بله | کانال انجمن برند ایران دکتر برند
عکس پروفایل انجمن برند ایران دکتر برندا

انجمن برند ایران دکتر برند

۵۲عضو
undefinedبه آدم های #زودباور تکیه نکنید رنگی می شوید. 🟢زودباورها را #استخدام نکنید. Drkhooyeh.ir مراقب زودباورهای اطراف خود باشید چون چون ((دور را نزدیک)) و ((نزدیک را دور)) نشان می دهند.‌چون شما را از واقعیت دور می کنند چون شما را درگیر افکار و رفتار ناپخته خود می کنند. متاسفانه #زودباوری در رفتار و شخصیت افراد دیکته می گردد و زودباور وقتی در جامعه یا شرکت شما شروع به کار می کند ممکن است وقایع و اتفاقات شرکت را جور دیگری نشان دهد.🟣 #زودباورها منبع حاشیه سازی و حاشیه بافی هستند. وقتی از خبری و اتفاقی اطمینان ندارند سریع به دیگران انتقال می دهند. #شایعات را #بدون_تحقیق باور می کنند و این #باور آنها را سریعا آلوده می کند و شخصیت آنها #غیرقابل اتکا و غیرقابل #اطمینان می گردد ومی شوند روایت چوپان #دروغگو. حرف مشتری و همکار شما را ممکن است به خاطر زودباوری طور دیگری انتقال دهند. شایعات فضای کسب و کار قیمت ها رقیب و غیره را سریعا باور می کنند و انتقال می دهند و ممکن است ناگهان شرکت را دچار #بحران های #روانی کرده و شرکت را به ورشکستگی بکشانند. #سیستم_سازی را نابود می کنند و سرعت شرکت شما را کند می کنند و شما را از هدف دور می کنند. عجیب است زودباوری به #تحصیلات و #تخصص هم #ربطی ندارد برای نمونه حتی کسی که دکتری دارد و پایان نامه داشته و در زندگی خود برای یک بار هم شده معنی و مفاهیم #روش_تحقیق (#مصاحبه #مشاهده و ... ) به گوشش خورده و کار کرده،  باز هر خبری و هر اطلاعات خامی را بدون #روش_تحقیق باور می کند سریعا انتقال می دهد #فوروارد می کند #استوری و #هشتگ می کند و غیره.🟣یکی از روش های شناخت زودباورها، خصلتی دارند که در اکثر آنها وجود دارد ((#شایعه_باوری و #شایعه_سازی)) است.شایعات را بدون تحقیق و بدون مطالعه سریعا باور می کنند می سازند و می فرستند. #شبهه ایحاد می کنند. بذر #شک و #ترید را می کارند.بعضی از آنها آنقدر که در #مدیریت_شایعات حرفه ای هستند در مدیریت محل کار و زندگی خود موفق نیستند. 🟣خصلت دیگری که زودباورها دارند ((#حاشیه_سازی و #حاشیه_بافی )) است هم می سازند هم می بافند. #حواشی از کار اصلی برایشان مهم است حواشی از تخصص خودشان هم مهم است به جای تمرکز بر هدف و کار اصلی خود حواشی را بزرگ می کنند به حواشی می پردازند. این خصلت هم #لیسانس، #متخصص، #دکتر #مهندس نمی شناسد.زودباورها از هر قشری ممکن است در وجود ذات و شخصیت آنها باشد و بسیار #خطرناک و خطر ساز برای شرکت و محیط دوستی شما هستند.#مراقب #زودباورها باشید.🟢تمرین کنیم اندازه یک کتاب سوم دبستان که الفبای #روش_تحقیق را یاد می دهند یاد بگیریم و بدون تحقیق کاری نکنیم.#سواد_رسانه ای داشته باشیم. بدون تحقیق باور نکنیم. زودباور نباشیم.Khooyeh.ir Khooyeh.com #گروه_مشاور_مدیریت #مدرسه_فروش_ایران #آکادمی_فروش#مشاور_مدیریت #مشاور_استخدام #منابع_انسانی #مدیریت_منابع_انسانی #دکتر_علی_خویه #شرکت_مشاوره_مدیریت

۲۰:۴۶

thumbnail

۱۵:۱۶

thumbnail

۱۵:۱۶

thumbnail

۱۵:۱۶

جیم کالینز در کتاب (ساختن برای ماندن) به نکته مهمی‌اشاره می‌کند که "رمز ماندن، خوب ساختن است" اگر هر چیزی را خوب بسازید ماندگاری بالایی خواهد داشت. اگر یک ساختمان را خوب بسازید عمر خوبی خواهد داشت. اگر یک زندگی مشترک بین دو نفر خوب ساخته شود، زندگی این دو زوج دوام زیادی خواهد داشت. اگر یک کالایی با کیفیت ساخته شود باعث رضایت مشتریان و برندسازی و عمر طولانی شرکت و برند خواهد شد. "بازارسازی" مقدمه‌ای برای ساختن پی و ستون‌های محکم هر کسب و کاری است. اگر مشتری خوبی ساخته باشید می‌توانید یک برند خوب ایجاد کنید. اگر مشتری‌سازی قدرتمندی داشته باشید می‌تواند یک شرکت موفق پایه‌گذاری کرده و در کسب و کار خود موفق باشید. در این کتاب مؤلفان با گردآوری برخی از مطالب و تغییر برخی از مفاهیم مهم بازاریابی فروش و برند، سعی در ایجاد یک فرهنگ و کلمه کلیدی بسیار مهم به نام "مشتری‌سازی" دارند تا با جلب توجه به این مفهوم، زیرساخت‌های تجارت، بازرگانی، کسب و کار، برند و بازاریابی سرو شکل تازه‌ای گرفته واین موضوع از منظر تازه‌ای دیده شود. امید است این کتاب خدمت کوچکی باشد به تمامی‌دست‌اندرکاران رشته‌های مدیریت، بازرگانی، بازاریابی، برند، فروش، تبلیغات و تمام کسانی که به هر شکل ممکن با مشتری، مشتریان و مخاطبان خود سر و کار دارند و می‌خواهند مشتری‌سازی خوبی داشته باشند تا ماندگار و مانا باشند. خوب بسازید تا بمانید.#دکتر_علی_خویه #علی_خویه #مشاوره_مدیریتی #مدیریت_بازاریابی_و_فروش #بازارسازی #بازارسازی_و_مدیریت_فروش #بازارسازی_حفظ_مشتری #بازارسازی_چند_سطحی #مشتری‌سازی #کتاب_بازارسازی #دکترخویی #دکتر_خویی #مشاوربازاریابی #مدرس_بازاریابی #مشاور_مدیریت #مشاور_با_تجربه #مدرسه_فروش_ایران #آکادمی_بازاریابی #آکادمی_فروش

۱۷:۲۵

.#دیکتاتور کیست و چیست؟ .
به عنوان یک معلم دانشگاه گاهی آخر تایم کلاس بحث های روزمره را با دانشجویان خودمان بحث می کنیم آزادانه حرف می زنیم و نقد می کنیم دیروز یکی از دانشجویان گفت: undefined استاد، دیکتاتور کیست و چیست؟
پای برد کلاس خلاصه جمع بندی حرف هایمان این موارد شد undefinedدیکتاتور بودن به سن سواد تحصیلات و جنسیت و جایگاه نیست هر کدام از ما و شما می توانیم دیکتاتور باشیم.
undefinedآیا شما هم ویژگی های #یک_دیکتاتور را دارید؟ .undefined۱. دیکتاتور کسی است خودخواه، که فکر می کند فقط خودش می فهمد و می داند و بقیه بی سواد و نادان هستند..undefined۲. دیکتاتور کسی است جو گیر و تازه به دوران رسیده، که فکر می کند فقط خودش #روشنفکر است و بقیه عقب مانده هستند. .undefined۳. دیکتاتور کسی است که .....undefined۴. دیکتاتور کسی است که #قانون نمی فهمد. بدون منطق و بدون تحقیق چیزی را قبول می کند عمل می کند. #زودباور و #دهن_بین است..undefined۵. دیکتاتور کسی است که به نظر جمع احترام نمی گذارد. ((احترام نمی فهمد.)) احترام نمی گذارد. نظر خود را به دیگران تحمیل می کند و انتظار دارد همه مثل خودش باشند انتظار دارد از نظر ظاهری فکری و رفتاری همه مثل خودش باشند..undefined۶. دیکتاتور کسی است که نظر و ساز مخالف را تحمل نمی کند وقتی نظر مخالف می شنود، قطع می کند قهر می کند ترک می کند #بلاک می کند کات می کند #آنفالو می کند #توهین می کند #اهانت می کند #تهمت می‌زند..undefined۷. دیکتاتور کسی است که لجباز و کینه ای است از اشتباه خود برنمی گردد عذرخواهی نمی کند و اگر کسی هم عذرخواهی کند نمی بخشد کوتاه نمی آید نمی بخشد و نمی بخشاید..undefined۸. دیکتاتور کسی است به جای رفتار و کلام حسابی و قانونی، حرفها و رفتارهای به دور از شان و عرف دارد گفتار #رکیک و خارج از شان و عرف دارد #بددهن بدبین و بدذهن است. .undefined۹. دیکتاتور کسی است که .... .
به نظر شما دیکتاتورها چه ویژگی هایی دارند؟ .یکی از دوستان گفت در وجود هر یک از ما یک دیکتاتور وجود دارد. به نظرتان درست می گوید؟ در شخصیت و رفتار هر کدام از ما دیکتاتور وجود دارد. در خانواده ها در محل و کوچه، در شرکت بین مدیران کارکنان، در کلاس و دانشگاه از این دیکتاتور ها وجود دارند؟.
undefinedخوب دقت کنیم.....undefined#مرگ_بر_دیکتاتور ها.undefined#مرگ_بر_دیکتاتور های فامیل همسایه خانه زندگی و کوچه بازار undefinedمرگ بر دیکتاتورهای جامعه محل کار و دانشگاه undefinedمرگ بر دیکتاتور های دینی مذهبی اقتصادی سیاسی اجتماعی undefinedمرگ بر دیکتاتورهای فکری رفتاری ذهنی ...
🟢🟢 لطفا ارسال این پست برای ديگران ارسال این پست برای نابودی دیکتاتورهاhttps://www.instagram.com/p/CkIt8SeyWIy/?igshid=NjMyZDczNDVlMg==

۱۹:۲۸

سلام خدمت همراهان خوبم. در چندین شرکتی که مربی مشاور و عضو هیات مدیره هستم نیاز به افراد تحصیلکرده حرفه ای، با تجربه، سالم، فعال، پویا و خلاق در زمینه های زیر هستیم. اگر کسی را می شناسید لطفا این پست را برای ایشان بفرستید تا رزومه خود را برای من تلگرام یا ایمیل یا واتزاپ کنند.
۱. مدیر بازاریابی دیجیتالی و مجازی. سوشیال مدیا مارکتر۲. مسئول فنی سیستمی مهندس صنایع کارشناس تجزیه تحلیل سیستم ها و روش ها ۳. مسول دفتر حرفه ای و مدیر داخلی با تجربه۴. مدیر تولید حرفه ای ۵. مدیر ای تی IT مسلط۶. مدیر فروش با تجربه و سرپرست فروش حرفه ای ۷. مدیر مالی مسلط به روز با تجربه۸. مدیر بازرگانی و خرید سالم۱۰. کارشناس فروش حضوری و مویرگی ۱۱. فروشنده و مسول فروش در داخل فروشگاه و شو روم ارسال رزومه به تلگرام یا شبکه های مجازی به شماره 09122991608 ارسال رزومه به واتزاپ شماره بالا یا تلگرام شماره 09122991608
https://www.instagram.com/p/Blr6wWpHL3K/?igshid=m4ske87ut6ex وب سایت مشاور و عضو هیات مدیره مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی Drkhooyeh.ir

۷:۴۷

برندسازی را با فروش شروع کنید.Khooyeh.ir در دنیای امروز اگر کالا و خدمات شما دست مشتری و مصرف کننده نهایی نرسد انتظار برندسازی و موفقیت در کسب و کار نداشته باشید. ((شعری که دست مخاطبش نرسد، شعر نیست.)) محصول و خدمات هم اگر دست مشتری نرسد نمی‌تواند رشدی داشته باشد.به گفته کاتلر پدر بازاریابی دنیا، بهترین روش رشد ارتقا برند و برندسازی؛ بازاریابی و فروش مویرگی است. پس از سال‌ها تجربه اجرایی در امر بازاریابی و فروش مویرگی، هیبریدی، ترکیبی، پخش گرم و سرد؛ با گردآوری ادبیات این موضوع و تجربیات خود بر آن شدیم تا مجموعه پیش رو را برای خدمت‌رسانی به دست‌اندرکاران تولید خدمات و محصول و علاقمندان حوزه بازاریابی توزیع پخش و فروش تقدیم کنیم.Instagram.com/Doctorsales.ir این مجموعه می‌تواند برای کلیه کارآفرینان و نقش‌آفرینان کسب و کار کشور و تک تک کارکنان و علاقمندان حوزه بازاریابی فروش و برند کاربرد داشته باشد.Moyragi.ir Moyragi.ir Moyragi.blogfa.comMoyragi.blog.ir به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم.

۱۵:۲۹

مگر امکان دارد برندی بدون فروش و مشتری، موفق شود!;. مگر امکان دارد بدون فروش و مشتری برند شد.‌;* برندها هر چه دارند از مشتریانشان است اگر مشتری و فروشی نباشد که برند معنا ندارد. ((لطفا این تابلو را به همکاران و دوستان خود ارسال فرمائید.‌))Instagram.com/khooyeh.ir 🟡Khooyeh.ir مگر امکان دارد بدون ارتباط با مشتری و واحد فروش برند شد. برای #ساخت_برند #خلق_برند #برندسازی_حرفه_ای #برندسازی_عملی باید به #فروش #مشتری_مداری #رفتار_مصرف_کننده توجه کرد.undefined تا نفروشی که چیزی بدست نمی آوری.undefinedو این #واحد_فروش #قلب_شرکت است که باعث رشد برند و ارتقا برند و برندسازی کسب و کار می گردد. پس هوای هر دو واحد را داشته باشید. هم #واحد_برندسازي هم #واحد_فروش و #مهندسی_فروش و 🟢undefinedبا #مشتری_مداری_عالی #برندینگ را پیش ببرید.‌undefined
Branddoctor.ir hypermarketing.ir Moyragi.ir #دکتر_علی_خویه #مشاور_با_تجربه #مشاور_هیات_مدیره #مدرس_فروش #مشاورفروش #مشاور_فروش #مدرس_برندسازی #مشاور_کسب_و_کار #کوچ_کسب_و_کار #دکتربرند #دکتر_فروشDoctorsales.ir🟢🟣undefined🟡https://www.instagram.com/p/B_MDi8nAAKv/?igshid=o3a0p1mc65ed

۱۹:۴۱

thumbnail
#برند_تقلیدی....#برند_تقلبی #برند_فیک#برندبازی #برندسازی #برندداریدر ادامه همانطور که گفتمدر هفته های پیش رو کارگاه آموزشی تحت عنوان برندهای تقلیدی یا تقلبی توسط گروه آموزشی کارآفرینان دانش بنیان در شهرک صنعتی عباس آباد خواهیم داشت. پوسترهایی هم برای این کارگاه مانند تصویر آماده کردند البته نقدهایی هم داشت و پوستر را رد کردم، ولی گفتم به یادگار زحمت دوستان این جا قرار دهم. پوستر دوره هم تقلیدی بود هم تقلبی کاملا دوپهلو... ..#برندسازی_تقلیدی چالشی که خیلی از شرکت ها و کمپانی ها درگیر آن هستند و سوالات زیادی در ذهن آنها وجود دارد.
undefinedبرای تقلید از یک برند باید چه برنامه هایی داشته باشیم؟ undefinedشما تمایل دارید برندساز باشید یا برنددار ؟ undefinedاصول و مبانی برند تقلیدی چیست؟ undefinedآیا برندهای تقلیدی برندند؟ #برندها_برندند undefinedبرای تقلید از یک برند چه مهارت هایی باید داشته باشیم؟ undefinedچه کنیم تا تقلید از یک برند موانع قانونی و حقوقی ایحاد نکند؟......Brand.blog.ir Brandfa.blogfa.com .ثبت برند و مالکیت فکری و صنعتی#دکتر_علی_خویه #مشاور_با_تجربه #مشاور_هیات_مدیره #مدرس_دانشگاه #عضو_هیات_مدیره #مدرس_با_تجربه #مدرس_برند #مشاور_برند #مشاور_فروش #مشاور_استراتژی_دیجیتال_مارکتینگ #برندسازی_دیجیتال #برندسازی_پوشاک #برندسازی_نوشیدنی #برندسازی_مد #برندسازی_پوشاک_زنانه #برندسازی_آرایشی_بهداشتی #مدرس_برندسازی #مدرس_برندسازی_شخصی #مشاور_برندسازی

۱۲:۳۳

thumbnail
#برند_تقلیدی....#برند_فیکدر ادامه همانطور که گفتمدر هفته های پیش رو کارگاه آموزشی تحت عنوان برندهای تقلیدی یا تقلبی توسط گروه آموزشی کارآفرینان دانش بنیان در شهرک صنعتی عباس آباد خواهیم داشت. پوسترهایی هم برای این کارگاه مانند تصویر آماده کردند البته نقدهایی هم داشت و پوستر را رد کردم، ولی گفتم به یادگار زحمت دوستان این جا قرار دهم. پوستر دوره هم تقلیدی بود هم تقلبی کاملا دوپهلو... ..#برندسازی_تقلیدی چالشی که خیلی از شرکت ها و کمپانی ها درگیر آن هستند و سوالات زیادی در ذهن آنها وجود دارد.
undefinedبرای تقلید از یک برند باید چه دانش و آگاهی داشته باشیم؟ undefinedآیا مقالات و کتاب هایی درباره برند تقلیدی چاپ شده است؟ undefinedاستراتژی برند تقلیدی چیست؟ undefinedبرای اینکه برند تقلیدی یک برند تقلبی نباشد چه باید کرد؟ آیا امکان دارد از یک برند تقلید کنید؟ تقلید یا تقلب از یک برند چه مرزی دارد؟ undefinedاکثر برندهای چینی از برندهای بزرگ تقلید می کنند یا تقلب؟ undefinedآیا فقط چینی ها استاد برند تقلیدی هستند یا در کشورهای دیگر هم وحود دارد؟ undefinedچه جنبه هایی از یک برند بزرگ را می توان تقلید کرد؟..
...اگر کمی فکر کنیم متوجه می شویم .....
Khooyeh.ir #دکتر_علی_خویه #مشاور_برندینگ #مدرس_برند #برندسازی_تجاری #برندسازی_شرکتی #فروش_برند #مدیریت_برند #مدیربت_کسب_و_کار #مدیر_برندینگ #مدیر_برند #مشاور_برند #برندسازی_عملی #برندسازی_اجرایی #برندسازی_به_زبان_ساده #برندسازی_با_فروش #موفقیت_برند#مشاوربازاریابی #مشاور_فروش #شرکت_مشاوره_مدیریت #مدرس_برند #مشاوربرندینگ #برند_محبوب #محبوبیت_برند #برند_جهانی #مشاور_ریبرندینگ #استراتژی_فروش #کتابچه_برند #سند_راهبردی_برند

۱۲:۳۳

thumbnail
#برند_تقلیدی....در ادامه همانطور که گفتمدر هفته های پیش رو کارگاه آموزشی تحت عنوان برندهای تقلیدی یا تقلبی توسط گروه آموزشی کارآفرینان دانش بنیان در شهرک صنعتی عباس آباد خواهیم داشت. پوسترهایی هم برای این کارگاه مانند تصویر آماده کردند البته نقدهایی هم داشت و من رد کردم.‌ ولی گفتم به یادگار زحمت دوستان این جا قرار دهم. پوستر دوره هم تقلیدی بود هم تقلبی کاملا دوپهلو... ..#برندسازی_تقلیدی چالشی که خیلی از شرکت ها و کمپانی ها درگیر آن هستند و سوالات زیادی در ذهن آنها وجود دارد.
undefinedبرای تقلید از یک برند باید چه دانش و آگاهی داشته باشیم؟ undefinedآیا مقالات و کتاب هایی درباره برند تقلیدی چاپ شده است؟ undefinedاستراتژی برند تقلیدی چیست؟ undefinedبرای اینکه برند تقلیدی یک برند تقلبی نباشد چه باید کرد؟ آیا امکان دارد از یک برند تقلید کنید؟ تقلید یا تقلب از یک برند چه مرزی دارد؟ undefinedاکثر برندهای چینی از برندهای بزرگ تقلید می کنند یا تقلب؟ undefinedآیا فقط چینی ها استاد برند تقلیدی هستند یا در کشورهای دیگر هم وحود دارد؟ undefinedچه جنبه هایی از یک برند بزرگ را می توان تقلید کرد؟..Brand.blog.ir Brandfa.blogfa.com موفق و پیروز باشید #دکتر_علی_خویه #علی_خویه #برند_محبوب#برند_موفق_بسازيم#دکتربرندینگ #دکتر_علی_خویه #دکتر_برند #مشاور_برندینگ #مشاورcrm #مشاور_سیستمهای_مدیریت #مشاور_برندهای_بزرگ #شرکت_مشاوره_مدیریت #مشاور_مدیریت #مشاورفروش #مشاوربازاریابی #مشاوربرند #برندبوک #برندسازی_تجاری #مشاور_با_تجربه #تبلیغات_اثربخش #استراتژی_تبلیغات #استراتری_برند #استراتژی_فروش #آکادمی_فروش

۱۲:۳۴

مگر امکان دارد برندی بدون فروش و مشتری، موفق شود!;. مگر امکان دارد بدون فروش و مشتری برند شد.‌;* برندها هر چه دارند از مشتریانشان است اگر مشتری و فروشی نباشد که برند معنا ندارد. ((لطفا این تابلو را به همکاران و دوستان خود ارسال فرمائید.‌))Instagram.com/khooyeh.ir 🟡Khooyeh.ir مگر امکان دارد بدون ارتباط با مشتری و واحد فروش برند شد. برای #ساخت_برند #خلق_برند #برندسازی_حرفه_ای #برندسازی_عملی باید به #فروش #مشتری_مداری #رفتار_مصرف_کننده توجه کرد.undefined تا نفروشی که چیزی بدست نمی آوری.undefinedو این #واحد_فروش #قلب_شرکت است که باعث رشد برند و ارتقا برند و برندسازی کسب و کار می گردد. پس هوای هر دو واحد را داشته باشید.هم #واحد_برندسازي هم #واحد_فروش و #مهندسی_فروش و 🟢undefinedبا #مشتری_مداری_عالی #برندینگ را پیش ببرید.‌undefined
Branddoctor.ir hypermarketing.ir Moyragi.ir #دکتر_علی_خویه #مشاور_با_تجربه #مشاور_هیات_مدیره #مدرس_فروش #مشاورفروش #مشاور_فروش #مدرس_برندسازی #مشاور_کسب_و_کار #کوچ_کسب_و_کار #دکتربرند #دکتر_فروشDoctorsales.ir🟢🟣undefined🟡https://www.instagram.com/p/B_MDi8nAAKv/?igshid=o3a0p1mc65ed

۱:۴۶

در مناسبت ها چگونه برندسازی کنیم؟Khooyeh.ir Brand.blog.ir Brandfa.blogfa.com 🟢🟢🟢🟢برندسازی در مناسبت‌ها می‌تواند به تقویت هویت برند و جذب مشتریان جدید کمک کند. در ادامه، چند استراتژی مؤثر برای برندسازی در مناسبت‌ها آورده شده است:
▎1. ایجاد کمپین‌های ویژه
   • کمپین‌های مرتبط با مناسبت: طراحی کمپین‌هایی که به مناسبت خاص مربوط می‌شوند، مانند روز مادر یا عید نوروز. این کمپین‌ها می‌توانند شامل تخفیف‌ها، هدایا و پیشنهادات ویژه باشند.
   • موضوعات خاص: استفاده از موضوعات خاص مرتبط با مناسبت برای طراحی تبلیغات و محتوای برند.Khooyeh.ir ▎2. استفاده از نمادها و رنگ‌های مناسب
   • طراحی گرافیکی: استفاده از رنگ‌ها و نمادهای مرتبط با مناسبت در طراحی لوگو، بسته‌بندی و تبلیغات. این کار می‌تواند به افزایش شناسایی برند کمک کند.
   • تغییر موقت هویت برند: ایجاد تغییرات موقتی در لوگو یا طراحی برند به تناسب مناسبت.
▎3. محتوا و داستان‌سرایی
   • ایجاد محتوا: تولید محتوای مرتبط با مناسبت، مانند وبلاگ‌ها، ویدئوها یا پست‌های اجتماعی که داستان برند را به تصویر می‌کشد.
   • داستان‌سرایی: روایت داستان‌هایی که به مناسبت مربوط می‌شوند و احساسات مشتریان را تحت تأثیر قرار می‌دهند.Doctorsales.ir ▎4. تعامل با مشتریان
   • مسابقات و چالش‌ها: برگزاری مسابقات یا چالش‌ها در شبکه‌های اجتماعی که مشتریان را به مشارکت ترغیب کند.
   • نظرسنجی‌ها و بازخوردها: جمع‌آوری نظرات و بازخوردهای مشتریان درباره محصولات و خدمات به مناسبت خاص.
▎5. همکاری با تأثیرگذاران (اینفلوئنسرها)
   • شراکت با اینفلوئنسرها: همکاری با اینفلوئنسرهای مرتبط برای تبلیغ محصولات و خدمات در مناسبت‌ها.Branddoctor.ir    • تولید محتوای مشترک: ایجاد محتوای مشترک با اینفلوئنسرها که به معرفی برند در مناسبت‌ها کمک کند.
▎6. برگزاری رویدادها
   • رویدادهای حضوری یا آنلاین: برگزاری رویدادهای ویژه به مناسبت‌های خاص که تجربه‌ای منحصر به فرد برای مشتریان فراهم می‌کند.
   • کارگاه‌های آموزشی: برگزاری کارگاه‌هایی که به معرفی محصولات و خدمات شما مرتبط باشد.Drkhooyeh.ir ▎7. توسعه برنامه‌های وفاداری
   • پیشنهادات ویژه برای اعضا: ارائه تخفیف‌ها یا پیشنهادات ویژه برای اعضای برنامه وفاداری در مناسبت‌ها.
   • جوایز و هدایا: اعطای جوایز یا هدایا به مشتریان وفادار به مناسبت‌های خاص.
▎8. استفاده از رسانه‌های اجتماعی
   • پست‌های ویژه: ایجاد پست‌های جذاب و مرتبط با مناسبت در رسانه‌های اجتماعی که برند شما را معرفی کند.
   • استفاده از هشتگ‌ها: استفاده از هشتگ‌های مرتبط با مناسبت برای افزایش دیده شدن و تعامل.
▎9. برندسازی احساسی
   • ایجاد ارتباط عاطفی: تلاش برای ایجاد ارتباط عاطفی با مشتریان از طریق پیام‌های احساسی و انسانی.
   • تجربه‌های مثبت: فراهم کردن تجربه‌های مثبت برای مشتریان در مناسبت‌ها که باعث ایجاد یادآوری مثبت از برند شما شود.Brand.blog.ir ▎10. تحلیل نتایج
   • بررسی عملکرد کمپین‌ها: تحلیل داده‌ها و نتایج کمپین‌های برندسازی پس از مناسبت‌ها برای شناسایی نقاط قوت و ضعف.
   • بهبود استراتژی‌ها: استفاده از اطلاعات جمع‌آوری‌شده برای بهبود استراتژی‌های برندسازی در آینده.
با اجرای این استراتژی‌ها، می‌توانید برندسازی مؤثری در مناسبت‌ها داشته باشید و ارتباط خود را با مشتریان تقویت کنید.undefinedسلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در کلینیک مدیریت برند انجمن برند بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید.
http://anjomanbrand.irhttp://brandfa.blogfa.com
undefinedصفحه اینستاگرام کلینیک مدیریت برند انجمن برندhttp://instagram.com/anjoman_brand
🟢کلینیک مدیریت برند انجمن برند دکتر برند در تلگرام https://t.me/branddoctor
🟢کلینیک مدیریت برند انجمن برند دکتر برند در ایتاeitaa.com/branddoctor
🟢کلینیک مدیریت برند انجمن برند دکتر برند در روبیکا https://rubika.ir/branddoctor
🟢کلینیک مدیریت برند انجمن برند دکتر برند در بله https://ble.ir/branddoctor
🟢کلینیک مدیریت برند انجمن برند دکتر برند در گپ https://gap.im/branddoctor

۱۶:۱۶

در مناسبت ها چگونه برندسازی کنیم؟Khooyeh.ir Brand.blog.ir Brandfa.blogfa.com 🟢🟢🟢🟢برندسازی در مناسبت‌ها می‌تواند به تقویت هویت برند و جذب مشتریان جدید کمک کند. در ادامه، چند استراتژی مؤثر برای برندسازی در مناسبت‌ها آورده شده است:
▎1. ایجاد کمپین‌های ویژه
   • کمپین‌های مرتبط با مناسبت: طراحی کمپین‌هایی که به مناسبت خاص مربوط می‌شوند، مانند روز مادر یا عید نوروز. این کمپین‌ها می‌توانند شامل تخفیف‌ها، هدایا و پیشنهادات ویژه باشند.
   • موضوعات خاص: استفاده از موضوعات خاص مرتبط با مناسبت برای طراحی تبلیغات و محتوای برند.Khooyeh.ir ▎2. استفاده از نمادها و رنگ‌های مناسب
   • طراحی گرافیکی: استفاده از رنگ‌ها و نمادهای مرتبط با مناسبت در طراحی لوگو، بسته‌بندی و تبلیغات. این کار می‌تواند به افزایش شناسایی برند کمک کند.
   • تغییر موقت هویت برند: ایجاد تغییرات موقتی در لوگو یا طراحی برند به تناسب مناسبت.
▎3. محتوا و داستان‌سرایی
   • ایجاد محتوا: تولید محتوای مرتبط با مناسبت، مانند وبلاگ‌ها، ویدئوها یا پست‌های اجتماعی که داستان برند را به تصویر می‌کشد.
   • داستان‌سرایی: روایت داستان‌هایی که به مناسبت مربوط می‌شوند و احساسات مشتریان را تحت تأثیر قرار می‌دهند.Doctorsales.ir ▎4. تعامل با مشتریان
   • مسابقات و چالش‌ها: برگزاری مسابقات یا چالش‌ها در شبکه‌های اجتماعی که مشتریان را به مشارکت ترغیب کند.
   • نظرسنجی‌ها و بازخوردها: جمع‌آوری نظرات و بازخوردهای مشتریان درباره محصولات و خدمات به مناسبت خاص.
▎5. همکاری با تأثیرگذاران (اینفلوئنسرها)
   • شراکت با اینفلوئنسرها: همکاری با اینفلوئنسرهای مرتبط برای تبلیغ محصولات و خدمات در مناسبت‌ها.Branddoctor.ir    • تولید محتوای مشترک: ایجاد محتوای مشترک با اینفلوئنسرها که به معرفی برند در مناسبت‌ها کمک کند.
▎6. برگزاری رویدادها
   • رویدادهای حضوری یا آنلاین: برگزاری رویدادهای ویژه به مناسبت‌های خاص که تجربه‌ای منحصر به فرد برای مشتریان فراهم می‌کند.
   • کارگاه‌های آموزشی: برگزاری کارگاه‌هایی که به معرفی محصولات و خدمات شما مرتبط باشد.Drkhooyeh.ir ▎7. توسعه برنامه‌های وفاداری
   • پیشنهادات ویژه برای اعضا: ارائه تخفیف‌ها یا پیشنهادات ویژه برای اعضای برنامه وفاداری در مناسبت‌ها.
   • جوایز و هدایا: اعطای جوایز یا هدایا به مشتریان وفادار به مناسبت‌های خاص.
▎8. استفاده از رسانه‌های اجتماعی
   • پست‌های ویژه: ایجاد پست‌های جذاب و مرتبط با مناسبت در رسانه‌های اجتماعی که برند شما را معرفی کند.
   • استفاده از هشتگ‌ها: استفاده از هشتگ‌های مرتبط با مناسبت برای افزایش دیده شدن و تعامل.
▎9. برندسازی احساسی
   • ایجاد ارتباط عاطفی: تلاش برای ایجاد ارتباط عاطفی با مشتریان از طریق پیام‌های احساسی و انسانی.
   • تجربه‌های مثبت: فراهم کردن تجربه‌های مثبت برای مشتریان در مناسبت‌ها که باعث ایجاد یادآوری مثبت از برند شما شود.Brand.blog.ir ▎10. تحلیل نتایج
   • بررسی عملکرد کمپین‌ها: تحلیل داده‌ها و نتایج کمپین‌های برندسازی پس از مناسبت‌ها برای شناسایی نقاط قوت و ضعف.
   • بهبود استراتژی‌ها: استفاده از اطلاعات جمع‌آوری‌شده برای بهبود استراتژی‌های برندسازی در آینده.
با اجرای این استراتژی‌ها، می‌توانید برندسازی مؤثری در مناسبت‌ها داشته باشید و ارتباط خود را با مشتریان تقویت کنید.undefinedسلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در کلینیک مدیریت برند انجمن برند بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید.
http://anjomanbrand.irhttp://brandfa.blogfa.com
undefinedصفحه اینستاگرام کلینیک مدیریت برند انجمن برندhttp://instagram.com/anjoman_brand
🟢کلینیک مدیریت برند انجمن برند دکتر برند در تلگرام https://t.me/branddoctor
🟢کلینیک مدیریت برند انجمن برند دکتر برند در ایتاeitaa.com/branddoctor
🟢کلینیک مدیریت برند انجمن برند دکتر برند در روبیکا https://rubika.ir/branddoctor
🟢کلینیک مدیریت برند انجمن برند دکتر برند در بله https://ble.ir/branddoctor
🟢کلینیک مدیریت برند انجمن برند دکتر برند در گپ https://gap.im/branddoctor

۴:۵۱

بازارسال شده از شرکت گچ جنوب فارس - واحد هرمزگان
Kpi مریضی های kpi بیماری های kpiمشاور دکتر علی خویه
۱. توهم KPI (KPI Illusion)undefined یعنی فکر می‌کنیم چون یه عدد خوبه، پس همه چیز خوبه!مثلاً: تعداد بازدید سایت زیاده، ولی کسی خرید نمی‌کنه!undefined راه‌حل: تمرکز بر KPIهای منجر به «ارزش واقعی» مثل فروش، رضایت مشتری و سود.
۲. KPI زیاد (Overloaded KPIs)undefined یعنی انقدر شاخص تعیین کردیم که نمی‌دونیم کدوم مهم‌تره.انگار هر بخش شرکت یه KPI داره بدون هماهنگی با هدف کلی!
undefined راه‌حل: محدود کردن KPIها به چند عدد کلیدی مرتبط با اهداف اصلی.
۳. KPI تقلبی (Fake KPIs)undefined یعنی شاخص‌هایی که فقط ظاهراً خوبن ولی فایده‌ای ندارن.مثلاً تعداد لایک اینستاگرام وقتی هیچ فروشی نداری!
undefined راه‌حل: تمرکز روی KPIهای قابل تبدیل به نتیجه (مثلاً لید یا فروش).
۴. KPI گمراه‌کننده (Misleading KPIs)undefined یعنی یه شاخص به‌نظر خوب میاد ولی واقعاً گمراه‌کننده‌ست.مثلاً: افزایش فروش = موفقیت؟ نه لزوماً! شاید سود کم شده باشه.
undefined راه‌حل: کنار هر KPI، شاخص مکملش رو هم بررسی کن.
۵. اعتیاد به KPI (KPI Addiction)undefined وقتی همه فقط دنبال بهتر شدن عدد KPI هستن حتی به قیمت تقلب!مثلاً: کارکنان فقط دنبال بالا بردن امتیاز رضایت هستن حتی با زور!
undefined راه‌حل: ترکیب KPI با تحلیل‌های کیفی و اخلاق حرفه‌ای.
۶. KPI ناهماهنگ با استراتژیundefined KPIهایی که با اهداف اصلی شرکت هماهنگ نیستن.مثلاً: تمرکز بر جذب فالوئر وقتی هدف فروش B2Bه!
undefined راه‌حل: تعیین KPIها فقط بعد از مشخص شدن هدف‌ها و استراتژی‌ها.
۷. کوری KPI (KPI Blindness)undefined وقتی فقط به عددها نگاه می‌کنیم و انسان‌ها یا جزئیات واقعی رو نمی‌بینیم.مثلاً: افت روحیه تیم مهم نیست چون عدد KPI بالاست!
undefined راه‌حل: ترکیب KPI با بازخورد انسانی، نظرسنجی و گفتگو با تیم.

۱۱:۴۴

متن کامل معرفی کتاب «مدیریت استراتژیک تبلیغات» اثر مشترک دکتر احمد روستا و دکتر علی خویه که در سایت رسمی ایشان (khooyeh.com) منتشر شده، شامل ساختار دقیق کتاب، اهداف، کاربردها و مخاطبان هدف آن است. در ادامه، خلاصه‌ای ساخت‌یافته از این متن را برایتان آماده کرده‌ام:
undefined معرفی کتاب مدیریت استراتژیک تبلیغات
undefined نویسندگان:
دکتر احمد روستا: پدر بازاریابی نوین ایران
دکتر علی خویه: مشاور برند و تبلیغات، مدرس دانشگاه و مؤلف چندین کتاب بازاریابی و فروش
undefined اهداف کتاب
آموزش نگاه استراتژیک به تبلیغات
تلفیق دانش نظری و تجربه عملی
آموزش چگونگی برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی تبلیغات مؤثر
🧱 ساختار فصول و محتوای کلیدی
1. مفاهیم بنیادی تبلیغات
تعریف‌های متنوع تبلیغات
جایگاه تبلیغات در آمیخته بازاریابی (4P)
تفاوت با روابط عمومی و برندینگ
انواع تبلیغات: محیطی، دیجیتال، چاپی، تلویزیونی و…
2. برنامه‌ریزی استراتژیک تبلیغات
تعیین اهداف (آگاهی، متقاعدسازی، یادآوری)
شناخت مخاطبان و سگمنت‌بندی بازار
تدوین پیام تبلیغاتی و انتخاب رسانه مناسب
بودجه‌بندی و تخصیص منابع
3. پیام و خلاقیت در تبلیغات
ویژگی‌های پیام اثربخش
نقش احساس و منطق در پیام
تکنیک‌های کپی‌رایتینگ
داستان‌سرایی در تبلیغات
4. انتخاب رسانه‌های تبلیغاتی
تحلیل رسانه‌های سنتی (تلویزیون، رادیو، روزنامه)
رسانه‌های دیجیتال (گوگل ادز، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ)
تبلیغات غیرمستقیم و بازاریابی محتوا
5. بودجه‌بندی و مدیریت هزینه تبلیغات
روش‌های بودجه‌بندی (درصد فروش، رقابتی، هدف‌محور)
تحلیل بازگشت سرمایه (ROI)
تست و بهینه‌سازی تبلیغات (A/B تست و…)
6. ارزیابی اثربخشی تبلیغات
شاخص‌های کلیدی مانند نرخ تبدیل و تعامل
تحلیل داده‌ها و ارزیابی نتایج
تحقیقات بازار و نظرسنجی برای سنجش اثر
undefined ویژگی‌های منحصربه‌فرد کتاب
تلفیق تئوری و عمل: دارای مثال‌های واقعی از بازار ایران
مطالعات موردی (Case Studies) از برندهای شناخته‌شده
نگارش ساده و قابل‌فهم
ابزارهای اجرایی قابل استفاده برای مدیران، دانشجویان و مشاوران
🧩 کاربردهای کتاب
مخاطبکاربرددانشجویان بازاریابیمنبع درسی تبلیغات و برندینگمدیران بازاریابیطراحی کمپین‌های هدفمند و اثربخشاستارتاپ‌هابهینه‌سازی بودجه تبلیغاتی با نتایج بهترآژانس‌های تبلیغاتیطراحی حرفه‌ای‌تر کمپین‌ها
undefined نتیجه‌گیری
این کتاب یک راهنمای جامع و کاربردی برای کسانی است که می‌خواهند تبلیغات را نه به‌عنوان یک فعالیت کوتاه‌مدت، بلکه به‌عنوان یک فرآیند استراتژیک و مستمر در نظر بگیرند.اگر به دنبال اجرای تبلیغاتی هدفمند و مؤثر هستید، این کتاب یکی از بهترین منابع فارسی در این حوزه است.

۸:۳۲

thumbnail

۸:۳۲

🟣🟣جایی برای ... Khooyeh.ir Khooyeh.com
مقدمه undefined
نمایشگاه جایی برای دیده‌شدن نیست، جایی برای بردن بازار است.اما این موفقیت تنها به کسانی می‌رسد که پیش از شروع نمایشگاه، با برنامه‌ریزی دقیق و آماده‌سازی حرفه‌ای وارد میدان شوند. هر ساعت سرمایه‌گذاری در آمادگی قبل از نمایشگاه، معادل روزها صرفه‌جویی در پیگیری‌ها و چندین برابر بازگشت سرمایه خواهد بود.پس راز اثرگذاری، جذب مشتریان جدید و بستن قراردادهای سودآور، در اجرای اقداماتی است که قبل از نمایشگاه باید انجام دهید.Instagram.com/Drkhooyeh.ir
undefinedundefinedundefinedundefined بیست کار مهم قبل از نمایشگاه بین‌المللی
undefined undefined تعیین اهداف دقیق از حضور در نمایشگاه (برندسازی، فروش، جذب نمایندگی و …)undefined undefined انتخاب نمایشگاه مناسب و رزرو به‌موقع غرفهundefined undefined طراحی استراتژی بازاریابی و فروش قبل از نمایشگاهundefined undefined طراحی و دیزاین حرفه‌ای غرفه (چیدمان، رنگ، نورپردازی)undefined undefined تهیه بروشورها، کاتالوگ‌ها، کارت ویزیت و سایر اقلام تبلیغاتیundefined undefined آماده‌سازی نمونه محصولات برای نمایشundefined undefined انتخاب و آموزش تیم غرفه‌داری (رفتار، پوشش، نحوه تعامل با بازدیدکنندگان)undefined undefined طراحی پیام‌ها و شعارهای کلیدی برای معرفی برندundefined undefined اطلاع‌رسانی و تبلیغات قبل از نمایشگاه (دعوت مشتریان و شرکای تجاری)undefined undefined هماهنگی رسانه‌ای و تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعیundefinedundefined undefined برنامه‌ریزی جلسات و ملاقات‌های از پیش تعیین‌شده در نمایشگاهundefinedundefined undefined آماده‌سازی فرم‌های ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان و سیستم CRMundefinedundefined undefined تهیه هدایای تبلیغاتی (گیفت‌های خاص و کاربردی)undefinedundefined undefined برنامه‌ریزی لجستیک (حمل‌ونقل محصولات، تجهیزات و چیدمان)undefinedundefined undefined پیش‌بینی بودجه و هزینه‌های دقیق حضور در نمایشگاهundefinedundefined undefined تمرین سناریوهای معرفی محصول و پاسخ به پرسش‌های رایج مشتریانundefinedundefined undefined هماهنگی با تیم فنی برای پشتیبانی در محل نمایشگاهundefinedundefined undefined طراحی لباس متحدالشکل برای پرسنل غرفه (در صورت نیاز)undefinedundefined undefined بررسی رقبا و جمع‌آوری اطلاعات از حضور آن‌ها در نمایشگاهundefinedundefined undefined آماده‌سازی برنامه پیگیری بلافاصله بعد از نمایشگاه (Roadmap ادامه‌دار)undefined این اقدامات باعث می‌شود شما با آمادگی کامل وارد نمایشگاه شوید و فرصت‌های بیشتری را به قرارداد و همکاری واقعی تبدیل کنید.Mooyragi.ir Moyragi.ir Salez.ir Drmall.ir

۹:۰۰

undefined دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی
دکتر علی خویه (Dr. Ali Khooyeh)
مدرس، مشاور و مربی مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندundefined وب‌سایت‌ها:Khooyeh.ir | Khooyeh.com | DoctorSales.ir | MarketingDoctor.ir | Salez.ir | DrMall.ir | Negotiation.blog.ir
---
undefined معرفی دکتر علی خویه
دکتر علی خویه از پیشگامان آموزش و مشاوره در حوزه‌های مدیریت، بازاریابی، فروش، برند و تبلیغات در ایران است.او با بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی، مشاوره و تدریس در سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات آموزشی معتبر، یکی از شناخته‌شده‌ترین مدرسان در حوزه مهندسی فروش و مدیریت بازاریابی کاربردی به شمار می‌آید.
undefined
بنیان‌گذار «مدرسه فروش ایران» و «آکادمی فروش ایران»
مولف و مترجم بیش از ۱۲ عنوان کتاب تخصصی در حوزه بازاریابی، فروش و برندینگ
برگزارکننده بیش از ۱۵۰۰ کارگاه و سمینار در داخل و خارج از کشور
مشاور برند و فروش برای ده‌ها شرکت مطرح در صنایع مختلف (FMCG، خدمات، گردشگری، خودرو و …)
سخنران انگیزشی و مدرس MBA فروش و بازاریابی
---
undefined حوزه فروش، مهندسی فروش و مشتری‌سازی
undefined اصول و فنون فروش حرفه‌ایundefined مهندسی فروش و طراحی سیستم فروشundefined تکنیک‌های مذاکره فروش و زبان بدنundefined فروش مویرگی و مدیریت شبکه توزیعundefined روانشناسی فروش و رفتار مصرف‌کنندهundefined فروشندگی احساسی و فروش مبتنی بر ارزشundefined مهارت‌های پیگیری مشتری و مدیریت اعتراضاتundefined اصول مشتری‌سازی و حفظ مشتریان وفادارundefined کوچینگ و مربیگری در تیم‌های فروشundefined طراحی چیدمان فروشگاه و مهندسی فروش حضوریundefined Khooyeh.ir
---
undefined حوزه بازاریابی و توسعه بازار
undefined بازاریابی کاربردی و اصول بازاریابی نوینundefined بازاریابی دیجیتال و اینستاگرامیundefined بازاریابی B2B و بازاریابی صنعتیundefined بازاریابی مویرگی و ویروسیundefined تحقیقات بازار و تحلیل رقباundefined طراحی کمپین‌های بازاریابی و تبلیغاتیundefined بازاریابی حسی و رفتاریundefined تریز و خلاقیت در بازاریابیundefined بازاریابی محتوا و برندسازی شخصیundefined Khooyeh.com
---
undefined حوزه برند، تبلیغات و ارتباطات
undefined مدیریت و مهندسی برندundefined اصول برندسازی شخصی (Personal Branding)undefined مدیریت تبلیغات و کمپین‌های تبلیغاتیundefined سبک‌های تبلیغات و پیام‌های اثرگذارundefined طراحی استراتژی ارتباطات سازمانیundefined مهارت‌های سخنرانی، فن بیان و ارتباط مؤثرundefined تبلیغات خلاق و بازاریابی احساسی
---
undefined حوزه مدیریت و رهبری
undefined مدیریت استراتژیک فروش و بازاریابیundefined مدیریت رفتار سازمانی و انگیزش کارکنانundefined مدیریت زمان، استرس و بهره‌وری فردیundefined کوچینگ مدیران و رهبری اثربخشundefined کار تیمی، خلاقیت و حل مسئله در سازمانundefined اصول تصمیم‌گیری و تفکر استراتژیکundefined DoctorSales.ir
---
undefined حوزه آموزش و توسعه فردی
undefined NLP و مهندسی ذهن در بازاریابی و فروشundefined مهارت‌های ارتباطی و گوش‌دادن فعالundefined اعتمادبه‌نفس و مدیریت احساسات در مذاکرهundefined خودشناسی، انگیزش و موفقیت شخصیundefined مهارت‌های ارائه و پرزنت حرفه‌ایundefined زبان بدن و تأثیرگذاری غیرکلامی در ارتباطundefined Negotiation.blog.ir
---
undefined حوزه‌های ویژه و تخصصی
undefined بازاریابی و فروش در صنعت خودروundefined بازاریابی املاک و مستغلاتundefined بازاریابی محصولات غذایی و FMCGundefined مدیریت توزیع و پخش مویرگیundefined برندینگ گردشگری و مدیریت هتل و رستورانundefined فروش و بازاریابی در صنعت خدمات و آموزشundefined Salez.ir | DrMall.ir | MarketingDoctor.ir
---
undefined مزیت دوره‌ها:
تمامی کارگاه‌ها و دوره‌ها به‌صورت کاربردی، کارگاهی، رول‌پلی، سناریومحور و تمرینی طراحی و برگزار می‌شوند.قابل ارائه به‌صورت حضوری، آنلاین یا ترکیبی برای سازمان‌ها، شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، فرهنگسراها و مدیران فروش در سراسر کشور.
---

۱۷:۴۳