دورهی برخط «شگفتیهای فیزیک»
در این دوره میخواهم بدونِ اتکا به پیشنیازهای ریاضیاتی، بخشهایی از فیزیک را که برای من شگفتانگیز و جذاب بوده است ارائه کنم. سرفصلهای احتمالی و پیشنهادیِ دورهالکترومغناطیس: معنا و مفهومِ قوانینِ ماکسول، موج الکترومغناطیسی، امواج و تداخل، تداخلسنج مایکلسون، آزمایشِ آشکارسازیِ اتر، چگونه فهمیدیم که جهان در حالِ انبساط است؟ نظریهی مهبانگ (big bang) چیست؟ مکانیک کوانتومی چیست؟ فوتون، امواجِ مادی، اصل عدم قطعیت، مسألهی اندازهگیری، درهمتنیدگی کوانتومی، نسبیتِ عام و تعبیرِ هندسی از گرانش. چگونه هندسه میتواند اقلیدسی نباشد؟ جهانِ نسبیتی: چگونه فضا و زمان تعبیرِ سنتیِ خود را از دست دادند؟ مروری بر قوانینِ ترمودینامیک: قانونِ دومِ ترمودینامیک دقیقاً چیست؟ معنا و مفهومِ انتروپی، آیا زمین به دورِ خورشید میچرخد؟ (از منظرِ بطلمیوس، کپرنیک، کپلر، گالیله، نیوتن و آینشتاین)، تأملی دربارهی فضای مطلق، معنای واقعیِ چارچوبِ لَخت، سرشتِ فلسفیِ قوانین نیوتن: آیا قوانین نیوتن واقعاً قانون هستند؟ یا بیانگرِ یک تعریفاند؟
زمان برگزاری: چهارشنبهها 8:30 تا 10:00 هزینهی ثبتنام دوره: 260 هزار تومانتعداد جلسات: 6 جلسه (مرداد و شهریور 1403)پیشنیاز: نداردآغازِ دوره: چهارشنبه 03/05/1403شیوهی برگزاری: برخط (اسکایروم)هماهنگیها و اطلاعرسانیها: گروه اجتماعی در پیامرسانِ بلهپیوندِ ثبتنام: https://survey.porsline.ir/s/GeqHQI6Fکسانیکه امکانِ آنلاین بودن ندارند میتوانند ثبتنام کرده و بهصورتِ آفلاین، ویدیوی دوره را دریافت کنند.
https://ble.ir/hossein_kamkar
در این دوره میخواهم بدونِ اتکا به پیشنیازهای ریاضیاتی، بخشهایی از فیزیک را که برای من شگفتانگیز و جذاب بوده است ارائه کنم. سرفصلهای احتمالی و پیشنهادیِ دورهالکترومغناطیس: معنا و مفهومِ قوانینِ ماکسول، موج الکترومغناطیسی، امواج و تداخل، تداخلسنج مایکلسون، آزمایشِ آشکارسازیِ اتر، چگونه فهمیدیم که جهان در حالِ انبساط است؟ نظریهی مهبانگ (big bang) چیست؟ مکانیک کوانتومی چیست؟ فوتون، امواجِ مادی، اصل عدم قطعیت، مسألهی اندازهگیری، درهمتنیدگی کوانتومی، نسبیتِ عام و تعبیرِ هندسی از گرانش. چگونه هندسه میتواند اقلیدسی نباشد؟ جهانِ نسبیتی: چگونه فضا و زمان تعبیرِ سنتیِ خود را از دست دادند؟ مروری بر قوانینِ ترمودینامیک: قانونِ دومِ ترمودینامیک دقیقاً چیست؟ معنا و مفهومِ انتروپی، آیا زمین به دورِ خورشید میچرخد؟ (از منظرِ بطلمیوس، کپرنیک، کپلر، گالیله، نیوتن و آینشتاین)، تأملی دربارهی فضای مطلق، معنای واقعیِ چارچوبِ لَخت، سرشتِ فلسفیِ قوانین نیوتن: آیا قوانین نیوتن واقعاً قانون هستند؟ یا بیانگرِ یک تعریفاند؟
زمان برگزاری: چهارشنبهها 8:30 تا 10:00 هزینهی ثبتنام دوره: 260 هزار تومانتعداد جلسات: 6 جلسه (مرداد و شهریور 1403)پیشنیاز: نداردآغازِ دوره: چهارشنبه 03/05/1403شیوهی برگزاری: برخط (اسکایروم)هماهنگیها و اطلاعرسانیها: گروه اجتماعی در پیامرسانِ بلهپیوندِ ثبتنام: https://survey.porsline.ir/s/GeqHQI6Fکسانیکه امکانِ آنلاین بودن ندارند میتوانند ثبتنام کرده و بهصورتِ آفلاین، ویدیوی دوره را دریافت کنند.
۸:۵۳
مشاهدهی ویدیوی ضبطشدهی جلسهی اول:https://aparat.com/v/yvl89sd
۲۲:۰۵
LSJ_Volume 14_Issue 2_Pages 203-225 (5).pdf
۳۴۹.۹۷ کیلوبایت
این مقاله در شمارهی پاییز و زمستان ۱۴۰۲ دوفصلنامهی «منطقپژوهی» منتشر شده است.
در این مقاله با استفاده از شرطیهای «Count As» به مدلسازی ریاضیاتی امارات و اصول عملیه پرداخته شده است، به این صورت که ویژگیهای منطقی هر یک به صورت متناسب در نظر گرفته شده است (حجیت مثبتات امارات و عدم حجیت مثبتات اصول). همچنین فهم اصول عملیه بر اساس حکومت ظاهری کاملاً ملموس میگردد.
این مقاله گامی در جهت فرمالسازی استدلالهای فقهی است. نویسندگان مقاله، از نقطهنظرات مخاطبان محترم استقبال میکنند.
https://ble.ir/hossein_kamkar
۱۱:۳۰
A new scientific truth does not triumph by convincing its opponents and making them see the light, but rather because its opponents eventually die, and a new generation grows up that is familiar with it.Max Plank
[یک حقیقتِ جدیدِ علمی با متقاعدکردنِ مخالفانش و نشاندادنِ نورِ حقیقت به آنها پیروز نمیشود، بلکه بیشتر از این رو که مخالفانش نهایتاً میمیرند و نسلِ جدیدی رشد میکنند که آن حقیقت به نظرشان آشنا میرسد / ماکس پلانک]
https://ble.ir/hossein_kamkar
[یک حقیقتِ جدیدِ علمی با متقاعدکردنِ مخالفانش و نشاندادنِ نورِ حقیقت به آنها پیروز نمیشود، بلکه بیشتر از این رو که مخالفانش نهایتاً میمیرند و نسلِ جدیدی رشد میکنند که آن حقیقت به نظرشان آشنا میرسد / ماکس پلانک]
۱۶:۲۸
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
شهادتِ دبیرکلِ حزبالله لبنان، شهید سیدحسن نصرالله و همچنین جمعی از فرماندهانِ مقاومت و جمعی از مردمانِ غیرنظامی و زنان و کودکانِ لبنانی را به عموم مؤمنان مسلمانان و آزادگانِ جهان تسلیت عرض میکنم.
خداوند زنده است، مقاومت زنده است، و شهدا گواهند که این زخمها بر پیکرهی امت اسلامی، نشان از مقاومت و استمرار و ایستادگی دارد.
درود بر سیدالشهدای مقاومت که چون سرو سبز پرچم لبنان، نماد عزتمندی امت اسلام بود، آن که سراسر وجودش برای ما یادآور شریفهی «نصر من الله» بود.
خداوند به همهی ما و به من صبر و تسلی عنایت کند.
https://ble.ir/hossein_kamkar
شهادتِ دبیرکلِ حزبالله لبنان، شهید سیدحسن نصرالله و همچنین جمعی از فرماندهانِ مقاومت و جمعی از مردمانِ غیرنظامی و زنان و کودکانِ لبنانی را به عموم مؤمنان مسلمانان و آزادگانِ جهان تسلیت عرض میکنم.
خداوند زنده است، مقاومت زنده است، و شهدا گواهند که این زخمها بر پیکرهی امت اسلامی، نشان از مقاومت و استمرار و ایستادگی دارد.
درود بر سیدالشهدای مقاومت که چون سرو سبز پرچم لبنان، نماد عزتمندی امت اسلام بود، آن که سراسر وجودش برای ما یادآور شریفهی «نصر من الله» بود.
خداوند به همهی ما و به من صبر و تسلی عنایت کند.
۱۵:۰۷
Poster-Thesis.jpg
۲.۱۵ مگابایت
جلسهی دفاع پایاننامهموضوع: بازخوانی دیدگاههای جان ارمن دربارهی موجبیت و بررسی پیامدهای الهیاتی آن در مسألهی مشیت پژوهشگر: حسین کامکاراستاد راهنما: دکتر سعید معصومیاساتید داور: دکتر ابوتراب یغمایی/ دکتر علیرضا منصوریتاریخ جلسهی دفاع: دوشنبه 30 مهر 1403 ساعت 13:00 – 15:00محل برگزاری: دانشگاه شهید بهشتی، ساختمان شهدا، طبقهی سوم، پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری، اتاق کنفرانسچکیده در پوستر ارائه شده است.بدین وسیله از تمامی دانشجویان، اعضای هیئت علمی و علاقهمندان به موضوع دعوت میشود تا در این جلسهی دفاع حضور یابند.
https://ble.ir/hossein_kamkar
۹:۴۹
۶:۴۴
در این ارائه به یک مسأله در متافیزیکِ علم خواهیم پرداخت و از رهگذرِ این مسأله با سنت فلسفهی تحلیلی نیز آشنا خواهیم شد.
همچنین بررسی خواهیم کرد که چگونه تحلیل ویژگیهای قابلتی (dispositional properties) مثلِ انحلالپذیری، جریانِ پوزیتیویسمِ منطقی را که به دنبالِ ارجاعِ ترمهای نامشاهدتی به ترمهای مشاهدتی بودند ناکام گذاشت و چطور در نیمهی دومِ قرنِ بیستم از خاکسترِ پوزیتیویسمِ منطقی، متافیزیکدانهای معاصر سربرآوردند.
انجمن علمی فلسفه فیزیک دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام
۱۵:۵۵
فلسفه و تجربه.pdf
۸۸.۱۴ کیلوبایت
کوتاه دربارهی فلسفه ،یا: نوشتاری دربارهی اهمیتِ تجربه در اندیشهی بشری
https://ble.ir/hossein_kamkar
۱۵:۴۶
به نامِ خداوند،
به حول و قوهی الهی، بنا دارم که درسگفتارهایی در فلسفهی فیزیک را به صورتِ حضوری یا برخط ارائه کنم.انگیزهی شخصیِ من، یادگیری از رهگذرِ ارائهکردن و گفتگو است.
اهدافی که به صورتِ مشخص دنبال خواهد شد به این شرح خواهد بود:🟢 آشنایی با متونِ معیارِ فلسفهی فیزیک، بر اساسِ مقالات، هندبوکها و دائرةالمعارفهای شناختهشده،🟢 شکلدهی به یک حلقهی مطالعاتی و جامعهی مجازیِ فعال از علاقهمندان به زمینهی فلسفهی فیزیک،🟢 برگزاریِ جلسات/ دورههای جنبی برای یادگیریِ پیشنیازهای لازم (این پیشنیازها به حسب نیاز ممکن است در سرفصلهای زیر باشند: فیزیک، ریاضیات، فلسفه، علم و دین، فلسفهی علم، مباحثِ اسلامی و قرآنی).
محتوای هدفِ این درسگفتار، به افرادِ رشتههای زیر به صورتِ خاص توصیه میشود: 1) فیزیک، 2) فسلفه، 3) فلسفهی علم، 4) علم و دین.بر این اساس، به مخاطبانی با ویژگیهای زیر احتیاج دارم: 1) علاقهمند و مشتاق به مبحث، 2) اهلِ مطالعهی متونِ انگلیسی، و 3) اهلِ گفتگو و تعاملِ علمی.همچنین اگر کسانی بتوانند داوطلبانه در مدیریتِ گروهها، کانالها، تولیدِ محتوا، هماهنگیِ کلاسها و ... کمک بدهند، صمیمانه متشکر خواهم بود.
اگر راغب به مشارکتِ فعال در این درسگفتارها و یا دورههای جانبیِ آن هستید، در این پیوند ثبتنام کنید. در صورتِ تأییدِ ثبتنام، در گروهِ پیشپردازشِ دوره عضو خواهید شد. تصمیمها دربارهی جزئیاتِ اجرایی و محتواییِ دوره (از جمله زمانِ جلسات) در این گروه گرفته خواهد شد، و سپس به عمومِ مخاطبانِ دیگر هم اطلاعرسانی خواهد شد.
اگر راغب به مشارکتِ معمولی در این درسگفتارها هستید، فعلاً منتظر باشید تا جزئیاتِ تفصیلیتر اعلام بشود.همچنین لطفاً در اطلاعرسانیِ این پیام به مخاطبانِ مناسبش، مرا یاری کنید.سپاس،حسین کامکار
https://ble.ir/hossein_kamkar
به حول و قوهی الهی، بنا دارم که درسگفتارهایی در فلسفهی فیزیک را به صورتِ حضوری یا برخط ارائه کنم.انگیزهی شخصیِ من، یادگیری از رهگذرِ ارائهکردن و گفتگو است.
اهدافی که به صورتِ مشخص دنبال خواهد شد به این شرح خواهد بود:🟢 آشنایی با متونِ معیارِ فلسفهی فیزیک، بر اساسِ مقالات، هندبوکها و دائرةالمعارفهای شناختهشده،🟢 شکلدهی به یک حلقهی مطالعاتی و جامعهی مجازیِ فعال از علاقهمندان به زمینهی فلسفهی فیزیک،🟢 برگزاریِ جلسات/ دورههای جنبی برای یادگیریِ پیشنیازهای لازم (این پیشنیازها به حسب نیاز ممکن است در سرفصلهای زیر باشند: فیزیک، ریاضیات، فلسفه، علم و دین، فلسفهی علم، مباحثِ اسلامی و قرآنی).
محتوای هدفِ این درسگفتار، به افرادِ رشتههای زیر به صورتِ خاص توصیه میشود: 1) فیزیک، 2) فسلفه، 3) فلسفهی علم، 4) علم و دین.بر این اساس، به مخاطبانی با ویژگیهای زیر احتیاج دارم: 1) علاقهمند و مشتاق به مبحث، 2) اهلِ مطالعهی متونِ انگلیسی، و 3) اهلِ گفتگو و تعاملِ علمی.همچنین اگر کسانی بتوانند داوطلبانه در مدیریتِ گروهها، کانالها، تولیدِ محتوا، هماهنگیِ کلاسها و ... کمک بدهند، صمیمانه متشکر خواهم بود.
۳:۵۳
بازارسال شده از انجمن علمی ژرفا
مدرسه فلسفهی فیزیکِ ژرفا برگزار میکند:
درسگفتارهایی در فلسفهی فیزیک
با ارائه
جناب آقای حسین کامکار - مدال طلای المپیاد فیزیک (۱۳۸۵) و مدرس المپیاد فیزیک
- دانشآموختهی برق شریف (۱۳۹۰)
- ارشد علم و دین بهشتی (۱۴۰۳)
- پژوهشگرِ علوم اسلامی (طلبهی سطح ۳ حوزهی علمیه)
- پژوهشگرِ فلسفهی فیزیک
توضیحات:در این درسگفتارها به سویههای فلسفیِ نظریههای فیزیکی (مثلِ مکانیکِ نیوتُنی، نسبیت خاص و عام و مکانیک کوانتومیِ استاندارد) خواهیم پرداخت و سرفصلهای ویژهای در این نظریهها را بر اساسِ متون استاندارد فلسفهی فیزیک موردِ بررسی قرار خواهیم داد.تکیهی بیشتر در این دوره بر منبع زیر است:
Knox, E. and A. Wilson (2022). The Routledge companion to philosophy of physics, Routledgeهمچنین در صورتِ لزوم، به بحثهای متناظر در فلسفه، معرفتشناسی و علم و دین نیز پرداخته خواهد شد.
دوشنبهها | ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰
دانشگاه صنعتی شریف، ساختمان شهید رضایی
امکان شرکت به صورت مجازی
️شروع جلسات از ۳ دیماه ۱۴۰۳
جهت ثبتنام این فرم را تا پایان روز شنبه تکمیل فرمایید.
ble.ir/hossein_kamkar
@Zharfa90
با ارائه
- دانشآموختهی برق شریف (۱۳۹۰)
- ارشد علم و دین بهشتی (۱۴۰۳)
- پژوهشگرِ علوم اسلامی (طلبهی سطح ۳ حوزهی علمیه)
- پژوهشگرِ فلسفهی فیزیک
ble.ir/hossein_kamkar
۱۰:۱۹
#مدرسه_علوم_اسلامی_هویت#حوزه_تراث #تفسیر_قرآن #معرفتشناسی
۱۷:۰۴
۱۷:۰۴
دیدگاهِ نیوتن دربارهی تثلیثآیزاک نیوتن که ما او را به عنوانِ یک فیزیکدان میشناسیم، در عینِ حال یک الهیدانِ برجسته و موحّدِ مسیحی بود. نیوتن در دستنوشتههای الهیاتیاش از باورِ رایجِ مسیحیان دربارهی تثلیث فاصله میگیرد، و یک مسیحشناسیِ موحّدانه را ارائه میکند. نیوتن با مطالعاتِ تاریخی در موردِ کلیسای اولیه، کشف میکند که کلیسای کاتولیک رومی دچار انحراف و غلو در باور نسبت به مسیح شده و از آموزههای توحیدیِ کتاب مقدس فاصله گرفته و به بتپرستی برگشته است. وی در دستنوشتههایش 12 دلیل از کتاب مقدس ذکر میکند که چرا نباید به آموزهی تثلیث باور داشت، اما از آنجا که این دستنوشتهها در جامعهی مسیحیِ پیرامونِ نیوتن «بدعت» (heresy) محسوب میشد، بعد از مرگِ نیوتن کلیسا اجازهی چاپِ آنها را نداد و این دستنوشتهها تا سال 1936 خواندهنشده باقی ماند، اما در حالِ حاضر مقالاتِ متعددی دربارهی الهیاتِ نیوتنی وجود دارد.برای مطالعهی بیشتر نک:Newton’s Theological Manuscripts, (Richard S. Westfall), p. 130, in: Contemporary Newtonian Research, D. Reidel Publishing Company.همچنین بنگرید به: http://sirisaacnewton.info/newtons-arian-beliefs/هرچند جامعهی مسیحی غربی تا حدودی تلاش کرده این جنبه از نیوتن را سانسور کند اما این اتفاقاً ارزشِ توحیدیِ کارِ نیوتن را منعکس میکند، و مناسب است ما مسلمانان این ارزشِ نیوتن را پاس بنهیم و آن را به دیگران معرفی کنیم.
ble.ir/hossein_kamkar
۴:۳۴
هُوَ ٱلَّذِي بَعَثَ فِي ٱلۡأُمِّيِّـۧنَ رَسُولࣰا مِّنۡهُمۡ يَتۡلُواْ عَلَيۡهِمۡ ءَايَٰتِهِۦ وَيُزَكِّيهِمۡ وَيُعَلِّمُهُمُ ٱلۡكِتَٰبَ وَٱلۡحِكۡمَةَ وَإِن كَانُواْ مِن قَبۡلُ لَفِي ضَلَٰلٍ مُّبِينٍوَءَاخَرِينَ مِنۡهُمۡ لَمَّا يَلۡحَقُواْ بِهِمۡۚ وَهُوَ ٱلۡعَزِيزُ ٱلۡحَكِيمُ
سپاس خدایی را که در بین ما انسانهای امی، رسولی از خودمان فرستاد تا آیاتش را برای ما تلاوت کند و به ما کتاب و حکمت بیاموزد.
برای این بزرگترین نعمت، خداوند سبحان را شکرگزاریم
اللهم صل علی محمد و آل محمد، افضل ما صلیت علی ابراهیم و آل ابراهیم، إنک حمید مجید
ble.ir/hossein_kamkar
سپاس خدایی را که در بین ما انسانهای امی، رسولی از خودمان فرستاد تا آیاتش را برای ما تلاوت کند و به ما کتاب و حکمت بیاموزد.
برای این بزرگترین نعمت، خداوند سبحان را شکرگزاریم
اللهم صل علی محمد و آل محمد، افضل ما صلیت علی ابراهیم و آل ابراهیم، إنک حمید مجید
۹:۲۳

پاکت هدیه
حسین کامکار
عید مبعث پیامبر عزیزمان مبارک 
#مدرسه_هویت#حوزه_مواجهه #فلسفه #فیزیک
۱۸:۰۸
چندی پیش مهمانِ پادکستِ ویدیوییِ اُلیگو بودم، و در این پادکست گفتگویی نسبتاً صمیمانه و آزاد با صدرا دشتی داشتیم. این ویدیو اخیراً در کانالِ یوتیوبِ الیگو منتشر شده است. در این ویدیو دربارهی انگارهی تضاد علم و دین، آزادی بیان، تقدیر و علم الهی، و سرفصلهای دیگری گفتگو کردهایم.در اینجا به نوبهی خودم از دستاندرکارانِ خوبِ پادکستِ الیگو تشکر میکنم. دوستان احترام کردهاند و مطابقِ عرفِ رایج، از من با عنوانِ «حجتالاسلام» یاد کردهاند. ضمنِ تشکر، تذکر میدهم که من حجتِ اسلام نیستم. من صرفاً یک طلبه و محقق در زمینهی اسلام هستم و فکر میکنم استفاده از چنین لقبی برای شخصِ بنده که هنوز در حالِ یادگیریِ اسلامِ عزیز هستم مناسب نیست.ویدیوی مربوط به این گفتگو را میتوانید در نشانیِ زیر ببینید:https://www.youtube.com/watch?v=p7dz3HCEYqQ
ble.ir/hossein_kamkar
۱۲:۳۹
حسین کامکار
چندی پیش مهمانِ پادکستِ ویدیوییِ اُلیگو بودم، و در این پادکست گفتگویی نسبتاً صمیمانه و آزاد با صدرا دشتی داشتیم. این ویدیو اخیراً در کانالِ یوتیوبِ الیگو منتشر شده است. در این ویدیو دربارهی انگارهی تضاد علم و دین، آزادی بیان، تقدیر و علم الهی، و سرفصلهای دیگری گفتگو کردهایم. در اینجا به نوبهی خودم از دستاندرکارانِ خوبِ پادکستِ الیگو تشکر میکنم. دوستان احترام کردهاند و مطابقِ عرفِ رایج، از من با عنوانِ «حجتالاسلام» یاد کردهاند. ضمنِ تشکر، تذکر میدهم که من حجتِ اسلام نیستم. من صرفاً یک طلبه و محقق در زمینهی اسلام هستم و فکر میکنم استفاده از چنین لقبی برای شخصِ بنده که هنوز در حالِ یادگیریِ اسلامِ عزیز هستم مناسب نیست. ویدیوی مربوط به این گفتگو را میتوانید در نشانیِ زیر ببینید: https://www.youtube.com/watch?v=p7dz3HCEYqQ
ble.ir/hossein_kamkar
پس از انتشارِ ویدیوی فوق، جمع کثیری از دینپژوهان و مسلمانان دربارهی مسألهی «علمِ پیشینِ الهی» و «جبر و اختیار» و «قضا و قدر» مسائل و مباحث و اشکالاتی داشتند. عذرخواهی میکنم که نشد تک به تک پاسخگوی پیامها و ایمیلهای عزیزان باشم.انشاءالله بنا دارم در قالبِ مناسبی (که هنوز انتخاب نکردهام) به این مسأله بپردازم. در آیندهی نزدیک اطلاعرسانیهای مربوط در همین کانال انجام خواهد گرفت.
ble.ir/hossein_kamkar
۱۴:۳۱
همکاری با کانال و سایت بهعنوانِ دستیارِ مجازی
سلام،به دنبالِ اشخاصِ موردِ اعتمادی به عنوانِ دستیارِ مجازی [با وقتگذاریِ نسبتاً کم] هستم که برخی از کارهای اجرایی را محوّل کنم. محوّلکردنِ چنین کارهایی میتواند زمینهسازِ برگزاری برنامهها و درسگفتارها در فضای مجازی با موضوعاتی گستردهتر باشد.
کارهای مختلفی مدنظر است که میتوانید در فرمِ زیر آنها را علامت بزنید. از ادمینی کانالها تا هماهنگی دورههای آموزشی و ...
برای اعلام آمادگی کمکِ داوطلبانه و یا به عنوانِ شغلِ پارهوقتِ مجازی فرمِ زیر را پر کنید.
فرمِ ثبتنام:https://survey.porsline.ir/s/v9VKfxA4
با سپاس، حسین کامکار
ble.ir/hossein_kamkar
سلام،به دنبالِ اشخاصِ موردِ اعتمادی به عنوانِ دستیارِ مجازی [با وقتگذاریِ نسبتاً کم] هستم که برخی از کارهای اجرایی را محوّل کنم. محوّلکردنِ چنین کارهایی میتواند زمینهسازِ برگزاری برنامهها و درسگفتارها در فضای مجازی با موضوعاتی گستردهتر باشد.
کارهای مختلفی مدنظر است که میتوانید در فرمِ زیر آنها را علامت بزنید. از ادمینی کانالها تا هماهنگی دورههای آموزشی و ...
برای اعلام آمادگی کمکِ داوطلبانه و یا به عنوانِ شغلِ پارهوقتِ مجازی فرمِ زیر را پر کنید.
فرمِ ثبتنام:https://survey.porsline.ir/s/v9VKfxA4
با سپاس، حسین کامکار
۱۴:۴۸