بله | کانال انجمن علمی دانشجویی علوم تربیتی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع)
عکس پروفایل انجمن علمی دانشجویی علوم تربیتی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع)ا

انجمن علمی دانشجویی علوم تربیتی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع)

۵۲۶عضو
thumbnail
undefined رویداد تدریبundefinedرویدادی فراتر از تدریس
undefinedکاری از انجمن علمی ‌علوم‌تربیتی دانشگاه امام صادق(ع) واحد خواهران و با همکاری اندیشکده تداوم

undefinedتدریب پیشرو در مسیر ....در مسیرِ ترکیبِ تدریس و تربیت ، چندگامی به پیش رفته ایم و تدریب در حرکت است .جلسات با محوریت توسعه فردی و عزت نفس‌ برای مربیان آینده از تاریخ ۴ تا ۱۲ آذر ماه به صورت مجازی برگزار شد .
تدریب در راستای فعالیت در مدرسه ریحانه النبی و مخاطب قرار دادن دانش آموزان متوسطه اول و دوم در جهت اتصال دانشگاه با مدارس به فعالیت می‌پردازد.
#گزارش_تصویری#کارگاه_آموزشی#تدریب
__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌امام‌صادق(ع) پردیس خواهران undefined@educational_isuw

۹:۵۶

thumbnail

۹:۵۶

thumbnail

۹:۵۶

thumbnail
undefined رویداد تدریبundefinedرویدادی فراتر از تدریس
undefinedکاری از انجمن علمی ‌علوم‌تربیتی دانشگاه امام صادق(ع) واحد خواهران و با همکاری اندیشکده تداوم

undefinedتدریب پیشرو در مسیر ....در مسیرِ ترکیبِ تدریس و تربیت ، چندگامی به پیش رفته ایم و تدریب در حرکت است .جلسات با محوریت توسعه فردی و عزت نفس‌ برای مربیان آینده از تاریخ ۱۵ تا ۲۶ آذر ماه به صورت حضوری برگزار شد .
تدریب در راستای فعالیت در مدرسه ریحانه النبی و مخاطب قرار دادن دانش آموزان متوسطه اول و دوم در جهت اتصال دانشگاه با مدارس به فعالیت می‌پردازد.
#گزارش_تصویری#کارگاه_آموزشی#تدریب
__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌امام‌صادق(ع) پردیس خواهران undefined@educational_isuw

۹:۵۹

thumbnail
undefined مَعبر؛ معلم در تراز رهنمودهای رهبری
گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت دیدار با معلمان سال ۱۳۹۸undefinedبخش اول
undefinedگزیده بیانات: ۱.نقش حیاتی معلم در تمدن سازی و مرورش سرمایه‌ی انسانی ۲.سند۲۰۳۰ابزار غرب برای تحمیل سبک زندگی خود به ملت ها ۳.آموزش و پرورش در دوران انقلاب، مایه‌ی افتخار و تولید نسل مومن و مجاهد ۴.انسان های توانمند ، پارسا و شجاع ؛ هدف نهایی نظام تعلیم و تربیت ۵.سند تحول آموزش و پرورش، ریل گذاری تمدن آینده‌ی کشور است .
#مَعبر#معلم_تراز#بیانات
_undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌ دانشگاه‌ امام‌ صادق(علیه‌السلام) پردیس خواهران undefined@educational_isuw

۷:۵۸

thumbnail
کتاب تربیت دینی کودک undefinedآیت الله حائری شیرازی
۹.نفس به این علت برای انسان آفریده شده است که اداره شود ، نه اینکه انسان را اداره کند‌. اگ طبیعت یا نفس به حال خود گذاشته شود ، شیطان می شود؛ اما اگر اورا تعلیم دهند خدمت می‌کند؛ مثلا اسب اگر صاحبش بر او سوار شود هرجا صاحبش بخواهد او را می‌برد؛ اما همین اسب را اگر به حال خود بگذارند به بیراهه می‌رود امیرالمؤمنین علی (ع)، در عهدنامه مالک اشتر می فرمایند : دلت را برای نفس نسوزد . انصاف برای نفس این است که آن را کنترل کنی و به رای او نباشی نه اینکه ملاحظه اش کنی! اگر میخواهی حق نفس را به او داده باشی حقش این است که او رو محدود کنی. #حَبِّه_کتاب__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌امام‌صادق(ع) پردیس خواهران undefined@educational_isuw

۸:۲۲

رضایت برنامه های انجمن تربیتی.pdf

۱.۳۳ مگابایت

undefined* نظرسنجی*
میزان‌ رضایت از برنامه های مهر و آبان:
کارگاه پازل : ۹۵٪کارگاه تفسیر سوره محمد : ۷۳٪مضمون نما (نقد انیمیشن): ۹۳٪کارگاه آشنایی با المپیاد : ۹۶٪
نظرات شما چراغ پیشبرد مسیر ماست ...
#گزارش#نظرسنجی__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌امام‌صادق(ع) پردیس خواهران undefined@educational_isuw

۷:۳۶

thumbnail
🟦 گزارش برگزاری کارگاه «پروپوزال‌نویسی»
انجمن علمی علوم تربیتی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام (خواهران)، به منظور ارتقای مهارت‌های پژوهشی دانشجویان و آشنایی آنان با اصول نگارش طرح پژوهشی، کارگاه آموزشی پروپوزال‌نویسی با تمرکز بر روش تحقیق کیفی ، تحلیل محتوا و تحلیل مضمون به صورت کاربردی و با ابزار هوش مصنوعی را طی سه روز متوالی در تاریخ 11 آذر ماه برگزار کرد.
undefinedدر این کارگاه که با حضور استاد بزرگوار خانم دکتر شفیعی و کارشناسان حوزه پژوهش و روش تحقیق سرکار خانم موسوی و خانم شعبانی برگزار شد، مباحثی از جمله انتخاب موضوع پژوهش، بیان مسئله، تدوین اهداف و فرضیات، مرور پیشینه تحقیق و ساختار نگارش پروپوزال و کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش بررسی گردید.
undefinedشرکت‌کنندگان ضمن استفاده از آموزش‌های نظری، به صورت عملی نیز به تمرین نگارش بخش‌های مختلف یک پروپوزال پرداختند. در پایان، به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داده شد.
undefinedاین برنامه با استقبال چشم‌گیر دانشجویان رشته علوم تربیتی مواجه شد و گامی ارزشمند در جهت گسترش فرهنگ پژوهش در میان خواهران دانشگاه امام صادق(ع) به شمار می‌آید.
__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌امام‌صادق(ع) پردیس خواهران undefined@educational_isuw

۷:۴۹

thumbnail
undefined* جدول میزان رضایتمندی از برنامه‌های‌انجمن‌علوم‌تربیتی
undefined *آذر ماه ۱۴۰۴


نظرات شما چراغ پیشبرد مسیر ماست ...
#گزارش#نظرسنجی__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌امام‌صادق(ع) پردیس خواهران undefined@educational_isuw

۱۰:۵۰

thumbnail
ماهنامه دی ماه ۱۴۰۴ انجمن ‌علوم‌تربیتی undefined

برنامه های ‌دی ماه انجمن را دنبال کنید...
__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌امام‌صادق(ع) پردیس خواهران undefined@educational_isuw

۱۱:۲۰

thumbnail
undefined انجمن علمی علوم تربیتی دانشگاه امام صادق علیه السلام پردیس خواهران و پژوهشکده فرهنگ و تربیت اسلامی، با همکاری مرکز کرامت برگزار می‌کند:
undefined فراتر از اسکرولundefined سطح دوم: به سوی تربیت رسانه‌ایundefined```[اساتید سطح دوم] undefinedآقای دکتر سعید مدرسیمدیر موسسه تربیت رسانه ای باران
undefined آقای حسین حق پناهپژوهشگر رسانه و نوجوان
undefined خانم دکتر نیره رحمانیپژوهشگر تعلیم و تربیت```
undefined زمان برگزاری:پنجشنبه ۴ دی ماه | دوشنبه ۸ دی ماه
undefinedبصورت حضوری و مجازی ویژه برادران و خواهران
undefined مهلت ثبت نام:تا ۲ دی ماه
undefined مکان برگزاری:سعادت آباد بلوار دریا، نبش موج، مجتمع آموزشی امام صادق علیه السلام
undefined

سرفصل‌های سطح دوم



undefined

اطلاع از هزینه‌ها و تخفیف‌ها


undefined مزایای دوره:صدور گواهیمحیط تعاملی و آموزشیارائه منابع و فایل‌های تکمیلی دورهدسترسی به صوت جلساتبرگزاری همزمان دوره بصورت برخط
undefined برای ثبت نام در دوره کافی است اینجا کلیک کنید‌

undefined جهت تکمیلی فرایند ثبت‌نام، ارسال هزینه دوره و کسب اطلاعات بیشتر به آیدی @isuw_educational در پیام‌رسان‌های بله، ایتا و تلگرام پیام دهید‌_undefined انجمن علمی علوم‌تربیتی دانشگاه امام صادق(ع)undefined اندیشکده فرهنگ و تربیت اسلامیundefinedکرامت
undefined @keraamat_irundefined @icettundefined @educational_isuw

۱۳:۳۹

thumbnail
درکدام صف ایستاده‌ایم؟ "تاملی بر دلالت های تربیتی_مقاومتی سوره مبارکه صف"
undefinedمدرس : سرکار خانم دکتر دیالمه
undefinedیک الی ده‌ دی ماه ۱۴۰۴ |ده روز اول ماه مبارک رجب undefinedساعت ۱۹ الی ۲۰
undefinedدر بستر اسکای روم
برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی زیر پیام ارسال نمایید : @isuw_educational
undefined همراه با صدور گواهی معتبر
undefinedپای درسِ قرآن ، مکتبِ جاودانِ علم آموزی ...__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌امام‌صادق(ع) پردیس خواهران undefined@educational_isuw

۷:۳۰

thumbnail
يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي
و در چهلمین روز از بازگشت مریم عزیزمان به سوی خالق ، با قلبی که یاد او را زنده در سینه اش نگه داشته است ، از خداوند قدیر برای او طلب مغفرت و علو درجات می نماییم تا روح عزیزش در جوار حضرت زهرا سلام الله آرام و محشور با اهل بیت علیهم السلام باشد. نثار روح هم دانشگاهی عزیزمان ، فاتحه ای قرائت نمایید. [مریم ریسمانی‌پور |ورودی ۴۰۰ تربیتی]

__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌امام‌صادق(ع) پردیس خواهران undefined@educational_isuw

۶:۳۴

thumbnail
undefined*مضمون‌نما* بازخوانی مضامین تربیتی در سینمای کودک و نوجوان
undefinedبرداشت دوم :بازنمایی مضامین سواد رسانه ای | انیمیشن A wrinkle in Time |
undefinedباحضور :استاد لیلا وصالیدکترای علوم ارتباطات از چهره های برجسته و فعال حوزه رسانه و ارتباطات معاون آموزش انجمن سواد رسانه ای ایران
undefined️۱ دی ماه ۱۴۰۴ | ساعت ۱۰ تا ۱۲undefinedدانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) پردیس خواهران؛ سالن شهید چمران (کلاس ۷۰۷)

__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌ امام‌صادق(علیه‌السلام) پردیس خواهران undefined@educational_isuw
@farhangi_isuw

۹:۴۷

thumbnail
نظم قانون خلقت است ؛ اما بحث در روش ایجاد نظم است . نظم از بیرون یعنی[اسارت] و نظم از درون یعنی [ عشق ] یعنی [آزادی] . نظمی که عشق می آورد، به مراتب ، مقتدرترین، پایدارتر ، باثبات تر و ریشه دار تر از نظمی است که از بیرون دیکته می شود. نظم بیرونی یعنی غل و زنجیر ؛ اینکه باید استادت این باشد ، کتابت این باشد ، باید درسَت این باشد ، باید این ساعت بیایی ، باید این کار را بکنی .این باید بایدها چون از ادراک خود طفل وام نگرفته اند ، کار غل و زنجیر را می‌کنند. انسان اگر عاشق شد ، این گونه می‌شود؛ باید بگیری اش تا نپرد و نرود مدرسه! ؛ برف و اینها مانعش نمی‌شود؛ خطر می‌کند تا خودش را به معلم برساند . این اشتیاق انسان به علم ،از اشتیاق انسان به غذا بیشتر است . هر غذایی را اگر بگویند :(باید این را بخوری) در ذهنت سیاه می شود؛ این [باید] که می آید ، همه چیز به هم می ریزد .علتش این است که خدا انسان را خلق نکرده که از بیرون اداره اش کنند؛ بلکه خلق کرده است که از درون خودش بجوشد . خدا می گوید : حتی خودِ من صبر می‌کنم که انسان حرکت کند و بعد من حرکت میکنم ؛ می‌گوید: سهم من حرکت دوم است و سهم انسان حرکت اول ؛ چون من هر حرکتی که باید بکنم ، قبلا کرده ام و حالا نوبت انسان است که حرکت کند ‌.
undefinedآیت الله حائری شیرازی
undefinedنَفَحات؛ نَسیمی از کوی نَفَس های الهی
#نفحات#بیان_معطر
__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌ دانشگاه‌ امام‌ صادق(علیه‌السلام) پردیس خواهران
undefined@educational_isuw

۱۲:۱۲

thumbnail
undefined رازهای ذهن دیجیتال شما را فاش می‌کنیم!
undefinedچرا ساعت‌ها در شبکه‌های اجتماعی غرق می‌شوید، در حالی که فقط قصد داشتید پنج دقیقه سرگرم شوید؟
undefinedچرا برخی محتواها ما را عصبانی یا بی‌نهایت خوشحال می‌کنند، گویی یک دکمه احساسی درون ما را فشار داده‌اند؟
undefinedچگونه می‌توانم الگوی رفتاری سالمی در استفاده از رسانه برای فرزندم باشم؟
undefinedچه قواعد گفت‌وگوی درونی خانوادگی درباره فضای مجازی نیاز داریم؟
undefinedچگونه «هوش دیجیتال» (DQ) را در فرزندانم تقویت کنم تا در برابر چالش‌*های آنلاین مصون و مسئول بار بیایند؟

undefinedچگونه بین حریم خصوصی، *نظارت والدین و استقلال رو به رشد نوجوانان
تعادل برقرار کنم؟

undefinedچه راهبردهای عملی برای مدیریت زمان صفحه‌نمایش، تقویت تمرکز و کاهش تعارضات خانوادگی حول رسانه وجود دارد؟

undefined روز پنجشنبه چهارم دی ماه، همراه با جناب آقای دکتر سعید مدرسی، سفری علمی خواهیم داشت:

undefined حرکت به سوی تربیت رسانه‌ای
undefined تحلیل تاثیرات شناختی رسانه بر حافظه، تمرکز و یادگیری.‌
undefined نقش رسانه‌ها در تنظیم هیجان*؛ از سرگرمی تا اضطراب

undefined *هوش دیجیتال*: مدلی جهانی برای تربیت در عصر دیجیتال

undefined *شناخت ارکان کلیدی DQ*: از هویت و امنیت تا تعامل انتقادی و خلاقیت.

undefined *مدیریت ذهن دیجیتال*: تکنیک‌های عملی  خودکنترلی، مدیریت زمان و مرزبندی سالم.

undefined *حریم خصوصی روان‌شناختی*: چگونه از «خود» درونی‌مان در فضای دیجیتال محافظت کنیم؟


undefined *این دوره برای همه کنجکاوانِ «چگونگی کارکرد ذهن در عصر دیجیتال» مفید خواهد بود.

__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌ دانشگاه‌ امام‌ صادق(علیه‌السلام) پردیس خواهران
undefined@educational_isuw

۱۷:۰۷

thumbnail
undefined کتاب وقتش نیستundefined اثرِ فاطمه صالحی
کارو در داستان «وقتش نیست»، اصرار دارد که زودتر از موعد مقرر و پیش از کسب تمام توانایی‌های لازم برای زندگی در دنیا، کیسه‌ی مادرش را ترک کند. همین بازیگوشی و بی‌صبری باعث می‌شود زمانی که موعدِ به دنیا آمدن اوست، هماهنگی لازم با محیط دنیا را برای آسوده زیستن نداشته‌باشد. او نمی‌دانست برای بهره‌مندی کامل از دنیا باید به اندازه‌ی کافی در کیسه مادر صبر کند تا تمام ابزارهای مورد نیاز را به طورِ کامل و سالم با خود به دنیا بیاورد. شاید اگر جنین انسان هم مانند نوزاد نارس کانگوروها قادر به دیدن جهان گسترده بیرون از رحم مادر بود، توان تحمل آن محیط تنگ و تاریک را نداشت و مادران مجبور می‌شدند مثل «مامان‌کانگورو» به نوزادان خود یادآوری کنند که: «صبر کن! اگر امروز کاری که باید را انجام ندهی، فردا کاری که دوست داری را نمیتوانی انجام بدهی»[انتشارات محیی]

#معرفی_کتاب#وَرَقستان

__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌امام‌صادق(ع) پردیس خواهران undefined@educational_isuw

۹:۲۴

انجمن علمی دانشجویی علوم تربیتی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع)
undefined undefined*مضمون‌نما* بازخوانی مضامین تربیتی در سینمای کودک و نوجوان undefinedبرداشت دوم : بازنمایی مضامین سواد رسانه ای | انیمیشن A wrinkle in Time | undefinedباحضور : استاد لیلا وصالی دکترای علوم ارتباطات از چهره های برجسته و فعال حوزه رسانه و ارتباطات معاون آموزش انجمن سواد رسانه ای ایران undefined️۱ دی ماه ۱۴۰۴ | ساعت ۱۰ تا ۱۲ undefinedدانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) پردیس خواهران؛ سالن شهید چمران (کلاس ۷۰۷) __ undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌ امام‌صادق(علیه‌السلام) پردیس خواهران undefined@educational_isuw @farhangi_isuw
undefinedجلسه مضمون نما امروز، مورخ ۱ دی ۱۴۰۴ کنسل می باشد. undefined
جلسه بعدی مضمون نما متعاقبا اعلام خواهد شد.
__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌امام‌صادق(ع) پردیس خواهران undefined@educational_isuw

۶:۲۳

thumbnail
کتاب تربیت دینی کودک undefined
دین و تعلیم و تربیت
۱.دین چیست؟دین زنده شدن قوه تعهد در انسان است .بیدارشدن عددهایی است که انسان با حقیقت خویش دارد. دین ایستادن و قیام است . دین ، قیامی است در قبال آنچه انسان از عمق وجودش از آن اطلاع دارد.۲.کسانی که ناآگاه و غافل اند در اموری که در این دنیا می بینند نهایت آمالشان را به دست می آورند؛ مثل شهرت و محبوبیت، برخی سعی می‌کنند به گونه ای زندگی کنند که که تا هزار سال بعد مردم بگویند این آدمی دانشمند ، آزاد منش ، آزاد اندیش ، بی تعصب ، روشن فکر و مترقی بود .لذت می‌برند که وقتی از دنیا رفتند تا چند هزارسال بعد هم اینطور باشد. نتیجه چیست؟ وقتی انسان نهایت آرزویش بعد از هزار سال و ده هزار سال ، باز مربوط به دنیاست،معلوم است که قلبش را از دنیا نکنده است . به این فرد هرچه درباره دین بگویند بی تاثیر است.چنین فردی باید فکر کند آن کسانی که بسیاری از مسلمانان آنها را از بهترین عادل ها می دانند و از هزار سال پیش به این طرف الگوی زهدان دانسته اند، از این شهرت و خوش نامی چه چیز به دست آورند .
#حبّه_کتاب__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌امام‌صادق(ع) پردیس خواهران undefined@educational_isuw

۱۰:۰۷

thumbnail
شکستن حصار ناآگاهی undefinedرونمایی از نشریه انجمن علوم تربیتی
undefinedبا سخنرانی استاد راهنما و اساتید مشاور انجمن
undefinedسرکار خانم دکتر رحمانی : جهش نسل یا انقطاع هویتی undefinedسرکار خانم دکتر موسی‌زاده : سندروم کودک شیشه ای undefinedسرکار خانم دکتر دیالمه : مربی بهشتی استوره یا واقعیت؟
با حضور اساتید و دانش آموختگان رشته علوم‌تربیتی
undefinedزمان :یکشنبه ۷ دی ماه از ساعت ۱۲:۴۵ الی ۱۴
undefinedمکان :دانشگاه امام صادق(ع) پردیس خواهران، سالن بانو امین
__undefinedانجمن‌علمی‌علوم‌تربیتی‌دانشگاه‌امام‌صادق(ع) پردیس خواهران undefined@educational_isuw

۸:۳۶