«شماره ۱» - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲مردی و کاری!به این شعار یا توصیه یا فکت به شدت معتقد هستم. اینکه یک نفر باید از پس یک کار بربیاد و در یک حوزه عمیق شود. البته اشتباه نشود؛ ما در دوران دانشجویی به افرادی که فقط و فقط سرشان در درس بود، میگفتیم Point! یعنی اینها هیچ بعد دیگری به جز درس ندارند.اما اولین چیزی که به آن معتقدم و به دوستان و جوانتر از خودم «پیشنهاد» میکنم، عمیق شدن در یک حوزه است. معیار واحدی هم دارد؛ باید هویت برند شخصی را ساخت. باید یک لیبل یا برچسب واحد داشت. نمیتوان یکجا تحلیلگر سیاسی بود؛ یکجا کارشناس اقتصادی؛ جای دیگر مدیرعامل و ...؛ باید سعی کرد کاری کرد که همه ما را به یک تخصص و به یک حوزه بشناسند.اگر دیگران پرسیدند فلانی معلوم هست چه میکنی!؟ یعنی جایابی یا positioning خوبی نداریم و جای خودمان را پیدا نکردهایم.در کل باید گاهی از خیلی از فرصتها و پولهای دیگر هم چشمپوشی کرد؛ همه اینها را باید فدای شعار «مردی و کاری» کرد.


@hmirzaei68
۱۹:۴۰
بازارسال شده از برنامه تلویزیونی ثریا
۰:۴۶
بازارسال شده از برنامه تلویزیونی ثریا
۰:۴۶
حکمرانی هوشمند | حسین میرزایی
#ببینید | این روش جنگیدن نیست!
جای خالی جرأت شهید باقریها در جنگ اقتصادی امروز
در #جنگ_اقتصادی امروز شیرمردی مثل حسن باقری باید باشد که بلند بگوید این روش بانکداری جواب نمیدهد! این روش جنگیدن نیست... @sorayatv
داشتن اطلاعات دقیق و قابل اتکا، رکن اصلی نظام حکمرانی و تصمیمگیری استسالگرد امسال شهادت حسن باقری با سالهای قبل متفاوت بود. نابغه جنگ عنوانی بود که برای حسن باقری در رسانهها زیاد به چشم میخورد.فرق اساسی حسن باقری که به نظرم سبک و سیاق جنگ را تغییر داد، ترکیب اطلاعات دقیق برای برنامهریزی و تصمیمگیری و شجاعت در پیادهسازی برنامهها در عملیاتها بود.حجم کار شناسایی حسن باقری وحشتناک بود. ما در خیلی از حوزههای اقتصادی، نه برای کلاس گذاشتن مدیران و پر کردن سایتها از آمار و ارقام بی مصرف، بلکه برای همه تصمیمگیریها، نیازمند اطلاعات دقیق و شناسایی درست هستیم.یکی از معاونین وزیر در دولت دوازدهم که ۸،۵ سال معاون وزیر بود و سه دولت را تجربه کرد، در سال هفتم به یکی از مناطق دور افتاده سفر کرده بود و همانند جهانگردان، از دیدن محرومیت یک منطقه حیرت کرده بود! اشکال کار این بود که ایشان ۷ سال تاخیر کرده بود و عین این ۷ سال را در اتاق خود و در تعامل با جمعی پژوهشگر تصمیم داشت حوزه خودش را اداره کند.سئوال اینجا بود که ۷ سال قبل ازاین سفر بر اساس چه اطلاعات واقعی و قابل اتکائی قدم برمیداشت و تصمیمگیری میکرد!؟


@hmirzaei68
۰:۵۱
اسمهای بزرگ؛ تیمهای کوچک


شناخت و تجربه زیادی از کار با شرکتهای بزرگ و اسم و رسم دار در حوزه ICT را دارم. سازمانهای دولتی گمان میکنند اسم برای آنها کار میکند. فلذا به سراغ شرکتهای بزرگ میروند. از فردای قرارداد، آن سازمان میماند و مدیر پروژه و تیمهایی که اغلب در داخل پروژه ستاپ میشوند! یعنی شرکتهای بزرگ در دل پروژهها تیمسازی میکنند.در واقع سازمانها هزینههای سنگین ادارهی این قبیل شرکتها را و برند و سابقه آنها را پرداخت میکنند؛ اما در اغلب موارد از نحوه تعامل و پشتیبانی و توسعه سامانه ناراضی هستند.
چه باید کرد؟به جد معتقدم عمر خیلی از شرکتهای بزرگ در حوزه فناوری اطلاعات به سر رسیده است. سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی بزرگ هم باید از آنها دل بکنند. در کشورهای پیشرو در حوزه نوآوری و کارآفرینی* به سمت استارتاپ استدیو رفتهاند. در سوئد لابراتوار دولت الکترونیک راهاندازی کردند. مسائل را از سازمانها و شرکتها میگیرند؛ راهکار اختصاصی میسازند و بعضا راهکار را به صورت محصول قابل عرضه به سایر سازمانها توسعه میدهند.
هزینههای توسعه پایین میآید.
پای خلاقیت و نوآوری به پروژهها باز میشود.
اغلب این تیمها اقدامات جسورانه انجام میدهند؛ چیزی که در شرکتهای بزرگ به روتین و فریمهای از پیش تعریف شده، تبدیل شده است.تیمهایی که در قالب استارتاپ استدیو فعالیت میکنند، چابک و در دسترس هستند.
هزینهها و دغدغههای ساختاری کمتری دارند.🟠 ملاحظه اینجاست که قطعا سازمانها نباید رفتار مالی و اداری که با شرکتهای پیر دارند را با این تیمها داشته باشند. ساختار جوان این تیمها نیازمند نگهداری و صیانت است.🟢 توصیه به مدیران فناوری اطلاعات سازمانها و شرکتهای بزرگ:از اسمهای قدیمی دست بکشید. به دل اکوسیستم بروید و تیمهای کوچک و متوسط با انگیزه را پیدا کنید و آنها را درگیر کنید.قرارداد محکم و عادلانه ببندید و مسائل خود را حل کنید. به این تیمها هم فرصت رشد و توسعه بدهید.


@hmirzaei68
۵:۲۲
بازارسال شده از سامانه نوین اصناف
radio-eghtesad-01_11_15-08_00-[AudioTrimmer.com].mp3
۷.۳۳ مگابایت
مصاحبه آقای حسین میرزایی؛ مدیر سامانه نوین اصناف با رادیو اقتصادشنبه - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ساعت ۰۸:۱۰ صبح
معرفی سامانه نوین اصناف
تشریح بهبودهای صورت گرفته در سامانه نوین اصناف نسبت به گذشته
تشریح فرایند جدید ثبت درخواست برای مجوزهای صنفی ثبتمحور و تاییدمحور


@novinasnaf
۱۰:۴۹
بهای تغییرات را بدهیم! صرف عالمانه زمان و هزینه و اختصاص نیروی انسانی خوب و حرفهای، از اولویتهاست. بدون صرف زمان، با تعجیل و به صورت سطحی، به سمت کارهای نمایشی و بیاثر پیش خواهیم رفت

بسیاری از سیاسیون و مدیران در شروع فعالیت خود، این انتظار را در مخاطبین و ذینفعان خود به وجود میآورند که میتوانند به صورت خلقالساعه مشکلات آن حوزه را مرتفع کنند. بعد از مدتی با موانع و محدودیتها مواجه میشوند؛ نیروی انسانی سازمان با آنها همراهی نمیکند؛ منابع مورد نیاز تامین نمیشود؛ خلاصه اوضاع آنطور که فکر میکردند و انتظار داشتند پیش نمیرود.نتیجه:از عملیات واقعی دست میکشند و به سمت پمپاژ شعار و بیان اهدافی که تصمیم به انجامشان را داشتند، میروند. در واقع به سمت کارهای نمایشی میروند و به بایدها و بشودها بسنده میکنند.نکته مهمی را عرض می کنم؛ سادهترین تغییر در کشور برای اینکه روی زمین بیاید و به طور واقعی اجرا شود، بسته به آن حوزه، نیازمند صرف زمان و انجام کارهای واقعی و ریشهای ست.نمیتوان صحبت از اصلاح نظام دارویی کشور زد، اما به سراغ اصلاح فرایندها، کدینگ دارویی، نحوه ثبت فرآوردههای دارویی، فرایند صدور مجوز واردات، اولویتبندی تخصیص ارز، نظارت بر واردات، نظارت بر شناسهدار شدن، نظارت و رصد لحظهای و برخط زنجیره تامین تا نقطه نهایی و از آن سو اصلاح نظام بیمهای برای پوشش داروها و غیره نرفت. همه اینها نیازمند کار واقعی و ریشهای ست. نیازمند کار کارشناسی و دلسوزانه است.بهای تغییر، صرف زمان و هزینه به صورت عالمانه و بهینه است. برای داشتن بهترین تیم باید هزینه کرد و به آنها زمان داد.فلذا باید سیاسیون بدانند که در طول مدت زمان تصدی پستها و مسئولیتهایشان، میتوانند رشتهی بهبودها و تحولات را از قبلیها بگیرند؛ کار را سرعت بدهند و به خوبی پیش برده و در نهایت به بعدیها برسانند. نمیتوان وعدههای فوری و یک روزه به مردم داد که همین امر موجب دلسردی و از بین رفتن پایگاه اجتماعی مدیران و سیاسیون و احزاب خواهد شد.


@hmirzaei68
۱۹:۵۷
بازارسال شده از خانه اندیشهورزان
#رویداد
۱۵:۳۱
پایش مردمی عملکرد واحدهای صنفی

انتهای زنجیرهی تامین مردم و به طور کلی مصرفکننده نهایی است. رضایت مصرف کننده نهایی از کیفیت کالا و خدمات و قیمت آنها، مهمترین رکن موفقیت نظام کنترل و مدیریت بازار است.سالها در نظام صنفی کشور مردم از چند چیز بی اطلاع بودند؛ ۱- اعتبار پروانهی واحد صنفی (به رغم الزام به نصب پروانه کسب در معرض دید عموم، بسیاری از واحد صنفی این کار را انجام نمیدهند؛ پروانه کسب کاغذی نشان معتبر بودن واحد صنفی نیست و حتما باید از سامانه استعلام صورت گیرد)؛ ۲- قیمت کالاها و خدمات (این موضوع در خدمات پررنگ تر است؛ مردم نمیدانند اجرت یک خدمت مثلا تعمیر پکیج چقدر است)۳- نظر دیگران در خصوص عملکرد واحد صنفی (مردم از میزان رضایت سایرین از عملکرد واحد صنفی بیخبرند)
نتیجه: کف بازار مردم در شرایط اطلاعات نامتقارن به سر میبرند و احتمال بروز نارضایتی و وقوع تخلف بویژه توسط واحدهای صنفی فاقد پروانه بالا میرود.
️نکته: یکی از مزیتهای کلیدی پلتفرمهایی نظیر دیجیکالا و اسنپ فود، رجیستر کردن واحد صنفی یا عرضهکننده، نمایش دقیق مشخصات کالا و قیمت و امکان مقایسه و امکان مشاهدهی رتبهی (ستاره) کسب و کار و نظرات سایر کاربران و مشتریان است. پشتیبانیهای بعدی از کاربران نیز از جملهی مزیتهای این پلتفرمهاست که تاخیر یا عدم ایفای صحیح تعهدات توسط فروشندگان را بررسی و به نوعی از مصرفکننده حمایت میکنند.
راهکار مادر اپ پایش صنفی امکانات زیر فراهم شده است:۱- امکان جستجو و بررسی اعتبار واحد صنفی وجود دارد. (جستجوی نام، کدصنفی، اسکن بارکد و جستجو بر روی نقشه)۲- مشاهده نظر دیگران و درج نظر در خصوص عملکرد واحد صنفی۳- درج شکایت (بررسی توسط اتحادیهها، اتاقها و بازرسان صمت شهرستانها و استانها)۴- مشاهدهی قیمت محصولات و در گام بعدی خدمات (به تفکیک خدمت و شهرستان که توسط اتحادیهها مصوب و اعلام میشود)همه چیز آمادهی پایلوت این اپ برای ارزیابی عملکرد و بررسی شکایت در خصوص املاکی های سراسر کشور است.


@hmirzaei68
۱۲:۵۳
اهمیت گفتگو و آرامش مدیریتی در موفقیت پروژههای ملی

یکی از ویژگیهای مدیران پروژههای ملی، صبر و توان گفتگو و برقراری آرامش در پروژهها است. برخی از مدیران، با نشانهها و افکار درونی خود و اتفاقاتی که حتی به وقوع نپیوستهاند، برانگیخته میشوند و تصمیمات نادرست و هیجانی گرفته و بعضا موجب بروز آسیب به پروژهها میشوند.سال ۹۳ در خلال یکی از پروژهها، با مقاومت جدی برخی مدیران در حوزه سلامت مواجه شدیم. برای مشورت سراغ یکی از مدیران با تجربه و بازنشسته رفتم. گفتم دولت که تغییر کرد، برخی افراد بر سر کار آمدهاند که با اجرای فلان پروژه موافق نیستند و سنگ اندازی میکنند. ایشان خیلی با آرامش گفتند ایرادی ندارد، ۳ سال تحمل کنید اینها بروند و نفرات بعدی بیایند تا شاید گرهی کار باز شد.در آن زمان که خیلی با شور و هیجان بودیم، اگر ایشان میگفتند سه روز دیگر هم اینها میروند، تحمل نمیکردم و انتظار داشتم همان موقع کار پیش برود. سه سالی که ایشان هم گفت زیاد بود؛ اما غرض این بود که باید گاهی صبر استراتژیک کنید تا موقعیت مناسب فراهم شود.برخی از افرادی که این روزها درگیر پروژههای ملی هستند، فاقد هرگونه صبر و طمانینه هستند و هیجانات خود را در پروژهها تخلیه میکنند.به محض بروز یک مساله، سریعا رسانهها را وارد میدان میکنند و برای جنگ، صف آرائی میکنند. قطعا این رویکرد اشتباه است.خاطرم هست برای اجرای پروژهی دیگری، ۵ ماه زمان گذاشتم و بیش از ۲۴ مدیر موثر در حوزه بیمه درمان را در تامین اجتماعی و بیمه سلامت و چند سازمان دیگر حضورا ملاقات کردم؛ طرح را پرزنت کردم و از همهی آنها امضا گرفتم. برای یادگاری هم شده آن طرحواره را نگه داشتهام.باید گفتگو کرد. نباید اجازه داد به پروژهها شوک وارد شود. برخی ابزارها و برخی اقدامات باید همیشه در ذهن بمانند و هیچوقت اجرایی نشوند.فلذا به نظرم باید مدیرانی در پروژههای ملی گمارده شوند که اولا تجربه کار ملی داشته باشند و ثانیا توان برقراری گفتگو و به اصطلاح ایجاد Advocacy یا گفتمانسازی داشته باشند. حتما باید تستهای روانشناسی بگذرانند و آدمهای جوشی و پر استرس نباشند.گاهی یک حرکت همانند انفجار غیراصولی در فرایند ساخت تونل، میتواند یک راه را برای همیشه کور کند.


@hmirzaei68
۷:۳۴
بازارسال شده از جایزه ملی سیاستگذاری
۱۷:۴۶
.صفر- اهداف رو مبتنی بر استانداردها و فریمهای تدوین هدف، بیارید رو کاغذ و باهاش درگیر باشید۱- اهداف رو برسونید به لیست وظیفه یا اقدام ( Task List)۲- مهلت مشخص کنید و سر انجام تسکها با کسی تعارف نکنید؛ از خودتون بیشتر از بقیه حساب بکشید۳- روی تعلیق یا تعویق انجام کارها، جریمه بذارید؛ نذارید غیرت خودتون و تیمتون روی رعایت زمانبندیها از بین بره۴- روزی یه ربع تا نیم ساعت خلوت کنید و فقط به لیست کارهاتون نگاه کنید و فکر کنید۵- از نرمافزارها و ابزارهای مختلفی برای مدیریت پروژهها، تسکها، مدیریت فایل و مدیریت زمان استفاده کنید؛ خودم از موارد زیر استفاده میکنم: Google Calendar برای مدیریت جلسات Taskulu برای مدیریت پروژهها و تسکهای پروژهها (از Trello هم در برخی پروژهها استفاده میکنم) Reminders (بین گوشی و لپ تاپ سینکه) onenote و craft*برای مدیریت و دسته بندی صورتجلسات و نوشتهها
برای برخی پروژهها از *notion هم استفاده میکنمDrive (با دستهبندی اصولی فایلها تو سیستمها و بکاپ گیری منظم در درایو، زمان گشتن بدنبال فایلها به حداقل رسیده) از ایمیل سازمانی هم حرفهای استفاده میکنیم و خود این موضوع، خیلی نظم به کارهامون داده
نرمافزارهای دیگهای هم هست که مرتبط با حوزههای کاری خودمونه و جنبهی پیشنهاد عمومی نداره.


@hmirzaei68
برای برخی پروژهها از *notion هم استفاده میکنمDrive (با دستهبندی اصولی فایلها تو سیستمها و بکاپ گیری منظم در درایو، زمان گشتن بدنبال فایلها به حداقل رسیده) از ایمیل سازمانی هم حرفهای استفاده میکنیم و خود این موضوع، خیلی نظم به کارهامون داده
نرمافزارهای دیگهای هم هست که مرتبط با حوزههای کاری خودمونه و جنبهی پیشنهاد عمومی نداره.
۲۰:۱۸
.به لطف خدا امروز #پایگاه_اطلاعات_رفاه_ایرانیان، یکی از ارکان و موجودیتهای حیاتی در سیاستگذاری و ارائه خدمات مختلف نهادهای دولتی و غیردولتی و حمایتی شده.نکاتی در خصوص الزامات و اقدامات آتی پایگاه در مصاحبه با روزنامه فرهیختگان مطرح کردم که در صفحه ۱۶ روزنامه در مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ قابل مطالعهست.


@hmirzaei68
۱۱:۱۸
بازارسال شده از مسکن نیوز
https://www.aparat.com/v/SoK1h
۱۴:۲۴
بازارسال شده از سامانه نوین اصناف
.۱- تا پایان سال ۱۴۰۱، در پاسخ بسیاری از شکایات و بعضا استعلام دستگاههای قضائی و نظارتی، میبایست لاگ اقدامات سامانه قدیم اصناف بررسی و گزارش میشد.۲- سیستمی که ۱۰ سال پایه و اساس اطلاعات نظام صنفی بود، لاگهای فعالیت را ثبت و نگهداری نمیکرد. ۳- همهی فیلدهای اطلاعاتی سامانه قدیم باز بود و در همهی زمانها، بدون انجام هیچ فرایندی، قابلیت ویرایش اطلاعات و جایگزینی اطلاعات جدید را داشت. فردی شناسه صنفی اعتبارنامه عضویت در اتاق اصنافش را با همکاری کاربر یک اداره صمت ویرایش کرده بود. ۴- امکان حذف دادهها، مدارک، اعضای هیات رییسه اتحادیه ها و اتاق ها وجود داشت. یعنی یک کاربر حسب اشتباه یا به عمد می توانست اطلاعات پایه ای تشکل های صنفی و پروانه های صنفی را دستخوش تغییر کند.۵- سامانه نوین اصناف، بزرگترین مشکل نظام صنفی را حل کرد:
وجود دادههای کثیف و نبود دادههای قابل اتکا
انسان محور بودن کلیه ی فرایندها که موجب بروز اشتباهات سهوی و تغییر اطلاعات بدون انجام فرایند، استعلام و حفظ تاریخچه اطلاعات
گرفتن اختیار بخشهایی از قواعد نظام صنفی از کاربر و هوشمندسازی آنها و واگذاری به سیستم (نظیر فرایند اخطاریه تمدید و اخطاریههای ماده ۲۸ ق.ن.ص)
به جرات عرض میکنم سال ۱۴۰۲ تازه نظام صنفی مبتنی بر داده های تمیز، قابل اتکا و فرایندهای هوشمند شکل گرفت!ما در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ وارد حوزه حکمرانی داده محور در حوزه اصناف شدیم و کلیهی دستگاههایی که مرتبط یا ذینفع اصناف بودند از جمله بانکها را مجهز به سرویس استعلام اطلاعات پروانههای صنفی و مهمتر از آن، اطلاع سیستمی از آخرین تغییرات پروانه کسب (تغییر رسته، تغییر نشانی، تغییر مباشر، تعلیق، ابطال، انتقال به ورثه، غیرفعال سازی و غیره) شدند.


@novinasnaf
۱۷:۱۳
تعاریف مختلفی در خصوص حکمرانی هوشمند وجود داره. براساس تعریف موسسه IGI Global، حکمرانی هوشمند شیوهای برای اداره کشور مبتنی بر فناوری و نوآوری است. تصمیم گیران و خبرگان بسیاری از حوزههای کشور علاقهمند هستند به سمت حکمرانی هوشمند حرکت کنند. منتهی الگو یا خط مشی رفتن به سمت حکمرانی هوشمند یا چک لیستی از اقداماتی که باید انجام بدن رو ندارند و نمی دونن قراره چه اتفاقاتی پیش روی اونها باشه. عدم اقدام برخی از دستگاهها در راستای هوشمندسازی و نیل به سمت حمکرانی هوشمند، بخاطر عدم اطلاع اونها از اقداماتی هستش که باید انجام بشه. کوتاهی عمر مدیران، عدم تخصیص بودجه مناسب و یا عدم انتخاب مدل درست واگذاری پروژههای هوشمندسازی و غیره هم از موارد دیگهای هستن که سنگ جلوی پای سازمان ها و مدیران هستن.بعد از ۲۸ ماه فعالیت مستمر برای تحقق حکمرانی هوشمند در حوزه اصناف و بازار، تصمیم گرفتیم رخدادهایی رو که تجربه کردیم و دیدیم رو با مدیران عالی و فعالان اندیشکدهای در حوزه فناوری اطلاعات، دولت الکترونیک و علاقهمندان به حوزه حکمرانی هوشمند به اشتراک بگذاریم.نشستهای تجربهنگاری، محل خوبی برای ایده گرفتن و شنیدن چالشهای و راهکارهایی هستش که غالبا در هیچ نوشتاری ثبت و ضبط نخواهد شد.در این نشست که روز سه شنبه، اول آبان ۱۴۰۳ در محل خانه اندیشه ورزان جوان برگزار خواهد شد، از بیش از ۵۰ مدیر و فرد تصمیمگیر در این حوزه دعوت کردیم تا در نشست مذکور حاضر بشن. در صورتی که علاقهمند هستید، لطفا درخواست حضور در نشست رو به آدرس ایمیل info@egtech.ir ارسال کنید.برگزار کننده این نشست، شتابدهنده حکمرانی هوشمند ایجی تک و شرکت فناوری اطلاعات آرادفن هستش.


@hmirzaei68
۳:۲۱
تحولات کوچک؛نتایج بزرگ

خیلی از بخش های حاکمیتی دارن با سرعت به سمت الکترونیکی کردن فرایندها و هوشمندسازی و ارتباط سیستمی بین دستگاهی میرن و این موضوع خیلی خوشحال کنندهست.سال ۹۲ تا ۹۵ که پیگیر سیستمی کردن خیلی از فرایندهای بیمه مرکزی و برقراری ارتباط با دستگاههای مختلف بودیم، در تحلیلهامون به این نتیجه رسیدیم که پیشنیاز نوآوری در حوزه بیمه، حذف فیزیک بیمه نامه و برقراری ارتباط بین دستگاهی با دستگاههای دیگهست.خیلی ها مقاومت میکردن و می گفتن فیزیک بیمه نامه قابل حذف نیست. همین موضوع رو در زمانی که پیگیر حذف دفترچه های بیمه درمانی بودیم مطرح می کردن.خدا لطف کرد سلسله دوستان و دغدغهمندانی دست به دست هم دادن و این تحولات شکل گرفت. مبارک ایران عزیز باشه که خیلی از افراد، چشمشون به خرده تحولات کشورهای همسایه ست و نمی تونن تحولاتی که در این کشور رخ داده و رخ خواهد داد رو ببینن و بهشون افتخار کنن.از تحولات راهور و فراجا نباید چشم پوشی کرد. موضوع الکترونیکی کردن کروکی ها سال ها در دستور کار بود.بحمدلله خبر اومد که از ۲۹ مهر ۱۴۰۳، کروکی ها سیستمی خواهد شد.یادمه سال سال ۹۳، حدودا ۲۵۰۰ پرونده تخلف و تقلب در بیمه های شخص ثالث و سایر بیمه ها رو بررسی می کردم.اون زمان بسیاری از پرونده ها از نظر کروکی به مشکل می خوردن و اتفاقات ناخوشایندی در کروکی ها رخ می داد.بابت این تحولات رو به جلوی کشور خوشحالم. خدا ما رو تو این مسیر قرار بده بتونیم نقش کوچکی ایفا کنیم.


@hmirzaei68
۱۴:۱۵
بازارسال شده از مهداده (محفل هماندیشی داده)
محفل هماندیشی خبرگانی پیرامون حکمرانی دادهمبنا
موضوع نشست: تجربهکاوی ابعاد سیاستی سامانه ملی اصناف در مسیر توسعه حکمرانی هوشمند
ارائهدهنده: جناب آقای مهندس حسین میرزایی
زمان: سهشنبه، ۲۲ آبان، ساعت ۱۵ تا ۱۷
مکان: خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ولیعصر (عج) و خیابان برادران مظفر شمالی، پلاک ۹۰۷، خانه اندیشهورزان
برای هماهنگی حضور در نشست لطفا مشخصات خود را تا روز دوشنبه ۲۱ آبان، به شماره ۰۹۱۴۵۰۶۳۷۶۲ پیامک نمایید.
@mahdadeh
۲۱:۴۶