عکس پروفایل جامعج

جامع

۱,۳۲۷عضو
عکس پروفایل جامعج
۱.۳هزار عضو

جامع

رسانه عدالت آموزشی
«إنَّما المؤمنون الَّذين آمنوا باللهِ و رَسولهِ و إذا كانوا مَعهُ على أَمرٍ جامعٍ لم يَذهَبوا حَتَّى يَستَأذِنوه...» نور۶۲
undefined#جـامع، امر واجبی‌ست که به همّت جمعیِ مردم محقق می‌شود.
undefined ارتباط با ادمین:@jaameadmin

۲۳ مهر

جامع
undefined #گزارش_ویژه undefined️ مروری بر مفهوم، تاریخ و خاستگاه «سواد مالی» چرا سواد مالی محصول سرمایه‌داری است؟ undefined️ تحریریه روزنگار - جامع: undefinedگزارش «بررسی مفهوم، تاریخ و خاستگاه سواد مالی» تهیه شده در کارگروه علمی قرارگاه عدالت تربیتی مرکز بسیج وزارت آموزش‌و‌پرورش به تهیه‌کنندگی مجتبی زنگوئی و معصومه پورنیان، منتشر شد. این گزارش با بررسی مفهومی، تاریخی و خاستگاهی «سواد مالی» به دنبال آن است تا ابعاد پنهان این نوع از آموزش را که به‌تازگی وارد ادبیات مدارس کشور شده است را نشان دهد. undefinedسواد مالی در اولین مراحل پیدایش خود مولود مدرنیته و توسعه دامنه بازار در زندگی مردم و به دنبال مالی‌سازی اقتصاد بوده است. در این گزارش مفاهیم مختلف «تربیت اقتصادی» در طی دوره‌های مختلف تاریخی مورد بررسی قرار می‌گیرد. undefinedهمچنین این گزارش با معرفی سازمان‌های جهانی و پیشران آموزش سواد مالی به پیشینه سیاست‌گذاران و ذینفعان جهانی در حوزه آموزش سواد مالی به دانش‌آموزان می‌پردازد. undefined فایل این گزارش را از سایت دریافت کنید. undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله @jaame_ir

گزارش-سواد-مالی-1-1-3.pdf

۱.۹۳ مگابایت

undefined #گزارش_ویژه | مروری بر مفهوم، تاریخ و خاستگاه «سواد مالی»/ چرا سواد مالی محصول سرمایه‌داری است؟
undefinedپدیدآورندگان: معصومه پورنیان، مجتبی زنگوئی
undefinedتهیه شده در کارگروه علمی قرارگاه عدالت تربیتی بسیج وزارت آموزش‌و‌پرورش
undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی
سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله@jaame_ir

۱۵:۱۲

۲۵ مهر

thumnail
undefined #ارسالی / نماهنگ حمایت دانش‌آموزان دهدشتی از مقاومت اسلامی
undefined️ تحریریه استان‌ها - جامع:undefinedمدرسه حضرت اسماعیل شهرستان دهدشت، همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و حمایت از حزب‌الله لبنان این نماهنگ را تولید کرد.
undefinedایمان قنبری، مدیر مدرسه و کارگردان نماهنگ ارسالی در گفتگو با تحریریه استان‌های جامع، ابراز هم‌بستگی با جبهه مقاومت و گرامیداشت یاد شهید سیدحسن نصرالله را انگیزه‌بخش دانش‌آموزان پایه چهارم دبستان در تولید این اثر دانست.
undefined قنبری همچنین ایده‌ی محوری نماهنگ را برگرفته از سخن امام‌خمینی‌(رحمه‌الله‌علیه) که فرمودند: «اگر مسلمین مجتمع بودند و هر کدام یک سطل آب می‌ریختند، اسرائیل را سیل می‌برد» عنوان کرد و زیست استکبارستیزانه‌ی دانش‌آموزان را از اهداف دارای اولویت مدرسه خود دانست.
undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی
سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله
@jaame_ir

۱۷:۵۱

۲۶ مهر

thumnail
undefined مـرهم معلمانهآغاز مشق همدلی معلمان و دانش‌آموزان ایرانیدر حمایت از کودکان و دانش‌آموزان فلسطین و لبنانهر معلم به همراهی دانش‌آموزانش می‌تواند برای کودکان و مردم مظلوم و مقاوم در فلسطین و لبنان، مرهمی هرچند کوچک شود!
undefined فراخوان کمک مالی و جمع‌آوری و خرید لوازم تحریر و اسباب‌بازی برای کودکان محور مقاومت
undefinedتوزیع در کمپ‌های آوارگان، از طریق مدرسه ایرانی مستقر در سوریه و لبنان
undefinedمحل گردآوری اقلام: تهران، خیابان قرنی، وزارت آموزش و پرورش، ساختمان شهید باهنر، طبقه۴، مرکز بسیج وزارت آموزش و پرورش
undefinedشماره کارت جهت وازیر وجه:5892107046408533« به نام گروه معلمان جهادی »
undefined جامع| رسانه عدالت آموزشی
سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله@jaame_ir

۱۳:۵۴

۲۸ مهر

thumnail
undefined یحییٰ
undefined رهبر انقلاب: کسی چون او که عمری را به مبارزه با دشمن غاصب و ظالم گذرانده است، سرانجامی جز شهادت شایسته‌ی او نیست. فقدان او برای جبهه‌ی مقاومت البتّه دردناک است، ولی این جبهه با شهادت برجستگانی چون شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، رنتیسی و اسماعیل هنیّه از پیشروی باز نماند، و با شهادت سنوار هم کمترین توقّفی نخواهد داشت؛ باذن الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.
undefinedپیام رهبر انقلاب اسلامی در پی شهادت مجاهد قهرمان فرمانده یحیی السنوار. ۱۴۰۳/۷/۲۸
undefined جامع| رسانه عدالت آموزشی
@jaame_ir

۱۰:۴۹

۲۹ مهر

thumnail
undefined نقش بر جان
undefined️ ساعاتی است که خلاقیت خانم معلم هرمزگانی توجه کاربران فضای مجازی را برانگیخته است. خانم طیبه گورانی، معلم کلاس اول در هرمزگان، روز جهانی کودک پارچه‌ای به بچه‌ها می‌دهد تا روی آن نقاشی بکشند. سپس با آن پارچه لباسی می‌دوزد و می‌پوشد و به مدرسه می‌آید. شادی سرشار دانش‌آموزانش را می‌توان به خوبی متصور شد.
undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی
سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله
@jaame_ir

۱۸:۱۰

۴ آبان

thumnail
undefined شاعر شنیدنی‌های کودکانه
به‌ مناسبت چهلمین‌روز درگذشت شاعر «صبحی قاصدک ‌سوار باد خنک شد و برای همیشه رفت...»
undefined️ تحریریه فرهنگ‌و‌تربیت - جامع:
undefinedزاده‌ی دزفول می‌شود یکی از مفاخر ادبیات فارسی. استعداد شعری‌اش توسط «فریدون مشیری» کشف شد. محمدعلی بهمنی، کی از برجسته‌ترین غزل‌سرایان معاصر در تابستان همان ماهی که عاشقش بود، چشم‌هایش را به ابدیت همیشه بیدار سپرد. کودکانه‌های آقای شاعر و سرودن برای کودکان و نوجوانان و آشنایی آنان با شعر دغدغه همیشگی او بود.
undefined‌‌ ‌‌‌‌‌‌یاد و نام شاعر‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شنیدنی‌های کودکانه در کنار نام دیگر شاعران معاصر همچون قیصر امین‌پور در آسمان ادبیات کودک و نوجوان همواره می‌درخشد تا نشان دهد که این خاک چه شاعران نسوز و خاموش‌نشدنی را به خود دیده و خواهد دید.
undefined بیشتر را در سایت بخوانید.
undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی
سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله
@jaame_ir

۸:۴۶

۵ آبان

thumnail
undefined چگونه یهودیان وارد مدارس ایران شدند؟
undefined️ حجت‌الاسلام مهدی طائب:
undefinedناصرالدین شاه زمانی که به پاریس رفت با رئیس اتحادیه جهانی «آلیانس» دیدار کرد. آلیانس جریانی است که می‌خواهد یهودی‌های سراسر دنیا را آموزش بدهد. در همه‌جای دنیا مدارسی احداث می‌کنند، به نام آلیانس‌.
undefinedبه ناصرالدین شاه می‌گوید ما در ایران هم باید این مدارس را بزنیم و ناصرالدین شاه موافقت می‌کند. زمانی که می‌آیند مدرسه بزنند با مخالفت علما روبه‌رو می‌شوند. پس از او اما مظفرالدین‌شاه موافقت می‌کند مدارس آلیانس زده شوند.
undefinedخروجی‌های این مدرسه اثرگذاران بر آموزش‌و‌پرورش ما و دانشگاه‌های ما هستند. بعضی از تحصیل‌کرده‌های جریان آلیانس آمدند و پایه‌گذار مدارسی شدند به نام مدارس «هدف». مدارس هدف نخبه‌پرور بودند، نخبه‌هایی که بدون استثنا راهی غرب می‌شدند. انقلاب مدارس هدف را جمع کرد.
undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی
سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله
@jaame_ir

۱۶:۱۸

۹ آبان

thumnail
undefined️ ظرفیت محدودتعدادی از دانش‌آموزان اتباع قانونی ساکن شیراز از مدرسه اخراج شدند
undefined️ تحریریه استان‌ها - جامع:
undefinedدو هفته آخر شهریورماه، فرماندار شیراز اعلام کرد که برابر با تصمیمات شورای تأمین این شهرستان، مدارس فقط اجازه دارند تنها ۱۰ درصد از دانش‌آموزان اتباع را ثبت‌نام کنند.
undefinedدر آخرین گزارش‌های رسیده به تحریریه استان‌های جامع در شیراز دانش‌آموزان اتباع قانونی که در سال گذشته در کشور در حال تحصیل بودند اخراج شدند. پدر یکی از خانواده‌ها در گفتگو با جامع می‌گوید فرزندانش ثبت‌نام شده‌اند؛ اما دوروز مانده به شروع سال تحصیلی اعلام شده است: «مدرسه برای پذیرش اتباع ظرفیت ندارد، فرزندان خود را ببرید».
undefined نبود سازوکار مشخص در سیاستهای آموزش‌وپرورش در مسئله مهاجرین این برخوردهای سلیقه‌ای را در مناطق مختلف سبب شده است. سالهاست که مهاجرین افغانستانی در ایران ساکن شده و بخشی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند؛ اما با افزایش ورود مهاجرین به همان میزان به خلاءهای قانونی آموزش‌وپرورش در حوزه اتباع اضافه می‌شود.
undefined بیشتر را در سایت بخوانید.
undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی
سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله
@jaame_ir

۱۹:۱۳

۱۳ آبان

thumnail
undefined ‌تحریریه تصویریundefined️جامعگفتگویی برای عدالت
undefined به‌زودی...
undefined تحریریه تصویری «+جامع» بنا دارد از قاب گفتگو با اهالی فرهنگ، تربیت و عدالت اجتماعی به مسائل مهم، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی حوزه عدالت تربیتی در کشور و جهان بپردازد.
undefined منتظر اولین قسمت «+جامع» که به‌زودی منتشر خواهد شد، باشید و از طریق jaame_ir در اینستاگرام، تلگرام، آپارات، بله و ایتا و... ما را همراهی کنید.undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی
سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله
@jaame_ir

۱۲:۰۲

۱۴ آبان

جامع
undefined #گزارش_ویژه undefined️ مروری بر مفهوم، تاریخ و خاستگاه «سواد مالی» چرا سواد مالی محصول سرمایه‌داری است؟ undefined️ تحریریه روزنگار - جامع: undefinedگزارش «بررسی مفهوم، تاریخ و خاستگاه سواد مالی» تهیه شده در کارگروه علمی قرارگاه عدالت تربیتی مرکز بسیج وزارت آموزش‌و‌پرورش به تهیه‌کنندگی مجتبی زنگوئی و معصومه پورنیان، منتشر شد. این گزارش با بررسی مفهومی، تاریخی و خاستگاهی «سواد مالی» به دنبال آن است تا ابعاد پنهان این نوع از آموزش را که به‌تازگی وارد ادبیات مدارس کشور شده است را نشان دهد. undefinedسواد مالی در اولین مراحل پیدایش خود مولود مدرنیته و توسعه دامنه بازار در زندگی مردم و به دنبال مالی‌سازی اقتصاد بوده است. در این گزارش مفاهیم مختلف «تربیت اقتصادی» در طی دوره‌های مختلف تاریخی مورد بررسی قرار می‌گیرد. undefinedهمچنین این گزارش با معرفی سازمان‌های جهانی و پیشران آموزش سواد مالی به پیشینه سیاست‌گذاران و ذینفعان جهانی در حوزه آموزش سواد مالی به دانش‌آموزان می‌پردازد. undefined فایل این گزارش را از سایت دریافت کنید. undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله @jaame_ir
thumnail
undefined چند پرسش مهم از مفهوم پیشینه و خاستگاه «سواد مالی»
undefined سواد مالی در اولین مراحل پیدایش خود مولود مدرنیته و توسعه دامنه بازار در زندگی مردم و به دنبال مالی‌سازی اقتصاد است. در گذشته نه چندان دور افراد برای دریافت بسیاری از خدمات و کالاها به دولت بسنده می‌کردند؛ اما با بازاری شدن اغلب عرصه‌های زيست اجتماعی و اقتصادى و همچنين شکل گرفتن فضای رقابتی بین امکانات موجود، افراد کم‌ضررترین و یا پرسودترین روش را جهت امرار معاش خود انتخاب کرده و ناگزیر از محاسبه شدند.
undefined در این سلسله داستان به برخی از پرسش‌های مهم از مفهوم سواد مالی و کاربست آن در مدارس کشور پرداخته‌ایم.undefined فایل کامل گزارش ویژه بررسی «مفهوم، تاریخ و خاستگاه سواد مالی» را از سایت دریافت کنید.
undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی
سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله
@jaame_ir

۱۷:۴۰

جامع
undefined #گزارش_ویژه undefined️ مروری بر مفهوم، تاریخ و خاستگاه «سواد مالی» چرا سواد مالی محصول سرمایه‌داری است؟ undefined️ تحریریه روزنگار - جامع: undefinedگزارش «بررسی مفهوم، تاریخ و خاستگاه سواد مالی» تهیه شده در کارگروه علمی قرارگاه عدالت تربیتی مرکز بسیج وزارت آموزش‌و‌پرورش به تهیه‌کنندگی مجتبی زنگوئی و معصومه پورنیان، منتشر شد. این گزارش با بررسی مفهومی، تاریخی و خاستگاهی «سواد مالی» به دنبال آن است تا ابعاد پنهان این نوع از آموزش را که به‌تازگی وارد ادبیات مدارس کشور شده است را نشان دهد. undefinedسواد مالی در اولین مراحل پیدایش خود مولود مدرنیته و توسعه دامنه بازار در زندگی مردم و به دنبال مالی‌سازی اقتصاد بوده است. در این گزارش مفاهیم مختلف «تربیت اقتصادی» در طی دوره‌های مختلف تاریخی مورد بررسی قرار می‌گیرد. undefinedهمچنین این گزارش با معرفی سازمان‌های جهانی و پیشران آموزش سواد مالی به پیشینه سیاست‌گذاران و ذینفعان جهانی در حوزه آموزش سواد مالی به دانش‌آموزان می‌پردازد. undefined فایل این گزارش را از سایت دریافت کنید. undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله @jaame_ir
thumnail

۱۷:۴۰

جامع
undefined #گزارش_ویژه undefined️ مروری بر مفهوم، تاریخ و خاستگاه «سواد مالی» چرا سواد مالی محصول سرمایه‌داری است؟ undefined️ تحریریه روزنگار - جامع: undefinedگزارش «بررسی مفهوم، تاریخ و خاستگاه سواد مالی» تهیه شده در کارگروه علمی قرارگاه عدالت تربیتی مرکز بسیج وزارت آموزش‌و‌پرورش به تهیه‌کنندگی مجتبی زنگوئی و معصومه پورنیان، منتشر شد. این گزارش با بررسی مفهومی، تاریخی و خاستگاهی «سواد مالی» به دنبال آن است تا ابعاد پنهان این نوع از آموزش را که به‌تازگی وارد ادبیات مدارس کشور شده است را نشان دهد. undefinedسواد مالی در اولین مراحل پیدایش خود مولود مدرنیته و توسعه دامنه بازار در زندگی مردم و به دنبال مالی‌سازی اقتصاد بوده است. در این گزارش مفاهیم مختلف «تربیت اقتصادی» در طی دوره‌های مختلف تاریخی مورد بررسی قرار می‌گیرد. undefinedهمچنین این گزارش با معرفی سازمان‌های جهانی و پیشران آموزش سواد مالی به پیشینه سیاست‌گذاران و ذینفعان جهانی در حوزه آموزش سواد مالی به دانش‌آموزان می‌پردازد. undefined فایل این گزارش را از سایت دریافت کنید. undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله @jaame_ir
thumnail

۱۷:۴۰

جامع
undefined #گزارش_ویژه undefined️ مروری بر مفهوم، تاریخ و خاستگاه «سواد مالی» چرا سواد مالی محصول سرمایه‌داری است؟ undefined️ تحریریه روزنگار - جامع: undefinedگزارش «بررسی مفهوم، تاریخ و خاستگاه سواد مالی» تهیه شده در کارگروه علمی قرارگاه عدالت تربیتی مرکز بسیج وزارت آموزش‌و‌پرورش به تهیه‌کنندگی مجتبی زنگوئی و معصومه پورنیان، منتشر شد. این گزارش با بررسی مفهومی، تاریخی و خاستگاهی «سواد مالی» به دنبال آن است تا ابعاد پنهان این نوع از آموزش را که به‌تازگی وارد ادبیات مدارس کشور شده است را نشان دهد. undefinedسواد مالی در اولین مراحل پیدایش خود مولود مدرنیته و توسعه دامنه بازار در زندگی مردم و به دنبال مالی‌سازی اقتصاد بوده است. در این گزارش مفاهیم مختلف «تربیت اقتصادی» در طی دوره‌های مختلف تاریخی مورد بررسی قرار می‌گیرد. undefinedهمچنین این گزارش با معرفی سازمان‌های جهانی و پیشران آموزش سواد مالی به پیشینه سیاست‌گذاران و ذینفعان جهانی در حوزه آموزش سواد مالی به دانش‌آموزان می‌پردازد. undefined فایل این گزارش را از سایت دریافت کنید. undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله @jaame_ir
thumnail

۱۷:۴۰

۱۵ آبان

thumnail
undefined undefined جای خالی آرمان فلسطین در ایده‌هایی چون «سواد مالی» در مدارس کشور
سید امیرحسین حسینی، پژوهشگر اقتصادی در گفتگو با تحریریه تصویری «+جامع» با اشاره به عدم بستر بومی برای کاربست ایده‌هایی چون سواد مالی و اقتصاد مصرفی در مدارس کشور، گفت: «اگر کشور را دست یکی از این مدیران تربیت شده سواد مالی بدهیم، به‌وقت مسئله غزه و فلسطین چگونه برخورد خواهند کرد؟ در دانش‌ سواد مالی آرمان‌های دینی، ملی، انسانی یک کشور کجاست؟»
undefined︎این پژوهشگر اقتصادی چندی پیش نیز در گفتگو با تحریریه تصویری +جامع به گمشده‌ای به نام تربیت سیاسی دانش‌آموزان با محوریت مقاومت و مسئله فلسطین اشاره کرده بود.
undefined ویدئوی کامل این گفتگو را به زودی در تحریریه تصویری «+جامع» تماشا کنید.
undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی
سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله
@jaame_ir

۱۹:۰۱

۲۰ آبان

thumnail
به‌بهانه گرامیداشت روز «علم در خدمت توسعه‌و‌صلح»
undefined علم در خدمت کدام توسعه و کدام صلح؟
undefinedروزی که در تقویم جهان به نامِ روز گرامیداشت «علم در خدمت توسعه و صلح» است و در مقابل آورده‌اش می‌شود بمب‌های فسفری و موشک‌های جریکا و... رژیم صهیونیستی که بر مردم غزه می‌بارد.
undefined تحریریه روزنگار- جامع:محمدرضا قائمی‌نیک، استاد دانشگاه در گفتگو با تحریریه جامع: علم امروز با اصطلاح (science) «گفتمان آزادی» را جایگزین «گفتمان عدالت» کرد و انقلاب صنعتی فرانسه اولین فرزند خلف و نوظهور این گفتمان شد. بنابراین ماهیت علم تا زمانی که با پدرخواندگی فلسفه زیست می‌کرد به دلیل نزدیکی با حقیقت، مرزهای اخلاقی را رعایت می‌کرد اما به مرور علم تبدیل به ابزاری در دست انسان شد و البته نه هر انسانی، انسانی که دیگر مرزهای اخلاقی را نمی‌شناسد.
undefinedاین استاد دانشگاه با اشاره به مواجهه کنونی رژیم موقت اسرائیل در جنگ با مردم غزه، افزود: رژیم صهیونیستی با عبور از مرزهای اخلاقی بازار و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی و ممنوعه و سکوت مجامع بین‌المللی در قرن بیست‌و‌یکم، نشانی روشن از علمی است که خدمت به توسعه را در راستای نظام سرمایه‌داری ارج می‌نهد و صلح را در همان ماهیت و معنای یک واژه در پیوست‌های مصوبات بی‌اعتبار بین‌المللی، خالی از معنای واقعی کرده است.
undefinedمشروح این گفتگو را در سایت بخوانید.
undefined جامع| رسانه عدالت آموزشی
سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله@jaame_ir

۱۹:۴۱

۲۲ آبان

thumnail
undefined سواد مالی، تربیت اقتصادی نیستچگونه سواد مالی افراد را از «تربیت اقتصادی مولد» به «اقتصاد مصرفی» می‌رساند؟
undefined️ کمیل سوهانی، مترجم و فعال رسانه‌ای در خصوص مسئله تربیت اقتصادی با رویکرد آموزش سواد مالی در مدارس کشور:
undefined️ تربیت اقتصادی با عنوان سواد مالی فرد را به سمت انباشت ثروت سوق داده و آنان را به مصرف‌کننده صرف تبدیل می‌کند. تربیت اقتصادی یعنی بازار فرد را به چه سمتی هدایت می‌کند.
undefined️ تربیت سواد مالی عاملیت را از انسان می‌گیرد و او را نسب به محیط اطرافش منفعل می‌کند و استقلال او را کاهش می‌دهد. وقتی استقلال کاهش پیدا کند فرد وابسته می‌شود به کسانی که می‌خواهند اجناس و خدمات خود را به او بفروشند.
undefined️ در چنین شرایطی آموزش به این معنا نیست که به کودکان یاد دهید چگونه از طریق کار تولید پول بکند چون در این جوامع کار و تولید نیست که خلق ارزش می‌کند و آن چیز که خلق پول می‌کند این است که شما چقدر بتوانید با پول بازی کنید.‌
undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی
سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله@jaame_ir

۱۹:۱۰

۲۵ آبان

thumnail
مدارس سمپادundefined آمار چه می‌گوید؟
undefined️ تحریریه روزنگار - جامع:
undefined️ مدارس سمپاد در کنکور ۱۴۰۳ نیز ۷۳ درصد از برترین‌های هر سه گروه آزمایشی را به خود اختصاص دادند. این آمار سبب شد تا بار دیگر این مدارس در کانون توجه افکار عمومی و رسانه‌ای کشور قرار گیرند.
undefined️ بررسی تحریریه جامع ضمن تایید تبعیض آموزشی‌ای به نام سمپاد به استناد عملکرد و ماموریت این مدارس، به دفاع از این تبعیض آموزشی در ساختار تربیت رسمی و عمومی نیز می‌پردازد.

undefined چرا «سـمپاد» تبعیض آموزشی است؟
- در کشور ۷۰۰ مدرسه سمپاد وجود دارد که ۱۳۰ هزار دانش‌آموز در آن تحصیل می‌کنند.
- مدارس سمپاد در شهرهایی با جمعیتی بیش از سه‌هزار دانش‌آموز در پایه‌های ششم تا نهم تاسیس می‌شود.
- سمپادی‌ها تنها ۳/۵ درصد از جمعیت داوطلبان کنکور را تشکیل می‌دهند، اما نزدیک به ۷۰ درصد از رتبه‌های تک رقمی و رتبه‌های زیر سه‌هزار کنکور، سمپادی هستند.
undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی
سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله
@jaame_ir

۱۸:۱۲

thumnail

۱۸:۱۲

thumnail
مدارس سمپادundefined آمار چه می‌گوید؟
undefined️ تحریریه روزنگار - جامع:
undefined️ مدارس سمپاد در کنکور ۱۴۰۳ نیز ۷۳ درصد از برترین‌های هر سه گروه آزمایشی را به خود اختصاص دادند. این آمار سبب شد تا بار دیگر این مدارس در کانون توجه افکار عمومی و رسانه‌ای کشور قرار گیرند.
undefined️ بررسی تحریریه جامع ضمن تایید تبعیض آموزشی‌ای به نام سمپاد به استناد عملکرد و ماموریت این مدارس، به دفاع از این تبعیض آموزشی در ساختار تربیت رسمی و عمومی نیز می‌پردازد.

undefined️ چرا باید از مدارس «سـمپاد» دفاع کنیم؟
- سیاست‌گذاری دولت در بخشی از آموزش عمومی در قالب پرورش استعدادهای درخشان، موفقیت‌آمیز بوده و باید از ایده محوری پرورش استعدادهای خاص توسط دولت دفاع کرد.
- توجه به نخبگان در جهت تامین و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور در حوزه‌های مختلف علمی از کارکردهای قابل دفاع مدارس سمپاد است.
- مدارس سمپاد مانع از فربه‌تر شدن و توسعه بی‌رویه مدارس غیردولتی می‌شوند.

undefined جامع | رسانه عدالت آموزشی
سایت | اینستاگرام‌ | تلگرام | ایتا | بله
@jaame_ir

۱۸:۱۴

thumnail

۱۸:۱۴