ده روش برای ارزیابی یک بازار
جاش کافمن در فصل اول کتاب ارشد مدیریت کسب و کارشخصی 10 روش برای ارزیابی ساده و سریع از وضعیت کلی بازار ارائه میدهد:
فوریت: مردم چقدر فوری و شدید به این پیشنهاد نیاز دارند؟ اندازه بازار: چند نفر بهطور فعال محصولاتی مانند این را خریداری میکنند؟ پتانسیل قیمتگذاری: بالاترین قیمت متوسطی که یک خریدار مایل است برای راهحل پرداخت کند چقدر است؟ هزینه جذب مشتری: جذب یک مشتری جدید چقدر آسان است؟ بهطور متوسط، چقدر هزینه (چه از نظر پول و چه تلاش) برای ایجاد یک فروش لازم است؟ هزینه ارائه ارزش: ایجاد و ارائه ارزش پیشنهادی چقدر هزینه خواهد داشت، چه از نظر پول و چه تلاش؟ منحصربهفرد بودن پیشنهاد: پیشنهاد شما در مقایسه با سایر پیشنهادات موجود در بازار چقدر منحصربهفرد است، و رقبا چقدر آسان میتوانند از شما کپی کنند؟ سرعت ورود به بازار: چقدر سریع میتوانید چیزی برای فروش ایجاد کنید ؟ سرمایهگذاری اولیه: چقدر باید قبل از اینکه آماده فروش باشید سرمایهگذاری کنید؟ پتانسیل فروش افزایشی: آیا پیشنهادات ثانویه مرتبطی وجود دارد که بتوانید به مشتریان ارائه دهید؟ پتانسیل ماندگاری: پس از ایجاد پیشنهاد اولیه، چقدر کار اضافی باید انجام دهید تا به فروش ادامه دهید؟
هر یک از این عوامل را در مقیاسی از 0 (غیرجذاب) تا 10 (کاملا جذاب) ارزیابی کنید.
اگر در مجموع امتیاز ۵۰ یا کمتر است، به دنبال انتخاب ایده بهتری باشید. قطعا جای بهتری برای سرمایهگذاری انرژی و منابع شما وجود دارد. 🟢 اگر امتیاز ۷۵ یا بالاتر است، ایده بسیار امیدوارکنندهای دارید و با تمام توان جلو بروید🟠 هر امتیازی بین ۵۰ و ۷۵ پتانسیل تأمین هزینهها را دارد، اما بدون سرمایهگذاری زیاد انرژی و منابع یک موفقیت بزرگ نخواهد بود، بنابراین بر این اساس برنامهریزی کنید.
دریافت فایل ترجمه فصل اول از اینجا
__
کسب و کار من: تلگرام
جاش کافمن در فصل اول کتاب ارشد مدیریت کسب و کارشخصی 10 روش برای ارزیابی ساده و سریع از وضعیت کلی بازار ارائه میدهد:
فوریت: مردم چقدر فوری و شدید به این پیشنهاد نیاز دارند؟ اندازه بازار: چند نفر بهطور فعال محصولاتی مانند این را خریداری میکنند؟ پتانسیل قیمتگذاری: بالاترین قیمت متوسطی که یک خریدار مایل است برای راهحل پرداخت کند چقدر است؟ هزینه جذب مشتری: جذب یک مشتری جدید چقدر آسان است؟ بهطور متوسط، چقدر هزینه (چه از نظر پول و چه تلاش) برای ایجاد یک فروش لازم است؟ هزینه ارائه ارزش: ایجاد و ارائه ارزش پیشنهادی چقدر هزینه خواهد داشت، چه از نظر پول و چه تلاش؟ منحصربهفرد بودن پیشنهاد: پیشنهاد شما در مقایسه با سایر پیشنهادات موجود در بازار چقدر منحصربهفرد است، و رقبا چقدر آسان میتوانند از شما کپی کنند؟ سرعت ورود به بازار: چقدر سریع میتوانید چیزی برای فروش ایجاد کنید ؟ سرمایهگذاری اولیه: چقدر باید قبل از اینکه آماده فروش باشید سرمایهگذاری کنید؟ پتانسیل فروش افزایشی: آیا پیشنهادات ثانویه مرتبطی وجود دارد که بتوانید به مشتریان ارائه دهید؟ پتانسیل ماندگاری: پس از ایجاد پیشنهاد اولیه، چقدر کار اضافی باید انجام دهید تا به فروش ادامه دهید؟
هر یک از این عوامل را در مقیاسی از 0 (غیرجذاب) تا 10 (کاملا جذاب) ارزیابی کنید.
اگر در مجموع امتیاز ۵۰ یا کمتر است، به دنبال انتخاب ایده بهتری باشید. قطعا جای بهتری برای سرمایهگذاری انرژی و منابع شما وجود دارد. 🟢 اگر امتیاز ۷۵ یا بالاتر است، ایده بسیار امیدوارکنندهای دارید و با تمام توان جلو بروید🟠 هر امتیازی بین ۵۰ و ۷۵ پتانسیل تأمین هزینهها را دارد، اما بدون سرمایهگذاری زیاد انرژی و منابع یک موفقیت بزرگ نخواهد بود، بنابراین بر این اساس برنامهریزی کنید.
دریافت فایل ترجمه فصل اول از اینجا
__
کسب و کار من: تلگرام
۱۳:۴۹
۶:۰۵
The one-page marketing plan - act 1.pdf
۲ مگابایت
ترجمه بخش اول کتاب برنامه بازاریابی یک صفحه ای اثر آلن دیب با عنوان : فاز قبل از بازاریابی [معرفی کتاب]
ترجمه بخش دوم
کتاب قبلی: ارشد مدیریت کسب و کار شخصی (فصل 1 و 2)
کتاب بعدی: خلاصه کتاب افسانه کارآفرینی اثر مایکل گربر
با ما همراه باشید....__
کسب و کار من : تلگرام
ترجمه بخش دوم
کتاب قبلی: ارشد مدیریت کسب و کار شخصی (فصل 1 و 2)
کتاب بعدی: خلاصه کتاب افسانه کارآفرینی اثر مایکل گربر
با ما همراه باشید....__
کسب و کار من : تلگرام
۱۲:۳۸
آیا پایین ترین قیمت، میتواند پیشنهاد منحصر به فرد من برای فروش محصولات یا ارائه خدمات باشد؟
آلن دیب در بخش اول کتاب برنامه بازاریابی یک صفحه ای، این گونه پاسخ داده است:
گاهی از من میپرسند : «آیا پایینترین قیمت میتواند پیشنهاد فروش منحصربفرد من باشد؟» بله، میتواند، اما آیا شما میتوانید تضمین کنید که همه چیزهایی که میفروشید همیشه از همه رقبای شما از جمله غولهایی مثل Walmart ارزانتر باشد؟ بعید است. همیشه کسی پیدا میشود که سریعتر از شما به ورشکستگی برسد! به شما پیشنهاد میکنم که وارد این بازی نشوید. بنابراین، یک پیشنهاد منحصر بفرد فروش که میگوید «پایین ترین قیمتها برای بعضی از چیزها و در بعضی از اوقات» چندان جذاب نیست.
واقعیت این است که اگر شما یک کسب و کار کوچک یا متوسط باشید، بعید است که بتوانید در بازی پایینترین قیمت با تخفیف دهندگان بزرگ رقابت کنید. راستش را بخواهید، احتمالاً شما هم نمی خواهید که با آن ها رقابت کنید. با قیمتهای بالاتر، میتوانید مشتریان با کیفیت بالاتری را جذب کنید. برخلاف آنچه ممکن است به نظر برسد، از مشتریان سطح بالا دردسر کمتری خواهید داشت تا از مشتریان سطح پایین . من این را در چندین کسب وکار در صنایع مختلف دیده ام و تجربه کرده ام.
یک گزینه بهتر از تخفیف دادن این است که ارزش پیشنهاد خود را افزایش دهید. بسته بندی های ویژه، اضافه کردن خدمات، سفارشی سازی راه حل ها و غیره همه میتوانند برای مشتری شما ارزش واقعی ایجاد کنند در عین اینکه هزینه زیادی برای شما نخواهند داشت.
صفحه 47 از [فایل ترجمه بخش اول کتاب]
__
کسب و کار من : تلگرام
آلن دیب در بخش اول کتاب برنامه بازاریابی یک صفحه ای، این گونه پاسخ داده است:
گاهی از من میپرسند : «آیا پایینترین قیمت میتواند پیشنهاد فروش منحصربفرد من باشد؟» بله، میتواند، اما آیا شما میتوانید تضمین کنید که همه چیزهایی که میفروشید همیشه از همه رقبای شما از جمله غولهایی مثل Walmart ارزانتر باشد؟ بعید است. همیشه کسی پیدا میشود که سریعتر از شما به ورشکستگی برسد! به شما پیشنهاد میکنم که وارد این بازی نشوید. بنابراین، یک پیشنهاد منحصر بفرد فروش که میگوید «پایین ترین قیمتها برای بعضی از چیزها و در بعضی از اوقات» چندان جذاب نیست.
واقعیت این است که اگر شما یک کسب و کار کوچک یا متوسط باشید، بعید است که بتوانید در بازی پایینترین قیمت با تخفیف دهندگان بزرگ رقابت کنید. راستش را بخواهید، احتمالاً شما هم نمی خواهید که با آن ها رقابت کنید. با قیمتهای بالاتر، میتوانید مشتریان با کیفیت بالاتری را جذب کنید. برخلاف آنچه ممکن است به نظر برسد، از مشتریان سطح بالا دردسر کمتری خواهید داشت تا از مشتریان سطح پایین . من این را در چندین کسب وکار در صنایع مختلف دیده ام و تجربه کرده ام.
یک گزینه بهتر از تخفیف دادن این است که ارزش پیشنهاد خود را افزایش دهید. بسته بندی های ویژه، اضافه کردن خدمات، سفارشی سازی راه حل ها و غیره همه میتوانند برای مشتری شما ارزش واقعی ایجاد کنند در عین اینکه هزینه زیادی برای شما نخواهند داشت.
صفحه 47 از [فایل ترجمه بخش اول کتاب]
__
کسب و کار من : تلگرام
۶:۱۰
حمله کارآفرینی از دیدگاه مایکل گربر
️فردی که یک کسب و کار را راه اندازی میکند، در حقیقت سه شخصیت در یک شخصیت است. شخصیت کارآفرین ، مدیر و متخصص فنی . به عقیده مایکل گربر در کتاب افسانه کارآفرینی، شخصیت این افراد معمولا 10% کارآفرین، 20% مدیر و 70% متخصص فنی است.
️بیش تر افرادی که به دنیای کارآفرینی پا میگذراند، پیش تر، به عنوان یک متخصص فنی در حوزه ای مشغول به فعالیت بوده اند و دانش کافی از حوزه های مدیریت و کارآفرینی نداشته اند. مثلا یک آشپز به دنبال راه اندازی یک رستوران است و یک برنامه نویس به دنبال تاسیس شرکت نرم افزاری است.
️مایکل گربر عقیده دارد متخصصان در هنگام ورود به حوزه کارآفرینی دچار یک حمله کارآفرینی (entrepreneurial seizure) میشوند. یعنی زمانی میرسد که این شخص به خود میگوید چرا نباید برای خودم کار کنم و همواره باید مطیع رئیس دیگری باشم؟ یا حتی عواملی در محیط کار، انگیزه آنها را برای خروج از کار و ورود به کارآفرینی تقویت میکنند.
️اما این کارآفرینان تازه کار، اغلب موفق نمیشوند کسب و کار خود را از مرحله کودکی به بلوغ برسانند و حتی شکست میخورند. این موضوع نشان میدهد داشتن دانش فنی یک کسب و کار، به معنای آگاهی از کلیه فرآیندهای آن کسب و کار نیست.
️مرحله کودکی یک کسب و کار زمانی است که کسب و کار شما، بدون حضور شما معنایی نداشته باشد. در این حالت، این دیگر یک کسب وکار نیست و میتوان آن را خوداشتغالی نامید.
️گربر در خلال این کتاب اصولی را ارائه میدهد که الهام بخش کارآفرینان خرد برای رشد کسب و کارشان تا مرحله بلوغ است. مرحله بلوغ زمانی است که کسب و کار شما، برای عملکرد صحیح نیاز به حضور شما ندارد و درحقیقت سیستمی است که مستقل از شما عمل میکند. در این حالت کارآفرین میتواند کسب و کار خود را به فرد یا شرکت دیگری در ازای دریافت مبلغی قابل توجه واگذار کند. کاری که بسیاری از کارآفرینان سریالی در حال انجام آن هستند.
ترجمه خلاصه کتاب افسانه کارآفرینی را از اینجا دریافت کنید.
__
کسب و کار من : تلگرام
️فردی که یک کسب و کار را راه اندازی میکند، در حقیقت سه شخصیت در یک شخصیت است. شخصیت کارآفرین ، مدیر و متخصص فنی . به عقیده مایکل گربر در کتاب افسانه کارآفرینی، شخصیت این افراد معمولا 10% کارآفرین، 20% مدیر و 70% متخصص فنی است.
️بیش تر افرادی که به دنیای کارآفرینی پا میگذراند، پیش تر، به عنوان یک متخصص فنی در حوزه ای مشغول به فعالیت بوده اند و دانش کافی از حوزه های مدیریت و کارآفرینی نداشته اند. مثلا یک آشپز به دنبال راه اندازی یک رستوران است و یک برنامه نویس به دنبال تاسیس شرکت نرم افزاری است.
️مایکل گربر عقیده دارد متخصصان در هنگام ورود به حوزه کارآفرینی دچار یک حمله کارآفرینی (entrepreneurial seizure) میشوند. یعنی زمانی میرسد که این شخص به خود میگوید چرا نباید برای خودم کار کنم و همواره باید مطیع رئیس دیگری باشم؟ یا حتی عواملی در محیط کار، انگیزه آنها را برای خروج از کار و ورود به کارآفرینی تقویت میکنند.
️اما این کارآفرینان تازه کار، اغلب موفق نمیشوند کسب و کار خود را از مرحله کودکی به بلوغ برسانند و حتی شکست میخورند. این موضوع نشان میدهد داشتن دانش فنی یک کسب و کار، به معنای آگاهی از کلیه فرآیندهای آن کسب و کار نیست.
️مرحله کودکی یک کسب و کار زمانی است که کسب و کار شما، بدون حضور شما معنایی نداشته باشد. در این حالت، این دیگر یک کسب وکار نیست و میتوان آن را خوداشتغالی نامید.
️گربر در خلال این کتاب اصولی را ارائه میدهد که الهام بخش کارآفرینان خرد برای رشد کسب و کارشان تا مرحله بلوغ است. مرحله بلوغ زمانی است که کسب و کار شما، برای عملکرد صحیح نیاز به حضور شما ندارد و درحقیقت سیستمی است که مستقل از شما عمل میکند. در این حالت کارآفرین میتواند کسب و کار خود را به فرد یا شرکت دیگری در ازای دریافت مبلغی قابل توجه واگذار کند. کاری که بسیاری از کارآفرینان سریالی در حال انجام آن هستند.
ترجمه خلاصه کتاب افسانه کارآفرینی را از اینجا دریافت کنید.
__
کسب و کار من : تلگرام
۶:۱۹
ده گونه نوآوری در یک نگاه.pdf
۲۰۳.۱ کیلوبایت
با افزایش سرعت تغییرات، نوآوری برای شرکتها امری ضروری است. مشتریان همیشه طالب آن هستند. سرمایهگذاران بدنبال نوآوری شرکت ها برای کشف فرصت های سرمایه گذاری هستند. بدون نوآوری، رقبا ممکن است شما را از میدان به در کنند. کارکنان با استعداد ممکن است به شرکت شما نپیوندند.
با اینحال، هنوز برخی باورهای اشتباه در خصوص نوآوری رایج هستند مانند:
- نوآوری عمدتاً درباره محصولات و فناوری های جدید است- نوآوری در لحظات نادر و الهامبخش رخ میدهد- هیچ روش منظم و مداومی برای نوآوری وجود ندارد
ده نوع گونه نوآوری یک روششناسی منظم برای اعمال نوآوری در شرکتها و سازمانها در سه زمینه سازمان ، محصول/خدمت و تجربه مشتری است.
این چارچوب توسط شرکت مشاوره ای Doblin توسعه یافته که امروز بخشی از مشاوره نوآوری Monitor Deloitte است.
همچنین این چهارچوب می تواند برای کارآفرینانی که به دنبال ایجاد نوآوری در محصولات و خدمات موجود هستند نیز الهام بخش باشد.
در فایل پیش رو، ترجمه ای از ۱۰ گونه نوآوری و حوزه های مختلف آن در یک صفحه ارائه شده است. منبع: [Deloitte]
__
کسب و کار من: تلگرام
با اینحال، هنوز برخی باورهای اشتباه در خصوص نوآوری رایج هستند مانند:
- نوآوری عمدتاً درباره محصولات و فناوری های جدید است- نوآوری در لحظات نادر و الهامبخش رخ میدهد- هیچ روش منظم و مداومی برای نوآوری وجود ندارد
ده نوع گونه نوآوری یک روششناسی منظم برای اعمال نوآوری در شرکتها و سازمانها در سه زمینه سازمان ، محصول/خدمت و تجربه مشتری است.
این چارچوب توسط شرکت مشاوره ای Doblin توسعه یافته که امروز بخشی از مشاوره نوآوری Monitor Deloitte است.
همچنین این چهارچوب می تواند برای کارآفرینانی که به دنبال ایجاد نوآوری در محصولات و خدمات موجود هستند نیز الهام بخش باشد.
در فایل پیش رو، ترجمه ای از ۱۰ گونه نوآوری و حوزه های مختلف آن در یک صفحه ارائه شده است. منبع: [Deloitte]
__
کسب و کار من: تلگرام
۱۳:۲۵
�صه کتاب افسانه کارآفرینی.pdf
۸۴۸.۰۲ کیلوبایت
خلاصه کتاب افسانه کارآفرینی نوشته مایکل گربر
در این کتاب مایکل گربر بر یک اشتباه بزرگ که بسیاری از کارآفرینان مرتکب میشوند تأکید میکند در [این پست بخوانید]وی در ادامه سیستمی را برای بیرون رفت از این دام معرفی میکند.
کتاب قبلی : برنامه بازاریابی یک صفحه ای (بخش اول)
کتاب بعدی :فصل سوم کتاب ارشد مدیریت کسب و کار شخصی - فروش (به زودی)دانلود فصل اول و دوم به ترتیب از اینجا و اینجا
__
کسب و کار من : تلگرام
در این کتاب مایکل گربر بر یک اشتباه بزرگ که بسیاری از کارآفرینان مرتکب میشوند تأکید میکند در [این پست بخوانید]وی در ادامه سیستمی را برای بیرون رفت از این دام معرفی میکند.
کتاب قبلی : برنامه بازاریابی یک صفحه ای (بخش اول)
کتاب بعدی :فصل سوم کتاب ارشد مدیریت کسب و کار شخصی - فروش (به زودی)دانلود فصل اول و دوم به ترتیب از اینجا و اینجا
__
کسب و کار من : تلگرام
۱۷:۱۵
۶:۱۷
The personal MBA - chapter 3.pdf
۱.۰۸ مگابایت
ترجمه فصل سوم کتاب ارشد مدیریت کسب و کار شخصی اثر جاش کافمن با عنوان فروش [معرفی کتاب]
ترجمه فصل اول ترجمه فصل دوم
هر کسبوکار موفق در نهایت آنچه را که ارائه میدهد، میفروشد. داشتن میلیونها مشتری بالقوه، اگر که به مشتری پرداخت کننده و بالفعل تبدیل نشوند، کافی نیست. فرآیند فروش با یک مشتری بالقوه شروع میشود و با یک مشتری پرداختکننده تمام میشود. بدون فروش، هیچ کسبوکاری وجود ندارد.
کتاب قبلی: خلاصه کتاب افسانه کارآفرینی
فصل چهارم همین کتاب (به زودی)
__
کسب و کار من : تلگرام
ترجمه فصل اول ترجمه فصل دوم
هر کسبوکار موفق در نهایت آنچه را که ارائه میدهد، میفروشد. داشتن میلیونها مشتری بالقوه، اگر که به مشتری پرداخت کننده و بالفعل تبدیل نشوند، کافی نیست. فرآیند فروش با یک مشتری بالقوه شروع میشود و با یک مشتری پرداختکننده تمام میشود. بدون فروش، هیچ کسبوکاری وجود ندارد.
کتاب قبلی: خلاصه کتاب افسانه کارآفرینی
فصل چهارم همین کتاب (به زودی)
__
کسب و کار من : تلگرام
۷:۳۱
دسترسی سریع به ترجمه منابعی که تاکنون در کانال ارائه شده اند:
کتاب تست مامان (اثر راب فیتزپاتریک)
کتاب ارشد مدیریت کسب و کار شخصی (اثر جاش کافمن): فصل اول فصل دوم فصل سوم(فصول بعدی کتاب به زودی)
خلاصه کتاب استارتاپ ناب (اثر اریک ریس)
کتاب برنامه بازاریابی یک صفحه ای (اثر آلن دیب) بخش اول(بخش دوم و سوم کتاب به زودی)
ده گونه نوآوری در یک نگاه (Deloitte)
خلاصه کتاب افسانه کارآفرینی (اثر مایکل گربر)
اگر علاقمند به مطالعه و کسب آگاهی بیشتر در زمینه مدیریت کسب و کار، استارتاپ و کارآفرینی هستید، با ما همراه باشید.
__
کسب و کار من : تلگرام
کتاب تست مامان (اثر راب فیتزپاتریک)
کتاب ارشد مدیریت کسب و کار شخصی (اثر جاش کافمن): فصل اول فصل دوم فصل سوم(فصول بعدی کتاب به زودی)
خلاصه کتاب استارتاپ ناب (اثر اریک ریس)
کتاب برنامه بازاریابی یک صفحه ای (اثر آلن دیب) بخش اول(بخش دوم و سوم کتاب به زودی)
ده گونه نوآوری در یک نگاه (Deloitte)
خلاصه کتاب افسانه کارآفرینی (اثر مایکل گربر)
اگر علاقمند به مطالعه و کسب آگاهی بیشتر در زمینه مدیریت کسب و کار، استارتاپ و کارآفرینی هستید، با ما همراه باشید.
__
کسب و کار من : تلگرام
۱۲:۲۳
۱۳:۱۱
۱۳:۱۱
۱۳:۱۱
۱۳:۱۱
پ_راه_اندازی_کنید؟_Y_Combinator.pdf
۵.۵۶ مگابایت
شتابدهنده Y Combinator * یا به اختصار *YC شرکتهای نوپا را از طریق سرمایهگذاری اولیه، ارائه مشاوره، منابع و شبکههای ارتباطی، پشتیبانی میکند. YC از سال 2005 شروع به کار کرده و تاکنون به هزاران استارتاپ از جمله شرکتهای بزرگی مانند Airbnb، Dropbox، و Stripe کمک کرده است.
این شتابدهنده معمولاً دو بار در سال، گروههای جدیدی از استارتاپها را پذیرش میکند و در پایان هر دوره، استارتاپها ایدهها و پیشرفتهای خود را به سرمایهگذاران ارائه میدهند.
کانال یوتیوب این شتابدهنده منبعی غنی از تجربه های بنیان گذاران استارتاپ ها و نکات آموزشی پیرامون راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار جدید است.
در این فایل، خلاصه ای از یک ویدئو از سری ویدئوهای آموزشی این کانال، با عنوان "آیا باید استارتاپ راه اندازی کنید" ارائه شده است. [لینک ویدئو]
اگر این محتوای ارائه شده برای شما جذاب است، با حمایت و بازنشر آن، انگیزه بخش ما در ادامه این مسیر باشید .
__
کسب و کار من : تلگرام
این شتابدهنده معمولاً دو بار در سال، گروههای جدیدی از استارتاپها را پذیرش میکند و در پایان هر دوره، استارتاپها ایدهها و پیشرفتهای خود را به سرمایهگذاران ارائه میدهند.
کانال یوتیوب این شتابدهنده منبعی غنی از تجربه های بنیان گذاران استارتاپ ها و نکات آموزشی پیرامون راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار جدید است.
در این فایل، خلاصه ای از یک ویدئو از سری ویدئوهای آموزشی این کانال، با عنوان "آیا باید استارتاپ راه اندازی کنید" ارائه شده است. [لینک ویدئو]
اگر این محتوای ارائه شده برای شما جذاب است، با حمایت و بازنشر آن، انگیزه بخش ما در ادامه این مسیر باشید .
__
کسب و کار من : تلگرام
۶:۲۲
The one-page marketing plan-act 2.pdf
۱.۲۵ مگابایت
ترجمه بخش دوم کتاب برنامه بازاریابی یک صفحه ای اثر آلن دیب با عنوان : فاز حین از بازاریابی [معرفی کتاب]
ترجمه بخش اول
ترجمه بخش بعدی همین کتاب (به زودی)
با ما همراه باشید....__
کسب و کار من : تلگرام
ترجمه بخش اول
ترجمه بخش بعدی همین کتاب (به زودی)
با ما همراه باشید....__
کسب و کار من : تلگرام
۱۳:۳۴
�اریابی_در_یک_صفحه_آلن_دیب.pdf
۳۹۹.۶۵ کیلوبایت
در این فایل یک چارچوب برای تدوین برنامه بازاریابی (بر اساس کتاب آلن دیب) ارائه شده است. آلن دیب در کتاب خود با عنوان برنامه بازاریابی یک صفحه ای، تاکید دارد که یک استراتژی جامع برای بازاریابی باید تدوین شود و در این راستا چارچوبی معرفی کرده است که سه فاز اصلی دارد :
فاز اول - قبل از بازاریابی [ دانلود ترجمه فاز اول] شامل:بازار هدف من پیام من به بازار هدف رسانه ای که برای رسیدن به بازار هدف استفاده خواهم کرد
فاز دوم - حین بازاریابی [دانلود ترجمه فاز دوم] شامل:سیستم جذب سرنخ (مشتریان بالقوه) منسیستم رشد سرنخ مناستراتژی من برای تبدیل سرنخ به فروش
فاز سوم - بعد از بازاریابی [ترجمه فاز سوم به زودی] شامل :چگونه تجربه ممتاز ارائه میدهمچگونه ارزش طول عمر مشتری را افزایش میدهمچگونه ارجاع ها را تحریک و افزایش میدهم
موارد هر فاز را مطالعه کرده و متناسب با استارتاپ خود (و یا ایده کسب و کاری که در ذهن دارید) این برگه را تکمیل کنید.
__
کسب و کار من : تلگرام
فاز اول - قبل از بازاریابی [ دانلود ترجمه فاز اول] شامل:بازار هدف من پیام من به بازار هدف رسانه ای که برای رسیدن به بازار هدف استفاده خواهم کرد
فاز دوم - حین بازاریابی [دانلود ترجمه فاز دوم] شامل:سیستم جذب سرنخ (مشتریان بالقوه) منسیستم رشد سرنخ مناستراتژی من برای تبدیل سرنخ به فروش
فاز سوم - بعد از بازاریابی [ترجمه فاز سوم به زودی] شامل :چگونه تجربه ممتاز ارائه میدهمچگونه ارزش طول عمر مشتری را افزایش میدهمچگونه ارجاع ها را تحریک و افزایش میدهم
موارد هر فاز را مطالعه کرده و متناسب با استارتاپ خود (و یا ایده کسب و کاری که در ذهن دارید) این برگه را تکمیل کنید.
__
کسب و کار من : تلگرام
۱۳:۵۹
The personal MBA - chapter 4.pdf
۸۱۸.۴۴ کیلوبایت
ترجمه فصل چهارم کتاب ارشد مدیریت کسب و کار شخصی اثر جاش کافمن با عنوان ارائه ارزش [معرفی کتاب]
ترجمه فصل اول: ایجاد ارزش ترجمه فصل دوم: بازاریابی ترجمه فصل سوم: فروش
بهترین کسبوکارهای دنیا ارزش وعده دادهشده خود را به روشی تحویل میدهند که انتظارات مشتری را فراتر از حد برآورده کند. مشتریان دوست دارند از مزایای خریدهای خود به سرعت، به صورت قابل اعتماد و به طور مداوم بهرهمند شوند.
کتاب قبلی:برنامه بازاریابی یک صفحه ای بخش اول و دوم
فصل پنجم همین کتاب (به زودی)
__
کسب و کار من : تلگرام
ترجمه فصل اول: ایجاد ارزش ترجمه فصل دوم: بازاریابی ترجمه فصل سوم: فروش
بهترین کسبوکارهای دنیا ارزش وعده دادهشده خود را به روشی تحویل میدهند که انتظارات مشتری را فراتر از حد برآورده کند. مشتریان دوست دارند از مزایای خریدهای خود به سرعت، به صورت قابل اعتماد و به طور مداوم بهرهمند شوند.
کتاب قبلی:برنامه بازاریابی یک صفحه ای بخش اول و دوم
فصل پنجم همین کتاب (به زودی)
__
کسب و کار من : تلگرام
۶:۰۵
۱۰:۱۷