد حرفه ای در شرکت با بهانه های مختلف۲. کشیدن نقشه برای خروج و استعفای پرسنل حرفه ای ۳. سفت کردن جای پای خود با بازی های سیاسی روحی روانی عاطفی ۴. جلوگیری از سیستم سازی شرکت یا طولانی کردن فرایندها ۵. جلوگیری از اجرای شایسته سالاری به خاطر عدم بروز نقطه ضعف شان۶. گرفتن امتیازهای متوالی از شرکت با تهدید به رفتن ۷. وابسته سازی روحی روانی و کاری شرکت به خودشان ۸. ایجاد حاشیه امن با طراحی نقشه های مختلف ۹. جلوگیری از ارایه ایده های خلاق توسعه محور ۱۰ . منت گذاشتن و ایجاد اختلاف و خودستایی دائمی به خاطر قدیمی بودن و غیره ......گروه آموزش و مشاوره #دکتر_علی_خویهدر خدمت شماست
در جلسات خصوصی کاربردی در محل کار شما راهکارهای ویژه عملیاتی مختص سازمان شما در درون سازمان شما
@drkhooyeh.ir
تماس با مدیر برنامه ها در پیام رسان ها۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴تلفن ۲۶۷۱۱۲۷۱
#استارتاپ #استارت_آپ #استارتاپ_ویکند #استارت_اپ #مدرس_dba #مدرس_مدیریت #مشاور_استارتاپ #مدرس_استارتاپ #سخنران_استارت_آپ #مربی_استارتاپ #مربی_استارت_آپ #مدرس_mba #مشاور_فروش #مشاور_مدیرعامل #مشاور_برند #مشاور_بازاریابی #مدرس_مدیریت #مدرس_mba #مدرس_dba#مشاور_فروش #مشاور_مهندسی_فروش #مشاور_خرده_فروشی #مشاور_مدیریتی#مدرس_بازاریابی #مدرس_فروش#مشاور_مدیریتی#مشاور_بازاریابی #مشاور_برند #مشاور_فروشگاه #مدرس_بازاریابی
@drkhooyeh.ir
تماس با مدیر برنامه ها در پیام رسان ها۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴تلفن ۲۶۷۱۱۲۷۱
#استارتاپ #استارت_آپ #استارتاپ_ویکند #استارت_اپ #مدرس_dba #مدرس_مدیریت #مشاور_استارتاپ #مدرس_استارتاپ #سخنران_استارت_آپ #مربی_استارتاپ #مربی_استارت_آپ #مدرس_mba #مشاور_فروش #مشاور_مدیرعامل #مشاور_برند #مشاور_بازاریابی #مدرس_مدیریت #مدرس_mba #مدرس_dba#مشاور_فروش #مشاور_مهندسی_فروش #مشاور_خرده_فروشی #مشاور_مدیریتی#مدرس_بازاریابی #مدرس_فروش#مشاور_مدیریتی#مشاور_بازاریابی #مشاور_برند #مشاور_فروشگاه #مدرس_بازاریابی
۱۵:۳۱
🟢کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش و برندhttps://telegram.me/dr_khooyeh————————————————————🟢کانال تلگرام دکتر برنداصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برندhttps://telegram.me/branddoctor🟢صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برندhttps://www.instagram.com/anjoman_brand/———————————————————-🟢کانال تلگرام دکتر مال اولین مرجع مدیریت و مهندسی فروشگاه، کانال فروشگاه داران، مدیریت فروشگاهhttps://telegram.me/drmall🟢صفحه اینستاگرام دکتر مال مرجع مدیران و کارکنان فروشگا هاhttps://www.instagram.com/hypermarketing.ir 🟢کانال آموزش مذاکره، فن بیان و زبان بدن، آکادمی مذاکره ایرانhttps://telegram.me/negotiationacademy 🟢صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایرانhttps://www.instagram.com/negotiation_academy————————————————🟢مدرسه ی بازاریابی و فروش ایرانhttps://telegram.me/sales_technic—————————————————-🟢کانال پخش و توزیع مویرگی، ویزیتوریhttps://telegram.me/moyragi———————————————-🟢 کانال آموزش دکتری فروش و بازاریابیhttps://telegram.me/mmsbc
🟢کانال تلگرام crmمدیریت ارتباط با مشتریhttps://telegram.me/crmcc———————————————————-
۱۵:۳۱
#روز_مهندس #روزمهندس.https://www.instagram.com/p/C3u3HMotgJ1/?igsh=eGttNDZqenRtbm9y...جیم کالینز در کتاب (ساختن برای ماندن) به نکته مهمیاشاره میکند که "رمز ماندن، خوب ساختن است" اگر هر چیزی را خوب بسازید ماندگاری بالایی خواهد داشت. اگر یک ساختمان را خوب بسازید عمر خوبی خواهد داشت. اگر یک زندگی مشترک بین دو نفر خوب ساخته شود، زندگی این دو زوج دوام زیادی خواهد داشت. اگر یک کالایی با کیفیت ساخته شود باعث رضایت مشتریان و برندسازی و عمر طولانی شرکت و برند خواهد شد. "بازارسازی" مقدمهای برای ساختن پی و ستونهای محکم هر کسب و کاری است. اگر مشتری خوبی ساخته باشید میتوانید یک برند خوب ایجاد کنید. اگر مشتریسازی قدرتمندی داشته باشید میتواند یک شرکت موفق پایهگذاری کرده و در کسب و کار خود موفق باشید. در این کتاب مؤلفان با گردآوری برخی از مطالب و تغییر برخی از مفاهیم مهم بازاریابی فروش و برند، سعی در ایجاد یک فرهنگ و کلمه کلیدی بسیار مهم به نام "مشتریسازی" دارند تا با جلب توجه به این مفهوم، زیرساختهای تجارت، بازرگانی، کسب و کار، برند و بازاریابی سرو شکل تازهای گرفته واین موضوع از منظر تازهای دیده شود. امید است این کتاب خدمت کوچکی باشد به تمامیدستاندرکاران رشتههای مدیریت، بازرگانی، بازاریابی، برند، فروش، تبلیغات و تمام کسانی که به هر شکل ممکن با مشتری، مشتریان و مخاطبان خود سر و کار دارند و میخواهند مشتریسازی خوبی داشته باشند تا ماندگار و مانا باشند. خوب بسازید تا بمانید.#دکتر_علی_خویه #علی_خویه #مشاوره_مدیریتی #مدیریت_بازاریابی_و_فروش #بازارسازی #بازارسازی_و_مدیریت_فروش #بازارسازی_حفظ_مشتری #بازارسازی_چند_سطحی #مشتریسازی #کتاب_بازارسازی #دکترخویی #دکتر_خویی #مشاوربازاریابی #مدرس_بازاریابی #مشاور_مدیریت #مشاور_با_تجربه #مدرسه_فروش_ایران #آکادمی_بازاریابی #آکادمی_فروش
۱۵:۱۳
۸:۱۷
۸:۱۸
مگر امکان دارد برندی بدون فروش و مشتری، موفق شود!;. مگر امکان دارد بدون فروش و مشتری برند شد.;* برندها هر چه دارند از مشتریانشان است اگر مشتری و فروشی نباشد که برند معنا ندارد. ((لطفا این تابلو را به همکاران و دوستان خود ارسال فرمائید.))Instagram.com/khooyeh.ir 🟡Khooyeh.ir مگر امکان دارد بدون ارتباط با مشتری و واحد فروش برند شد. برای #ساخت_برند #خلق_برند #برندسازی_حرفه_ای #برندسازی_عملی باید به #فروش #مشتری_مداری #رفتار_مصرف_کننده توجه کرد.
تا نفروشی که چیزی بدست نمی آوری.
و این #واحد_فروش #قلب_شرکت است که باعث رشد برند و ارتقا برند و برندسازی کسب و کار می گردد. پس هوای هر دو واحد را داشته باشید.هم #واحد_برندسازي هم #واحد_فروش و #مهندسی_فروش و 🟢
با #مشتری_مداری_عالی #برندینگ را پیش ببرید.
Branddoctor.ir hypermarketing.ir Moyragi.ir #دکتر_علی_خویه #مشاور_با_تجربه #مشاور_هیات_مدیره #مدرس_فروش #مشاورفروش #مشاور_فروش #مدرس_برندسازی #مشاور_کسب_و_کار #کوچ_کسب_و_کار #دکتربرند #دکتر_فروشDoctorsales.ir🟢🟣
🟡https://www.instagram.com/p/B_MDi8nAAKv/?igshid=o3a0p1mc65ed
Branddoctor.ir hypermarketing.ir Moyragi.ir #دکتر_علی_خویه #مشاور_با_تجربه #مشاور_هیات_مدیره #مدرس_فروش #مشاورفروش #مشاور_فروش #مدرس_برندسازی #مشاور_کسب_و_کار #کوچ_کسب_و_کار #دکتربرند #دکتر_فروشDoctorsales.ir🟢🟣
۱:۴۶
https://www.instagram.com/p/DAWToSFoi5L/?igsh=MWwzZmUydDNwcWwyMQ==
سلام دوستان و همراهان گرامی کانال آموزش و مشاوره مدیریت.
بیش از دو دهه از کنار هم بودن ما می گذرد و ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت، ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام و شبکه های مجازی داخلی زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
khooyeh.irkhooyeh.com marketingdoctor.ir doctorsales.ir
صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir
آموزش و مشاوره مدیریت در ایتا http://eitaa.com/drkhooyeh لینک دعوت به گروه آکادمی مدیریت https://eitaa.com/joinchat/3332177925C111bba34be
آموزش و مشاوره مدیریت در بله https://ble.ir/drkhooyeh
آموزش و مشاوره مدیریت در گپ https://gap.im/Drkhooyeh.ir
آموزش و مشاوره مدیریت در روبیکا https://rubika.ir/drkhooyeh
آموزش و مشاوره مدیریت آکادمی مدیریت در سروش https://splus.ir/alikhoobeh
آکادمی مدیریت کلینیک مدیریت در آی گپ https://iGap.net/Khooyeh
سلام دوستان و همراهان گرامی کانال آموزش و مشاوره مدیریت.
بیش از دو دهه از کنار هم بودن ما می گذرد و ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت، ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام و شبکه های مجازی داخلی زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
khooyeh.irkhooyeh.com marketingdoctor.ir doctorsales.ir
صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir
۷:۳۳
https://saleschool.blog.ir/post/181/digotal marketing khooyeh
کتاب بازاریابی دیجتیال دکتر علی خویه برندسازی دیجیتال
به نام خالق هستی
امپراطوری و حکومت دیجیتالی
بازاریابی دیجیتال (Digital marketing)
مدیریت شبکه های مجازی و دیجیتالی در راستای موفقیت کسب و کار
بازاریابی شبکه های مجازی و اجتماعی
برندسازی بازاریابی و فروش در فضای دیجیتال و رسانه های اجتماعی
بازاریابی محتوا و تکنیک های مدرن بازاریابی
Digital Marketing
Social Media Marketing
SEO , SEM
ویرایش اولhttps://saleschool.blog.ir/post/181/digotal marketing khooyehگردآوری و ترجمه: دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی، با 19 سال تجربه اجرایی، مشاور و مدرس شرکت ها و برندهای معتبر ملی و بین المللی
www.KHOOYEH.ir
فهرست کتاب دیجیتال مارکتینگ دکتر علی خویهفهرست کتاب بازاریابی دیجیتال دکتر علی خویه
پیدایش مفهوم بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) چیست؟
نمونههایی از ابزارها و روشهای بازاریابی دیجیتال :
بازاریابی دیجیتال (digital marketing)چه فایده ای دارد؟
آنچه باید در مورد بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) بدانید
چه مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) به حساب نمی آیند؟
دیجیتال مارکتینگ دقیقا چیست؟
کتاب بازاریابی دیجتیال دکتر علی خویه برندسازی دیجیتال
به نام خالق هستی
امپراطوری و حکومت دیجیتالی
بازاریابی دیجیتال (Digital marketing)
مدیریت شبکه های مجازی و دیجیتالی در راستای موفقیت کسب و کار
بازاریابی شبکه های مجازی و اجتماعی
برندسازی بازاریابی و فروش در فضای دیجیتال و رسانه های اجتماعی
بازاریابی محتوا و تکنیک های مدرن بازاریابی
Digital Marketing
Social Media Marketing
SEO , SEM
ویرایش اولhttps://saleschool.blog.ir/post/181/digotal marketing khooyehگردآوری و ترجمه: دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی، با 19 سال تجربه اجرایی، مشاور و مدرس شرکت ها و برندهای معتبر ملی و بین المللی
www.KHOOYEH.ir
فهرست کتاب دیجیتال مارکتینگ دکتر علی خویهفهرست کتاب بازاریابی دیجیتال دکتر علی خویه
پیدایش مفهوم بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) چیست؟
نمونههایی از ابزارها و روشهای بازاریابی دیجیتال :
بازاریابی دیجیتال (digital marketing)چه فایده ای دارد؟
آنچه باید در مورد بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) بدانید
چه مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) به حساب نمی آیند؟
دیجیتال مارکتینگ دقیقا چیست؟
۷:۳۳
بازارسال شده از دکتر فروش و بازاریابی
استراتژی های نفود در بازار
Khooyeh.ir Khooyeh.com استراتژیهای نفوذ در بازار به روشها و تکنیکهایی اشاره دارد که شرکتها برای افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید به کار میبرند. در زیر به برخی از این استراتژیها اشاره میشود:
1. قیمتگذاری رقابتی: کاهش قیمت محصولات یا خدمات به منظور جذب مشتریان و افزایش سهم بازار. این روش معمولاً در بازارهای رقابتی به کار میرود.
2. تبلیغات و بازاریابی: استفاده از تبلیغات مؤثر و کمپینهای بازاریابی برای افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید. این شامل تبلیغات آنلاین، تلویزیونی، رادیویی و چاپی میشود.
3. توسعه محصول: بهبود و توسعه ویژگیهای جدید محصولات موجود یا ارائه محصولات جدید که نیازهای مشتریان را برآورده کند.
4. خدمات مشتری: ارائه خدمات مشتری عالی و پشتیبانی پس از فروش به منظور ایجاد وفاداری مشتری و جذب مشتریان جدید از طریق توصیههای مثبت.Doctorsales.ir 5. توزیع گسترده: افزایش نقاط توزیع و همکاری با فروشندگان و توزیعکنندگان مختلف به منظور دسترسی آسانتر مشتریان به محصولات.
6. تنوع بازار: شناسایی و ورود به بازارهای جدید جغرافیایی یا بازارهای هدف جدید با ویژگیهای متفاوت.
7. ایجاد شراکتها و همکاریها: همکاری با سایر شرکتها یا برندها برای افزایش دسترسی به بازار و منابع مشترک.
8. استفاده از فناوری: بهرهگیری از فناوریهای نوین برای بهینهسازی فرآیندهای بازاریابی و فروش، مانند استفاده از دادههای کلان (Big Data) و تحلیل رفتار مصرفکننده.
9. مشتریمداری: تمرکز بر نیازها و خواستههای مشتریان و ایجاد تجربهای منحصر به فرد برای آنها.Marketingdoctor.ir 10. نوآوری: ایجاد نوآوری در محصولات، خدمات یا فرآیندها به منظور تمایز از رقبا و جذب مشتریان جدید.
استفاده مؤثر از این استراتژیها میتواند به شرکتها کمک کند تا در بازارهای رقابتی موفقتر عمل کنند و سهم بازار خود را افزایش دهند.
🥎🥎
️
🥏

️
آموزش، مشاوره واجرا در حوزه فروش و بازاریابی، استقرار، چیدمان،تحلیل،معاینه فنی واحد فروش و بازاریابی،پایش وتحقیقات بازار. CRM،ساختارو سازماندهی و مهندسی واحد فروش www.doctorsales.ir
www.marketingdoctor.ir
t.me/drmall
instagram.com/khooyeh.ir
Khooyeh.ir Khooyeh.com استراتژیهای نفوذ در بازار به روشها و تکنیکهایی اشاره دارد که شرکتها برای افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید به کار میبرند. در زیر به برخی از این استراتژیها اشاره میشود:
1. قیمتگذاری رقابتی: کاهش قیمت محصولات یا خدمات به منظور جذب مشتریان و افزایش سهم بازار. این روش معمولاً در بازارهای رقابتی به کار میرود.
2. تبلیغات و بازاریابی: استفاده از تبلیغات مؤثر و کمپینهای بازاریابی برای افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید. این شامل تبلیغات آنلاین، تلویزیونی، رادیویی و چاپی میشود.
3. توسعه محصول: بهبود و توسعه ویژگیهای جدید محصولات موجود یا ارائه محصولات جدید که نیازهای مشتریان را برآورده کند.
4. خدمات مشتری: ارائه خدمات مشتری عالی و پشتیبانی پس از فروش به منظور ایجاد وفاداری مشتری و جذب مشتریان جدید از طریق توصیههای مثبت.Doctorsales.ir 5. توزیع گسترده: افزایش نقاط توزیع و همکاری با فروشندگان و توزیعکنندگان مختلف به منظور دسترسی آسانتر مشتریان به محصولات.
6. تنوع بازار: شناسایی و ورود به بازارهای جدید جغرافیایی یا بازارهای هدف جدید با ویژگیهای متفاوت.
7. ایجاد شراکتها و همکاریها: همکاری با سایر شرکتها یا برندها برای افزایش دسترسی به بازار و منابع مشترک.
8. استفاده از فناوری: بهرهگیری از فناوریهای نوین برای بهینهسازی فرآیندهای بازاریابی و فروش، مانند استفاده از دادههای کلان (Big Data) و تحلیل رفتار مصرفکننده.
9. مشتریمداری: تمرکز بر نیازها و خواستههای مشتریان و ایجاد تجربهای منحصر به فرد برای آنها.Marketingdoctor.ir 10. نوآوری: ایجاد نوآوری در محصولات، خدمات یا فرآیندها به منظور تمایز از رقبا و جذب مشتریان جدید.
استفاده مؤثر از این استراتژیها میتواند به شرکتها کمک کند تا در بازارهای رقابتی موفقتر عمل کنند و سهم بازار خود را افزایش دهند.
آموزش، مشاوره واجرا در حوزه فروش و بازاریابی، استقرار، چیدمان،تحلیل،معاینه فنی واحد فروش و بازاریابی،پایش وتحقیقات بازار. CRM،ساختارو سازماندهی و مهندسی واحد فروش www.doctorsales.ir
www.marketingdoctor.ir
t.me/drmall
instagram.com/khooyeh.ir
۱۸:۰۹
خرابش کن بعد بسازش.🟣
🟢Khooyeh.com
اگر دقت کرده باشید چند وقتی است که بر روی رفتار تاجران موفق دنیا که بیشتر آنها در کشورهای پیشرفته دنیا هستند با دانشجویان خود کار می کنم و برخی از خروجی این تحقیقات را خدمت شما ارسال می کنم. امشب قصد دارم یک ویژگی دیگر تاجران آمریکایی را که از تحقیقات خود درآوردیم خدمت شما توضیح دهم.اگر یادتان باشد در نوشته گذشته خود گفتم تاجران آمریکایی یک شعار مهم دارند که می گویند ((سکان کشتی را خودت در دست بگیر و پاروزدن را به دیگران بسپارید)) آنها اعتقاد دیگری دارند می گویند (( برای اینکه بسازی اول باید خرابش کنی )) اگر دقت کنید در سیاست خود نیز این روش را دارند آنها در تجارت نیز بارها و بارها به نقطه سر خط برمی گردند. یعنی برمی گردند از اول شروع می کنند. همه چیز را پاک کرده دوباره می سازند. چه محصول باشد چه کارخانه و چه رابطه ها و ارتباطات.گاهی ما از رفتار های آمریکایی ها و انگلیسی ها تعجب می کنیم تعجب ندارد آنها اینگونه پرورش یافته اند و این در خونشان رفته که ((You can’t make an omelets/omelet without breaking eggsبدون شکستن تخم مرغ املتی درست نمی شود.))
(تا چیزی خراب نشود، آباد نمی شود.)تاجرانی که با کشورهای انگلیسی زبان کار کرده اند این حرف من را خوب می فهمند چون آنها اگر مشکلی در قراردادهای تجاری شان پیش آید ناگهان به عقب برگشته و از صفر شروع می کنند. یا اگر با کارمند یا مدیر خود به مشکل می خورند، فرد را اخراج نمی کنند از اول شروع می کنند. انگار دوباره از روز اول استخدامش کردند. این مساله در شرکت هایشان زیاد مشاهده می شود حتی شاید باورتان نشود فردی را که اخراج کرده اند دوباره چند وقت دیگر استخدامش می کنند. و ... فرصت نیست از تکنیک های این روش بیشتر توضیح دهم.
پیروز باشید.دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی Drkhooyeh.ir صفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir وب سایت Khooyeh.irGmas.ir
اگر دقت کرده باشید چند وقتی است که بر روی رفتار تاجران موفق دنیا که بیشتر آنها در کشورهای پیشرفته دنیا هستند با دانشجویان خود کار می کنم و برخی از خروجی این تحقیقات را خدمت شما ارسال می کنم. امشب قصد دارم یک ویژگی دیگر تاجران آمریکایی را که از تحقیقات خود درآوردیم خدمت شما توضیح دهم.اگر یادتان باشد در نوشته گذشته خود گفتم تاجران آمریکایی یک شعار مهم دارند که می گویند ((سکان کشتی را خودت در دست بگیر و پاروزدن را به دیگران بسپارید)) آنها اعتقاد دیگری دارند می گویند (( برای اینکه بسازی اول باید خرابش کنی )) اگر دقت کنید در سیاست خود نیز این روش را دارند آنها در تجارت نیز بارها و بارها به نقطه سر خط برمی گردند. یعنی برمی گردند از اول شروع می کنند. همه چیز را پاک کرده دوباره می سازند. چه محصول باشد چه کارخانه و چه رابطه ها و ارتباطات.گاهی ما از رفتار های آمریکایی ها و انگلیسی ها تعجب می کنیم تعجب ندارد آنها اینگونه پرورش یافته اند و این در خونشان رفته که ((You can’t make an omelets/omelet without breaking eggsبدون شکستن تخم مرغ املتی درست نمی شود.))
۶:۰۸
https://www.instagram.com/p/B6sCnk2ArlK/?igshid=mvuoaapivv0kاین سخنرانی جک ما بنیانگذار علی بابا بزرگترین های غول ثروت کشور چین و جهان، را قبلا کامل دیده بودم یکی از دوستان خوبم این یک دقیقه را از آن جدا کرده و برای من فرستاد گفتم توضیحی برای آن نوشته و پست کنم. در تمام دوران مشاوره ای و آموزش خود به شرکت ها و مدیران توصیه می کنم که آدم های باهوش تر از خود را به کار گرفته و از آنها استفاده کنید. متاسفانه خیلی از مدیران برعکس افرادی را استخدام می کنند که بتوانند به آنها تسلط داشته باشند و به همین دلیل رشد نمی کنند. نکته جالب خیلی ها نگران اختلافات بین افراد در شرکت ها هستند. این طبیعی است. مدیران اکثرا از اختلافات و چالش های بین فردی در شرکت خود ناله می کنند و به خاطر همین همیشه در حال استخدام و اخراج هستند این یک ضعف مدیریتی است مدیر حرفه ای کسی است که بتواند با همه نوع آدم کار کند و بداند که هر کس یک قلق دارد هر آدمی یک قلق دارد و باید بتواند در یک کار تیمی همه افراد باهوش را کنار یکدیگر به کار گمارد. با باهوش تر از خود کار کنید. باهوش ها را کنار خود جمع کرده و مدیریت کنید. موفق باشید. دوستدارتان. دکتر علی خویه. مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی Khooyeh.ir Khooyeh.com
#دکتر_علی_خویه #مشاور_با_تجربه #مشاور_هیات_مدیره #مدرس_دانشگاه #عضو_هیات_مدیره #مدرس_با_تجربه #مشاور_رشد_و_توسعه_کسب_و_کار#مشاورفروش #سیستم_سازی #مشاورسیستمی #سیستم_سازی #علی_خویه #مشاوربرند #مشاور_برند #مشاور_مدیریت #مشاورمدیرعامل #مشاورفروش #مشاور_با_تجربه
#دکتر_علی_خویه #مشاور_با_تجربه #مشاور_هیات_مدیره #مدرس_دانشگاه #عضو_هیات_مدیره #مدرس_با_تجربه #مشاور_رشد_و_توسعه_کسب_و_کار#مشاورفروش #سیستم_سازی #مشاورسیستمی #سیستم_سازی #علی_خویه #مشاوربرند #مشاور_برند #مشاور_مدیریت #مشاورمدیرعامل #مشاورفروش #مشاور_با_تجربه
۶:۰۸
آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش یکی از مراکز پیشرو در حوزههای آموزش، مشاوره و اجرای پروژههای مدیریت بازاریابی و فروش در ایران است. این آکادمی با بیش از یک دهه سابقه درخشان، خدمات ارزشمندی به سازمانها، شرکتها و افراد ارائه میدهد. در ادامه، توضیحات بیشتری درباره این آکادمی و کانالهای مرتبط با آن ارائه میدهم:درباره آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش
تاریخچه: این آکادمی یکی از اولین و قدیمیترین مراکز تخصصی در حوزه آموزش و مشاوره فروش و بازاریابی در ایران است.
ماموریت: ارتقای دانش و مهارتهای فروش و بازاریابی در بین مدیران، فروشندگان و کارآفرینان.
خدمات: ارائه دورههای آموزشی، مشاوره تخصصی و اجرای پروژههای فروش و بازاریابی.
کانالها و صفحات آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش۱. وبسایت اصلی
لینک: http://doctorsales.ir
محتوای آموزشی: دسترسی به مقالات تخصصی، اطلاعات دورهها و خدمات مشاوره.
۲. وبلاگ دکتر علی خویه
لینک: http://alikhooyeh.blogfa.com
محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مقالات تخصصی در حوزههای فروش و بازاریابی.
۳. صفحه اینستاگرام
لینک: http://instagram.com/doctorsales.ir
محتوای آموزشی: پستهای آموزشی، ویدئوهای کوتاه و اطلاعرسانی درباره دورهها و کارگاهها.
۴. کانال تلگرام
لینک: https://t.me/mmsbc
محتوای آموزشی: مطالب آموزشی، مقالات و نکات کاربردی در حوزه فروش و بازاریابی.
۵. کانال ایتا (Eitaa)
لینک: eitaa.com/doctorsales
محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاورهای در حوزههای فروش و بازاریابی.
۶. کانال روبیکا (Rubika)
لینک: https://rubika.ir/doctorsales
محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاورهای در حوزههای فروش و بازاریابی.
۷. کانال بله (Bale)
لینک: https://ble.ir/doctorsales
محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاورهای در حوزههای فروش و بازاریابی.
۸. کانال گپ (Gap)
لینک: https://gap.im/doctorsales
محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاورهای در حوزههای فروش و بازاریابی.
۹. کانال سروش (Soroush)
لینک: https://splus.ir/salesdr
محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاورهای در حوزههای فروش و بازاریابی.
خدمات آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش۱. دورههای آموزشی
دورههای فروش: آموزش تکنیکهای فروش حرفهای، مدیریت تیم فروش و مذاکره در فروش.
دورههای بازاریابی: آموزش استراتژیهای بازاریابی، برندینگ و بازاریابی دیجیتال.
کارگاههای عملی: کارگاههای کوتاهمدت با هدف تمرین مهارتهای فروش و بازاریابی.
۲. مشاوره تخصصی
مشاوره فروش: طراحی و پیادهسازی استراتژیهای فروش.
مشاوره بازاریابی: بهبود فرآیندهای بازاریابی و افزایش اثربخشی کمپینها.
مشاوره برندینگ: طراحی و توسعه هویت برند.
۳. اجرای پروژهها
اجرای پروژههای فروش: بهبود فرآیندهای فروش و افزایش سودآوری.
اجرای پروژههای بازاریابی: طراحی و اجرای کمپینهای بازاریابی.
چگونه از خدمات آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش استفاده کنیم؟
عضو شوید: با کلیک روی لینکهای بالا، عضو کانالها و صفحات شوید.
مطالعه و یادگیری: از مطالب آموزشی، مقالات، ویدئوها و نکات کاربردی استفاده کنید.
شرکت در دورهها: از طریق اطلاعرسانیهای انجامشده، در دورهها و کارگاهها ثبتنام کنید.
درخواست مشاوره: برای دریافت مشاوره تخصصی، با آکادمی تماس بگیرید.
چرا آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش؟
تخصص و تجربه: بیش از یک دهه سابقه درخشان در حوزه آموزش و مشاوره فروش و بازاریابی.
محتوای کاربردی: ارائه مطالب آموزشی که بلافاصله قابل اجرا هستند.
تیم متخصص: استفاده از نیروهای متخصص در حوزههای فروش و بازاریابی.
همراهی مستمر: پشتیبانی و مشاوره حتی پس از پایان دورهها.
اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، خوشحال میشوم کمک کنم
تاریخچه: این آکادمی یکی از اولین و قدیمیترین مراکز تخصصی در حوزه آموزش و مشاوره فروش و بازاریابی در ایران است.
ماموریت: ارتقای دانش و مهارتهای فروش و بازاریابی در بین مدیران، فروشندگان و کارآفرینان.
خدمات: ارائه دورههای آموزشی، مشاوره تخصصی و اجرای پروژههای فروش و بازاریابی.
کانالها و صفحات آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش۱. وبسایت اصلی
لینک: http://doctorsales.ir
محتوای آموزشی: دسترسی به مقالات تخصصی، اطلاعات دورهها و خدمات مشاوره.
۲. وبلاگ دکتر علی خویه
لینک: http://alikhooyeh.blogfa.com
محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مقالات تخصصی در حوزههای فروش و بازاریابی.
۳. صفحه اینستاگرام
لینک: http://instagram.com/doctorsales.ir
محتوای آموزشی: پستهای آموزشی، ویدئوهای کوتاه و اطلاعرسانی درباره دورهها و کارگاهها.
۴. کانال تلگرام
لینک: https://t.me/mmsbc
محتوای آموزشی: مطالب آموزشی، مقالات و نکات کاربردی در حوزه فروش و بازاریابی.
۵. کانال ایتا (Eitaa)
لینک: eitaa.com/doctorsales
محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاورهای در حوزههای فروش و بازاریابی.
۶. کانال روبیکا (Rubika)
لینک: https://rubika.ir/doctorsales
محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاورهای در حوزههای فروش و بازاریابی.
۷. کانال بله (Bale)
لینک: https://ble.ir/doctorsales
محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاورهای در حوزههای فروش و بازاریابی.
۸. کانال گپ (Gap)
لینک: https://gap.im/doctorsales
محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاورهای در حوزههای فروش و بازاریابی.
۹. کانال سروش (Soroush)
لینک: https://splus.ir/salesdr
محتوای آموزشی: مطالب آموزشی و مشاورهای در حوزههای فروش و بازاریابی.
خدمات آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش۱. دورههای آموزشی
دورههای فروش: آموزش تکنیکهای فروش حرفهای، مدیریت تیم فروش و مذاکره در فروش.
دورههای بازاریابی: آموزش استراتژیهای بازاریابی، برندینگ و بازاریابی دیجیتال.
کارگاههای عملی: کارگاههای کوتاهمدت با هدف تمرین مهارتهای فروش و بازاریابی.
۲. مشاوره تخصصی
مشاوره فروش: طراحی و پیادهسازی استراتژیهای فروش.
مشاوره بازاریابی: بهبود فرآیندهای بازاریابی و افزایش اثربخشی کمپینها.
مشاوره برندینگ: طراحی و توسعه هویت برند.
۳. اجرای پروژهها
اجرای پروژههای فروش: بهبود فرآیندهای فروش و افزایش سودآوری.
اجرای پروژههای بازاریابی: طراحی و اجرای کمپینهای بازاریابی.
چگونه از خدمات آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش استفاده کنیم؟
عضو شوید: با کلیک روی لینکهای بالا، عضو کانالها و صفحات شوید.
مطالعه و یادگیری: از مطالب آموزشی، مقالات، ویدئوها و نکات کاربردی استفاده کنید.
شرکت در دورهها: از طریق اطلاعرسانیهای انجامشده، در دورهها و کارگاهها ثبتنام کنید.
درخواست مشاوره: برای دریافت مشاوره تخصصی، با آکادمی تماس بگیرید.
چرا آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش؟
تخصص و تجربه: بیش از یک دهه سابقه درخشان در حوزه آموزش و مشاوره فروش و بازاریابی.
محتوای کاربردی: ارائه مطالب آموزشی که بلافاصله قابل اجرا هستند.
تیم متخصص: استفاده از نیروهای متخصص در حوزههای فروش و بازاریابی.
همراهی مستمر: پشتیبانی و مشاوره حتی پس از پایان دورهها.
اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، خوشحال میشوم کمک کنم
۱۶:۱۳
مشاوره دکتر علی خویه در حوزه باشگاه مشتریان (Customer Club)دکتر علی خویه به عنوان یکی از متخصصان برجسته در حوزههای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بازاریابی وفاداری، خدمات مشاورهای تخصصی برای طراحی، اجرا و بهینهسازی باشگاه مشتریان ارائه میدهد. باشگاه مشتریان ابزاری قدرتمند برای افزایش وفاداری مشتریان، بهبود تجربه مشتری و افزایش سودآوری کسبوکارهاست. در ادامه به خدمات ایشان در این حوزه اشاره میکنیم:خدمات مشاوره باشگاه مشتریان توسط دکتر علی خویه۱. طراحی استراتژی باشگاه مشتریان
تحلیل نیازهای مشتریان و بازار هدف.
طراحی مدلهای وفاداری متناسب با صنعت و کسبوکار.
تعیین اهداف کمی و کیفی برای باشگاه مشتریان (افزایش retention rate، افزایش فروش و...).
۲. پیادهسازی سیستم باشگاه مشتریان
طراحی ساختار سطوح عضویت (Silver, Gold, Platinum و...).
تعیین مزایا و پاداشهای جذاب برای اعضا (تخفیفها، هدایا، خدمات ویژه و...).
یکپارچهسازی باشگاه مشتریان با سیستمهای CRM و فروش.
۳. استفاده از فناوری و ابزارهای نوین
راهاندازی پلتفرمهای دیجیتال برای مدیریت باشگاه مشتریان (اپلیکیشنها، وبسایتها و...).
استفاده از هوش مصنوعی و تحلیل داده برای شخصیسازی پیشنهادات به اعضا.
۴. آموزش تیم اجرایی
برگزاری کارگاههای آموزشی برای مدیران و کارکنان در حوزه مدیریت باشگاه مشتریان.
آموزش تکنیکهای تعامل با اعضا و افزایش مشارکت آنها.
۵. عارضهیابی و بهینهسازی
بررسی عملکرد باشگاه مشتریان موجود و شناسایی نقاط ضعف.
ارائه راهکار برای بهبود نرخ مشارکت و رضایت اعضا.
بهروزرسانی مداوم استراتژیها بر اساس بازخورد مشتریان.
۶. برنامههای وفاداری خلاقانه
طراحی کمپینهای ویژه برای اعضای باشگاه (مسابقات، رویدادهای انحصاری و...).
استفاده از گیمیفیکیشن (Gamification) برای افزایش تعامل مشتریان.
مزایای استفاده از خدمات مشاوره دکتر خویه
افزایش وفاداری مشتریان: ایجاد ارتباط بلندمدت با مشتریان و کاهش نرخ ریزش (Churn Rate).
افزایش فروش: استفاده از دادههای مشتریان برای ارائه پیشنهادات هدفمند.
بهبود تجربه مشتری (CX): شخصیسازی خدمات و ایجاد حس ارزشمندی در مشتریان.
رقابت پذیری: تمایز کسبوکار از رقبا با ارائه مزایای منحصربهفرد.
نمونه پروژههای اجرایی
دکتر خویه در پروژههای متعددی به سازمانها کمک کرده است تا باشگاههای مشتریان موفقی راهاندازی کنند، از جمله:
طراحی باشگاه مشتریان برای برندهای خردهفروشی و صنعت خدمات.
بهینهسازی سیستمهای وفاداری در شرکتهای بیمه و بانکها.
پیادهسازی پلتفرمهای دیجیتال برای تعامل با اعضای باشگاه.
راههای ارتباط برای دریافت مشاوره
وبسایت: khooyeh.ir
شماره تماس: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
شبکههای اجتماعی:
اینستاگرام: instagram.com/khooyeh.ir
تلگرام: t.me/Dr_khooyeh
اگر به دنبال راهاندازی یا بهبود باشگاه مشتریان خود هستید، مشاوره تخصصی دکتر علی خویه میتواند به شما کمک کند تا با طراحی استراتژیهای هوشمندانه، رابطه پایدار و سودآوری با مشتریان خود ایجاد کنید
تحلیل نیازهای مشتریان و بازار هدف.
طراحی مدلهای وفاداری متناسب با صنعت و کسبوکار.
تعیین اهداف کمی و کیفی برای باشگاه مشتریان (افزایش retention rate، افزایش فروش و...).
۲. پیادهسازی سیستم باشگاه مشتریان
طراحی ساختار سطوح عضویت (Silver, Gold, Platinum و...).
تعیین مزایا و پاداشهای جذاب برای اعضا (تخفیفها، هدایا، خدمات ویژه و...).
یکپارچهسازی باشگاه مشتریان با سیستمهای CRM و فروش.
۳. استفاده از فناوری و ابزارهای نوین
راهاندازی پلتفرمهای دیجیتال برای مدیریت باشگاه مشتریان (اپلیکیشنها، وبسایتها و...).
استفاده از هوش مصنوعی و تحلیل داده برای شخصیسازی پیشنهادات به اعضا.
۴. آموزش تیم اجرایی
برگزاری کارگاههای آموزشی برای مدیران و کارکنان در حوزه مدیریت باشگاه مشتریان.
آموزش تکنیکهای تعامل با اعضا و افزایش مشارکت آنها.
۵. عارضهیابی و بهینهسازی
بررسی عملکرد باشگاه مشتریان موجود و شناسایی نقاط ضعف.
ارائه راهکار برای بهبود نرخ مشارکت و رضایت اعضا.
بهروزرسانی مداوم استراتژیها بر اساس بازخورد مشتریان.
۶. برنامههای وفاداری خلاقانه
طراحی کمپینهای ویژه برای اعضای باشگاه (مسابقات، رویدادهای انحصاری و...).
استفاده از گیمیفیکیشن (Gamification) برای افزایش تعامل مشتریان.
مزایای استفاده از خدمات مشاوره دکتر خویه
افزایش وفاداری مشتریان: ایجاد ارتباط بلندمدت با مشتریان و کاهش نرخ ریزش (Churn Rate).
افزایش فروش: استفاده از دادههای مشتریان برای ارائه پیشنهادات هدفمند.
بهبود تجربه مشتری (CX): شخصیسازی خدمات و ایجاد حس ارزشمندی در مشتریان.
رقابت پذیری: تمایز کسبوکار از رقبا با ارائه مزایای منحصربهفرد.
نمونه پروژههای اجرایی
دکتر خویه در پروژههای متعددی به سازمانها کمک کرده است تا باشگاههای مشتریان موفقی راهاندازی کنند، از جمله:
طراحی باشگاه مشتریان برای برندهای خردهفروشی و صنعت خدمات.
بهینهسازی سیستمهای وفاداری در شرکتهای بیمه و بانکها.
پیادهسازی پلتفرمهای دیجیتال برای تعامل با اعضای باشگاه.
راههای ارتباط برای دریافت مشاوره
وبسایت: khooyeh.ir
شماره تماس: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
شبکههای اجتماعی:
اینستاگرام: instagram.com/khooyeh.ir
تلگرام: t.me/Dr_khooyeh
اگر به دنبال راهاندازی یا بهبود باشگاه مشتریان خود هستید، مشاوره تخصصی دکتر علی خویه میتواند به شما کمک کند تا با طراحی استراتژیهای هوشمندانه، رابطه پایدار و سودآوری با مشتریان خود ایجاد کنید
۱۶:۱۳
خدمات دکتر علی خویه در حوزه دیجیتال مارکتینگ و CRMدکتر علی خویه به عنوان یکی از متخصصان پیشرو در ایران، خدمات جامع و کاربردی در حوزههای دیجیتال مارکتینگ و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ارائه میدهد. این خدمات با هدف بهبود حضور آنلاین کسبوکارها، جذب مشتریان جدید، افزایش وفاداری و بهینهسازی فرآیندهای فروش طراحی شدهاند. در ادامه به جزئیات این خدمات میپردازیم:خدمات دیجیتال مارکتینگ دکتر علی خویه۱. استراتژی دیجیتال مارکتینگ
تحلیل بازار و شناسایی پرسونای مشتریان هدف.
طراحی کمپینهای دیجیتال متناسب با اهداف کسبوکار (افزایش فروش، افزایش آگاهی از برند، جذب لید و...).
تدوین نقشه راه دیجیتال مارکتینگ برای کوتاهمدت و بلندمدت.
۲. سئو (SEO) و بهینهسازی موتورهای جستجو
بهینهسازی وبسایت برای رتبهبندی بهتر در گوگل.
تحقیق کلمات کلیدی و تولید محتوای سئو محور.
تحلیل رقبا و بهبود استراتژیهای سئو.
۳. تبلیغات دیجیتال (Digital Advertising)
مدیریت کمپینهای گوگل ادز (Google Ads) و تبلیغات کلیکی (PPC).
اجرای کمپینهای تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی (اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و...).
بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) و کاهش هزینه هر کلیک (CPC).
۴. بازاریابی شبکههای اجتماعی (SMM)
طراحی استراتژی محتوا برای جذب مخاطب در شبکههای اجتماعی.
مدیریت صفحات کسبوکارها و تعامل با مخاطبان.
استفاده از ابزارهای تحلیل عملکرد (مانند اینسایتز اینستاگرام).
۵. بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
تولید محتوای جذاب و ارزشمند (مقاله، ویدئو، اینفوگرافیک و...).
استراتژی انتشار محتوا در وبلاگ، شبکههای اجتماعی و ایمیل.
بازاریابی داستانی (Storytelling) برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطب.
۶. ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
طراحی کمپینهای ایمیل برای نگهداری مشتریان و افزایش فروش.
شخصیسازی پیامها و تقسیمبندی مخاطبان.
خدمات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دکتر علی خویه۱. طراحی و پیادهسازی سیستم CRM
انتخاب یا توسعه نرمافزار CRM متناسب با نیاز کسبوکار.
یکپارچهسازی CRM با سیستمهای فروش، بازاریابی و پشتیبانی.
۲. تحلیل دادههای مشتریان
جمعآوری و تحلیل دادههای مشتریان برای شناسایی الگوهای رفتاری.
استفاده از هوش مصنوعی (AI) و ابزارهای تحلیلی برای پیشبینی نیازهای مشتریان.
۳. برنامههای وفاداری (Loyalty Programs)
طراحی باشگاه مشتریان و سیستمهای پاداشدهی.
اجرای کمپینهای وفاداری برای افزایش Retention Rate.
۴. اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation)
اتوماسیون فرآیندهای بازاریابی (ارسال ایمیل، پیامک، نوتیفیکیشن و...).
شخصیسازی تعاملات با مشتریان بر اساس رفتار آنها.
۵. بهبود تجربه مشتری (CX)
طراحی سفر مشتری (Customer Journey) و بهینهسازی نقاط تماس.
آموزش تیمهای فروش و پشتیبانی برای تعامل مؤثر با مشتریان.
۶. گزارشگیری و بهینهسازی
ارائه گزارشهای تحلیلی از عملکرد CRM و کمپینها.
شناسایی نقاط ضعف و ارائه راهکارهای بهبود.
مزایای ترکیب دیجیتال مارکتینگ و CRM
جذب و نگهداری مشتری: دیجیتال مارکتینگ مشتریان جدید جذب میکند و CRM آنها را حفظ میکند.
دادهمحوری: استفاده از دادههای CRM برای هدفگذاری دقیقتر در تبلیغات.
کاهش هزینهها: افزایش نرخ تبدیل مشتریان وفادار و کاهش هزینههای بازاریابی.
نمونه پروژههای اجرایی
راهاندازی کمپینهای دیجیتال برای برندهای خردهفروشی با تمرکز بر افزایش فروش آنلاین.
طراحی سیستم CRM برای شرکتهای بیمه و بانکها به منظور بهبود تعامل با مشتریان.
بهینهسازی سئو و محتوای وبسایتهای B2B برای جذب لیدهای باکیفیت.
راههای ارتباط با دکتر علی خویه
وبسایت: khooyeh.ir
شماره تماس: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
شبکههای اجتماعی:
اینستاگرام: instagram.com/khooyeh.ir
تلگرام: t.me/Dr_khooyeh
روبوکا: rubika.ir/drkhooyeh
اگر به دنبال تحول دیجیتال کسبوکار خود و ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان هستید، خدمات دکتر علی خویه میتواند با ترکیب دانش تخصصی دیجیتال مارکتینگ و CRM، به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.
تحلیل بازار و شناسایی پرسونای مشتریان هدف.
طراحی کمپینهای دیجیتال متناسب با اهداف کسبوکار (افزایش فروش، افزایش آگاهی از برند، جذب لید و...).
تدوین نقشه راه دیجیتال مارکتینگ برای کوتاهمدت و بلندمدت.
۲. سئو (SEO) و بهینهسازی موتورهای جستجو
بهینهسازی وبسایت برای رتبهبندی بهتر در گوگل.
تحقیق کلمات کلیدی و تولید محتوای سئو محور.
تحلیل رقبا و بهبود استراتژیهای سئو.
۳. تبلیغات دیجیتال (Digital Advertising)
مدیریت کمپینهای گوگل ادز (Google Ads) و تبلیغات کلیکی (PPC).
اجرای کمپینهای تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی (اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و...).
بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) و کاهش هزینه هر کلیک (CPC).
۴. بازاریابی شبکههای اجتماعی (SMM)
طراحی استراتژی محتوا برای جذب مخاطب در شبکههای اجتماعی.
مدیریت صفحات کسبوکارها و تعامل با مخاطبان.
استفاده از ابزارهای تحلیل عملکرد (مانند اینسایتز اینستاگرام).
۵. بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
تولید محتوای جذاب و ارزشمند (مقاله، ویدئو، اینفوگرافیک و...).
استراتژی انتشار محتوا در وبلاگ، شبکههای اجتماعی و ایمیل.
بازاریابی داستانی (Storytelling) برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطب.
۶. ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
طراحی کمپینهای ایمیل برای نگهداری مشتریان و افزایش فروش.
شخصیسازی پیامها و تقسیمبندی مخاطبان.
خدمات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دکتر علی خویه۱. طراحی و پیادهسازی سیستم CRM
انتخاب یا توسعه نرمافزار CRM متناسب با نیاز کسبوکار.
یکپارچهسازی CRM با سیستمهای فروش، بازاریابی و پشتیبانی.
۲. تحلیل دادههای مشتریان
جمعآوری و تحلیل دادههای مشتریان برای شناسایی الگوهای رفتاری.
استفاده از هوش مصنوعی (AI) و ابزارهای تحلیلی برای پیشبینی نیازهای مشتریان.
۳. برنامههای وفاداری (Loyalty Programs)
طراحی باشگاه مشتریان و سیستمهای پاداشدهی.
اجرای کمپینهای وفاداری برای افزایش Retention Rate.
۴. اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation)
اتوماسیون فرآیندهای بازاریابی (ارسال ایمیل، پیامک، نوتیفیکیشن و...).
شخصیسازی تعاملات با مشتریان بر اساس رفتار آنها.
۵. بهبود تجربه مشتری (CX)
طراحی سفر مشتری (Customer Journey) و بهینهسازی نقاط تماس.
آموزش تیمهای فروش و پشتیبانی برای تعامل مؤثر با مشتریان.
۶. گزارشگیری و بهینهسازی
ارائه گزارشهای تحلیلی از عملکرد CRM و کمپینها.
شناسایی نقاط ضعف و ارائه راهکارهای بهبود.
مزایای ترکیب دیجیتال مارکتینگ و CRM
جذب و نگهداری مشتری: دیجیتال مارکتینگ مشتریان جدید جذب میکند و CRM آنها را حفظ میکند.
دادهمحوری: استفاده از دادههای CRM برای هدفگذاری دقیقتر در تبلیغات.
کاهش هزینهها: افزایش نرخ تبدیل مشتریان وفادار و کاهش هزینههای بازاریابی.
نمونه پروژههای اجرایی
راهاندازی کمپینهای دیجیتال برای برندهای خردهفروشی با تمرکز بر افزایش فروش آنلاین.
طراحی سیستم CRM برای شرکتهای بیمه و بانکها به منظور بهبود تعامل با مشتریان.
بهینهسازی سئو و محتوای وبسایتهای B2B برای جذب لیدهای باکیفیت.
راههای ارتباط با دکتر علی خویه
وبسایت: khooyeh.ir
شماره تماس: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
شبکههای اجتماعی:
اینستاگرام: instagram.com/khooyeh.ir
تلگرام: t.me/Dr_khooyeh
روبوکا: rubika.ir/drkhooyeh
اگر به دنبال تحول دیجیتال کسبوکار خود و ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان هستید، خدمات دکتر علی خویه میتواند با ترکیب دانش تخصصی دیجیتال مارکتینگ و CRM، به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.
۱۶:۱۳