بازارسال شده از واحد فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
واحد پژوهش و کتابخانه دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه امینی تبریز به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی برگزار می کند؛
بازدید از کتابخانه مرکزی دانشگاه تبریز
زمان: روز سه شنبه ۱۴۰۴/۰۹/۰۴
ساعت بازدید: ۱۰ تا ۱۲
لینک ثبت نام : https://forms.gle/rEyWx2kX3EGKkd748
با توجه به محدود بودن ظرفیت اولویت با دانشجویانی خواهد بود که زودتر ثبت نام نمایند .
زمان و مکان حرکت اتوبوس: ۹:۳۰ صبح مقابل درب ورودی دانشگاه
۱۲:۱۱
#گزارش_تصویری
میزگرد دانشجویی با محوریت گفتوگو و هماندیشی پیرامون مشکلات و چالشهای آموزش و پرورش با حضور جناب آقای دکتر سعادتی، روز سهشنبه ۲۷ آبان ماه در سالن شمس پردیس علامه امینی(ره) برگزار شد.
در این نشست، دانشجویان به طرح دغدغهها و تبادل دیدگاههای خود پرداختند و فضای تعامل علمی و نقد سازنده فراهم شد.
️ لازم به ذکر است جلسه بعدی این میزگرد، روز سه شنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریزکانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریزکانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
۱۶:۵۱
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریزکانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز@educationialcfut
۹:۴۵
انجمن علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
میزگرد دانشجویی با محوریت گفتگو و هماندیشی در این نشست قراره درباره دغدغهها، ایدهها و تجربههای دانشجویی صحبت کنیم و از نگاههای مختلف بهره ببریم. میزگرد دانشجویی مشکلات و چالش های آموزش و پرورش با حضور دکتر سعادتی
سه شنبه ۲۷ آبان
ساعت ۱۴
سالن شمس پردیس علامه امینی(ره) تبریز میزگرد اساتید وقتی آموزش کافی نیست! تربیت دقیقا چیست؟! با حضور حاج آقا صحرا نورد، دکتر سعادتی، دکتر قاسمزاده
سه شنبه ۴ آذر
ساعت ۱۴
سالن شمس پردیس علامه امینی(ره) تبریز کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریز کانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
#اطلاعیه
احتراماً به اطلاع دانشجویان گرامی میرسد؛نظر به تعطیلی مراکز آموزشی به دلیل شرایط آلودگی هوا، میزگرد اساتید با عنوان «وقتی آموزش کافی نیست؛ تربیت دقیقاً کجاست؟!» که مقرر بود روز سهشنبه ۴ آذر ۱۴۰۴ برگزار شود، تشکیل نخواهد شد و به زمان دیگری موکول میگردد.
️زمان جدید برگزاری برنامه، پس از انجام هماهنگیهای لازم، متعاقباً از طریق همین کانال اعلام خواهد شد.از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم.
کانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
@educationialcfut
کانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
۱۹:۵۲
#علوم_تربیتی
تربیت رسانهای؛ سواد زیستن در جهانِ بیمرز محتوا
🛜 کودکان و نوجوانان امروز پیش از آنکه کتاب فارسی را ورق بزنند، دنیای بیوقفه شبکهها را ورق میزنند. فضای رسانهای دیگر یک «ابزار» نیست؛ یک زیستجهان است. جهانی که با سرعت نور پیام تولید میکند، قضاوت میکند، احساس شکل میدهد و گاهی حتی واقعیت را بازآفرینی میکند.
در چنین جریانی، تربیت رسانهای یک انتخاب لوکس یا فرعی نیست؛ شالودهای است که بدون آن هیچ نظام تربیتی مدرن نمیتواند به سلامت فرهنگی و شناختی نسل جدید امیدوار باشد.
تربیت رسانهای یعنی توانایی درک اینکه پیامها چگونه ساخته میشوند، چرا چنین اثری میگذارند، چه نیت و چه سوگیریای در پشت پرده دارند و چگونه میشود آنها را تحلیل و بازخوانی کرد. این تربیت کمک میکند دانشآموز بداند هر تصویر، برش کوچکی از واقعیت است و هر پیام، نقشهای برای جهتدهی ذهن مخاطب.وقتی ذهن نوجوان به این سطح از آگاهی میرسد، از مصرفکننده منفعل محتوا به کاربر نقاد و انتخابگر تبدیل میشود؛ کاربری که نه میترسد، نه فریب میخورد، بلکه با درک سازوکار رسانه، حضورش را مدیریت میکند.
اما تربیت رسانهای بدون نقش فعال معلم، نیمهتمام میماند. مدرسه، بهعنوان یکی از معدود سنگرهای تربیتی باقیمانده، باید صحنهای باشد برای تجربه، گفتوگو و آموزشِ آگاهانه رسانه.
با ما همراه باشید
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریزکانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
@educationialcfut
🛜 کودکان و نوجوانان امروز پیش از آنکه کتاب فارسی را ورق بزنند، دنیای بیوقفه شبکهها را ورق میزنند. فضای رسانهای دیگر یک «ابزار» نیست؛ یک زیستجهان است. جهانی که با سرعت نور پیام تولید میکند، قضاوت میکند، احساس شکل میدهد و گاهی حتی واقعیت را بازآفرینی میکند.
با ما همراه باشید
۱۴:۲۴
🧩 راهکارهای کاربردی برای معلمان
برای اینکه تربیت رسانهای در کلاس درس به یک جریان واقعی تبدیل شود، معلم میتواند از چند اقدام ساده اما مؤثر بهره ببرد:
تحلیل یک محتوای واقعی در کلاسهر هفته یک تصویر، ویدئو یا خبر کوتاه انتخاب شود و همراه با دانشآموزان سه پرسش بررسی گردد:«چه میگوید؟ چرا میگوید؟ چه چیزی را پنهان میکند؟»این تمرین ساده، شروع شکلگیری تفکر انتقادی است.
آموزش مهارت تشخیص منبع معتبربه دانشآموزان یاد بدهیم که هر خبری قابل اعتماد نیست. معیارهایی مثل نام رسانه، سابقه، نبودِ احساسزدگی و امکان بررسی بیشتر، میتواند راهنمایی برای تشخیص باشد.
تمرین تنظیم زمان و مدیریت حضور در شبکهها نه با ممنوعیت، بلکه با یاد دادن مهارت.معلم میتواند با دانشآموزان یک برنامه سلامت رسانهای طراحی کند:چه زمانی، چقدر و برای چه هدفی از شبکهها استفاده کنیم؟
گفتوگوی آزاد درباره تأثیرات روانی و اجتماعی رسانههافضاهایی ایجاد شود که دانشآموز تجربههایش را بدون داوری و تحقیر بیان کند. این فضا اعتماد میسازد و مسیر تربیت را هموار میکند.
️ کلام آخر: تربیت رسانهای، نه یک درس جدید، بلکه شیوهای تازه برای نگاهکردن به جهان است؛ شیوهای که ذهن نسل آینده را از سردرگمی نجات میدهد و قدرت انتخاب آگاهانه را در او بیدار میکند.
ما، بهعنوان معلمان این سرزمین، اگر بتوانیم کنار آموزشهای درسی، چراغ فهم رسانهای را نیز در دل دانشآموزان روشن کنیم، آیندهای هوشمندتر، آزادتر و انسانیتر پیش روی آنان قرار خواهیم داد.

کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریزکانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
@educationialcfut
برای اینکه تربیت رسانهای در کلاس درس به یک جریان واقعی تبدیل شود، معلم میتواند از چند اقدام ساده اما مؤثر بهره ببرد:
ما، بهعنوان معلمان این سرزمین، اگر بتوانیم کنار آموزشهای درسی، چراغ فهم رسانهای را نیز در دل دانشآموزان روشن کنیم، آیندهای هوشمندتر، آزادتر و انسانیتر پیش روی آنان قرار خواهیم داد.
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریزکانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
۱۴:۲۴
آشنایی با اختلال یادگیری خاص#قسمت_اول
اختلال یادگیری خاص یا (Specific Learning Disorder یا SLD) اختلال عصبی است که بر توانایی فرد در یادگیری و استفاده از مهارتهای خاص مانند خواندن*، *نوشتن و ریاضی تأثیر میگذارد. این اختلالات معمولاً در دوران کودکی تشخیص داده میشوند و میتوانند در طول زندگی فرد ادامه یابند. انواع مختلفی از اختلالات یادگیری خاص وجود دارد که هر کدام بر مهارتهای خاصی مانند خواندن، نوشتن یا ریاضی تأثیر میگذارد.
عواملی که در بروز آن نقش دارند :
عوامل ژنتیکی: مطالعات نشان دادهاند که اختلال یادگیری خاص اغلب در خانوادهها دیده میشود و احتمال ابتلای افرادی که سابقه خانوادگی این اختلال را دارند، بیشتر است. ژنهای خاصی ممکن است در ایجاد اختلال در پردازش اطلاعات نقش داشته باشند.
عوامل بیولوژیکی: برخی عوامل بیولوژیکی مانند تفاوت در ساختار مغز یا عملکرد نوروترانسمیترها ممکن است در بروز اختلال یادگیری نقش داشته باشند.
عوامل محیطی: عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض سموم، عفونتها یا مشکلات تغذیهای در دوران بارداری یا کودکی ممکن است خطر ابتلا به اختلال یادگیری را افزایش دهند.
اختلال یادگیری خاص سه نوع اصلی دارد :
مشکل در خواندن (دیسلکسیا)کندخوانیاشتباه در دکودینگ کلماتمشکل در درک مطلب
مشکل در نوشتن (دیسگرافیا)املاهای غلطسازماندهی ضعیف متندستخط نامنظم
مشکل در ریاضیات (دیسکالکولیا)مشکلات محاسبهدرک ضعیف مفاهیم عددیاشتباه در حل مسائل
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریزکانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
@educationialcfut
عواملی که در بروز آن نقش دارند :
اختلال یادگیری خاص سه نوع اصلی دارد :
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریزکانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
۱۷:۰۹
#معلمی#علوم_تربیتیچیزی که بیشتر در ذهنِ دانشآموز نقش میبندد، معلم کلاس است. 

چه بهتر که خودِ ما این نقش را بلد باشیم و آن را به بهترین شکل اجرا کنیم تا دانشآموز واقعاً ما را بپذیرد.
دانشآموز بیشتر یادش میماند وقتی نامش را درست یاد میگیری و با احترام صدایش میکنی؛ مثل «آقا محمد» یا «فاطمه خانم».
دانشآموز بیشتر یادش میماند وقتی در کلاس ناخوشاحوال بوده یا مطلبی را یاد نگرفته و شما، به عنوان معلم، به او کمک کردهای؛ با او احوالپرسی کردهای؛ در روز تولدش تبریک گفتهای؛ و وقتی در مسابقهای شرکت کرده، حمایتش کردهای.
دانشآموز بیشتر یادش میماند که چگونه با انگیزه درس میدهی و چه زمانی در کلاس جدّی هستی و چه زمانی میخواهی دانشآموزان را بخندانی.
پس چه بهتر که شما، به عنوان معلم، در هر یک از اینها بهترین نقش را ایفا کنید.مهم این است که دانشآموزان را بشناسید، به آنها انگیزه بدهید، الهامبخش باشید و واقعیتها را بپذیرید.چطور؟!
به دانشآموزان در کلاس نقش بدهید و اجازه ندهید کلاس همیشه معلممحور باشد.
کار گروهی و همکاری را در کلاس افزایش دهید؛ زیرا بر انگیزهٔ دانشآموزان اثر مستقیم دارد.
روابط صمیمی در کلاس جریان داشته باشد؛ در عین حال، اقتدار مدیریتیتان را نیز حفظ کنید.
فعالیتهای غیر درسی بچهها را نادیده نگیرید و خلاقیت و مهارتهای آنها را تشویق کنید.
اجازه بدهید دانشآموزان نظرهای خود را آزادانه مطرح کنند و مهارت تحلیل و انتقاد را در آنها تقویت کنید.
در نهایت، همهٔ اینها همان عشقی است که شما، به عنوان معلم، هم به دانشآموزان و هم به شغل خود دارید.
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریز
کانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
@educationialcfut
چه بهتر که خودِ ما این نقش را بلد باشیم و آن را به بهترین شکل اجرا کنیم تا دانشآموز واقعاً ما را بپذیرد.
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریز
کانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
۱۷:۳۴
میزگرد با محوریت گفتگو و هماندیشیدر این نشست قراره درباره دغدغهها، ایدهها و تجربههای دانشجویی صحبت کنیم و از نگاههای مختلف بهره ببریم.
معاونت آزاد اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی با همکاری انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی(ره) تبریز برگزار می کند:
میزگرد اساتیدوقتی آموزش کافی نیست! تربیت دقیقا چیست؟!با حضور حاج آقا نقیان،دکتر سعادتی،دکتر قاسمزاده
سه شنبه ۱۱ آذر
ساعت ۱۴
سالن شمس پردیس علامه امینی(ره) تبریزلینک ثبت نام: https://survey.porsline.ir/s/eSiAneYk
@educationialcfut
معاونت آزاد اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی با همکاری انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی(ره) تبریز برگزار می کند:
میزگرد اساتیدوقتی آموزش کافی نیست! تربیت دقیقا چیست؟!با حضور حاج آقا نقیان،دکتر سعادتی،دکتر قاسمزاده
۱۱:۵۴
بازارسال شده از واحد فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
امروز در افتتاحیه هجدهمین جشنواره بینالمللی حرکت که به میزبانی دانشگاه تبریز در حال برگزاری است، غرفه دانشگاه فرهنگیان مورد بازدید جمعی از مسئولان وزارت علوم قرار گرفت.
در جریان بازدیدها، آقای دکتر شالچی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و آقای دکتر باقری مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، با حضور در غرفه دانشگاه فرهنگیان از فعالیتها، دستاوردها و برنامههای ارائهشده دانشجومعلمان بازدید کردند.
این جشنواره از ۱۰ آذر آغاز شده و تا ۱۳ آذر در دانشگاه تبریز ادامه خواهد داشت.
امیدواریم در روزهای پیشرو نیز حضوری پررنگ و اثرگذار داشته باشیم.
برای عضویت در کانال رسمی واحد فرهنگی پردیس علامه امینی روی لینک زیر کلیک کنید:eitaa.com/vahede_farhangi_tabrizhttps://ble.ir/vahede_farhangi_tabriz
در جریان بازدیدها، آقای دکتر شالچی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و آقای دکتر باقری مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، با حضور در غرفه دانشگاه فرهنگیان از فعالیتها، دستاوردها و برنامههای ارائهشده دانشجومعلمان بازدید کردند.
این جشنواره از ۱۰ آذر آغاز شده و تا ۱۳ آذر در دانشگاه تبریز ادامه خواهد داشت.
امیدواریم در روزهای پیشرو نیز حضوری پررنگ و اثرگذار داشته باشیم.
۱۴:۳۸
بازارسال شده از واحد فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
افتتاحیه جشنواره ملی حرکت؛ دانشگاه تبریز
با آغاز هجدهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه تبریز، غرفه دانشگاه فرهنگیان فعالیت خود را شروع کرده است.
این جشنواره از ۱۰ آذر تا ۱۳ آذر برگزار میشود و فرصت مناسبی برای ارائه فعالیتها، دستاوردها و توانمندیهای دانشجومعلمان است.
برای عضویت در کانالهای رسمی واحد فرهنگی پردیس علامه امینی روی لینکهای زیر کلیک کنید:eitaa.com/vahede_farhangi_tabrizhttps://ble.ir/vahede_farhangi_tabriz
۱۴:۳۸
بازارسال شده از واحد فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
۱۶:۳۹
#گزارش_تصویری
میزگرد اساتید با محوریت این پرسش که «وقتی آموزش کافی نیست، تربیت دقیقا چیست؟» با حضور اساتید گرانقدر حاجآقای نقیان، آقای دکتر سعادتی و آقای دکتر قاسمزاده، روز سهشنبه ۱۱ آذرماه در سالن شمس پردیس علامه امینی (ره) برگزار شد.
در این نشست، دانشجویان و اساتید دغدغههای خود را مطرح کردند و فضای گفتوگو، تعامل علمی و نقد سازنده شکل گرفت.
️ همچنین از حضور ارزشمند و بیان نکات راهگشای استاد راهنمای انجمن علمی علوم تربیتی، جناب آقای دکتر اکبر ابراهیمی اورنگ به عنوان میهمان افتخاری، صمیمانه قدردانی میکنیم.
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریزکانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریزکانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
۲۰:۰۲
بازارسال شده از واحد فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
دانشجومعلمان گرامیبه اطلاع میرساند برای شرکت در مراسم دانشگاه تبریز، لطفاً از طریق لینک زیر ثبتنام نمایید.https://survey.porsline.ir/s/KIqzLTY7
۶:۲۰
بازارسال شده از واحد فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
دانشجومعلمانی که برای دیدار با وزیر علوم ثبتنام کردهاند،خواهشمند است به محل نگهبانی پردیس علامه امینی مراجعه فرمایند.
از همکاری شما سپاسگزاریم.
۱۰:۵۰
بازارسال شده از واحد فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر حسین سیمایی صراف در نخستین برنامه سفر خود به تبریز از نمایشگاه هجدهمین جشنواره ملی و بینالمللی «حرکت» در دانشگاه تبریز بازدید کرد. در این بازدید که با همراهی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان انجام شد، وزیر علوم با حضور در غرفه دانشگاه فرهنگیان تبریز ـ بهعنوان نماینده کشوری ـ با دانشجومعلمان شرکتکننده گفتوگو کرد و از نزدیک در جریان فعالیتها، پروژهها، دستاوردها و ایدههای نوآورانه انجمنهای علمی دانشگاه فرهنگیان کشور قرار گرفت.
در پایان این بازدید، دکتر سهراب یزدانی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، ضمن تشکر از حضور وزیر علوم و همراهان، از تلاشهای مجموعه مسئولان فرهنگی دانشگاه، دبیران و اعضای انجمنهای علمی قدردانی کرد. ایشان با تأکید بر نقش اثرگذار انجمنهای علمی در ارتقای کیفیت فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه فرهنگیان، از دانشجومعلمان فعال در این عرصه نیز برای تلاشها و دستاوردهای ارزشمندشان تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که این دستاوردها زمینهساز گسترش فعالیتهای علمی و نوآورانه در سطح ملی باشد.
واحد فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی ره تبریز
برای عضویت در کانال رسمی واحد فرهنگی پردیس علامه امینی روی لینک زیر کلیک کنید:eitaa.com/vahede_farhangi_tabrizhttps://ble.ir/vahede_farhangi_tabriz
در پایان این بازدید، دکتر سهراب یزدانی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، ضمن تشکر از حضور وزیر علوم و همراهان، از تلاشهای مجموعه مسئولان فرهنگی دانشگاه، دبیران و اعضای انجمنهای علمی قدردانی کرد. ایشان با تأکید بر نقش اثرگذار انجمنهای علمی در ارتقای کیفیت فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه فرهنگیان، از دانشجومعلمان فعال در این عرصه نیز برای تلاشها و دستاوردهای ارزشمندشان تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که این دستاوردها زمینهساز گسترش فعالیتهای علمی و نوآورانه در سطح ملی باشد.
۱۳:۳۰
بازارسال شده از واحد فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
درخشش دانشگاه فرهنگیان در هجدهمین جشنواره بینالمللی حرکت
مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بینالمللی حرکت امروز در دانشگاه تبریز برگزار شد؛ رویدادی که با حضور دکتر صرافسیمایی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر شالچی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر باقری مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و جمعی از مقامات ملی و استانی از جمله دکتر سرمست استاندار آذربایجان شرقی، دکتر اعلمی رئیس دانشگاه تبریز، دکتر متفکرآزاد نماینده مجلس و دکتر منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی همراه بود.
در این مراسم، دستاوردهای دانشگاهها و انجمنهای علمی مورد ارزیابی قرار گرفت و دانشگاه فرهنگیان توانست با عملکردی درخشان، در میان برترینهای جشنواره قرار گیرد.
کسب رتبه برتر در بخش اختراع فردی
کسب رتبه برتر توسط انجمن علمی آموزش ابتدایی
این موفقیت، نتیجه تلاشهای گسترده دانشجومعلمان، حمایت اساتید و فعالیت مؤثر انجمنهای علمی دانشگاه فرهنگیان است؛ تلاشی که بار دیگر توانمندی و خلاقیت دانشجومعلمان این دانشگاه را در سطح ملی برجسته ساخت.
دانشگاه فرهنگیان، با این افتخار، یکی از چهرههای شاخص اختتامیه هجدهمین جشنواره حرکت بود و نام خود را در فهرست دانشگاههای برگزیده این دوره ثبت کرد.
برای عضویت در کانال رسمی واحد فرهنگی پردیس علامه امینی روی لینک زیر کلیک کنید:eitaa.com/vahede_farhangi_tabrizhttps://ble.ir/vahede_farhangi_tabriz
این موفقیت، نتیجه تلاشهای گسترده دانشجومعلمان، حمایت اساتید و فعالیت مؤثر انجمنهای علمی دانشگاه فرهنگیان است؛ تلاشی که بار دیگر توانمندی و خلاقیت دانشجومعلمان این دانشگاه را در سطح ملی برجسته ساخت.
۱۵:۴۰
1_21416522572.mp4
۰۱:۵۷-۱.۸۶ مگابایت
#آموزشی#روش_تدریس
یادگیری مرطوب چيست؟
تلفیق عاطفه و احساس با آموزش و یادگیری
توضیحات کامل در فایل صوتی به مدت ۱ دقیقه و ۵۷ ثانیه
از کتاب: آموزش قلبها و اندیشهها
دکتر کاترین لوئیس
زمان: ۱:۵۷
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریزکانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
یادگیری مرطوب چيست؟
تلفیق عاطفه و احساس با آموزش و یادگیری
توضیحات کامل در فایل صوتی به مدت ۱ دقیقه و ۵۷ ثانیه
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریزکانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
۱۶:۰۶
دانشجومعلمان عزیز و پرتلاش 

شما که همزمان مسیر یادگیری و مسئولیت تربیت نسل آینده را پیش میبرید، شایسته بالاترین تقدیر هستید. امید داریم تلاشهایتان به موفقیتهای علمی و حرفهای بینجامد.
روز دانشجو مبارک؛ پیروز و اثرگذار باشید
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریزکانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
@educationialcfut
شما که همزمان مسیر یادگیری و مسئولیت تربیت نسل آینده را پیش میبرید، شایسته بالاترین تقدیر هستید. امید داریم تلاشهایتان به موفقیتهای علمی و حرفهای بینجامد.
روز دانشجو مبارک؛ پیروز و اثرگذار باشید
۵:۲۵
کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریزکانال انجمن علمی علوم تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
۱۴:۰۹