ایلام – در آیینی که در نمازخانه دفتر استان و با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاونان، مدیران ارشد ستاد استان و جمعی از کارکنان شهرستان ایلام برگزار شد ، ضمن تجلیل از خدمات مدیر پیشین، مدیر جدید این شهرستان معرفی گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امداد استان , در این مراسم، مدیرکل کمیته امداد استان در سخنانی با اشاره به حساسیتهای موجود در حوزه خدمات اجتماعی، به ضرورت بازنگری در اولویتهای خدمترسانی پرداخت. وی با تبیین شرایط ویژه شهرستان ایلام، بر لزوم گذار از مدلهای سنتی به سمت برنامهریزیهای مدون و نظاممند تأکید کرد و افزود: «در شرایط کنونی، پیگیری مستمر نیازمندیهای مددجویان و شناسایی دقیق نیازهای جامعه هدف، اولویت نخست ماست.»
مدیرکل امداد استان همچنین بر لزوم تقویت همکاریهای بینبخشی از جمله بهرهگیری حداکثری از ظرفیتهای مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و توجه به مقوله توانمندسازی در بخشهای مختلف تاکید و بر ارتقای سطح خدمات تأکید نمود و از اهمیت ویژه مقوله «توانمندسازی اقتصادی» برای خروج خانوادههای نیازمند از چرخه فقر سخن گفت.
در پایان این مراسم، ضمن تجلیل از تلاشها و خدمات ارزنده جناب آقای شهرام سالاریفر در دوران مدیریت خود، جناب آقای محمد قیصرزاده به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان ایلام معرفی و منصوب گردید. https://ble.ir/komitehemdadilam/-1388511448615457296/1782139477256
۱۶۱
۱۴:۴۴