تدریب در راستای فعالیت در مدرسه ریحانه النبی و مخاطب قرار دادن دانش آموزان متوسطه اول و دوم در جهت اتصال دانشگاه با مدارس به فعالیت میپردازد.
#گزارش_تصویری#کارگاه_آموزشی#تدریب
__
۹:۵۶
۹:۵۶
۹:۵۶
تدریب در راستای فعالیت در مدرسه ریحانه النبی و مخاطب قرار دادن دانش آموزان متوسطه اول و دوم در جهت اتصال دانشگاه با مدارس به فعالیت میپردازد.
#گزارش_تصویری#کارگاه_آموزشی#تدریب
__
۹:۵۹
گزیدهای از بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت دیدار با معلمان سال ۱۳۹۸
#مَعبر#معلم_تراز#بیانات
_
۷:۵۸
کتاب تربیت دینی کودک
آیت الله حائری شیرازی
۹.نفس به این علت برای انسان آفریده شده است که اداره شود ، نه اینکه انسان را اداره کند. اگ طبیعت یا نفس به حال خود گذاشته شود ، شیطان می شود؛ اما اگر اورا تعلیم دهند خدمت میکند؛ مثلا اسب اگر صاحبش بر او سوار شود هرجا صاحبش بخواهد او را میبرد؛ اما همین اسب را اگر به حال خود بگذارند به بیراهه میرود امیرالمؤمنین علی (ع)، در عهدنامه مالک اشتر می فرمایند : دلت را برای نفس نسوزد . انصاف برای نفس این است که آن را کنترل کنی و به رای او نباشی نه اینکه ملاحظه اش کنی! اگر میخواهی حق نفس را به او داده باشی حقش این است که او رو محدود کنی. #حَبِّه_کتاب__
انجمنعلمیعلومتربیتیدانشگاهامامصادق(ع) پردیس خواهران
@educational_isuw
۹.نفس به این علت برای انسان آفریده شده است که اداره شود ، نه اینکه انسان را اداره کند. اگ طبیعت یا نفس به حال خود گذاشته شود ، شیطان می شود؛ اما اگر اورا تعلیم دهند خدمت میکند؛ مثلا اسب اگر صاحبش بر او سوار شود هرجا صاحبش بخواهد او را میبرد؛ اما همین اسب را اگر به حال خود بگذارند به بیراهه میرود امیرالمؤمنین علی (ع)، در عهدنامه مالک اشتر می فرمایند : دلت را برای نفس نسوزد . انصاف برای نفس این است که آن را کنترل کنی و به رای او نباشی نه اینکه ملاحظه اش کنی! اگر میخواهی حق نفس را به او داده باشی حقش این است که او رو محدود کنی. #حَبِّه_کتاب__
۸:۲۲
رضایت برنامه های انجمن تربیتی.pdf
۱.۳۳ مگابایت
میزان رضایت از برنامه های مهر و آبان:
کارگاه پازل : ۹۵٪کارگاه تفسیر سوره محمد : ۷۳٪مضمون نما (نقد انیمیشن): ۹۳٪کارگاه آشنایی با المپیاد : ۹۶٪
نظرات شما چراغ پیشبرد مسیر ماست ...
#گزارش#نظرسنجی__
۷:۳۶
🟦 گزارش برگزاری کارگاه «پروپوزالنویسی»
انجمن علمی علوم تربیتی دانشگاه امام صادق علیهالسلام (خواهران)، به منظور ارتقای مهارتهای پژوهشی دانشجویان و آشنایی آنان با اصول نگارش طرح پژوهشی، کارگاه آموزشی پروپوزالنویسی با تمرکز بر روش تحقیق کیفی ، تحلیل محتوا و تحلیل مضمون به صورت کاربردی و با ابزار هوش مصنوعی را طی سه روز متوالی در تاریخ 11 آذر ماه برگزار کرد.
در این کارگاه که با حضور استاد بزرگوار خانم دکتر شفیعی و کارشناسان حوزه پژوهش و روش تحقیق سرکار خانم موسوی و خانم شعبانی برگزار شد، مباحثی از جمله انتخاب موضوع پژوهش، بیان مسئله، تدوین اهداف و فرضیات، مرور پیشینه تحقیق و ساختار نگارش پروپوزال و کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش بررسی گردید.
شرکتکنندگان ضمن استفاده از آموزشهای نظری، به صورت عملی نیز به تمرین نگارش بخشهای مختلف یک پروپوزال پرداختند. در پایان، به پرسشهای دانشجویان پاسخ داده شد.
این برنامه با استقبال چشمگیر دانشجویان رشته علوم تربیتی مواجه شد و گامی ارزشمند در جهت گسترش فرهنگ پژوهش در میان خواهران دانشگاه امام صادق(ع) به شمار میآید.
__
انجمنعلمیعلومتربیتیدانشگاهامامصادق(ع) پردیس خواهران
@educational_isuw
انجمن علمی علوم تربیتی دانشگاه امام صادق علیهالسلام (خواهران)، به منظور ارتقای مهارتهای پژوهشی دانشجویان و آشنایی آنان با اصول نگارش طرح پژوهشی، کارگاه آموزشی پروپوزالنویسی با تمرکز بر روش تحقیق کیفی ، تحلیل محتوا و تحلیل مضمون به صورت کاربردی و با ابزار هوش مصنوعی را طی سه روز متوالی در تاریخ 11 آذر ماه برگزار کرد.
__
۷:۴۹
نظرات شما چراغ پیشبرد مسیر ماست ...
#گزارش#نظرسنجی__
۱۰:۵۰
ماهنامه دی ماه ۱۴۰۴ انجمن علومتربیتی 
برنامه های دی ماه انجمن را دنبال کنید...
__
انجمنعلمیعلومتربیتیدانشگاهامامصادق(ع) پردیس خواهران
@educational_isuw
برنامه های دی ماه انجمن را دنبال کنید...
__
۱۱:۲۰
سرفصلهای سطح دوم
اطلاع از هزینهها و تخفیفها
۱۳:۳۹
درکدام صف ایستادهایم؟ "تاملی بر دلالت های تربیتی_مقاومتی سوره مبارکه صف"
مدرس : سرکار خانم دکتر دیالمه
یک الی ده دی ماه ۱۴۰۴ |ده روز اول ماه مبارک رجب
ساعت ۱۹ الی ۲۰
در بستر اسکای روم
برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی زیر پیام ارسال نمایید : @isuw_educational
همراه با صدور گواهی معتبر
پای درسِ قرآن ، مکتبِ جاودانِ علم آموزی ...__
انجمنعلمیعلومتربیتیدانشگاهامامصادق(ع) پردیس خواهران
@educational_isuw
برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی زیر پیام ارسال نمایید : @isuw_educational
۷:۳۰
يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي
و در چهلمین روز از بازگشت مریم عزیزمان به سوی خالق ، با قلبی که یاد او را زنده در سینه اش نگه داشته است ، از خداوند قدیر برای او طلب مغفرت و علو درجات می نماییم تا روح عزیزش در جوار حضرت زهرا سلام الله آرام و محشور با اهل بیت علیهم السلام باشد. نثار روح هم دانشگاهی عزیزمان ، فاتحه ای قرائت نمایید. [مریم ریسمانیپور |ورودی ۴۰۰ تربیتی]
__
انجمنعلمیعلومتربیتیدانشگاهامامصادق(ع) پردیس خواهران
@educational_isuw
و در چهلمین روز از بازگشت مریم عزیزمان به سوی خالق ، با قلبی که یاد او را زنده در سینه اش نگه داشته است ، از خداوند قدیر برای او طلب مغفرت و علو درجات می نماییم تا روح عزیزش در جوار حضرت زهرا سلام الله آرام و محشور با اهل بیت علیهم السلام باشد. نثار روح هم دانشگاهی عزیزمان ، فاتحه ای قرائت نمایید. [مریم ریسمانیپور |ورودی ۴۰۰ تربیتی]
__
۶:۳۴
__
@farhangi_isuw
۹:۴۷
نظم قانون خلقت است ؛ اما بحث در روش ایجاد نظم است . نظم از بیرون یعنی[اسارت] و نظم از درون یعنی [ عشق ] یعنی [آزادی] . نظمی که عشق می آورد، به مراتب ، مقتدرترین، پایدارتر ، باثبات تر و ریشه دار تر از نظمی است که از بیرون دیکته می شود. نظم بیرونی یعنی غل و زنجیر ؛ اینکه باید استادت این باشد ، کتابت این باشد ، باید درسَت این باشد ، باید این ساعت بیایی ، باید این کار را بکنی .این باید بایدها چون از ادراک خود طفل وام نگرفته اند ، کار غل و زنجیر را میکنند. انسان اگر عاشق شد ، این گونه میشود؛ باید بگیری اش تا نپرد و نرود مدرسه! ؛ برف و اینها مانعش نمیشود؛ خطر میکند تا خودش را به معلم برساند . این اشتیاق انسان به علم ،از اشتیاق انسان به غذا بیشتر است . هر غذایی را اگر بگویند :(باید این را بخوری) در ذهنت سیاه می شود؛ این [باید] که می آید ، همه چیز به هم می ریزد .علتش این است که خدا انسان را خلق نکرده که از بیرون اداره اش کنند؛ بلکه خلق کرده است که از درون خودش بجوشد . خدا می گوید : حتی خودِ من صبر میکنم که انسان حرکت کند و بعد من حرکت میکنم ؛ میگوید: سهم من حرکت دوم است و سهم انسان حرکت اول ؛ چون من هر حرکتی که باید بکنم ، قبلا کرده ام و حالا نوبت انسان است که حرکت کند .
آیت الله حائری شیرازی
نَفَحات؛ نَسیمی از کوی نَفَس های الهی
#نفحات#بیان_معطر
__
انجمنعلمیعلومتربیتی دانشگاه امام صادق(علیهالسلام) پردیس خواهران
@educational_isuw
#نفحات#بیان_معطر
__
۱۲:۱۲
__
۱۷:۰۷
کارو در داستان «وقتش نیست»، اصرار دارد که زودتر از موعد مقرر و پیش از کسب تمام تواناییهای لازم برای زندگی در دنیا، کیسهی مادرش را ترک کند. همین بازیگوشی و بیصبری باعث میشود زمانی که موعدِ به دنیا آمدن اوست، هماهنگی لازم با محیط دنیا را برای آسوده زیستن نداشتهباشد. او نمیدانست برای بهرهمندی کامل از دنیا باید به اندازهی کافی در کیسه مادر صبر کند تا تمام ابزارهای مورد نیاز را به طورِ کامل و سالم با خود به دنیا بیاورد. شاید اگر جنین انسان هم مانند نوزاد نارس کانگوروها قادر به دیدن جهان گسترده بیرون از رحم مادر بود، توان تحمل آن محیط تنگ و تاریک را نداشت و مادران مجبور میشدند مثل «مامانکانگورو» به نوزادان خود یادآوری کنند که: «صبر کن! اگر امروز کاری که باید را انجام ندهی، فردا کاری که دوست داری را نمیتوانی انجام بدهی»[انتشارات محیی]
#معرفی_کتاب#وَرَقستان
__
۹:۲۴
انجمن علمی دانشجویی علوم تربیتی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع)
*مضموننما* بازخوانی مضامین تربیتی در سینمای کودک و نوجوان
برداشت دوم : بازنمایی مضامین سواد رسانه ای | انیمیشن A wrinkle in Time |
باحضور : استاد لیلا وصالی دکترای علوم ارتباطات از چهره های برجسته و فعال حوزه رسانه و ارتباطات معاون آموزش انجمن سواد رسانه ای ایران
️۱ دی ماه ۱۴۰۴ | ساعت ۱۰ تا ۱۲
دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) پردیس خواهران؛ سالن شهید چمران (کلاس ۷۰۷) __
انجمنعلمیعلومتربیتیدانشگاه امامصادق(علیهالسلام) پردیس خواهران
@educational_isuw @farhangi_isuw
جلسه بعدی مضمون نما متعاقبا اعلام خواهد شد.
__
۶:۲۳
کتاب تربیت دینی کودک 
دین و تعلیم و تربیت
۱.دین چیست؟دین زنده شدن قوه تعهد در انسان است .بیدارشدن عددهایی است که انسان با حقیقت خویش دارد. دین ایستادن و قیام است . دین ، قیامی است در قبال آنچه انسان از عمق وجودش از آن اطلاع دارد.۲.کسانی که ناآگاه و غافل اند در اموری که در این دنیا می بینند نهایت آمالشان را به دست می آورند؛ مثل شهرت و محبوبیت، برخی سعی میکنند به گونه ای زندگی کنند که که تا هزار سال بعد مردم بگویند این آدمی دانشمند ، آزاد منش ، آزاد اندیش ، بی تعصب ، روشن فکر و مترقی بود .لذت میبرند که وقتی از دنیا رفتند تا چند هزارسال بعد هم اینطور باشد. نتیجه چیست؟ وقتی انسان نهایت آرزویش بعد از هزار سال و ده هزار سال ، باز مربوط به دنیاست،معلوم است که قلبش را از دنیا نکنده است . به این فرد هرچه درباره دین بگویند بی تاثیر است.چنین فردی باید فکر کند آن کسانی که بسیاری از مسلمانان آنها را از بهترین عادل ها می دانند و از هزار سال پیش به این طرف الگوی زهدان دانسته اند، از این شهرت و خوش نامی چه چیز به دست آورند .
#حبّه_کتاب__
انجمنعلمیعلومتربیتیدانشگاهامامصادق(ع) پردیس خواهران
@educational_isuw
دین و تعلیم و تربیت
۱.دین چیست؟دین زنده شدن قوه تعهد در انسان است .بیدارشدن عددهایی است که انسان با حقیقت خویش دارد. دین ایستادن و قیام است . دین ، قیامی است در قبال آنچه انسان از عمق وجودش از آن اطلاع دارد.۲.کسانی که ناآگاه و غافل اند در اموری که در این دنیا می بینند نهایت آمالشان را به دست می آورند؛ مثل شهرت و محبوبیت، برخی سعی میکنند به گونه ای زندگی کنند که که تا هزار سال بعد مردم بگویند این آدمی دانشمند ، آزاد منش ، آزاد اندیش ، بی تعصب ، روشن فکر و مترقی بود .لذت میبرند که وقتی از دنیا رفتند تا چند هزارسال بعد هم اینطور باشد. نتیجه چیست؟ وقتی انسان نهایت آرزویش بعد از هزار سال و ده هزار سال ، باز مربوط به دنیاست،معلوم است که قلبش را از دنیا نکنده است . به این فرد هرچه درباره دین بگویند بی تاثیر است.چنین فردی باید فکر کند آن کسانی که بسیاری از مسلمانان آنها را از بهترین عادل ها می دانند و از هزار سال پیش به این طرف الگوی زهدان دانسته اند، از این شهرت و خوش نامی چه چیز به دست آورند .
#حبّه_کتاب__
۱۰:۰۷
شکستن حصار ناآگاهی
رونمایی از نشریه انجمن علوم تربیتی
با سخنرانی استاد راهنما و اساتید مشاور انجمن
سرکار خانم دکتر رحمانی : جهش نسل یا انقطاع هویتی
سرکار خانم دکتر موسیزاده : سندروم کودک شیشه ای
سرکار خانم دکتر دیالمه : مربی بهشتی استوره یا واقعیت؟
با حضور اساتید و دانش آموختگان رشته علومتربیتی
زمان :یکشنبه ۷ دی ماه از ساعت ۱۲:۴۵ الی ۱۴
مکان :دانشگاه امام صادق(ع) پردیس خواهران، سالن بانو امین
__
انجمنعلمیعلومتربیتیدانشگاهامامصادق(ع) پردیس خواهران
@educational_isuw
با حضور اساتید و دانش آموختگان رشته علومتربیتی
__
۸:۳۶