مقایسه قیف فروش و سفر مشتری؛ کدام یک برای کسبوکار شما مناسبتر است؟
قیف فروش (Sales Funnel)؛ ابزار کلاسیک اما کاربردی
قیف فروش، مسیر حرکت مشتری از آشنایی اولیه با محصول تا خرید نهایی را به صورت مرحلهای نمایش میدهد. این مدل، با تمرکز بر جذب سرنخ (Lead)، تبدیل آن به مشتری بالقوه و در نهایت فروش، یکی از مهمترین ابزارهای تیم فروش به شمار میرود.
در قیف فروش، نگاه از دید کسبوکار است؛ یعنی از خودتان شروع میکنید تا مشتری را به نقطه خرید برسانید. مدل سادهای است اما برای بسیاری از کسبوکارها همچنان مؤثر و قابل پیادهسازی است.
سفر مشتری (Customer Journey)؛ نقشهای از نگاه مشتری 🧭برخلاف قیف فروش، سفر مشتری از دید خود مشتری ترسیم میشود. یعنی احساسات، دغدغهها و تجربیات او از لحظهای که با برند شما آشنا میشود تا پس از خرید را بررسی میکند.مدل سفر مشتری نهتنها به فروش منجر میشود بلکه باعث وفاداری و تعامل بلندمدت با برند هم میشود.
اگر به دنبال ساختن تجربهای بهیادماندنی برای مشتری هستید، مدل سفر مشتری میتواند انتخاب بهتری باشد. مخصوصاً در کسبوکارهایی که ارزشمحور و مشتریمحور هستند.
کدامیک بهتر است؟
واقعیت این است که هیچکدام به تنهایی کافی نیست! شما باید با ترکیب این دو مدل، هم فروش را هدف بگیرید و هم رضایت و تجربه مشتری را تضمین کنید.
در تیم مشاوره ما، با تحلیل دقیق رفتار مشتریان و طراحی قیف و سفر متناسب با صنعت شما، کمک میکنیم تا هم فروش افزایش یابد و هم برند تقویت شود.
اگر به دنبال یک مشاور حرفهای هستید...
اگر به دنبال مشاور یا مدرس حرفهای در زمینه فروش، برند و بازاریابی هستید، با ما در ارتباط باشید. دکتر علی خویه با بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی و آموزشی در سازمانها و برندهای برتر، آماده ارائه خدمات آموزشی و مشاورهای به شماست.
وبسایت: www.khooyeh.ir | www.khooyeh.com
تماس مستقیم: 09123998027 | 09122991608
ایمیل: info@khooyeh.comبا ما در ارتباط باشید تا برای برندتان نقشه موفقیت ترسیم کنیم! 

۱۲:۱۸
چرا دکتر علی خویه را برای مشاوره انتخاب کنیم؟
تجربهای بیش از دو دهه 

من، علی خویه، بیش از ۲۱ سال است که در حوزه بازاریابی، فروش، مذاکره و برندسازی فعالیت حرفهای دارم. طی این سالها با دهها شرکت و برند معتبر همکاری کردهام و تجربههای ارزشمندی به دست آوردهام. این تجربهها به من اجازه داده است که در کنار دانش علمی، راهکارهایی کاملاً عملی و کاربردی به شما ارائه دهم.
آموزش و مشاوره تخصصی

اگر به دنبال یک مشاور و مدرس حرفهای فروش، بازاریابی و برندینگ هستید، میتوانید روی من حساب کنید. من فقط تئوری ارائه نمیدهم؛ بلکه آموزشها و مشاورههای من بر اساس مثالهای واقعی بازار ایران و جهان است. همین موضوع باعث میشود که راهکارهایم برای شما ملموس، عملی و نتیجهبخش باشند.
نتیجهمحوری و رشد کسبوکار

تمام هدف من این است که به شما کمک کنم تا فروش خود را افزایش دهید، برندتان را قدرتمند کنید و جایگاه بهتری در بازار به دست آورید. سالها تجربهی اجرایی در کنار تدریس، به من این امکان را داده تا مسیر موفقیت را برای شما سادهتر کنم.
دسترسی آسان و ارتباط مستقیم

برای دسترسی به خدمات من، کافی است با شمارههای ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷ و ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ تماس بگیرید. همچنین میتوانید از طریق وبسایتهای رسمی من به آدرس khooyeh.ir و khooyeh.com اطلاعات بیشتری دریافت کنید. حضور من فقط محدود به جلسات مشاوره نیست؛ بلکه همواره در مسیر همراه شما خواهم بود.
انتخاب درست برای آیندهای بهتر

انتخاب یک مشاور حرفهای، یعنی سرمایهگذاری برای آیندهی کسبوکار خودتان. من باور دارم هر سازمان و فردی میتواند با آموزش صحیح و راهنمایی درست، به موفقیتهای بزرگ دست پیدا کند.
اگر به دنبال یک مشاور و مدرس حرفهای در حوزه فروش، بازاریابی، مذاکره و برند هستید، همین حالا با ما در ارتباط باشید.
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷ | ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
khooyeh.ir | khooyeh.com
من، علی خویه، بیش از ۲۱ سال است که در حوزه بازاریابی، فروش، مذاکره و برندسازی فعالیت حرفهای دارم. طی این سالها با دهها شرکت و برند معتبر همکاری کردهام و تجربههای ارزشمندی به دست آوردهام. این تجربهها به من اجازه داده است که در کنار دانش علمی، راهکارهایی کاملاً عملی و کاربردی به شما ارائه دهم.
آموزش و مشاوره تخصصی
اگر به دنبال یک مشاور و مدرس حرفهای فروش، بازاریابی و برندینگ هستید، میتوانید روی من حساب کنید. من فقط تئوری ارائه نمیدهم؛ بلکه آموزشها و مشاورههای من بر اساس مثالهای واقعی بازار ایران و جهان است. همین موضوع باعث میشود که راهکارهایم برای شما ملموس، عملی و نتیجهبخش باشند.
نتیجهمحوری و رشد کسبوکار
تمام هدف من این است که به شما کمک کنم تا فروش خود را افزایش دهید، برندتان را قدرتمند کنید و جایگاه بهتری در بازار به دست آورید. سالها تجربهی اجرایی در کنار تدریس، به من این امکان را داده تا مسیر موفقیت را برای شما سادهتر کنم.
دسترسی آسان و ارتباط مستقیم
برای دسترسی به خدمات من، کافی است با شمارههای ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷ و ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ تماس بگیرید. همچنین میتوانید از طریق وبسایتهای رسمی من به آدرس khooyeh.ir و khooyeh.com اطلاعات بیشتری دریافت کنید. حضور من فقط محدود به جلسات مشاوره نیست؛ بلکه همواره در مسیر همراه شما خواهم بود.
انتخاب درست برای آیندهای بهتر
انتخاب یک مشاور حرفهای، یعنی سرمایهگذاری برای آیندهی کسبوکار خودتان. من باور دارم هر سازمان و فردی میتواند با آموزش صحیح و راهنمایی درست، به موفقیتهای بزرگ دست پیدا کند.
۱۱:۵۶
ادامه همایش #پیش_بینی_اقتصادی #پیش_بینی_آینده
Khooyeh.ir Khooyeh.com #پیش_بینی #پیشگویی_آینده #پیش_بینی_آینده #پیش_بینی_اقتصادی #علی_خویه #دکترخویه_استراتژی_فروش_تکنولوژی #دکتر_علی_خویه #مدیریت_استراتژیک_بازاریابی #مشاورمدیریت #شرکت_مشاوره_مدیریت #عارضه_یابی_و_تحلیل_عملکرد_سازمانی #بهبود_سازمانی #مدیریت_تحول #مدیریت_تحول_سازمانی #مشاور_مدیریتی #مدیریت_کسب_و_کار #مدیریت_بازاریابی_و_فروش #سیستم_سازی_کسب_و_کار #مدیریت_برندhttps://www.instagram.com/tv/Cb7ieCGgw5j/?igsh=Z3p6MHhwaTF6NHE0
Khooyeh.ir Khooyeh.com #پیش_بینی #پیشگویی_آینده #پیش_بینی_آینده #پیش_بینی_اقتصادی #علی_خویه #دکترخویه_استراتژی_فروش_تکنولوژی #دکتر_علی_خویه #مدیریت_استراتژیک_بازاریابی #مشاورمدیریت #شرکت_مشاوره_مدیریت #عارضه_یابی_و_تحلیل_عملکرد_سازمانی #بهبود_سازمانی #مدیریت_تحول #مدیریت_تحول_سازمانی #مشاور_مدیریتی #مدیریت_کسب_و_کار #مدیریت_بازاریابی_و_فروش #سیستم_سازی_کسب_و_کار #مدیریت_برندhttps://www.instagram.com/tv/Cb7ieCGgw5j/?igsh=Z3p6MHhwaTF6NHE0
۸:۴۹
ادامه همایش تکنیک ها و مهارت های پیش بینی در کسب و کار#دکتر_علی_خویه #علی_خویه #استادفروش #استاد_فروش #کوچ_فروش #مشاور_دیجیتال_مارکتینگ #مشاور_سیستمهای_مدیریت@drkhooyeh.ir
تماس با مدیر برنامه ها در واتساپ ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴تلفن ۲۶۷۱۱۲۷۱
#مشاور_با_تجربه #مدرس_با_تجربه #مشاور_مدیریت #مشاور_برندینگ #مشاور_رفتار_سازمانی #مشاورفروش #مشاوربازاریابی #شرکت_مشاوره_مدیریت #مشاور_مهندسی_فروش#مدرس_فروش #مدرسه_فروش #مدرسه_فروش_ایران #دکتر_علی_خویه #آکادمی_فروش 🟣مدرس: دکتر علی خویه Drkhooyeh.ir مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ کتاب تخصصی کاربردی، دارای ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای موسس و مدیریت دکتر مال موسس مدرسه فروش ایران دو دهه پیشSalez.ir#دکتر_فروشگاه #مشاور_رفتار_سازمانی #فروشگاه_داری #مدیریت_سیستم_سازی #مدیریت_فروشگاه #افزایش_فروش #سیستم_سازی_کسب_و_کار #مدرس_فروشگاهیhttps://www.instagram.com/tv/CeoPP7coFJ1/?igsh=MTMzejE0Z3gxdTc4ZA==
تماس با مدیر برنامه ها در واتساپ ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴تلفن ۲۶۷۱۱۲۷۱
#مشاور_با_تجربه #مدرس_با_تجربه #مشاور_مدیریت #مشاور_برندینگ #مشاور_رفتار_سازمانی #مشاورفروش #مشاوربازاریابی #شرکت_مشاوره_مدیریت #مشاور_مهندسی_فروش#مدرس_فروش #مدرسه_فروش #مدرسه_فروش_ایران #دکتر_علی_خویه #آکادمی_فروش 🟣مدرس: دکتر علی خویه Drkhooyeh.ir مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ کتاب تخصصی کاربردی، دارای ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای موسس و مدیریت دکتر مال موسس مدرسه فروش ایران دو دهه پیشSalez.ir#دکتر_فروشگاه #مشاور_رفتار_سازمانی #فروشگاه_داری #مدیریت_سیستم_سازی #مدیریت_فروشگاه #افزایش_فروش #سیستم_سازی_کسب_و_کار #مدرس_فروشگاهیhttps://www.instagram.com/tv/CeoPP7coFJ1/?igsh=MTMzejE0Z3gxdTc4ZA==
۸:۴۹
همایش مدیران طلایی.
ده اشتباه مرگبار مدیریتی در مدیریت نسل زد دهه هفتادی ها و دهه هشتادی ها.
آیا شما در کار کردن با نسل زد مشکل دارید؟
برای نگهداشت منابع انسانی نسل زد چه برنامه ای دارید
روش های مدیریت دهه هفتادی ها و دهه هشتادی ها را می دانید؟
با نسل کنونی چه باید کرد چگونه باید رفتار کرد؟ @drkhooyeh.irKhooyeh.ir Khooyeh.com
امیدوارم مفید بوده باشد...موفق و پیروز باشید دوستدارتان #دکتر_علی_خویه #علی_خویه #برند_محبوب#برند_موفق_بسازيم#دکتربرندینگ #دکتر_علی_خویه #دکتر_برند #مشاور_برندینگ #مشاورcrm #مشاور_سیستمهای_مدیریت #مشاور_برندهای_بزرگ #شرکت_مشاوره_مدیریت #مشاور_مدیریت #مشاورفروش #مشاوربازاریابی #مشاوربرند #برندبوک #برندسازی_تجاری #مشاور_با_تجربه #تبلیغات_اثربخش #استراتژی_تبلیغات #استراتری_برند #استراتژی_فروش #آکادمی_فروش #آکادمی_بازاریابی #آکادمی_مدیریت_بازار #برندسازی_شرکتی #شرکت_مشاوره_مدیریت #گروه_مشاوره_مديريت #آکادمی_مذاکره_ایران #آکادمی_فروش #آکادمی_بازاریابیhttps://www.instagram.com/reel/C1WlUp6slFR/?igsh=MTB5dWpncDJmYzEy
۸:۴۹
چرا آکادمی فروش دکتر فروش مدرسه فروش ایران
http://khooyeh.ir/why-sale-school-sale-academy-drkhooyeh/
.


به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنیم ..
#دکتر_علی_خویه#استادفروش #استاد_فروش #کوچ_فروش #مشاور_دیجیتال_مارکتینگ #مشاور_سیستمهای_مدیریتDoctorsales.ir دکتر فروش
تماس با مدیر برنامه ها ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴تلفن ۲۶۷۱۱۲۷۱
#مشاور_با_تجربه #مدرس_با_تجربه #مشاور_مدیریت #مشاور_برندینگ #مشاور_رفتار_سازمانی #مشاورفروش #مشاوربازاریابی #شرکت_مشاوره_مدیریت #مشاور_مهندسی_فروش#چیدمان_فروش #چیدمان_فروشگاهی#برندسازی_فروشگاهی #بازاریابی_فروشگاه #مدرس_فروش #مدرس_سیستم_سازی #مدرس_بازاریابی_فروش #مدرس_فروش #مدرسه_فروش #مدرسه_فروش_ایران #دکتر_علی_خویه #آکادمی_فروش 🟣مدرس: دکتر علی خویه Drkhooyeh.ir مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ کتاب تخصصی کاربردی، دارای ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای موسس و مدیریت دکتر مال موسس مدرسه فروش ایران دو دهه پیش
Salez.ir#دکتر_فروشگاه #مشاور_رفتار_سازمانی #مدیریت_سیستم_سازی #مدیریت_فروشگاه #افزایش_فروش #سیستم_سازی_کسب_و_کار
http://khooyeh.ir/why-sale-school-sale-academy-drkhooyeh/
.
#دکتر_علی_خویه#استادفروش #استاد_فروش #کوچ_فروش #مشاور_دیجیتال_مارکتینگ #مشاور_سیستمهای_مدیریتDoctorsales.ir دکتر فروش
تماس با مدیر برنامه ها ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴تلفن ۲۶۷۱۱۲۷۱
#مشاور_با_تجربه #مدرس_با_تجربه #مشاور_مدیریت #مشاور_برندینگ #مشاور_رفتار_سازمانی #مشاورفروش #مشاوربازاریابی #شرکت_مشاوره_مدیریت #مشاور_مهندسی_فروش#چیدمان_فروش #چیدمان_فروشگاهی#برندسازی_فروشگاهی #بازاریابی_فروشگاه #مدرس_فروش #مدرس_سیستم_سازی #مدرس_بازاریابی_فروش #مدرس_فروش #مدرسه_فروش #مدرسه_فروش_ایران #دکتر_علی_خویه #آکادمی_فروش 🟣مدرس: دکتر علی خویه Drkhooyeh.ir مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ کتاب تخصصی کاربردی، دارای ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای موسس و مدیریت دکتر مال موسس مدرسه فروش ایران دو دهه پیش
Salez.ir#دکتر_فروشگاه #مشاور_رفتار_سازمانی #مدیریت_سیستم_سازی #مدیریت_فروشگاه #افزایش_فروش #سیستم_سازی_کسب_و_کار
۸:۴۹
https://khooyeh.com/2025/08/14/manage-sin/
کارگاه آموزشی کاربردی بیماریهای مدیریت و سازمان، بیماریهای های فروش، بازاریابی و برندینگ.#دکتر_علی_خویه #عضو_هیات_مدیره #مشاور_مدیربت #مشاور_مدیر_عامل#مشاور_بازاریابی#مدرس_DBA#مدیریت_برند#مهندسی_فروش#آموزش_فروش#کوچینگ_فروش#بازاریابی_دیجیتال#برندینگ_دیجیتال#CRM#مشاور_کسب_و_کارKhooyeh.ir Khooyeh.com
کارگاه آموزشی کاربردی بیماریهای مدیریت و سازمان، بیماریهای های فروش، بازاریابی و برندینگ.#دکتر_علی_خویه #عضو_هیات_مدیره #مشاور_مدیربت #مشاور_مدیر_عامل#مشاور_بازاریابی#مدرس_DBA#مدیریت_برند#مهندسی_فروش#آموزش_فروش#کوچینگ_فروش#بازاریابی_دیجیتال#برندینگ_دیجیتال#CRM#مشاور_کسب_و_کارKhooyeh.ir Khooyeh.com
۸:۴۹
۵۰ تکنیک و استراتژی قیمت گذاری Pricing strategy مربی و مدرس: دکتر علی خویی Khooyeh.ir Khooyeh.com اصول روشها و استراتژی های قیمت گذاری
https://khooyeh.com/2025/08/18/pricing-dr-khooyeh-ir/
ایتا دکتر مال آکادمی فروش https://eitaa.com/drmall/227تلگرام مدرسه فروش ایران https://t.me/mmsbc/603بله دکتر فروش آکادمی مذاکره ایران https://ble.ir/doctorsales/2480202583243837844/1755535450364
https://khooyeh.com/2025/08/18/pricing-dr-khooyeh-ir/
ایتا دکتر مال آکادمی فروش https://eitaa.com/drmall/227تلگرام مدرسه فروش ایران https://t.me/mmsbc/603بله دکتر فروش آکادمی مذاکره ایران https://ble.ir/doctorsales/2480202583243837844/1755535450364
۸:۴۹
🟣
مهم بعدشه ... Khooyeh.ir حضور در نمایشگاه بینالمللی تنها آغاز مسیر است، نه پایان آن.آنچه موفقیت واقعی شما را رقم میزند، اقداماتی است که بعد از نمایشگاه انجام میدهید؛ جایی که فرصتهای طلایی نهفته در دل ارتباطات، مذاکرات و بازدیدها به قراردادها، همکاریها و رشد واقعی کسبوکار تبدیل میشوند.بیتوجهی به این مرحله، به معنای هدر رفتن زمان، انرژی و سرمایهای است که برای نمایشگاه صرف شده است.از این رو، اجرای دقیق و منظم اقدامات زیر میتواند اثربخشی، بهرهوری و بازگشت سرمایه شما را چندین برابر کند.




چکلیست بعد از نمایشگاه. Khooyeh.com
Instagram.com/Drkhooyeh.ir
چکلیست اقدامات بعد از نمایشگاه بینالمللی
مرور و تحلیل نتایج نمایشگاه (نقاط قوت و ضعف حضور)
دستهبندی کارتهای ویزیت و اطلاعات مخاطبان
پیگیری فوری درخواستهای مطرحشده (کاتالوگ، لیست قیمت، معرفی محصول)
تماس و تشکر از بازدیدکنندگان غرفه
ارسال ایمیل یا پیام اختصاصی به مشتریان و نمایندگان بالقوه
اولویتبندی فرصتهای تجاری بر اساس پتانسیل خرید یا همکاری
پیگیری جذب نمایندگیها (ارائه شرایط همکاری، ارسال قرارداد اولیه)
برگزاری جلسات ادامهدار با مشتریان کلیدی (آنلاین یا حضوری)
تحلیل رقبا و مقایسه عملکرد غرفهها
ارزیابی بازگشت سرمایه (ROI) حضور در نمایشگاه
تدوین گزارش رسمی برای مدیریت
اشتراکگذاری گزارش در تیم فروش و بازاریابی
انتشار محتوای پس از نمایشگاه در وبسایت و شبکههای اجتماعی
بروزرسانی بانک اطلاعات مشتریان (CRM)
تعیین استراتژیهای بازاریابی و فروش بعد از نمایشگاه
بررسی کیفیت و کارایی مواد تبلیغاتی غرفه (بروشور، هدایا، بنرها)
تقویت روابط با شرکای فعلی که در نمایشگاه ملاقات شدند
پیگیری مذاکرات بینالمللی (صادرات یا واردات)
برگزاری جلسه داخلی تیمی برای مرور تجربه و درسآموختهها
اجرای اقدامات عملی بر اساس رودمپ پیگیریها (نهاییکردن قراردادها و سفارشها)Mooyragi.ir Moyragi.irSalez.ir Drmall.ir
Instagram.com/Drkhooyeh.ir
۸:۳۹
سلام دوستان و همراهان گرامی دکتر مال
🧭 بخش ۱: تحلیل و تصمیمگیری هوشمندانه
🧩 بخش ۳: طراحی، چیدمان و ویترین
Drmall.ir
Salez.ir
Doctorsales.ir
Khooyeh.ir
Khooyeh.com
Marketingdoctor.ir
۱۸:۵۰
مجری: دکتر علی خویه – Drmall.irمدت: ۹ ماهحضور: ماهی ۲ روزهزینه ماهیانه: تومان
افزایش تردد و فروش مرکز خرید
جذب برندهای معتبر و مستأجران جدید
تکمیل فروش و اجاره بیش از ۸۰٪ واحدها
تثبیت جایگاه برند مرکز خرید در بازار منطق🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢
معرفی مجری طرح
دکتر علی خویه (Dr. Ali Khooyeh)مدرس و مشاور ارشد مدیریت، بازاریابی، فروش و برندینگمدیر و بنیانگذار مجموعههای:
دکتر مال (Drmall.ir)
Hypermarketing.ir
Salez.ir
آکادمی فروش ایران و آکادمی مذاکره ایران
دکتر علی خویه دارای بیش از ۲۵ سال تجربه اجرایی و آموزشی در پروژههای بزرگ تجاری، مراکز خرید، برندینگ و مهندسی فروش بوده و تاکنون با دهها برند و پروژه تجاری در سراسر کشور همکاری موفق داشتهاند.
اجرای برنامهی راهاندازی، بازاریابی، تبلیغات و برندسازی مرکز خرید اهواز با هدف:
تکمیل و راهاندازی واحدهای باقیمانده
جذب مشتریان و برندهای شاخص
افزایش فروش و اجارهی مغازهها
تثبیت جایگاه برند و نام مرکز خرید در بازار منطقه
مدت اجرای طرح: ۹ ماه
حضور حضوری دکتر علی خویه در پروژه: ماهی ۲ روز (در اهواز)
فعالیتهای پشتیبانی و اجرایی: برنامهریزی، مشاوره، طراحی تبلیغات و مدیریت از راه دور در طول ماه
🧩 محورهای اصلی برنامه اجرایی
تحلیل و برنامهریزی راهاندازی مرکز خرید
بررسی موقعیت، رقبا، مسیرهای تردد و الگوهای خرید
تدوین استراتژی فروش و اجارهی واحدها
برنامه استقرار بازاریابی و جایگاهنمایی برند
طراحی هویت برند، شعار، برندبوک و کمپینهای تبلیغاتی
جایگاهیابی مرکز خرید در ذهن مشتریان و برندها
برنامه تبلیغات و برندسازی مرکز خرید
طراحی و اجرای تبلیغات محیطی، دیجیتال و شهری
برگزاری جشنوارهها، رویدادها و کمپینهای افتتاح و رونق
ایجاد صفحات دیجیتال و برندینگ آنلاین مرکز
برنامه فروش و بهرهبرداری
آموزش تیم فروش و اجاره
طراحی طرحهای تشویقی، جشنوارههای جذب مستأجر
پیادهسازی باشگاه مشتریان و ارتباطات بلندمدت
نقشه جامع بازاریابی و برندینگ مرکز خرید
افزایش تردد و مراجعه مشتریان
جذب برندها و مستأجران جدید
تکمیل فروش و اجارهی حداقل ۸۰٪ واحدهای فعال
تیم آموزشدیده و آمادهی ادامه فعالیت پس از پایان دوره
با احترامدکتر علی خویهمشاور ارشد مدیریت، بازاریابی و برندینگ
۱۳:۲۰
مشاور ارشد بازاریابی، فروش، برندینگ و توسعه بازار ایران و منطقه
نام و نام خانوادگی: دکتر علی خویه
مدرک تحصیلی: دکتری مدیریت بازاریابی و رفتار مصرفکننده
وبسایت رسمی: www.Khooyeh.ir
برندهای آموزشی و تخصصی:
مدرسه فروش ایران (SalesSchool.ir)
آکادمی فروش ایران
آکادمی مذاکره ایران
انجمن برند ایران
دکتر مال – مرکز توسعه فروش و برندینگ فروشگاهی (DrMall.ir)
پایگاه مهندسی فروش و بازاریابی مویرگی (Mooyragi.ir | Moyragi.ir)
🧩 سوابق حرفهای و اجرایی
بیش از ۲۰ سال تجربه اجرایی، آموزشی و مشاورهای در حوزه بازاریابی، فروش، برندینگ و توسعه بازار برای برندهای ایرانی و بینالمللی در صنایع متنوع از جمله:آرایشی و بهداشتی، FMCG، خردهفروشی، صنایع غذایی، دارویی و خدماتی.برخی از پروژهها و همکاریهای اجرایی دکتر خویه:
مشاور بازاریابی و توسعه فروش در برندهای آرایشی و بهداشتی داخلی و خارجی
طراح و مجری سیستمهای فروش مویرگی و پخش سراسری در صنعت محصولات آرایشی
طراحی و اجرای کمپینهای فروش در همکاری با سالنهای زیبایی و آرایشگاههای زنجیرهای
آموزش تیمهای بازاریابی برندهای آرایشی در ایران و منطقه خلیج فارس
همکاری مشاورهای با شرکتهای بینالمللی دارای دفتر در دبی، عمان، ترکیه و پاکستان
مشاور فروشگاههای زنجیرهای محصولات آرایشی و مراقبت پوست
بنیانگذار طرح جامع «مهندسی فروش در صنایع زیبایی»
دکتر خویه تاکنون بیش از ۱۴ عنوان کتاب تخصصی در زمینههای فروش، بازاریابی، تبلیغات، برندینگ، مهندسی ذهن و رفتار مصرفکننده تألیف و ترجمه کردهاند، از جمله:
مدیریت و مهندسی برند – انتشارات دیباگران
مدیریت استراتژیک تبلیغات – انتشارات رسا
مهندسی ذهن و NLP در بازاریابی و فروش – انتشارات رسا
مدیریت فروشگاه، چیدمان و مهندسی فروش – انتشارات دیدآور
مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات – انتشارات دیدآور
بازاریابی مشتریسازی – انتشارات دیباگران
بازاریابی و فروش ویروسی و مویرگی – انتشارات دیباگران
امپراطوری حکومت دیجیتالی – انتشارات دیباگران
مدیریت استراتژیک توزیع و پخش فروش – انتشارات دیدآور
تبلیغات و سبکهای بازاریابی – با همکاری دکتر محمود محمدیان
مشاور بازاریابی و فروش برندهای لوازم آرایش، کرمهای مراقبتی و عطر و ادکلن
طراح برنامههای آموزشی برای فروشندگان و مشاوران زیبایی در فروشگاههای تخصصی
مشاور برندینگ و راهاندازی برندهای جدید در حوزه Skin Care & Beauty
همکاری با تولیدکنندگان و واردکنندگان محصولات آرایشی از پاکستان، ترکیه و امارات
مشاور فروش برای برندهای درماتولوژیک، کلینیکال بیوتی و محصولات سفیدکننده پوست
طراح کمپینهای «بازاریابی احساسی و چهرهمحور» برای برندهای آرایشی زنانه
برگزاری دورههای تخصصی فروش و رفتار مصرفکننده در صنعت آرایشی و زیبایی
🧭 حوزههای تخصصی
بازاریابی و فروش مویرگی در صنعت آرایشی و FMCG
طراحی سیستم پخش و شبکه نمایندگان فروش
برندینگ کاربردی و ساخت هویت برند
رفتار مصرفکننده و روانشناسی خرید در بازار زیبایی
مهندسی فروش، متقاعدسازی و آموزش نیروهای فروش
طراحی کمپینهای فروش حضوری و دیجیتال
آموزش فروش به آرایشگاهها، سالنهای زیبایی و مراکز اسپا
بیش از ۵۰۰ پروژه مشاوره و آموزش تخصصی در صنایع گوناگون
سخنران و مدرس در بیش از ۱۰۰ همایش و اجلاس ملی و بینالمللی
عضو هیئت علمی و شورای سیاستگذاری اجلاس بینالمللی دکترین نوین مدیریت
بنیانگذار مدل اختصاصی مهندسی فروش ایرانی (Iranian Sales Engineering Model)
تقدیرنامه از شرکتها و سازمانهای مختلف بابت توسعه فروش و آموزش کارکنان
برگزارکننده دورههای MBA و DBA فروش و بازاریابی
حضور در رسانهها و برنامههای تلویزیونی بهعنوان کارشناس فروش و برند
راهاندازی پلتفرمهای آموزشی تخصصی در حوزه فروش و برندینگ
Khooyeh.ir
DrMall.ir
Mooyragi.ir
Moyragi.ir
مدرسه فروش ایران
انجمن برند ایران (در حال توسعه)
۱۷:۳۳
alikhoobeh.ir و khooyeh.com:سلام دوستان و همراهان گرامی دکتر مال.بیش از یک دهه از کنار هم بودن ما می گذرد و ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در تلگرام، ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
drmall.irsalez.ir
صفحه اینستاگرام دکتر مال هایپرمارکتینگinstagram.com/hypermarketing.ir
دکتر مال و هایپرمارکتینگ در تلگرام قدیمhttps://t.me/drmallجدیدhttps://t.me/drmall1دکتر مال در ایتاeitaa.com/drmall
دکتر مال در بله ble.im/drmall
دکتر مال هایپرمارکتینگ روبیکا https://rubika.ir/hypermarketing
دکتر مال در گپ https://gap.im/drmall
دکتر فروشگاه در سروشhttps://splus.ir/drmall.ir
دکتر مال در ایگپ
https://iGap.net/drmall
.اولین مرجع در حوزه مجتمع ها،مراکز خرید.مال ها،دپارتمان استورها،هایپرمارکت ها وفروشگاه ها، فرانچایزینگMarketingdoctor.ir مارکتینگ دکتر drmall.ir دکتر مال Salez.ir سیلزDoctorsales.ir دکتر فروش
عارضه یابی.برندسازی.سیستم سازی.استانداردسازی. چیدمان. مهندسی فروش.افزایش فروش. بازاریابی فروشگاه.Instagram.com/hypermarketing.ir
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در تلگرام، ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
drmall.irsalez.ir
صفحه اینستاگرام دکتر مال هایپرمارکتینگinstagram.com/hypermarketing.ir
دکتر مال و هایپرمارکتینگ در تلگرام قدیمhttps://t.me/drmallجدیدhttps://t.me/drmall1دکتر مال در ایتاeitaa.com/drmall
دکتر مال در بله ble.im/drmall
دکتر مال هایپرمارکتینگ روبیکا https://rubika.ir/hypermarketing
دکتر مال در گپ https://gap.im/drmall
دکتر فروشگاه در سروشhttps://splus.ir/drmall.ir
دکتر مال در ایگپ
https://iGap.net/drmall
.اولین مرجع در حوزه مجتمع ها،مراکز خرید.مال ها،دپارتمان استورها،هایپرمارکت ها وفروشگاه ها، فرانچایزینگMarketingdoctor.ir مارکتینگ دکتر drmall.ir دکتر مال Salez.ir سیلزDoctorsales.ir دکتر فروش
عارضه یابی.برندسازی.سیستم سازی.استانداردسازی. چیدمان. مهندسی فروش.افزایش فروش. بازاریابی فروشگاه.Instagram.com/hypermarketing.ir
۱۳:۱۱
۱۸:۳۲
دکتر مال. هایپرمارکتینگ، مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش:
۵۰ نکته کلیدی چیدمان فروش، مرچندایزینگ و مهندسی فروش(بر اساس کتابها و آموزشهای دکتر علی خویه و مجموعه دکتر مال DrMall)Salez.ir Marketingdoctor.ir
۱ تا ۱۰ — اصول بنیادین چیدمان فروشگاهی
چیدمان فروشگاه باید بر پایهی روانشناسی خرید مشتری طراحی شود.
هدف اول چیدمان: حداکثرسازی دیدهشدن کالاها است.
مسیر اصلی حرکت مشتری باید از سمت راست فروشگاه شروع شود.
کالاهای سودآور را در نقاط طلایی قرار دهید.
چیدمان باید هویت برند را منتقل کند.
ویترین ۳ تا ۵ ثانیه طلایی برای جذب مشتری دارد.
چیدمان حرفهای = نور + رنگ + ارتفاع + مسیر حرکت.
نمایش چهره کالا (Face Out) فروش را افزایش میدهد.
قفسهها باید ساده، قابل فهم و منظم باشند.
چیدمان باید مشتری را به «پرسهزدن هدفمند» هدایت کند.Khooyeh.com
۱۱ تا ۲۰ — اصول مهندسی فروش در چیدمان
کالاهای هدف را در ارتفاع چشم مشتری قرار دهید.
محل قرارگیری کالا بزرگترین عامل فروش است.
قفسههای پایین ۳۰ تا ۴۰٪ فروش کمتر دارند.
کالاهای سبک و لوکس در قفسههای بالایی چیده شوند.
نقاط توقف مشتری = فرصت طلایی فروش.
نقاط جاذب بصری (Visual Anchor) طراحی کنید.
فروش قبل و بعد از چیدمان را مقایسه کنید.
مهندسی فروش = ایجاد انگیزه خرید با چیدمان.
کالاهای سودآور باید در نقاط داغ (Hot Zone) قرار گیرند.
تجربه انتخاب برای مشتری باید راحت و سریع باشد.https://t.me/drmall1/65
https://lnkd.in/dhDrMchq
معرفی دکتر علی خویه
مدرس، مشاور و سخنران بینالمللی بازاریابی، فروش، چیدمان و مهندسی فروش
نویسنده بیش از ۱۴ عنوان کتاب تخصصی
دارای بیش از ۲۰ سال تجربه مشاوره به برندهای بزرگ داخلی و خارجی
بنیانگذار سیستمهای آموزشی چیدمان فروشگاهی، رفتار مشتری و مهندسی فروش
مدیر مجموعههای HyperMarketing، DrMall، مدرسه فروش ایران
برخی کتابهای دکتر علی خویهمدیریت فروشگاه، چیدمان و مهندسی فروشمهندسی فروش حرفهایمشتریسازیNLP در فروش و تبلیغاتمدیریت و مهندسی برندخلاقیت و تریز در بازاریابیمدیریت توزیع و پخشMoyragi.blog.ir
وبسایت رسمی دکتر خویهwww.Khooyeh.irKhooyeh.com
شبکههای اجتماعی دکتر علی خویهInstagram: @Drkhooyeh.ir YouTube:Drkhooyeh.ir
Aparat: دکتر علی خویهTelegram: t.me/drkhooyeh
معرفی مجموعه دکتر مال (DrMall)
مرجع تخصصی چیدمان فروشگاهها، مهندسی فروش، مرچندایزینگ و مدیریت مراکز خرید
ارائهدهنده خدمات طراحی فروشگاهی، افزایش فروش، مسیر مشتری و برندینگ محیطی
مشاوره به هایپرمارکتها، مالها، فروشگاههای زنجیرهای و برندهای خردهفروشی
برگزارکننده دورههای آموزشی حرفهای چیدمان و مدیریت فروشگاه
وبسایت رسمی DrMallwww.DrMall.irSalez.ir
شبکههای اجتماعی DrMallInstagram: @hypermarketing.ir Telegram: t.me/drmall1Website: HyperMarketing.ir (مرجع آموزش بازاریابی و مرچندایزینگ)
#دکتر_علی_خویه #چیدمان_فروشگاه #مهندسی_فروش #مرچندایزینگ #دکتر_مال #DrMall#HyperMarketing #Khooyeh #RetailMarketing #StoreLayout #VisualMerchandising#RetailManagement #CustomerExperience #فروش #بازاریابی #رفتار_مصرفکننده#چیدمان_حرفهای #مدیریت_فروشگاه #هایپرمارکت #مال #چیدمان_کالا
https://lnkd.in/dhDrMchq
Aparat: دکتر علی خویهTelegram: t.me/drkhooyeh
#دکتر_علی_خویه #چیدمان_فروشگاه #مهندسی_فروش #مرچندایزینگ #دکتر_مال #DrMall#HyperMarketing #Khooyeh #RetailMarketing #StoreLayout #VisualMerchandising#RetailManagement #CustomerExperience #فروش #بازاریابی #رفتار_مصرفکننده#چیدمان_حرفهای #مدیریت_فروشگاه #هایپرمارکت #مال #چیدمان_کالا
۱۸:۳۳
فروش = Attention × Visibility × AccessibilityKhooyeh.ir 🧩 این یعنی هر چقدر توجه، دیدهشدن و دسترسی راحتتر باشه،احتمال خرید بیشتره، تجربه خرید لذتبخشتر و فروشگاه سودآورتر!
۱۸:۳۳
مدیریت و مهندسی فروشگاه و فروشگاه داری :دکتر مال. هایپرمارکتینگ، مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش:
۵۰ نکته کلیدی چیدمان فروش، مرچندایزینگ و مهندسی فروش(بر اساس کتابها و آموزشهای دکتر علی خویه و مجموعه دکتر مال DrMall)Salez.ir Marketingdoctor.ir
۱ تا ۱۰ — اصول بنیادین چیدمان فروشگاهی
چیدمان فروشگاه باید بر پایهی روانشناسی خرید مشتری طراحی شود.
هدف اول چیدمان: حداکثرسازی دیدهشدن کالاها است.
مسیر اصلی حرکت مشتری باید از سمت راست فروشگاه شروع شود.
کالاهای سودآور را در نقاط طلایی قرار دهید.
چیدمان باید هویت برند را منتقل کند.
ویترین ۳ تا ۵ ثانیه طلایی برای جذب مشتری دارد.
چیدمان حرفهای = نور + رنگ + ارتفاع + مسیر حرکت.
نمایش چهره کالا (Face Out) فروش را افزایش میدهد.
قفسهها باید ساده، قابل فهم و منظم باشند.
چیدمان باید مشتری را به «پرسهزدن هدفمند» هدایت کند.Khooyeh.com
۱۱ تا ۲۰ — اصول مهندسی فروش در چیدمان
کالاهای هدف را در ارتفاع چشم مشتری قرار دهید.
محل قرارگیری کالا بزرگترین عامل فروش است.
قفسههای پایین ۳۰ تا ۴۰٪ فروش کمتر دارند.
کالاهای سبک و لوکس در قفسههای بالایی چیده شوند.
نقاط توقف مشتری = فرصت طلایی فروش.
نقاط جاذب بصری (Visual Anchor) طراحی کنید.
فروش قبل و بعد از چیدمان را مقایسه کنید.
مهندسی فروش = ایجاد انگیزه خرید با چیدمان.
کالاهای سودآور باید در نقاط داغ (Hot Zone) قرار گیرند.
تجربه انتخاب برای مشتری باید راحت و سریع باشد.
۲۱ تا ۳۰ — اصول مرچندایزینگ حرفهای
از چیدمان عمودی برای دیده شدن برندها استفاده کنید.
چیدمان افقی برای دستهبندی و نظم مناسب است.Salez.ir 
از قانون FIFO برای گردش صحیح کالا استفاده کنید.
کالاهای جدید باید با نور و تابلو متفاوت نمایش داده شوند.
کالاهای مرتبط را کنار هم بچینید (Cross Merchandising).
هر بخش فروشگاه باید حس کشف و جذابیت ایجاد کند.
از شلوغی بیش از حد قفسهها جلوگیری کنید.
قیمتگذاری باید خوانا و جذاب باشد.
کالاهای پرفروش باید در چند نقطه نمایش داده شوند.
بخش تخفیفی باید بزرگ، چشمگیر و تحریککننده باشد.
۳۱ تا ۴۰ — تجربه مشتری و مسیر خرید
مسیر فروشگاه باید حضور مشتری را طولانیتر کند.
موسیقی هماهنگ با برند = تجربه خرید بهتر.
نور گرم = خرید هیجانی؛ نور سرد = دقت و بررسی.
رایحه مناسب زمان توقف مشتری را افزایش میدهد.
رنگها باید با گروه کالا هماهنگ باشند.
محصولات کودک در ارتفاع دست و چشم کودک قرار گیرد.
چیدمان فصلی متناسب با مناسبتها تغییر کند.
ورودی فروشگاه باید یک نقطه جذاب داشته باشد.
امکان لمس و تست محصول فراهم شود.
حس امنیت، آرامش و راحتی در فضا ضروری است.
۴۱ تا ۵۰ — مدیریت حرفهای چیدمان و اجرای فروشگاهی
از نقشه حرارتی (Heat Map) برای تحلیل مسیر مشتری استفاده کنید.
گزارش فروش هفتگی مبنای جابهجایی کالا باشد.
حداقل ۲ تا ۴ عدد نمایش چهره کالا (Facing) لازم است.
چیدمان باید با استراتژی برند هماهنگ باشد.
استندها و دیسپلیها باید هدفمند باشند.
مسیرهای باریک فروش را کاهش میدهند.
قفسههای بسیار بلند باعث خستگی و نارضایتی مشتری میشود.
چیدمانهای تخفیف باید کوتاهمدت و جذاب باشند.
کارکنان باید آموزش چیدمان و مرچندایزینگ ببینند.
چیدمان حرفهای همیشه باید آزمون + اندازهگیری + اصلاح شود.
معرفی دکتر علی خویه
مدرس، مشاور و سخنران بینالمللی بازاریابی، فروش، چیدمان و مهندسی فروش
نویسنده بیش از ۱۴ عنوان کتاب تخصصی
دارای بیش از ۲۰ سال تجربه مشاوره به برندهای بزرگ داخلی و خارجی
بنیانگذار سیستمهای آموزشی چیدمان فروشگاهی، رفتار مشتری و مهندسی فروش
مدیر مجموعههای HyperMarketing، DrMall، مدرسه فروش ایران
برخی کتابهای دکتر علی خویهمدیریت فروشگاه، چیدمان و مهندسی فروشمهندسی فروش حرفهایمشتریسازیNLP در فروش و تبلیغاتمدیریت و مهندسی برندخلاقیت و تریز در بازاریابیمدیریت توزیع و پخشMoyragi.blog.ir
وبسایت رسمی دکتر خویهwww.Khooyeh.irKhooyeh.com
شبکههای اجتماعی دکتر علی خویهInstagram: @Drkhooyeh.ir YouTube:Drkhooyeh.ir
Aparat: دکتر علی خویهTelegram: t.me/drkhooyeh
معرفی مجموعه دکتر مال (DrMall)
مرجع تخصصی چیدمان فروشگاهها، مهندسی فروش، مرچندایزینگ و مدیریت مراکز خرید
ارائهدهنده خدمات طراحی فروشگا
Aparat: دکتر علی خویهTelegram: t.me/drkhooyeh
۱۸:۳۳
هی، افزایش فروش، مسیر مشتری و برندینگ محیطی
مشاوره به هایپرمارکتها، مالها، فروشگاههای زنجیرهای و برندهای خردهفروشی
برگزارکننده دورههای آموزشی حرفهای چیدمان و مدیریت فروشگاه
وبسایت رسمی DrMallwww.DrMall.irSalez.ir
شبکههای اجتماعی DrMallInstagram: @hypermarketing.ir Telegram: t.me/drmall1Website: HyperMarketing.ir (مرجع آموزش بازاریابی و مرچندایزینگ)
#دکتر_علی_خویه #چیدمان_فروشگاه #مهندسی_فروش #مرچندایزینگ #دکتر_مال #DrMall#HyperMarketing #Khooyeh #RetailMarketing #StoreLayout #VisualMerchandising#RetailManagement #CustomerExperience #فروش #بازاریابی #رفتار_مصرفکننده#چیدمان_حرفهای #مدیریت_فروشگاه #هایپرمارکت #مال #چیدمان_کالا
#دکتر_علی_خویه #چیدمان_فروشگاه #مهندسی_فروش #مرچندایزینگ #دکتر_مال #DrMall#HyperMarketing #Khooyeh #RetailMarketing #StoreLayout #VisualMerchandising#RetailManagement #CustomerExperience #فروش #بازاریابی #رفتار_مصرفکننده#چیدمان_حرفهای #مدیریت_فروشگاه #هایپرمارکت #مال #چیدمان_کالا
۱۸:۳۳
سلام دوستان و همراهان عزیز دکتر مال.





بیش از یک دهه است که افتخار همراهی شما را داریم و سالهایی سرشار از آموزش، تجربه، همکاری و رشد در کنار خانواده بزرگ دکتر مال و هایپرمارکتینگ رقم خورده است. سپاس از اعتماد ارزشمند شما. در صورت بروز اختلال در تلگرام، همچنان میتوانید از طریق وبسایتها، کانالهای داخلی و اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.
وبسایتهای رسمی:drmall.ir — دکتر مالsalez.ir — سیلزHypermarketing.ir marketingdoctor.ir — مارکتینگ دکترdoctorsales.ir — دکتر فروشKhooyeh.ir — وبسایت رسمی دکتر علی خویهkhooyeh.com — وبسایت رسمی دکتر علی خویه
اینستاگرام دکتر مال و هایپرمارکتینگ:instagram.com/hypermarketing.ir
شبکههای پیامرسان داخلی:تلگرام قدیم: https://t.me/drmallتلگرام جدید: https://t.me/drmall1ایتا: https://eitaa.com/drmallبله: https://ble.im/drmallروبیکا: https://rubika.ir/hypermarketingگپ: https://gap.im/drmallسروش پلاس: https://splus.ir/drmall.irآیگپ: https://iGap.net/drmallاولین مرجع تخصصی در حوزه مجتمعهای تجاری، مراکز خرید، مالها، دپارتمان استورها، هایپرمارکتها، فروشگاهها، فرانچایزینگ، چیدمان، مهندسی فروش، مرچندایزینگ، برندسازی، عارضهیابی، استانداردسازی، سیستمسازی و افزایش فروش.Instagram.com/hypermarketing.irهایپرمارکتینگ https://hypermarketing.blog.ir/https://hypermarketing.blogfa.com
۶:۲۳