عکس پروفایل خط مقدم بانکخ

خط مقدم بانک

۷۰۲عضو
thumnail
مدیریت سرمایه انسانی از نظر برخی مدیران استانی بانک@khmbankبه کانال خط مقدم بانک بپیوندید:undefinedble.ir/join/OGEzOGZiZWنکته هم کانال خط مقدم بانک داریم هم گروه خط مقدم بانک این کانال خط مقدم بانک است.

۱۳:۲۳

بازارسال شده از ﮔﻨﺠﻴﻨﻪ
با سلام
حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر (ع) بر همگان مبارک بادundefinedundefinedundefined
@ganjinehha

۲۰:۲۶

thumnail
undefinedتوزیع نامتوازن نیروی کار در شعب بانک‌های ایران
undefined کارمند یکی از بانک‌های دولتی گفت: وضعیت توزیع نیروی کار شاید یکی از مهم‌ترین مشکلات خدمات‌رسانی در بانک‌ها باشد. به گفته او، معمولا شعبی که در نواحی متمول‌‌‌تر شهرها قرار دارند، جذب منابع بالاتری داشته و همین موضوع موجب می‌شود که از طرف بانک به‌عنوان شعبه ممتاز شناخته شوند. این موضوع موجب می‌شود که اجازه جذب تعداد بیشتری نیرو داشته باشند و این درحالی است که میزان مراجعات به آنها کم است.ادامه در کانال خط مقدم‌ بانک :undefinedble.ir/join/OGEzOGZiZW

۱۸:۴۵

بانک‌ها در ایران برای بسیاری به عنوان بهشت کاری تلقی می‌‌‌شود. همین موضوع هم باعث شده که همواره تقاضای زیادی برای استخدام در این نهادهای پولی از سوی عموم جامعه وجود داشته باشد. بر اساس آمار منتشر شده از مبادی مختلف، بانک‌های دولتی در ایران با در اختیار داشتن حدود ۱۱۴‌هزار نفر نیروی کار و ۱۰۳۶۱ شعبه، حدود ۵۰‌درصد از نظام بانکی در ایران را در اختیار دارند.
۵۰‌درصد دیگر توان نظام بانکی در ایران هم در اختیار بانک‌های خصوصی و خصوصی|‌شده قرار دارد که البته بعضا بسیاری از این بانک‌ها توسط نهادهای عمومی غیردولتی (مانند بنیاد مستضعفان و…) اداره می‌‌‌شوند. این درحالی است که بر اساس محاسبات دنیای اقتصاد، به‌طور میانگین ۱۰ نفر به ازای هر شعبه بانکی مشغول به‌‌‌کار هستند اما بعضا کیفیت خدمت‌رسانی بالا نیست. حال سوال اساسی اینجاست که نظام بانکی در ایران واقعا به چه تعداد کارمند نیاز دارد تا بتواند خدمات خود را بهتر ارائه دهد؟ آیا اصلا نیازی به افزایش تعداد نیروی کار هست؟
در این گزارش بانک‌ها به سه دسته خصوصی، خصوصی‌شده و دولتی تقسیم می‌‌‌شوند. بانک‌های خصوصی (بانک‌هایی که از بدو پیدایش، توسط بخش خصوصی ایجاد شده‌‌‌اند) تقریبا حدود ۳۶‌هزار و ۶۱۳ نفر نیروی کار یا ۱۶‌درصد از کل پرسنل بانکی را در خود جای داده‌‌‌اند. همچنین این بانک‌ها حدود ۳۲۲۰ شعبه در سراسر کشور داشته که از این منظر هم می‌توان گفت که ۱۶‌درصد از تعداد کل شعب بانکی را به خود اختصاص داده‌‌‌اند. با کنار هم قرار دادن این دو داده می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که به ازای هر شعبه از این بانک‌ها حدود ۱۱.۷ نفر درحال فعالیت هستند. بانک‌های خصوصی‌شده (که شامل بانک‌هایی می‌شود که یا در گذشته دولتی بودند یا هم‌‌‌اکنون نیز توسط نهادهای عمومی غیردولتی مدیریت می‌‌‌شوند) حدود ۶۸‌هزار و ۵۱۰ نفر یا ۳۱‌درصد از نیروی کار را به خود اختصاص داده‌‌‌اند. از طرف دیگر با داشتن ۷۰۱۸ شعبه در سراسر کشور، ۳۴‌درصد از کل تعداد شعب بانکی را هم در اختیار دارند. با توجه به این موضوع، می‌توان گفت که در هرکدام از شعب این دسته از بانک‌ها ۹.۷ نفر مشغول به کار هستند.
به‌طور کلی با کنار هم قرار دادن آمار این دو دسته از بانک‌ها می‌توان دید که حدود ۱۰۷‌هزار و ۲۳۳ نفر یا ۴۸‌درصد از کل نیروی کار بانکی در این دو دسته مشغول به فعالیت بوده و حدود ۵۰‌درصد شعب نیز در اختیار این بانک‌هاست. در مورد بانک‌های دولتی هم اوضاع تقریبا به همین شکل است. حدود ۱۱۶‌هزار و ۵۴ نفر یا ۵۲‌درصد از نیروی کار در این بانک‌ها در ۱۰۳۶۱ یا ۴۸‌درصد از شعب بانک‌های کشور مشغول به کار هستند که با این حساب می‌توان گفت به ازای هر شعبه ۱۱.۲ نفر نیروی کار وجود دارد. با این حساب می‌توان گفت که تقریبا به ازای هر شعبه ۱۰ نفر نیروی کار وجود دارد. اما نکته اساسی اینجاست که چرا باز هم مردم نمی‌توانند خدمت بانکی را به درستی دریافت کنند؟@khmbank

۱۸:۴۷

بر اساس اطلاعات منتشر‌شده در استتیستا (statista) در سال ۲۰۲۲ در اروپا، حدود ۱۳۳‌هزار شعبه بانکی وجود داشته که ۲.۱۵ میلیون نفر در این شعب مشغول به کار بوده‌‌‌اند. بر اساس این آمار می‌توان گفت که تقریبا به ازای هر شعبه بانکی در اروپا، ۱۶.۶ نفر نیروی کار وجود داشته است. این آمار در آمریکا بیشتر از اینهاست. در سال ۲۰۲۳ در ایالات متحده حدود ۷۵‌هزار و ۲۱۱ شعبه بانکی فعال بوده و حدود ۲.۵۹ میلیون نفر در این زمینه مشغول به کار بوده‌‌‌اند. بر این اساس می‌توان استناد کرد که در آمریکا به ازای هر شعبه بانکی حدود ۳۴ نفر مشغول به فعالیت بوده‌‌‌اند.
در ترکیه هم به عنوان کشوری که از ابعاد مختلف به ایران شباهت زیادی دارد، شرایط تقریبا مشابه اروپاست. تقریبا بانک‌ها به ازای هر شعبه حدود ۱۷ نیروی کار در اختیار دارند. در نتیجه این اطلاعات می‌توان گفت که به نظر می‌رسد در ایران به نسبت جمعیت و تعداد شعب بانکی، نیروی کار کافی برای ارائه خدمات وجود ندارد. البته زمانی که این موضوع در کنار فرسودگی زیرساخت‌‌‌ها و عقب‌‌‌ماندگی بانک‌های ایرانی از تکنولوژی‌‌‌های روز هم قرار می‌گیرد (که موجب کاهش سرعت ارائه خدمات خواهد شد) می‌توان گفت که تقریبا سیستم بانکی در ایران یک سیستم خسته و کند است.@khmbank

۱۸:۴۸

یک مدیر بانکی هم به این موضوع اشاره داشت که معمولا تمام خدمات ارائه‌شده از سوی هلدینگ‌‌‌های بانکی در کشورهای خارجی، در خود شعب ارائه می‌شود. برای مثال تمامی خدمات اعتبار‌سنجی، لیزینگ، بیمه و… در این کشورها در خود شعب انجام شده و همین موضوع نیز موجب افزایش میانگین تعداد کارمندان آنها به نسبت بانک‌های ایرانی می‌شود. به عقیده این مدیر بانکی در واقع در ایران کمبود نیروی کار در بانک‌ها وجود ندارد. با این اوصاف، علت وجود مشکلات فراوان در دریافت خدمات بانکی از سوی آحاد جامعه چیست؟@khmbank

۱۸:۴۹

توزیع نامتوازن نیروی کار در شعب
شاید با توجه به داده‌‌‌های بالا این‌طور به نظر برسد که بانک‌ها باید نیروی بیشتری را برای ارائه خدمات به کار گیرند. اما نکته جالب اینجاست که در دیگر کشورها، به‌رغم افزایش تعداد شعب بانکی (به سبب گسترش شهرها و نیاز به دسترسی مردم به بانک) همواره روند استخدام نیروی کار نزولی بوده است. برای مثال در اروپا در سال ۲۰۰۸، ۲.۷۶ میلیون نفر در بانک‌ها مشغول به کار بوده؛ این رقم در سال ۲۰۲۲ به ۲.۱۵ میلیون نفر رسیده که کاهش ۶۰۰‌هزار نفری را نشان می‌دهد. علت این امر، حرکت بانک‌ها به سمت استفاده از فناوری‌‌‌های نوین بوده است.
رشد و توسعه خدمات بانکی بر بستر فناوری‌‌‌های نوین شاید اصلی‌‌‌ترین عامل افزایش کیفیت خدمات بانکی باشد. بانک‌ها با افزایش نیروی کار خود موجب افزایش چشمگیر هزینه‌‌‌های نیروی کار خواهند شد اما این درحالی است که اگر همین موضوع بر تحقیق و توسعه فناوری‌‌‌های جدید متمرکز شود، به مراتب نتیجه آن در بلندمدت کم‌هزینه‌‌‌تر و کارآتر خواهد بود. البته ناگفته نماند که بخشی از این تحقیق و توسعه نیز باید توسط بانک مرکزی صورت گیرد تا ابزارها و زیرساخت‌‌‌های لازم جهت ارائه خدمات نوین فراهم شود. البته بانک‌ها نیز باید به‌‌‌دنبال توسعه هماهنگ شعب خود با توجه به توسعه شهری و جمعیت کشور باشند.@khmbank

۱۸:۵۰

ایجاد شعبه یکی از معمول‌‌‌ترین راه‌‌‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها در بازار املاک به حساب می‌‌‌آید. به همین دلیل معمولا تعداد شعب بانک‌ها در مناطق گران‌‌‌تر شهرها (یا به اصطلاح بالاشهر) بیشتر از نواحی پایین شهرهاست. این موضوع خود عاملی شده که معمولا دسترسی به خدمات بانکی در برخی مناطق ساده‌‌‌تر و سریع‌‌‌تر و در برخی مناطق سخت‌‌‌تر و زمان‌برتر باشد. در کنار این موضوع، بانک‌ها باید به تعداد نیروی فعال در شعب با توجه به سطح دانش افراد در هر منطقه توجه کنند. طبعا در استان‌‌‌های محرو‌‌‌م‌‌‌تر و مناطق پایین شهر، سطح دانش و اطلاعات لازم برای بهره‌‌‌برداری درست از خدمات بانکی میان مردم کمتر از دیگر نقاط است و طبیعی است در چنین شرایطی این شعب به نیروی کار بیشتری نیاز دارند. مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که معمولا بانک‌ها به این موضوع توجه نکرده‌‌‌اند.
کارمند یکی از بانک‌های دولتی « نکات جالبی را مطرح کرد. او گفت که وضعیت توزیع نیروی کار شاید یکی از مهم‌ترین مشکلات خدمات‌رسانی در بانک‌ها باشد. به گفته او، معمولا شعبی که در نواحی متمول‌‌‌تر شهرها قرار دارند، جذب منابع بالاتری داشته و همین موضوع موجب می‌شود که از طرف بانک به‌عنوان شعبه ممتاز شناخته شوند. این موضوع موجب می‌شود که اجازه جذب تعداد بیشتری نیرو داشته باشند و این درحالی است که میزان مراجعات به آنها کم است.
همین ماجرا موجب می‌شود که فشار کاری کارمندان شعب در این دسته از شعبه‌‌‌ها کاهش یابد تا جایی که بعضا برخی از آنها برخی از خدمات را درب منزل افراد انجام می‌دهند. از طرفی شعبی که در مناطق کم‌‌‌برخوردارتر شهرها قرار دارند، به دلیل جذب کمتر منابع، در درجات پایین‌‌‌تر قرار گرفته و تعداد کارمندان آنها هم کاهش پیدا می‌کند. در این شرایط فشار کار روی کارمندان این دسته از شعب افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه می‌توان گفت هرچند بانک‌ها نیاز به نیروی کار بیشتری دارند، اما در کنار این موضوع باید به توسعه زیرساخت‌‌‌ها و فناوری‌‌‌های نوین هم اهمیت داده و همچنین توسعه شعب خود را بر اساس توسعه شهری و جمعیتی در نظر بگیرند.@khmbank

۱۸:۵۰

کسر کادر کارمندان بانک‌های ایران نسبت به نُرم جهانی
undefinedدر سال ۲۰۲۲ در اروپا، حدود ۱۳۳‌هزار شعبه بانکی وجودداشته که ۲.۱۵ میلیون نفر دراین شعب مشغول به کار بوده‌‌‌اند تقریبا به ازای هرشعبه بانکی در اروپا، ۱۶.۶ نفر نیروی کار وجودداشته استundefinedبانک‌های دولتی درایران با دراختیار داشتن حدود ۱۱۴‌هزار نفر نیروی کار و ۱۰۳۶۱ شعبه، حدود ۵۰‌درصد ازنظام بانکی در ایران را در اختیار دارند۵۰‌درصد دیگر توان نظام بانکی در ایران هم در اختیار بانک‌های خصوصی و خصوصی ‌شده قرار داردundefinedاین درحالی است که بر اساس محاسبات دنیای اقتصاد، به‌طور میانگین ۱۰ نفر به ازای هر شعبه بانکی مشغول به‌‌‌کار هستند اما بعضا کیفیت خدمت‌رسانی بالا نیستundefinedشاید با توجه به داده‌‌‌های بالا این‌طور به نظر برسد که بانک‌ها باید نیروی بیشتری برای ارائه خدمات به کار گیرند اما نکته جالب اینجاست که در دیگر کشورها، به‌رغم افزایش تعداد شعب بانکی همواره روند استخدام نیروی کار نزولی بوده است علت این امر، حرکت بانک‌ها به سمت استفاده از فناوری‌‌‌های نوین بوده است/تیترتجارت@khmbank

۱۶:۰۹

undefinedهفت علامت که نشان می‌دهد محیط کارتان سالم نیست:undefined️شایعات زیادundefined️حجم کاری ناپایدار undefined️قلدری کردن undefined️انعطاف ناپذیریundefined️ارتباطات ضعیفundefined️تحت فشار و استرس دائم بودن undefined️عدم تعریف معیارهای مشخص برای ترفیع‌های شغلی#کسب_و_کاربه کانال خط مقدم بانک بپیوندید: undefinedble.ir/join/OGEzOGZiZW

۱۵:۵۰

کدام گروه‌های شغلی در معرض ابتلا به آلزایمر هستند؟
undefinedیک مطالعه جدید نشان می‌دهد مشاغلی که نیازمند سطح بالایی از فعالیت بدنی و جسمی هستند، احتمال ابتلا به زوال عقل یا اختلالات شناختی در آنها بیشتر است. بر اساس این مطالعه، افرادی که سطح بالایی از فعالیت بدنی شغلی دارند، ۱۵.۵ درصد احتمال دارد که دچار زوال عقل شوند. این میزان در افرادی که کارشان سطح فعالیت بدنی پایین‌تری را می‌طلبد، تنها ۹ درصد است.undefined کشاورزان ، جوشکاران و آرایشگران که به طور معمول در محیط کار با مواد شیمیایی مواجه هستند و آن را استنشاق می‌کنند، بیشتر در معرض ابتلا به آلزایمر قرار دارند.undefinedاحتمال مرگ بر اثر بیماری آلزایمر در متصدیان بانک ، روحانیون دینی ، مکانیک هواپیما و آرایشگران بالاتر است.undefined دندانپزشکی و دامپزشکی هم از دیگر شغل‌هایی هستند که احتمال ابتلا به آلزایمر در آنها بالاست./خبرآنلاین @khmbank

۱:۴۲

undefined
راهکارهایی برای کاهش عوارض خطرناک شغل‌های پشت میزی و نشستن طولانی
undefinedدر جوامع امروزی تقریبا همه‌ی انسان‌ها به «بیماری نشستن» مبتلا شده اند. نشستن طولانی‌مدت چنان عوارض وحشتناکی برای سلامتی ما دارد که از آن به عنوان بیماری کشنده یاد می شود.
undefinedاگر کارتان از نوع شغل های پشت میزی است یا به هر دلیلی بیشتر روز را نشسته سپری می‌کنید خطرات این بیماری جان شما را تهدید می کند. اما راهکارهایی وجود دارد که کمک می‌کند عوارض ناشی از نشستن طولانی مدت را کاهش دهید.
undefined گردن درد
جلو کشیدن گردن هنگام کار با کامپیوتر پشت میز، فشار زیادی به ستون فقرات وارد می کند. وقتی سر خود را ۳۰ درجه جلوتر از بدن تان نگه می دارید، تعداد عضلاتی که درگیر می شوند سه تا چهار برابر بیشتر از زمانی است که سرتان را صاف نگه می دارید.
undefined راهکار: محل قرارگیری کامپیوتر را به گونه‌ای تنظیم کنید که مرکز صفحه ی مانیتور هم ارتفاع با چانه ی شما باشد. اگر نمی توانید مانیتور را به این شکل تنظیم کنید، با گذاشتن یک جعبه یا چند کتاب زیر مانیتور، آن را بالاتر ببرید تا مجبور نشوید سرتان را پایین بیاورید. اگر نور صفحه ی مانیتور کم است یا نور پنجره داخل آن می افتد و برای بهتر دیدن صفحه ی مانیتور دائما سرتان را جلو می آورید، نور صفحه را زیاد کنید یا محل قرارگیری مانیتور را تغییر دهید.
undefined عدم تمرکز
نشستن باعث می شود گردش خون در بدن کم شود و اکسیژن کمتری به مغز برسد، در نتیجه دچار حالتی می شوید که اصطلاحا به آن مغز مه‌آلود می گویند و نمی‌توانید تمرکز کنید.
undefined راهکار: اینکه سعی می کنید برای صرفه‌جویی در وقت‌تان، همه‌ی کارهایی که برای انجام آن ها لازم است از جایتان بلند شوید را یکباره و همزمان انجام دهید اصلا خوب نیست. در واقع هر چه بیشتر تحرک داشته باشید، برای سلامتی‌تان بهتر است. بنابراین هر از گاهی برای انجام هر یک از کارهایتان از جای خود بلند شوید.
undefined مشکلات انسولینی
طبق تحقیقات، تنها یک روز را نشسته سپری کردن می تواند به میزان قابل توجهی از فعالیت ماده ی انسولین در بدن کم کند. وقتی بدن نتواند از ماده ی انسولین به درستی استفاده کند، در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع دو قرار می گیرید.
undefined راهکار: همیشه یک بطری آب به همراه داشته باشید. وقتی بدن کم آب می شود، سطح هورمون وازوپرسین در بدن بالا می رود، در نتیجه قند خون افزایش پیدا می کند و بدن قادر نیست به درستی از ماده ی انسولین استفاده کند.
undefined کمر درد
عوارض ناشی از قوز کردن روی میز برای مدتی طولانی از دردهای جزئی و گاه و بیگاه شروع و به کمر دردی جدی ختم می شود. بد نشستن به دیسک های ستون فقرات فشار می آورد و باعث می شود کناره های سفت تر دیسک ها به مرکز نرم تر آن ها فشار بیاورند.
undefined راهکار: هنگام کار با کامپیوتر پشت میز، حتی اگر دستگاه تان لپ تاپ است، همیشه از کیبورد جداگانه استفاده کنید تا قوز نکنید. کیبورد را به گونه ای قرار دهید که آرنج هایتان چسبیده به بدن تان قرار بگیرند و مچ دست هایتان تا حدودی کشیده شوند.
undefined پا درد
وقتی پاهایتان را به اندازه ی کافی کشش و حرکت ندهید، عضلات آن دچار درد می شوند. بدن با این دردها سعی دارد به شما بفهماند که باید به آن توجه کنید و اگر این کار را انجام ندهید، دردها شدیدتر خواهند شد.
undefined راهکار: صندلی خود را به گونه ای تنظیم کنید که پاهایتان حالت راحتی داشته باشند. وقتی می نشینید، پاهایتان را صاف روی زمین نگه دارید و ارتفاع صندلی باید به گونه ای باشد که زانوهایتان کمی بالاتر از لگن تان قرار گیرند.
undefined اضافه وزن
تحرک نداشتن باعث می شود فعالیت آنزیم چربی سوزی به نام لیپوپروتئین لیپاز در بدن کاهش پیدا کند و در نتیجه چربی های بیشتری در بدن ذخیره شود.
undefined راهکار: هر از گاهی از جای خود بلند شوید و قدم بزنید. اگر نمی توانید از میزتان دور شوید، هر ۱۵ دقیقه بدون آنکه بلند شوید استراحت کوتاهی به خود دهید و در همان حالت، به مدت ۵ ثانیه یک یا چند عضو بدن تان را حرکت دهید.
undefined ضعیف شدن استخوان ها
تحقیقات نشان داده است تحرک نداشتن استخوان های بدن را شکننده می کند و مواد معدنی درون آن ها را کاهش می دهد.
undefined راهکار: با مصرف مواد غذایی حاوی کلسیم مثل محصولات لبنی و مواد غذایی حاوی ویتامین دی، استحکام استخوان های خود را حفظ کنید. ویتامین دی به بدن کمک می کند بتواند کلسیم را جذب کند.
undefinedمنبع: rdبه کانال خط مقدم بانک بپیوندید: undefinedble.ir/join/OGEzOGZiZW

۱۸:۴۸

کارهای مدیران بی حکمت نیست!
خواستن تا در ایام روزه‌داری که ما حال فقرا رو بیشتر درک میکنیم.
همزمان با مسدود شدن حسابمون حال بدهکاران بانکی رو هم بیشتر درک کنیم!

و با کار کردن یکسره از صبح تا عصر هم حال بردگان رو بیشتر درک کنیم!
و با واریز و برداشت وام هم حال اسکول شدگان رو بیشتر درک کنیم...به کانال خط مقدم بانک بپیوندید: undefinedble.ir/join/YjFhM2NhNT

۳:۴۰

بسم الله الرحمن الرحیم از کارکنان نیروی صف و ستاد به ریاست اداره امور کلیه بانکها در سطح کشور با توجه به وضعیت و تبعیض به وجود آمده بین کارکنان بانکها و سایر ادارات به اطلاع میرساند تمامی نیروهای بانکی از وضعیت بوجود آمده بسیار ناراحت هستند چرا که کارکنان بانکها در وضعیت معیشتی سختی به سر میبرند و حق و حقوقشان مانند سایر ادارات در کشور مورد بی توجهی قرار گرفته و مقامات ارشد از آن چشم پوشی می کنند، باید در نظر گرفته شود بین تمامی ادارات،  بانکها کارکنانی بسیار رنجدیده و زحمتکش دارند و همچنین خانواده هایی که مانند سایر ارگانها و ادارت نیازمند کنارهم بودن دارند ما از این کشور جدا نیستیم و خواهان حق و حقوق خود هستیم، از شما مقامات ارشد ادارات امور  استانها تقاضا داریم حرف ما را به گوش مسئولین مربوطه برسانید، چنانچه تا تاریخ 1403/01/20 اقدامی برای حق و حقوق اینجانبان انجام نپذیرد تمامی کارکنان از کار دست کشیده و تا احقاق حق بانکها به تعطیلی کشیده خواهد شد لطفا از ما حمایت کنید هر کارمند بانک برای تأیید یک لایک برای دیده شدن توسط روسای ادارات امور استانها لطفا این پیام را نشر دهید    از طرف کارکنان نظام بانکی کشورآخرین هشدار کارکنان بانک ها و بازنشستگان کشور به مدیران ارشد بانکهاundefined :همکار ارجمند جناب آقای مرادحسین همت زادهبه کانال خط مقدم بانک بپیوندید:undefinedble.ir/join/OGEzOGZiZW@khmbank

۱:۱۳

thumnail
در طرح اقتدار ملی ظاهرا چنین ابزارهايي برای کارکنان زحمتکش و مظلوم صف در نظر گرفته شده است .ای کاش در صورت عدم تحقق و یا نداشتن قابیلت های اجرایی با توجه به محدودیت های شعب برای طراحان چنین طرحهایی هم از ابزارهای بیداری استفاده می‌شد.. متاسفانه تمام مشکلات و تهدیدات و تنبیهات در هر حالت متوجه کارکنان خط مقدم می‌شود..کارکنان بانک ملی به اندازه کافی گرفتاری دارند و وضعیت آشفته اقتصادی هم امانشان رو بریده ..اون از تسهیلات نصفه و نیمه و مسدودی و بدهکاری حسابها و کاهش چشمگیر بودجه اضافه کاری در سال جدید ونهایتا کاهش قدرت خرید .. و حالا تهديد به جابجایی و تقلیل پست ...یادتان نرود همین کارکنان صف تا به امروز در رشد و ابقای جایگاه بانک ملی جانفشانی کرده اند و هیچگاه با ایرانی با زبان تهديد صحبت نکنید ...همکاران خوب من با وجود تمام کاستی ها و مشکلات کاری و رفاهی و درمانی به خوبی از بانک ملی صیانت خواهند کرد پس بجای تهديد به تکریم آنها بپردازید...undefined :همکار ارجمند جناب آقای یوسف محمدزادهبه کانال خط مقدم بانک بپیوندید.@khmbank

۲۰:۲۰

خط مقدم بانک
undefined در طرح اقتدار ملی ظاهرا چنین ابزارهايي برای کارکنان زحمتکش و مظلوم صف در نظر گرفته شده است .ای کاش در صورت عدم تحقق و یا نداشتن قابیلت های اجرایی با توجه به محدودیت های شعب برای طراحان چنین طرحهایی هم از ابزارهای بیداری استفاده می‌شد.. متاسفانه تمام مشکلات و تهدیدات و تنبیهات در هر حالت متوجه کارکنان خط مقدم می‌شود..کارکنان بانک ملی به اندازه کافی گرفتاری دارند و وضعیت آشفته اقتصادی هم امانشان رو بریده ..اون از تسهیلات نصفه و نیمه و مسدودی و بدهکاری حسابها و کاهش چشمگیر بودجه اضافه کاری در سال جدید ونهایتا کاهش قدرت خرید .. و حالا تهديد به جابجایی و تقلیل پست ... یادتان نرود همین کارکنان صف تا به امروز در رشد و ابقای جایگاه بانک ملی جانفشانی کرده اند و هیچگاه با ایرانی با زبان تهديد صحبت نکنید ...همکاران خوب من با وجود تمام کاستی ها و مشکلات کاری و رفاهی و درمانی به خوبی از بانک ملی صیانت خواهند کرد پس بجای تهديد به تکریم آنها بپردازید... undefined :همکار ارجمند جناب آقای یوسف محمدزاده به کانال خط مقدم بانک بپیوندید. @khmbank
کاش حضرات، در کنار جدول و واژه ابزارهای بیداری، وجدان بیداری داشتند و دیدگاه خود را نسبت به زحمتکشان صف اول اقتصاد و بانک عوض می کردند.
کاش در کنار ابزارهای بیداری خود، کرامت و انسانیت بانکداران را نیز درنظر می گرفتند، چندین سال هست که فریاد کسب مقام و شان کارشناسی امور بانکی را در حق بانکداران نمی شنوند .
شاید در جعبه ابزار مدیریتی خود عبارتی چون تحویل دائمی و موقت پست مدیریتی را قرار داده اید و طی این سالها خوب دیده ایم که پست مدیریت مستقیم را با واژه راهبری و کارشناس امور مترادف نموده اید. نان از دهان بانکدار می گیرید ولی به همدیگر نان قرض می دهید ؛ چون گرسنگی برایتان سخت است و باید با شکمی سیر از مدیریت بخوابید
آقایان مدیر ، هوشیاری و بیداری ما ابزار نمی خواهد چون ما سالهاست آن را ابراز نموده ایم.undefined : همکار ارجمند با نام کاربری ar_pmn
به کانال خط مقدم بانک بپیوندید.@khmbank

۲۰:۵۸

بازارسال شده از 💥💫گلدار💫💥
thumnail
undefined️ انا لله و انا الیه راجعون
بازگشت همه به سوی اوست


شهادت ریاست محترم جمهوروجمعی ازعزیزانرابه مقام معظم رهبریملت شریف وشهیدپرورایران تسلیت وتعزیت عرض می نماییم.
مدیریت کانال ۱۴۰۳/۲/۳۱
undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedبه کانال گلدار بپیوندید: undefinedble.ir/join/JDX9AYBRUb@hr_goldar

۱۴:۳۱

undefined اواخر ساعت کاری به طور مثال زمانی که ده دقیقه به بسته شدن درب بانک مانده و زمانی که پول ها رو مرتب کردی و آماده بستن حسابی، یک مشتری با یک پلاستیک پول به مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال وارد شعبه می شود و جلوی باجت می آید و می گوید پول آوردم ، یه فیش واریز بدهید...
undefined

من باید لبخند بزنم و بگویم بفرمایید ، در خدمت شما هستم؟!

باید فحش بدم؟

به کی فحش بدم؟

چه کسانی رو نفرین کنم؟

چه افرادی باعث شدن که من بعد بیست سال سابقه در ابن بانک ، هنوز آخر وقت استرس این را داشته باشم که یک مرتبه یک مشتری با یک پلاستیک پول بیاد تو بانک؟

اگر می شد، باید همه آن ها را، اگر چه بازنشست شده باشند و سن بالایی هم داشته باشند نشوند تو باجه تحویلداری و مدام برایشان پول آورد که بشمارند تا درد شرایطی رو که برای همکاران ایجاد کردند حس کنند.

۷۵۰ میلیون پول با بسته های ده هزار تومنی که کوچیک و بزرگش قاطی بود.

با چک های نامرتب که صدی و پنجاهی درهم بود و با کش بسته شده بود.

آقایان مسئول فعلی و قدیمی:

شما اگر جای ما بودید، در این شرایط چه می کردید؟

به چه چیز فکر می کردید؟

منابع و مصارف بانک؟

مشتری مداری؟

اقتدار ملی؟

یک نفر بیاید ما رو راهنمایی کند در این موقعیت، وقتی بیست سال به تو توجه نمی کنند

وقتی احساس میشه هر کی به فکر خودشه و هر حرف و یا طرحی برای ارتقا و رشد خودشان است...

وقتی برنامه ای برای ایجاد انگیزه ما وجود ندارد...

چه کار باید بکنیم و چه برخوردی با اون مشتری باید انجام بدیم؟!

ان راهنما،بگوید فکر درست چیه؟

یه الگوی موفق برایمان معرفی کنید که توانسته با حبس در تحویلداری موفق بشود.

آیا الگویی وجود دارد؟

سخنرانها،وبیناری ها، جلسه نشینها و اتاق دارها در بانک هیچ موقع نتوانستند و بعید است بتوانند تحویلدار ۲۰ یا بیست و چند ساله را درک کنند.

انتظار این است که هر فردی از بانک ما که با کت و شلوار برای بازدید یا نظارت به شعب می آید ابتدا دست تحویلداران باسابقه را ببوسد و برای آنها احترام ویژه ای قائل بشود.

باید ناز این همکاران را بکشند.

از معاونت منابع انسانی، اداره سرمایه انسانی و مسئولان مربوطه، خواهشمندیم در کنار طرح های نهال و صدف و ...اقتدار ملی یه طرحی برای احقاق حقوق تحویلداران با سابقه بدهند.
اگر انتظار این است که همکاران در شعب به وظایف شان عمل کنند، انتظارات شعب هم این است که مسئولان مربوطه سعی کنند با همکاران تعامل داشته باشند.
undefined :دل نوشته اکثر همکاران بانکدار(تحویلدار) که سال ها در این سمت درجا زده اند.به کانال خط مقدم بانک بپیوندید.@khmbank

۱۴:۱۵